Hier de nacht ervoor ook redelijk geslapen, in de ochtend gewoon voorwerk, de middag eigenlijk niks, en in het begin van de avond ineens een echte wee.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Pvoesss het volgende:
haha hier totaal geen actie..
Ik heb redelijk geslapen dat wel.maar die komt vandaag niet hoor
Was het misschien een inwendige echo avotar? Daarvoor kreeg ik namelijk ook het advies om met een lege blaas te verschijnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef avotar het volgende:
Wat apart zeg.. mijn vrouw moest juist haar blaas legen net voordat ze haar echo kreeg.
mja.. ik ga wel weer in het mannenhoekje zittenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Was het misschien een inwendige echo avotar? Daarvoor kreeg ik namelijk ook het advies om met een lege blaas te verschijnen.
Donequote:Op woensdag 24 november 2010 12:22 schreef twentemeisje het volgende:
Leandra, wil jij 'meisje' achter mijn naam zetten in de OP?
Dat valt nog wel mee joh, ik had dat verschil zelf ook niet bedacht hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef avotar het volgende:
[..]
mja.. ik ga wel weer in het mannenhoekje zitten
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef avotar het volgende:
[..]
mja.. ik ga wel weer in het mannenhoekje zitten
Das 32-1 voor jou boesquote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef het-is-mij het volgende:
@ Hier, vandaag alweer 30 wknMen wat gaat het toch snel.
Omg wat doe jij in OUDquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Pvoesss, je vernoemd je kleine hummel toch wel naar mij he?!
Was verdwaald in het "Steeds asocialer worden" topic en toen kwam ik jou tegen.. En logisch dat ik dan even ging kijken van........... hoe is het nu met babe?!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Omg wat doe jij in OUDik geef hem wel als bijnaam snuitje oke
Aaah want OUD is wel slecht voor je reputatie hequote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was verdwaald in het "Steeds asocialer worden" topic en toen kwam ik jou tegen.. En logisch dat ik dan even ging kijken van........... hoe is het nu met babe?!
Och, reputatie, die heb ik allang niet meer johquote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Aaah want OUD is wel slecht voor je reputatie he![]()
![]()
![]()
Fijn Mefke dat alles er goed uit ziet!![]()
Al is het maar half zo goed, dan is het nog perfectquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef mefke79 het volgende:
leandra, nee bloed moet nog opgestuurd. Maar inderdaad, met een nekplooi van 1,4 maak ik me geen zorgen. Nou nog kijken of de score beter wordt dan de vorige keer (1:35000)
Fijn dat alles zo goed gaat Shirley, en ik wacht nog even op Pvoesss... die wacht immers al zo langquote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef Shirley het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties!Julian is een heel tevreden manneke, en daarnet voor het eerst goed gedronken bij me, best pijnlijk!
Maar ben helemaal in love!
Ik wens alle dames veel succes, Pvoesss..zet em op, en Leandra, jij ook snel bevallen nu hé, hoop jullie snel in het volgende topic te zien!
1:35000 is ook wel heul bizar ja, doe je goedquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef mefke79 het volgende:
Leandra, 1 op 573 is toch ook heel netjes? Die score van mij van de vorige keer komt heel weinig voor begreep ik destijds. En dan ben ik toch ook al 30 geweest.
Maar goed, pak van mijn hart, 10 kilo lichter en ik kan weer slapen. En ik mag van mezelf gaan shoppen. En kind aanmelden bij het kdv. En morgen mijn baas inlichtendNou ja, moet toch en dan kan je er maar vanaf zijn, toch?
Toch heb ik het idee dat je voor gaat piepenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijn dat alles zo goed gaat Shirley, en ik wacht nog even op Pvoesss... die wacht immers al zo lang
Nah, vast niet....quote:Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat je voor gaat piepen
Ben jij 2 februari uitgerekend dan? Want ik ben met 3 februari morgen 30 weken.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef het-is-mij het volgende:
@ Pvoess, sterkte met de allerlaatste loodjes, shit zeg dat het zo tegenval![]()
@ Shirley, nog gefeliciteerd.
Goed man en lekker snel.
@ Hier, vandaag alweer 30 wknMen wat gaat het toch snel.
Ik heb het van de FBTO ook gekregen ja. Ik had een totaalpakket van 2 echo's dus één losse kostte eigenlijk niet eens 100 euro maar toch kreeg ik het hele bedrag. Altijd fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kom er net echt bij puur toeval achter dat ik bij FBTO via mijn zorgverzekering (aanvullende module gezinsplanning) 100 euro van de pretecho vergoed krijg. Ik wist het niet dus misschien zijn er hier meer mensen die dat niet wisten. Weet natuurlijk niet hoe het bij andere verzekeraars geregeld is, maar misschien iets om na te kijken.
Maar misschien ben ik wel de enige die zich hier niet bewust van was.
S bij delta lloyd ookquote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kom er net echt bij puur toeval achter dat ik bij FBTO via mijn zorgverzekering (aanvullende module gezinsplanning) 100 euro van de pretecho vergoed krijg. Ik wist het niet dus misschien zijn er hier meer mensen die dat niet wisten. Weet natuurlijk niet hoe het bij andere verzekeraars geregeld is, maar misschien iets om na te kijken.
Maar misschien ben ik wel de enige die zich hier niet bewust van was.
ik weet niet hoe het zit als je overstapt naar een andere verzekering hoor, maar mijn rekening voor die NT-meting kon ik nog tot 36 maanden na dato indienen en declareren volgens mn polis.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Ik krijg niets. Tenminste, bij deze verzekering niet. Maar bij de nieuwe geloof ik wel. Maakt ook niet uit, het was sowieso leuk. En er was een vk in opleiding bij en die heeft dus nog even geoefend op ons. Ver-vel-en joh
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ben jij 2 februari uitgerekend dan? Want ik ben met 3 februari morgen 30 weken.
Helaas... nog niet bevallen hier. Wel dusdanig moe vanaf het begin van de zwangerschap dat ik eigenlijk verzuimd heb om te posten. Lees wel af en toe mee, maar vind het lastig bij te benen...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:46 schreef Leandra het volgende:
en Tierrr 3 dagen en 17 uur geleden voor het laatst... ik gok dat Tierrr dus bevallen zou kunnen zijn, maar ze post sowieso weinig.
Dat kan nog natuurlijk, als je voorspelling van vanmorgen wel blijkt te kloppenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef flugeltje het volgende:
mefke, fijn dat alles goed is!!
Hè Leandra, jammer... Was wel mooi geweest als ik een keer wél goed gegokt zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |