mja maar dat vind ik wel anders geloof ik hoor, zeker die laatste weken. Ik bedoel als je flink grieperig bent en slecht slaapt dan ben je ook sneller geirriteerd dan normaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben wel wat sneller niet helemaal happy..
Ik kan zeker de laatste 3 weken wel een beetje zeuren en hormonaal doen..
Ik ben wel met alles veel voorzichtiger.
Zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik geef ook momenteel iets sneller en vooral wat feller mijn mening over dingen, en toen riepen mensen idd ook 'hormonaal' en 'die is duidelijk zwanger'.
Volgens mij heeft het meer ermee te maken dat je een soort oerdrift krijgt, je sterker en feller bent omdat je ''een kind te beschermen hebt''.
Zou dat zo zijn?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:02 schreef Pvoesss het volgende:
Truus mij even gaat vertellen dat ik niet slim ben dat ik zo ver nog boodschappen ga doen want dat is gevaarlijk voor de baby..
Ik moet het zonder dreumes doen, maar ik ben bij vlagen absoluut mega-hormonster...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef huuphuup het volgende:
Als je net als jij al een dreumesje hebt lopen en hooghóógzwanger bent dan is het niet gek dat je wat minder kunt hebben. Dat vind ik op zich niet per se hormonaal.
Dus voor dinsdag alleen nog die dingen ophangen, gastendoekjes wassen en ophangen en foto's maken ;-)quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet het zonder dreumes doen, maar ik ben bij vlagen absoluut mega-hormonster...
Moest al lachen toen Juud vanmorgen in een ander topic postte dat haar man het niet goed zou vinden als ze zou willen doen wat ik vandaag had willen doen (paar houten dingen met lijnolie inoliën).... en dat kon ik me ook wel voorstellen, maar op dit moment haalt niemand het in z'n hoofd om tegen mij te zeggen dat ik iets niet mag doen![]()
![]()
Ben er trouwens niet aan toegekomen, want ik heb na de controle in het ziekenhuis (goedgekeurd, inleiding van dinsdag definitief vastgezet) teveel tijd verdaan met shoppen (gastendoekjes en handdoeken bij de Hema), lunchen bij de Mac (nu kan het nog)en boodschappen doen...
Dus N. mag idd vanavond die houten dingen in de olie zetten
Juud, mooie buikfoto![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:09 schreef Leandra het volgende:
Ik zou een Black & Decker workmate vragen voor Sinterklaas...
Als hij vraagt waarom dan kun je zeggen dat je de babywasjes erop wilt strijken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:09 schreef Leandra het volgende:
Ik zou een Black & Decker workmate vragen voor Sinterklaas...
Als hij vraagt waarom dan kun je zeggen dat je de babywasjes erop wilt strijken
I shall! Binnenkort met schoonmams naar de babywinkel om 'm te bekijken, ik zal verslag uitbrengenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef danic het volgende:
TM: wil je mij nog laten weten wat je bevindingen zijn (ik=lui). Ik vind em echt supergaaf.
We wilden eigenlijk de triptrap omdat ik uit ervaring weet dat die zo praktisch is. Maar we kwamen er achter dat deze te laag is voor onze eettafel. En ik vind het ook zo sneu om kindlief tegen de tafelrand aan te laten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |