abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89173921
Ach tegenwoordig ben je al hormonaal als je je mening verkondigd of je aangeeft als je het ergens niet mee eens bent :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89174636
Ik heb het eigenlijk pas een keer gehad, dat iemand bij een meningsverschil echt zei dat ik door mijn hormonen zo reageerde. Toen werd ik inderdaad hormonaal!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:48:06 #153
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89174985
Ik moet daar wel mee lachen nu. De eerste zwangerschap kon ik het niet hebben, nu geef ik een sneer een zeg ik tja hormonen he :D

Pvooesssss ik ben benieuwd!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:22:02 #154
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89176334
Ik geef ook momenteel iets sneller en vooral wat feller mijn mening over dingen, en toen riepen mensen idd ook 'hormonaal' en 'die is duidelijk zwanger'.
Volgens mij heeft het meer ermee te maken dat je een soort oerdrift krijgt, je sterker en feller bent omdat je ''een kind te beschermen hebt''.

Zou dat zo zijn?
pi_89176501
Zou zo maar kunnen Juud, ik heb precies hetzelfde.
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:49:12 #156
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89177360
Ik heb het idee dat mijn zus vooral dat soort dingen zegt om mij te plagen/ uit te dagen :P
Zal wel te maken hebben met het feit dat ik haar altijd pest met haar ADHD :P :P

Ik heb zelf juist het idee dat ik geduldiger ben geworden (minder fel). Alleen huil ik nu een stuk sneller :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89178749
Oh t is bij mij eigk helemaal niet zo dat ik last heb van mn hormonen :D ik reageer niet anders dan normaal. Ik bedoelde meer dat er nu je zwanger bent heel snel geroepen wordt dat je hormonaal reageert als je ergens een mening over hebt.
Zelfde als dat er ook altijd mensen zijn die zeggen dat je zeker ongesteld moet worden ofzo :P en for the record, daar heb ik dus ook nooit last van eigk goddank :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89179095
Ik ben wel wat sneller niet helemaal happy..
Ik kan zeker de laatste 3 weken wel een beetje zeuren en hormonaal doen..

Ik ben wel met alles veel voorzichtiger. :Y
pi_89179203
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben wel wat sneller niet helemaal happy..
Ik kan zeker de laatste 3 weken wel een beetje zeuren en hormonaal doen..

Ik ben wel met alles veel voorzichtiger. :Y
mja maar dat vind ik wel anders geloof ik hoor, zeker die laatste weken. Ik bedoel als je flink grieperig bent en slecht slaapt dan ben je ook sneller geirriteerd dan normaal.

Als je net als jij al een dreumesje hebt lopen en hooghóógzwanger bent dan is het niet gek dat je wat minder kunt hebben. Dat vind ik op zich niet per se hormonaal.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:33:03 #160
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89179356
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik geef ook momenteel iets sneller en vooral wat feller mijn mening over dingen, en toen riepen mensen idd ook 'hormonaal' en 'die is duidelijk zwanger'.
Volgens mij heeft het meer ermee te maken dat je een soort oerdrift krijgt, je sterker en feller bent omdat je ''een kind te beschermen hebt''.

Zou dat zo zijn?
Zou heel goed kunnen.

Ik ben echt een bitch als ik zwanger ben. Gisteren zag er een fietser in de stad water branden volgens mijn man. :D Ik wilde de winkel in lopen maar een stomme fietser(mag niet fietsen in de stad) moest perse fietsen dus ik maakte daar een lelijke opmerking over. Achja zullen nog wel meer dingen gebeuren. Gister een verkoper afgeraden aan kinderen te beginnen die jongen zat me aan te kijken :D Tegen wel meer mensen geflipt en dingen eerlijk gezegd wat ik dus normaal nooit zou doen. :@

Maar pvoesss die laatste weken is het ook heel anders. Vooral als je een peuter hebt en slecht slaapt.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:49:51 #161
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89180142
Verse buikfoto! :)

pi_89180771
En dan is er een vrouw die zo je bijna omver fietst en laat vallen met buik en kind..
En dan ook nog door het rood aan het rijden terwijl ze dat doet..
Ik ben iig blij dat peuter nooit heeft een poging heeft gedaan tot herhalen wat ik dat mens na riep _O-
Ik kan over dat soort dingen tegenwoordig wel extra boos worden...

Oh en ik vind het moeilijk om vriendelijk te lachen als henkie in de bruna mij zegt dat mijn jas niet dicht kan zo dik ben ik. en het vast binnen enkele weken zal komen ( :') dat was vandaag).
Truus mij even gaat vertellen dat ik niet slim ben dat ik zo ver nog boodschappen ga doen want dat is gevaarlijk voor de baby.. Ik vind het fijn als mensen vriendelijk zijn maar ik zit niet te wachten op commentaar van dat soort :@

Zo einde van mijn gezeur voor vanmiddag.. Tot vanavond :+ :')
pi_89180858
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:02 schreef Pvoesss het volgende:
Truus mij even gaat vertellen dat ik niet slim ben dat ik zo ver nog boodschappen ga doen want dat is gevaarlijk voor de baby..
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:11:44 #164
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89186892
Een dikke *O* voor Tally en Jeetjejom! Gefeliciteerd met jullie halfweg-mijlpaal! :*

:o Pvoesss, nog 1 nachtje slapen en het gaat beginnen!!!

Juud een ^O^ voor je mooie buikie! Die van mij komt nu ook naar voren zetten, met name ook het deel onder mijn voorgevel (daar zitten nu waarschijnlijk mijn darmen opgefrot). Nog een paar weekjes en dan voel jij je kindje ook!

Gelukkig heb ik geen lomperiken in mijn omgeving, als ik sommige verhalen hier lees dan sla ik van verbazing achterover. Duh, ze weten niet beter :{w .

Was vanmiddag even koffiedrinken bij mijn schoonouders (ik heb twee paar omdat de ouders van O+ gescheiden zijn) en mijn schoonmams zat te peilen wat wij van de Bloom Fresco kinderstoel vinden. Ze had 'm gezien toen ze bij een collega op kraambezoek was en was er helemaal weg van. Wij vinden 'm ook heel gaaf (ook erg fijn dat ie vanaf de geboorte te gebruiken is) en we krijgen 'm dus van hen. Lief (ze wilden niets van mijn bezwaren weten dat ik het eigenlijk een te duur kado vind)!! Het is wel een 'love it or hate it'-gevalletje geloof ik, mijn zusjes bijvoorbeeld vinden 'm gruwelijk :D.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:18:36 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89187228
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef huuphuup het volgende:
Als je net als jij al een dreumesje hebt lopen en hooghóógzwanger bent dan is het niet gek dat je wat minder kunt hebben. Dat vind ik op zich niet per se hormonaal.
Ik moet het zonder dreumes doen, maar ik ben bij vlagen absoluut mega-hormonster...

Moest al lachen toen Juud vanmorgen in een ander topic postte dat haar man het niet goed zou vinden als ze zou willen doen wat ik vandaag had willen doen (paar houten dingen met lijnolie inoliën).... en dat kon ik me ook wel voorstellen, maar op dit moment haalt niemand het in z'n hoofd om tegen mij te zeggen dat ik iets niet mag doen :') :X

Ben er trouwens niet aan toegekomen, want ik heb na de controle in het ziekenhuis (goedgekeurd, inleiding van dinsdag definitief vastgezet) teveel tijd verdaan met shoppen (gastendoekjes en handdoeken bij de Hema), lunchen bij de Mac (nu kan het nog) :9 en boodschappen doen...
Dus N. mag idd vanavond die houten dingen in de olie zetten O-)

Juud, mooie buikfoto O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:31:30 #166
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89187707
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik moet het zonder dreumes doen, maar ik ben bij vlagen absoluut mega-hormonster...

Moest al lachen toen Juud vanmorgen in een ander topic postte dat haar man het niet goed zou vinden als ze zou willen doen wat ik vandaag had willen doen (paar houten dingen met lijnolie inoliën).... en dat kon ik me ook wel voorstellen, maar op dit moment haalt niemand het in z'n hoofd om tegen mij te zeggen dat ik iets niet mag doen :') :X

Ben er trouwens niet aan toegekomen, want ik heb na de controle in het ziekenhuis (goedgekeurd, inleiding van dinsdag definitief vastgezet) teveel tijd verdaan met shoppen (gastendoekjes en handdoeken bij de Hema), lunchen bij de Mac (nu kan het nog) :9 en boodschappen doen...
Dus N. mag idd vanavond die houten dingen in de olie zetten O-)

Juud, mooie buikfoto O+
Dus voor dinsdag alleen nog die dingen ophangen, gastendoekjes wassen en ophangen en foto's maken ;-)

Dat gaat vast goedkomen. Heb je rust in je lijf of ben je gespannen?

En ja, mijn man is heel voorzichtig en ik laat het me momenteel nog wel zeggen. Ik voel ook niet de behoefte nu te gaan sauzen en schilderen, dus dat gaat hij het weekend doen, samen met mijn broer. Maar het moet wel gebeuren he, dat dan weer wel en het liefst vorige week.

Ik ben niet meer te houden als eenmaal het kamertje geschilderd is, het bedje er staat en de kast er staat, dan ga ik echt los wat betreft dingen inrichten en mooi maken.

En de zoldertrap moet ook nodig geschuurd en geverfd, nooit belangrijk gevonden de afgelopen jaren, maar nu moet het, hahaha...
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:44:18 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89188239
N. zou me ook het liefst verbieden bepaalde dingen te doen, maar hij weet dat het verstandiger is het niet te doen... ik ben van nature al eigenwijs, en m'n frustratie over wat ik nu niet kan is soms dusdanig groot dat ik de dingen die ik wel kan doen ook moet en zal doen, en mij dan nu iets verbieden is zo ongeveer het risico lopen dat je kop wordt afgebeten.... niet al te hard tegeningaan werkt beter ;)

En ja, dat van die zoldertrap is net zoiets al hier de laatjes in de kast in de kamer... die moesten gisteren ook uitgezocht worden en opnieuw (stukken leger) ingedeeld worden :')

Conclusie: ik was al niet makkelijk, en die laatste loodjes cq zwangerschapshormonen maken het er niet beter op :X

Oh, en ik ben inmiddels relaxed, ik hoef idd alleen nog maar een paar wassen te draaien en that's it.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89188857
Goed wij strijken onze eigen kleding zelden maar is dat een reden om de strijkplank als werkbank te gebruiken bij het zagen?
Hoe krijg ik nu mij babywasjes mooi glad en strak?

Tot zo ver mijn hormonen voor vandaag :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:09:26 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89189084
Ik zou een Black & Decker workmate vragen voor Sinterklaas...
Als hij vraagt waarom dan kun je zeggen dat je de babywasjes erop wilt strijken ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89189248
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:09 schreef Leandra het volgende:
Als hij vraagt waarom dan kun je zeggen dat je de babywasjes erop wilt strijken ;)
:D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89190968
TM die stoel wil je echt niet. Ik weet even niet meer wie het is, maar er is iemand die em heeft en hij is niet schoon te krijgen geloof ik. Kijk maar even naar het kinderstoelentopic.

Ik ben dus niet meer op de kast te krijgen sinds is zwanger ben. Tis gewoon saai volgens mijn vader en man, normaal trap ik altijd wel ergens in, maar nu dus niet. En ik ben wel beter in commentaar geven op mensen en hun gedragingen, zeg maar. Ik hoop maar dat Driekus mij niet gaat herhalen als ie bij me in de auto zit want ik floep er vanalles uit.

Claudia, geen idee wat je met die strijkplank aan moet....

Wie had er nou last van zijn holtes? Geloof me, ga paracetamol slikken, ga stomen, ga eventueel luuf gebruiken (dampo voor babys) en rust goed uit. Als je namelijk eenmaal echt een ontsteking hebt, heb je een probleem wat ze geven je er nu niets voor weet ik uit ervaring. En aangezien je slijmvliezen toch al opzetten door hormonen wil je dat echt niet. En paracetamol kan echt echt echt geen kwaad.

Pvoesss, bijna komt je jochie!

En over mensen die vinden dat je leven voorbij is of die nergens rekening mee houden...ik probeer me er maar niet druk over te maken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:25:17 #172
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89192346
Ik zal 'm nog eens goed bestuderen, er werd inderdaad door iemand iets geroepen over etensresten in randjes. Las ook een aantal positieve reacties. Maar thanks, ik ben er nu in elk geval alert op Mefke! :*
pi_89192443
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:09 schreef Leandra het volgende:
_O-
pi_89192597
TM: wil je mij nog laten weten wat je bevindingen zijn (ik=lui). Ik vind em echt supergaaf.
We wilden eigenlijk de triptrap omdat ik uit ervaring weet dat die zo praktisch is. Maar we kwamen er achter dat deze te laag is voor onze eettafel. En ik vind het ook zo sneu om kindlief tegen de tafelrand aan te laten kijken :P
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:33:28 #175
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89192795
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef danic het volgende:
TM: wil je mij nog laten weten wat je bevindingen zijn (ik=lui). Ik vind em echt supergaaf.
We wilden eigenlijk de triptrap omdat ik uit ervaring weet dat die zo praktisch is. Maar we kwamen er achter dat deze te laag is voor onze eettafel. En ik vind het ook zo sneu om kindlief tegen de tafelrand aan te laten kijken :P
I shall! Binnenkort met schoonmams naar de babywinkel om 'm te bekijken, ik zal verslag uitbrengen ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')