Dan had je beter helemaal niet kunnen reageren.quote:Ja zal ik doet als ik niet aan het werk ben, dit was gewoon van de eerste pagina van de Google results
Kom op Remmie, wat is er nu zo moeilijk aan; " Tsja, in elke partij heb je voorvalletjes die niet door de beugel kunnen, maar bij PvdA hoor je het wel zeer regelmatig en daarnaast is het zo'n beetje cultuur bij die partij om in dit soort situaties de betreffende perso(o)n(en) het handje boven het hoofd te houden"quote:Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zal ik doet als ik niet aan het werk ben, dit was gewoon van de eerste pagina van de Google results
en we vergeten voor het gemak het witte boorden crimininaliteit wat al jaren aan de gang is door de rechtse VVD kliek in het bedrijfsleven en de overheid?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
Ook bij de PVDA weten ze wat het is om lekker te kunnen graaien uit het geldpotje.
Zag van de week iets op tv over Elco Brinkman, die is ook ergens de fout mee in gegaan, wat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef rubje het volgende:
[..]
en we vergeten voor het gemak het witte boorden crimininaliteit wat al jaren aan de gang is door de rechtse VVD kliek in het bedrijfsleven en de overheid?Daar steekt dit erg schraal bij af.
Jij bent niet helemaal goed geinformeerd. Na aanleiding van een debacle rondom een duur muziekcentrum heeft de PvdA zichzelf juist uit de coalitie getrokken. De fractievoorzitter had geen vertrouwen meer in de bestuurders, waar GL en D66 dit toch wel hadden. Nadat Elatik, terecht, is weggestuurd (door haar eigen partij), is ze toch op wonderbaarlijke wijze weer terug gekomen en in genade aangenomen door de PvdA (waarbij de fractievoorzitter die haar wegstuurde het boetekleed moest aantrekken en geofferd werd) en een stuk sneller door D66 en GL..... Wat daar de bedoeling van is moet ik nog even uitzoeken. Het zal wel een groter doel dienen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Remmie, wat is er nu zo moeilijk aan; " Tsja, in elke partij heb je voorvalletjes die niet door de beugel kunnen, maar bij PvdA hoor je het wel zeer regelmatig en daarnaast is het zo'n beetje cultuur bij die partij om in dit soort situaties de betreffende perso(o)n(en) het handje boven het hoofd te houden"
Je kan 't
Waar ben ik niet goed geïnformeerd ? Weggestuurd en gewoon weer aangenomen door de PvdA toch ? ondanks zeer discutabel gedrag, waarvan het MuzyQ-verhaal een onderdeel is.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal goed geinformeerd. Na aanleiding van een debacle rondom een duur muziekcentrum heeft de PvdA zichzelf juist uit de coalitie getrokken. De fractievoorzitter had geen vertrouwen meer in de bestuurders, waar GL en D66 dit toch wel hadden. Nadat Elatik, terecht, is weggestuurd (door haar eigen partij), is ze toch op wonderbaarlijke wijze weer terug gekomen en in genade aangenomen door de PvdA (waarbij de fractievoorzitter die haar wegstuurde het boetekleed moest aantrekken en geofferd werd) en een stuk sneller door D66 en GL..... Wat daar de bedoeling van is moet ik nog even uitzoeken. Het zal wel een groter doel dienen.
Ze is door de PvdA ook weggestuurd, dat belicht je te weinig. PvdA heeft de coalitie laten klappen. Waarom het later teruggedraaid is, is voor mij ook een mysterie, maar waarschijnlijk spelen er zoals altijd aannemers- en vriendjesbelangen (of aannemers die vriendjes zijn) mee. Integere politici zijn blijkbaar nog moeilijk te vinden of worden geslachtofferd voor de boefjes.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar ben ik niet goed geïnformeerd ? Weggestuurd en gewoon weer aangenomen door de PvdA toch ? ondanks zeer discutabel gedrag, waarvan het MuzyQ-verhaal een onderdeel is.
De PvdA kon indertijd niet anders, de feiten waren zo gruwelijk overduidelijk (zie o.a. ook de stukken, onder meer van Holman, in het Parool) En ondanks nog andere zeer discutabele zaken, zoals genoemd in het onderhavige artikel, zit ze er weer, dankzij een meerderheid mogelijk gemaakt door, jawel, De PvdA!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ze is door de PvdA ook weggestuurd, dat belicht je te weinig. PvdA heeft de coalitie laten klappen. Waarom het later teruggedraaid is, is voor mij ook een mysterie, maar waarschijnlijk spelen er zoals altijd aannemers- en vriendjesbelangen (of aannemers die vriendjes zijn) mee. Integere politici zijn blijkbaar nog moeilijk te vinden of worden geslachtofferd voor de boefjes.
We vergeten helemaal niks, we hebben het hier alleen over mevrouw Elatik, de mevroi die behalve deze ¤450 euro nog 30 miljoen heeft laten verdwijnen. Echt onbegrijpelijk dat je zoiets weer terug aanneemt. Je wilt als partij toch betrouwbaar overkomen? En het is toch niet zo dat er echt niemand in de PvdA te vinden is verder om haar positie in te nemen?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef rubje het volgende:
[..]
en we vergeten voor het gemak het witte boorden crimininaliteit wat al jaren aan de gang is door de rechtse VVD kliek in het bedrijfsleven en de overheid?Daar steekt dit erg schraal bij af.
Ah, de PvdA kon niet anders, maar D66 en GL wel, want zij wilden gewoon lekker doorgaan.... Daarna, toen de mensen die het lieten klappen waren weggestuurd of hun woorden in moesten slikken kon ze weer terugkomen en werd ze toch weer heel hartelijk ontvangen, ook weer door D66 en GL.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
De PvdA kon indertijd niet anders, de feiten waren zo gruwelijk overduidelijk (zie o.a. ook de stukken, onder meer van Holman, in het Parool) En ondanks nog andere zeer discutabele zaken, zoals genoemd in het onderhavige artikel, zit ze er weer, dankzij een meerderheid mogelijk gemaakt door, jawel, De PvdA!
O, ik ontken de discutabele rol van D66 en GL in deze zeer zeker niet, daar ga ik gewoon me je mee, maar het is natuurlijk wel een PvdA politica en die laatste partij zou dit, het werd hierboven ook al genoemd, omwille van de betrouwbaarheid van de partij, niet moeten willen/toestaan c.q. hieraan mee moeten werken.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah, de PvdA kon niet anders, maar D66 en GL wel, want zij wilden gewoon lekker doorgaan.... Daarna, toen de mensen die het lieten klappen waren weggestuurd of hun woorden in moesten slikken kon ze weer terugkomen en werd ze toch weer heel hartelijk ontvangen, ook weer door D66 en GL.
Zoals ik al zei, de mensen die het, met recht, niet wilden werden geofferd of moesten hun woorden inslikken. Waarschijnlijk spelen er hogere belangen een rol. Geld.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik ontken de discutabele rol van D66 en GL in deze zeer zeker niet, daar ga ik gewoon me je mee, maar het is natuurlijk wel een PvdA politica en die laatste partij zou dit, het werd hierboven ook al genoemd, omwille van de betrouwbaarheid van de partij, niet moeten willen/toestaan c.q. hieraan mee moeten werken.
Dat soort figuren moeten inderdaad meteen de partij uit geknikkerd worden. Een wethouder krijgt geen "auto van de zaak staat", en ze is inderdaad macaber met geld om gegaan. Weg ermee, opzouten..... en vervangen. Ze kan beter bij een BANK gaan werken, daar doen ze dat soort dingen meer.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
We vergeten helemaal niks, we hebben het hier alleen over mevrouw Elatik, de mevroi die behalve deze ¤450 euro nog 30 miljoen heeft laten verdwijnen. Echt onbegrijpelijk dat je zoiets weer terug aanneemt. Je wilt als partij toch betrouwbaar overkomen? En het is toch niet zo dat er echt niemand in de PvdA te vinden is verder om haar positie in te nemen?
Dit dusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We vergeten helemaal niks, we hebben het hier alleen over mevrouw Elatik, de mevroi die behalve deze ¤450 euro nog 30 miljoen heeft laten verdwijnen. Echt onbegrijpelijk dat je zoiets weer terug aanneemt. Je wilt als partij toch betrouwbaar overkomen? En het is toch niet zo dat er echt niemand in de PvdA te vinden is verder om haar positie in te nemen?
Que?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
En de PvdA andere partijen maar de maat nemen maar zelf het ergste rapaille in de gelederen hebben
Ach, als ik om elk schandaal van de PvdA een hoop heisa zou maken dan zou ik over 2 jaar dood zijn.quote:
Dat valt best mee, ik doe dat (nu ja, zoiets dan) al bijna 12 jaarquote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, als ik om elk schandaal van de PvdA een hoop heisa zou maken dan zou ik over 2 jaar dood zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |