ik heb Wikipedia nog nooit horen praten :|quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Braadzakquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Lluijt het volgende:
[..]
ik heb Wikipedia nog nooit horen praten :|
zolang je naar je opleiding fiets is dat hooguit een verre gedachte ...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef JeroenMeloenemans het volgende:
Ik fietste vanmorgen naar school en dacht aan vrouwen die voor geld trouwen.
Hahaha omg die heb jij vast ingesproken terwijl je je beste stem opzettequote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Braadzak
Rechtsboven naast het luidsprekertje.
Trouwensquote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef Pakspul het volgende:
Niemand zal met TS trouwens om zijn Nederlands
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben geen taal-nazi () maar dit gaat wel echt te ver
Jij komt over als zo'n alpha mannetjequote:Op woensdag 24 november 2010 15:17 schreef chroestjov het volgende:
Je moet ook niet met ze trouwen, je moet ze gewoon nemen.
Maar dat zal voor TS ook niet meevallen, zich verstaanbaar maken is nu zijn eerste prioriteit.
Ik ook, kijk maar: Jou zou ik rakenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Lluijt het volgende:
[..]
Jij komt over als zo'n alpha mannetje
jou zou ik raken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ik ook, kijk maar: Jou zou ik raken
TS zal ook nooit een rijk man worden , ts blijft de rest van zijn leven alleen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef Pakspul het volgende:
Niemand zal met TS trouwens om zijn Nederlands
HOAX een echte alphaman zou nooit "quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ik ook, kijk maar: Jou zou ik raken
Klopt ook wel, goeden pics in je fobo, ik zou je geven, maar wat is de afspraak met dat trouwfestijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Lluijt het volgende:
[..]
Jij komt over als zo'n alpha mannetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |