Omdat Goodmorning To Allquote:Op woensdag 24 november 2010 10:12 schreef Fallen het volgende:
Damn woman, waarom had je Samurai Pizza Cats al genoemd!
Mogguh... het wakker worden is een langzaam proces vandaag.
uuhuh..quote:
hehequote:
Oh goddank. Je hebt je weer in zwartwit duisternis omhuld.quote:
Yup!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
hehe
En dude! Je hebt je Tempest UI weer terug
Echt niet, kleurrijke Tempest spat om je oren.. en ogen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh goddank. Je hebt je weer in zwartwit duisternis omhuld.
Komt omdat het dezelfde naam heeft en de cache nog leeft...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Huh? Ik zie hier toch echt Nick eh.. dinges hoor?
Weh?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Huh? Ik zie hier toch echt Nick eh.. dinges hoor?
Bij Fallen. Eerst zag ik iets metquote:
Ik zat (ivm de sinterklaas UI) ook even naar m'n oudere te kijken. Kom ik Trogdor tegen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup!
Werd tijd om weer een keer terug te schakelen. M'n allereerste Fok! UI heb ik ook nog wel ergens op de comp staan.... maar dit blijft het meest vertrouwd.
Oh. Dat verklaart.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef Fallen het volgende:
Komt omdat het dezelfde naam heeft en de cache nog leeft...
Minder tof dan strongbadquote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zat (ivm de sinterklaas UI) ook even naar m'n oudere te kijken. Kom ik Trogdor tegen.
Hoe grappig was dat
hehehe... da's een tijdje terug dan!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zat (ivm de sinterklaas UI) ook even naar m'n oudere te kijken. Kom ik Trogdor tegen.
Hoe grappig was dat
Trogdor the burninator is de meest epische draak aller tijden!!quote:
Haha, de creditz van de ondertitel gaan naar Cruise Elroyquote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
hehehe... da's een tijdje terug dan!
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik ongeveer een maand of 3 heb gedaan over je ondertitel....Koerm Ghetzoerm?
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, de creditz van de ondertitel gaan naar Cruise Elroy
-edit Volgens mij heb ik dat ook als m'n PSN ondertitel staan
Al veels te lang.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik voelde me echt zo dom toen ik het door begon te krijgen...![]()
Maar goed, dat was ook omdat ik moest wennen in een SC... hoelang zit ik hier eigenlijk al weer?
* Fallen gaat even in de my-at history graven.
Transformers ook welquote:Op woensdag 24 november 2010 10:33 schreef SpankmasterC het volgende:
M.A.S.K. had vooral zulk ENORM tof speelgoed!
quote:
Ja, maar in mijn geval valt dat dus mee.... Januari 2009 ging ik pas mee doen in de GAM SC reeks.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:35 schreef Tain het volgende:
en je my-at history gaat tot ergens in 2005 ofzo...
Zit jij pas zo kort actief mee te posten hier? Voelt al als veel langerquote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar in mijn geval valt dat dus mee.... Januari 2009 ging ik pas mee doen in de GAM SC reeks.
Daarvoor vaste (en actieve) klant in de PS3 topics, maar dat boeit me nu zo weinig. En ik zwierf veel meer over allerlei losse topics, maar in-crowd is zo veel leuker!
Dat is lang.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Fallen het volgende:
Ja, maar in mijn geval valt dat dus mee.... Januari 2009 ging ik pas mee doen in de GAM SC reeks.
Daarvoor vaste (en actieve) klant in de PS3 topics, maar dat boeit me nu zo weinig. En ik zwierf veel meer over allerlei losse topics, maar in-crowd is zo veel leuker!
Een aaifoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef Nebo het volgende:
Met de kerst haal ik een nieuwe telefoon. Blackberry? HTC met Android? Nokia met Symbian? GO!
yup...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zit jij pas zo kort actief mee te posten hier? Voelt al als veel langer
Ach, uiteindelijk hangt het van heel veel af. Hier hebben ook mensen rond gehangen waar ik iets minder mee heb. Maar uiteindelijk blijft er een klein hardcore groepje over waar ik het goed mee kan vinden.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is lang..
Incrowd is wel leuk inderdaad.. hangt wel sterk van de reeks af is mijn ervaring.
Android. punt.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef Nebo het volgende:
Met de kerst haal ik een nieuwe telefoon. Blackberry? HTC met Android? Nokia met Symbian? GO!
True that!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
yup...![]()
Maar wij kwamen elkaar al tegen in het PS2/PS3 topic.
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef Nebo het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe iPhone 4 (GS / X / v2.0b / i / Turbo). Maar heb niet echt het idee dat Apple daar snel mee over de brug komt.quote:
Ik wacht tot m'n provider met de iPhone komt. Ik wil ook zo'n dingquote:Op woensdag 24 november 2010 10:47 schreef Fallen het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe iPhone 4 (GS / X / v2.0b / i / Turbo). Maar heb niet echt het idee dat Apple daar snel mee over de brug komt.
Ik weet wel dat mijn nieuwe telefoon wederom een iPhone wordt.
Aangezien ik binnenkort een macbook heb zit ik ook naar dat ding te kijken maar ik wil niet van KPN af maar vind het abo voor de iPhone veul te duur bij KPN. En dan ook nog een datalimietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe iPhone 4 (GS / X / v2.0b / i / Turbo). Maar heb niet echt het idee dat Apple daar snel mee over de brug komt.
Ik weet wel dat mijn nieuwe telefoon wederom een iPhone wordt.
QFTquote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Android. punt.
Blackberry isSymbian sterft (helaas) uit.
'Eindeloos Online':quote:Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Aangezien ik binnenkort een macbook heb zit ik ook naar dat ding te kijken maar ik wil niet van KPN af maar vind het abo voor de iPhone veul te duur bij KPN. En dan ook nog een datalimiet
Dat is dan nog een FUP. Volgens de info die ik bij tweakers zag wordt het een echt limiet bij de iPhone...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Tain het volgende:
[..]
'Eindeloos Online':
U heeft 250 MB verbruikt deze maand, dat is boven onze Fair Use Policy!
Met een beetje gebruik zit je al vrij snel boven die FUP... Die update van Android 2.1 voor mijn Desire was 90MB en dat heeft ie ook over 3G binnen getrokkenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is dan nog een FUP. Volgens de info die ik bij tweakers zag wordt het een echt limiet bij de iPhone...
Mja, aan de andere kant, hoeveel data zal je verstoken over 3G? Het merendeel gaat toch via WiFi.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Aangezien ik binnenkort een macbook heb zit ik ook naar dat ding te kijken maar ik wil niet van KPN af maar vind het abo voor de iPhone veul te duur bij KPN. En dan ook nog een datalimiet
HTC Desire HD of Samsung Galaxy Squote:Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef Nebo het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Aargh. Het is nog vroeg. Ik heb honger.
Ik verbruik zelf bijna alleen maar via 3G... Als ik thuis zit en WiFi heb dan ga ik achter mijn PC zittenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, hoeveel data zal je verstoken over 3G? Het merendeel gaat toch via WiFi.
Oh, daar moet ik ook nog steeds eens aan beginnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Net de Stieg Larsson trilogie voor 24,- gekocht bij amazon
In elk geval nog iets langer dan 4 uur...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het nog lang duurt tot het 4 uur is.
Niet zo bijdehand.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef Fallen het volgende:
In elk geval nog iets langer dan 4 uur...
Sterkte!
quote:
In de zak naar Amsterdam hm?quote:
Ik blijf het een vies plaatje vinden... een olijke neger die herhaaldelijk op zijn eigen zak slaatquote:
Die zak heeft de vorm van een kruik en lijkt op Flubberquote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik blijf het een vies plaatje vinden... een olijke neger die herhaaldelijk op zijn eigen zak slaat
Ja, daaag!quote:
Nee, deze dan....quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik blijf het een vies plaatje vinden... een olijke neger die herhaaldelijk op zijn eigen zak slaat
Ik hoop het niet nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef Fallen het volgende:
Ja, daaag!
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?!?
Die is eng. Dunno why. Maar ik vind 'm eng.quote:
Ik kom je wel halen uit Spanje... van de zomer ofzo...quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael Reiziger met een pruik op
Echt een mislukte smiley... past ook totaal niet binnen de hele Fok! smiley-reeks.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is eng. Dunno why. Maar ik vind 'm eng.
Dat duurt nog keilang. Al lijkt het met het huidige zonnetje buiten wel een beetje zomersquote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Fallen het volgende:
Ik kom je wel halen uit Spanje... van de zomer ofzo...
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef Fallen het volgende:
Echt een mislukte smiley... past ook totaal niet binnen de hele Fok! smiley-reeks.
En hij is idd eng....
Een hartjeshoofd met een gezwel?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dát is pas een toffe smilie.
Da's een koekje.quote:
Ik zie een gezwollen rechteroor.quote:
quote:
Cookiemonsterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn collega's hebben een iPhone met T-Mobile en als ik zie hoeveel gezeik ze hebben met het bereik dan ben ik echt blij dat ik KPN heb. Ik betaal dan misschien wel iets meer (alhoewel, valt ook wel mee denk) maar ik kan tenminste wel bellen als ik wil.. Ook andere bedrijven in het pand met een T-Mobile hoor ik zeuren over hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, hoeveel data zal je verstoken over 3G? Het merendeel gaat toch via WiFi.
Uiteindelijk heb ik meer moeite met die bundel (SMS en bellen vanuit dezelfde), het afrekenen per minuut en het hogere kostenplaatje van het abonnement in z'n geheel.
Wat dat betreft zit ik bij T-mobile zo gek nog niet. Alleen soms een slecht bereik, maar dat had ik met Vodafone en KPN vroeger ook wel eens.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik verbruik zelf bijna alleen maar via 3G... Als ik thuis zit en WiFi heb dan ga ik achter mijn PC zitten
Ik vind het koekje wel errug groot.. Dat krijg je toch nooit in 1 keer in je smuigeltje?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk. Jíj snapt hetquote:
quote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Poit het volgende:
Ik vind het koekje wel errug groot.. Dat krijg je toch nooit in 1 keer in je smuigeltje?
Gelukkig nietquote:
Ik heb hier geen problemen met T-Mobile en ik woon in het diepe diepe zuiden tegen de grens van zowel Belgie als Duitsland aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben een iPhone met T-Mobile en als ik zie hoeveel gezeik ze hebben met het bereik dan ben ik echt blij dat ik KPN heb. Ik betaal dan misschien wel iets meer (alhoewel, valt ook wel mee denk) maar ik kan tenminste wel bellen als ik wil.. Ook andere bedrijven in het pand met een T-Mobile hoor ik zeuren over hetzelfde probleem.
[..]
Dit dus.
Koekjesquote:
* Kuukske schuift een koektrommel toe.quote:
Hartje Rotterdam..quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb hier geen problemen met T-Mobile en ik woon in het diepe diepe zuiden tegen de grens van zowel Belgie als Duitsland aan.
Smakelijk & succesquote:Op woensdag 24 november 2010 12:22 schreef Fallen het volgende:
Bijna lunchtijd. En daarna weer eens nuttige dingen doen.
zekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Moet je zorgen dat je pa wordt!quote:
Dan word je nog moeier... Pff PMS is ook stom, maar beter dan het alternatiefquote:
Ja, vanavond de ps3 break updatenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik er ooit eens tijd voor hebEn jij gaat toch aan de GT 5
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zekers
Grap van den dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan dat dan? Hij kan nu ook firmware 4.50 aan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, vanavond de ps3 break updaten
Het is duidelijke wie er met met sinterklaas mee terug naar spanje gaat en door alle pietermannen sexueel misbruikt wordt!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, vanavond de ps3 break updaten
Ah, ik lees net dat de 3.50 spoof niet meer werkt zodra je op PSN gaat, dan wordt ie herkendquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan dat dan? Hij kan nu ook firmware 4.50 aan?
!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Poit het volgende:
Ik heb mijn Xbox 1 gesoftmod omdat het kon en omdat ik dan ntsc dvd'tjes kon afspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Als één van je beste vrienden een bedrijfje heeft wat 360's ombouwt dan vang je zulke dingen nogal snel opquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Poit het volgende:
Modden van een xbox is juist geen kunst meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn oude xbox had ik ook gemod, zodat ik XBMC kon draaien, was echt perfect toen!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Wat liefquote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Reintji het volgende:
Verdeurie, de kleine heeft ook iets nieuws uitgevonden, ze kan de 360s aan en uitzetten. Die nieuwe knop is tast gevoelig en er komt een leuk geluidje uit, gisteren deed ze hem tijdens Black Ops uit.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Reintji het volgende:
Verdeurie, de kleine heeft ook iets nieuws uitgevonden, ze kan de 360s aan en uitzetten. Die nieuwe knop is tast gevoelig en er komt een leuk geluidje uit, gisteren deed ze hem tijdens Black Ops uit.
Whehehequote:
Deksel op de box, voor de zekerheidquote:Op woensdag 24 november 2010 14:09 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zal maar net voor de eindbaas staan hè! Preventief in de box
Speelden die afgelopen zomer niet op breda barst, of tijdens de valkenbergconcerten ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe.
Edit: volgens mij heb ik Horse the band es op Groezrock gezien. Aardig bandje wel.
Euhm.. Niet op Breda Barst in ieder geval. Ik weet niet of ze er waren met de Valkenbergtoestand. Daar ben ik niet geweest.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Speelden die afgelopen zomer niet op breda barst, of tijdens de valkenbergconcerten ofzo?
PWÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉPquote:
Zo'n gewelddadig spel spelen met haar erbijquote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Reintji het volgende:
Inderdaad. Kind is bij voorbaat al gedoemd om te mislukkenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo'n gewelddadig spel spelen met haar erbij
Yup, wordt ze hard vanquote:Op woensdag 24 november 2010 14:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo'n gewelddadig spel spelen met haar erbij
Dat dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zijn gewoon bang dat het meisje jullie er straks uit gamed.
Ik kon een grinnik niet onderdrukken.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kon een grinnik niet onderdrukken.
quote:
b00000m headshotquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef Frankii het volgende:
Kheb een kamer in Den Bosch!
23 m2, paar minuutjes van het centrum (einde hinthamerstraat voor de kenner)
Volgende week mag ik er in.
Leuk! Congratz.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef Frankii het volgende:
Kheb een kamer in Den Bosch!
23 m2, paar minuutjes van het centrum (einde hinthamerstraat voor de kenner)
Volgende week mag ik er in.
Ruim een half uur, plus niet hoeven wachten op bussen die onregelmatig rijden.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:25 schreef Gamer_V het volgende:
Wat schiet je er mee op qua reistijd?
Da's de moeite. Je woont nu in Tilburg toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef Frankii het volgende:
Ruim een half uur, plus niet hoeven wachten op bussen die onregelmatig rijden.
Helvoirt.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's de moeite. Je woont nu in Tilburg toch?
Beide, ik ga altijd uit in Den Bosch. Dus dat is wel effe ideaal. Maar in utrecht studeer en werk ik, dus daar wonen zou ook niet verkeerd zijn. Al mijn beste vrienden wonen hier in de buurt tho.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:31 schreef koei het volgende:
Maar wil je graag in Den Bosch wonen of kun je in Utrecht gewoon niks vinden?
Ik ben zojuist naar de kapper geweest! En ik weet nog niet wat ik ervan vind... Het zit een beetje vreemd bol... Maar goed, er is in ieder geval weer een stuk af!
Oh, hoe kom ik dan bij Tilburg?> Nouja. Half uur is de moeitequote:
Daar ging ik laatst stappen met Nebo en Ross.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, hoe kom ik dan bij Tilburg?> Nouja. Half uur is de moeite.
Vreemd bol? Hoe ehh.. wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:31 schreef koei het volgende:
Maar wil je graag in Den Bosch wonen of kun je in Utrecht gewoon niks vinden?
Ik ben zojuist naar de kapper geweest! En ik weet nog niet wat ik ervan vind... Het zit een beetje vreemd bol... Maar goed, er is in ieder geval weer een stuk af!
Hee Frankers, een matti van me woont nu ook in Den Bosch, wat is een toffe tent om uit te gaan dan? Jij hebt vast wel advies!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Beide, ik ga altijd uit in Den Bosch. Dus dat is wel effe ideaal. Maar in utrecht studeer en werk ik, dus daar wonen zou ook niet verkeerd zijn. Al mijn beste vrienden wonen hier in de buurt tho.
Oja, wat een afschuwelijke aanname om er dan vanuit te gaan dat je daar ook woont. Excuusquote:Op woensdag 24 november 2010 15:34 schreef Frankii het volgende:
Daar ging ik laatst stappen met Nebo en Ross.
Ik ben laatst weer naar de kapper geweest! Van studentikoos-half-te-lang naar lekker-sexy!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vreemd bol? Hoe ehh.. wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik moet eigenlijk ook weer 's naar de kapper, maar ik heb daar nooit zoveel zin in.
Hangt er maar net vanaf wat je zoekt.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hee Frankers, een matti van me woont nu ook in Den Bosch, wat is een toffe tent om uit te gaan dan? Jij hebt vast wel advies!
Pics.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben laatst weer naar de kapper geweest! Van studentikoos-half-te-lang naar lekker-sexy!
Dat het een stuk omhoog gekamd is waardoor het hoger staat dan normaal... En ik hou ook niet van naar de kapper gaan, maar had een waardebon en was vandaag vrij dus ben er maar langsgelopen. Als ik had moeten wachten was ik ook weer weggegaanquote:Op woensdag 24 november 2010 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vreemd bol? Hoe ehh.. wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik moet eigenlijk ook weer 's naar de kapper, maar ik heb daar nooit zoveel zin in.
Oh zo, en dan is het ook nog stijf gespoten met vage kappersmiddeltjes?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:38 schreef koei het volgende:
Dat het een stuk omhoog gekamd is waardoor het hoger staat dan normaal... En ik hou ook niet van naar de kapper gaan, maar had een waardebon en was vandaag vrij dus ben er maar langsgelopen. Als ik had moeten wachten was ik ook weer weggegaan
Hells no! Ik heb jou ook nog steeds niet gezienquote:
Oh ik dacht dat ik toch wel iedereen voorbij had zien komen in mijn laatste voyeurs van m'n fotoboek inmiddels.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Hells no! Ik heb jou ook nog steeds niet gezien
Tsjeck dur feauteauxboek dan jonguh!!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hells no! Ik heb jou ook nog steeds niet gezien
Owja nu zie ik je!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik toch wel iedereen voorbij had zien komen in mijn laatste voyeurs van m'n fotoboek inmiddels.
Dus, kom op met je nieuwe kapsel.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Owja nu zie ik je!
En sorry Poit, ik hou niet iedereen altijd in de gaten, ik had dr gechecked toen ze hier net aan kwam fietsen maar toen waren er nog geen picca's....
Een lekker vlot kapseltje?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben laatst weer naar de kapper geweest! Van studentikoos-half-te-lang naar lekker-sexy!
Dude, ik heb nergens vlot genoemd, gewoon sexy!quote:
Het voldoet wel aan de omschrijving als ik het zo lees.quote:
Oh. Nee. Inderdaad. En nu?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Dude, ik heb nergens vlot genoemd, gewoon sexy!
En kuuske, ik heb nog geen foto van mn nieuwe haar, maar het is grofweg als mn oude haar, voor ik te lui was om naar de kapper te gaan, maar dat ken jij ook natuurlijk niet
Neen.quote:
Nijs. Ik ga eten koken en sportenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Poit het volgende:
Ik heb net een bonusboterbammetje genomen
Schavuitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Poit het volgende:
Ik 2, met chocoladehagelslagquote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Poit het volgende:
Have funquote:Op woensdag 24 november 2010 16:53 schreef Nebo het volgende:
The Dice Man is binnenNu nog ergens goedkoop tijd zien te scoren
Dudequote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Nebo het volgende:
Ik ga eens even een rondje skaten, dat is mijn eerste goede vorm van sport deze week
Het is al de hele dag droog hier, dus glad zal het niet zijn. En de kou; daar kan je je op kledenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
DudeHet is ijskoud, en het is glad
Jupz, ik word al heerlijk volgespammedquote:Op woensdag 24 november 2010 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie die etterlijke chatfunctie van Fok al ontdekt?
Ik dacht dat FF serieus heel veel updates nodig hadquote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef Poit het volgende:
Jupz, ik word al heerlijk volgespammed
Ik dacht dat het in een reclame stunt meuk was..quote:Op woensdag 24 november 2010 17:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat FF serieus heel veel updates nodig had.
Sorry.
Mja. Nouja, het concept op zich is wel grappig. Maar je hebt ook al PM, en het fotoboek én dan dit. Maarja. Fok!kers zullen het nodig hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:22 schreef Poit het volgende:
Ik dacht dat het in een reclame stunt meuk was..
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef Poit het volgende:
Dit topic is echt te episch voor woorden
"Roep die meisje is"
3.50 dus! Ja en PSN supportquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan dat dan? Hij kan nu ook firmware 4.50 aan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is duidelijke wie er met met sinterklaas mee terug naar spanje gaat en door alle pietermannen sexueel misbruikt wordt!
Doet ie ook via de post?!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als één van je beste vrienden een bedrijfje heeft wat 360's ombouwt dan vang je zulke dingen nogal snel op
Onderdelen etc wel, ombouwen niet geloof ikquote:Op woensdag 24 november 2010 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].. Heb nog MGS4 en Uncharted 2 en Heavy Rain in de seal liggen
[..]
Doet ie ook via de post?!
Now that's just pointlessquote:Op woensdag 24 november 2010 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Uncharted 2 nog in de verpakking? Dude! Ik had het doosje al open toen ik de winkel uit liep.
een echte gamer herken je zo!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Uncharted 2 nog in de verpakking? Dude! Ik had het doosje al open toen ik de winkel uit liep.
Ja dat weet ik, maar helemaal niet uitpakken is ook very pointless.quote:
Nou zag ik laatst 'ergens' een filmpje over een fanatieke vrouwelijke gamer. En toen kon ik me daar absoluut niet in herkennen. Maar als ik terugdenk aan het aanschafmoment van Uncharted begin ik te blozenquote:
Dat is nog veel pointlesserderquote:Op woensdag 24 november 2010 18:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar helemaal niet uitpakken is ook very pointless.
Ffies to the poit. je leest gewoon wat je wilt lezenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:23 schreef Kuukske het volgende:
Als je snel leest staat er poitlesserder.
Schimmig persoonquote:Op woensdag 24 november 2010 18:23 schreef Kn0x het volgende:
Ik moet nieuwe series downloaden en in een van de vorige topics hadden we het over series. Ik heb geen zin om terug te zoeken. Dames en heren van de GAM, geef mij wat ideeen voor leuke series.
Wat was die serie ook alweer over die geanimeerde spion...
quote:
Het is geen mama appelsap hèquote:Op woensdag 24 november 2010 18:45 schreef Rossdale het volgende:
Het refrein van dit nummer.. ik vraag me echt af wat de eerste zin uit het refrein is. Ik versta echt constant: "Stab your eyelids, get behind me, Animale" Maar dat lijkt me stug(op 0:38 sec bijvoorbeeld)
Nick, dit is jouw terrein
Misschien moet ik hem maar insturen naar Timurquote:Op woensdag 24 november 2010 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is geen mama appelsap hè. Maar ik hoor ongeveer wel hetzelfde eigenlijk
. En als
niet dat nummer in mijn Spotify had gezet had ik er nooit iets van vernomen
Ik zeg doenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem maar insturen naar Timur
Het is dat ik sjaals echt veul te warm vind anders had ik m'n moeder gevraagd deze te breienquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onwijs toffe sjaal
Heb je ook ergens het patroon? Ik ga mijn oma vragen of ze die wil breien voor mequote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onwijs toffe sjaal
Ik geef haar de plaatjes wel, mijn oma is bazin genoeg om het wel uit haar hoofd te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef Tain het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)spired-piranha-plant
Alleen een webwinkel
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik geef haar de plaatjes wel, mijn oma is bazin genoeg om het wel uit haar hoofd te doen
mooie filmquote:
Ow verrek, die heb ik enkele weken terug ook binnen gehaald. Nog heul niet gekekenquote:
Die box vind ik eigenlijk nog te duur, maar eerst BoB af kijken. Haal ik hem binnenkort op.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vanavond eerst maar even aan mijn mooie The Pacific-box beginnen
Over drie maanden is 'ie vast weer 25 euro, maar ach, ik wilde meteen wat leuks doen met mijn verlate opa-en-oma-verjaardagcentjesquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Die box vind ik eigenlijk nog te duur, maar eerst BoB af kijken. Haal ik hem binnenkort op.
He snert, ik wacht er al weken op...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Review 47 had al online moeten staan, maar komt later. Ik ben momenteel niet in staat om voice overs te doen i.v.m. erge keelontsteking. Ik hoop snel weer te genezen zodat ik de review snel kan afronden en uploaden. Mijn verwachting is dat de review eind deze week online staat, maar dat is niet zeker.
EMARWII geveld door Keelontsteking!
Dude!! Is er al nieuws MBT je eigen kledinglijn??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Reintji het volgende:
Idd. De eerst vrij prijzige steel-box versie van BoB is nu ook ¤18,- bij Bart Smit
Post je nou alleen dat? Waaaaar the fuck is Sigmund ??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Review 47 had al online moeten staan, maar komt later. Ik ben momenteel niet in staat om voice overs te doen i.v.m. erge keelontsteking. Ik hoop snel weer te genezen zodat ik de review snel kan afronden en uploaden. Mijn verwachting is dat de review eind deze week online staat, maar dat is niet zeker.
EMARWII geveld door Keelontsteking!
Neem deze week contract door.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! Is er al nieuws MBT je eigen kledinglijn??
Sint is erg leuk! Scott Pilgrim viel me tegen, maar als je daar weinig van verwacht dan is het wel een aardige film.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:03 schreef Gamer_V het volgende:
Zo naar Sint, morgen naar Scott Pilgrim, heb er zin in
Ik ben zeer benieuwd!!quote:
Voor mensen als jijquote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef Poit het volgende:
TMNT II The Secrect of the Ooze komt zo op TV![]()
Waarom de neuk zenden ze zo laat een kinderfilm uit![]()
Maar ik ga hem niet kijkenquote:
Dit is wel erg vet gedaan, what the fuckquote:
Twee jaar geleden hebben ze iets soortgelijks gedaan met het stadhuisvan Den Haag, is een wit gebouw met allemaal kleine zwarte randjes, hadden ze met een projector die randen nagemaakt en dan net gedaan alsof sommige panelen naar binnen gingen en andere panelen naar buiten, fucking tof!quote:
Hij was leuk, maar die dialogen waren echt tenenkrommend somsquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef koei het volgende:
[..]
Sint is erg leuk! Scott Pilgrim viel me tegen, maar als je daar weinig van verwacht dan is het wel een aardige film.
zo leukquote:
RTL 7quote:
Mogguh.quote:
Ik ga alleen maar gamen. Ik begin vrijdagavond met een bordspelavond en ik doe niets anders dan RB3, Epic Mickey en Uncharted dit weekend.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef Nebo het volgende:
Goede morgen. Nog één dagje studeren, morgen de hele dag werken en dan een heerlijk volgepland weekendje
Ik wil ook RB3 en Epic Mickey spelenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar gamen. Ik begin vrijdagavond met een bordspelavond en ik doe niets anders dan RB3, Epic Mickey en Uncharted dit weekend.
Erg tof spelletje ja. De Nederlandse dialogen zijn echt belabberd en het is tot nu toe niet echt heel uitdagend, maar de game wekt wel een soort van nostalgisch Rayman 2 gevoel op om het maar even een naam te gevenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:21 schreef Poit het volgende:
epic mickey, is het wat?
Bordspellen zijn ok! analoog gaming ftw!
Ook zo.quote:
Duidelijk..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Erg tof spelletje ja. De Nederlandse dialogen zijn echt belabberd en het is tot nu toe niet echt heel uitdagend, maar de game wekt wel een soort van nostalgisch Rayman 2 gevoel op om het maar even een naam te geven
Als je in de buurt bent. Een Wii ophalen uit België zou ik voor vrijwel geen enkele game doen, dus dat is wat lastig oordelenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk..
Maar is het de moeite waard om m'n Wii er weer voor vanuit België te halen?
Sowieso Belgiëquote:Op donderdag 25 november 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent. Een Wii ophalen uit België zou ik voor vrijwel geen enkele game doen, dus dat is wat lastig oordelen
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso BelgiëMaar m'n zus woont daar en heb haar m'n Wii gegeven, vandaar..
Ben ook erg benieuwd naar DK en Metroid.
En Black Ops gespeeldquote:Op donderdag 25 november 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
Vandaag maar een half dagje werken
1 tot 5Lekker uitgeslapen
Belgiequote:
Dat is een klasgenoot van me die denkt dat hij grappig is door de site een beetje belachelijk te maken. (Als je Terror bedoelt)quote:Op donderdag 25 november 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
ReinBen je lekker aan het irriteren met je Capslock-posts?
Truequote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Black Ops gespeeld
Hmmz, hopelijk morgenmiddag al lekker vroeg thuis
Ohja, ik dacht even dat ik reintji's info herkende maar ik keek bij de verkeerde naamquote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat is een klasgenoot van me die denkt dat hij grappig is door de site een beetje belachelijk te maken. (Als je Terror bedoelt)
Ragequitten doe ik niet vaak, maar bij Black Ops ook wel eens ja. Als je bij S&D drie keer achter elkaar gespankillt wordt ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 11:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
TrueGisteravond voor het eerst in mijn leven geragequit.. Nog nooit gehad, ook niet bij andere games
Black Ops haalt het bloed onder mijn nagels vandaan...
Dat kan toch niet? Ze liepen geeneens op 1 lijn..quote:
Black Ops praktijken zijn datquote:Op donderdag 25 november 2010 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Ze liepen geeneens op 1 lijn..H4x0r
Ragequitten doe ik eigenlijk nooit, ik geil iets teveel op XP over het algemeen om die te verliezen door te quittenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ragequitten doe ik niet vaak, maar bij Black Ops ook wel eens ja. Als je bij S&D drie keer achter elkaar gespankillt wordt ofzoDan kijk je langer killcams dan dat je kunt spelen, dus dan nok ik er mee
Wat een kutgamequote:
Nee joh hij's best geinig, je moet gewoon niet meer verwachten dan volledig onwaarschijnlijke actie enquote:
Klopt, heb er ook spijt van dat ik hem in de bios had gezien. Bijna net zo slecht als Fair game die ik vorige week heb gezienquote:
Nog eentje dan, deze was wel baasquote:
Jammer dat je geen black ops hebt, onze potjes zijn altijd hilarischquote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ragequitten doe ik eigenlijk nooit, ik geil iets teveel op XP over het algemeen om die te verliezen door te quittenMaar dan speel ik ook geen black ops, bij Reach word ik ook niet zo enorm hard geowned ofzo dat ik er echt geen plezier meer in heb!
Yeah, maar geen zin om 50 euro te betalen voor n spel wat me toch niet helemaal ligt...quote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jammer dat je geen black ops hebt, onze potjes zijn altijd hilarisch
Snap ikquote:Op donderdag 25 november 2010 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, maar geen zin om 50 euro te betalen voor n spel wat me toch niet helemaal ligt...
Maar ooit in de toekomst zullen we samen gamen! Als er een spel komt wat we allebei tof vinden!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap ikDat had ik met Reach toen ineens iedereen overstapte naar die game
Killzone 3quote:Op donderdag 25 november 2010 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar ooit in de toekomst zullen we samen gamen! Als er een spel komt wat we allebei tof vinden!
quote:
Meh.... Nog niet zo hot voor!quote:
Killzone 2 met mijn ex-huisgenoot gespeeld, maar ik vond het niet zo geweldigquote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Meh.... Nog niet zo hot voor!
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Meh.... Nog niet zo hot voor!
Wat zijn dat voor blasfemische uitspraken?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Killzone 2 met mijn ex-huisgenoot gespeeld, maar ik vond het niet zo geweldig
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dat voor blasfemische uitspraken?![]()
![]()
pre-order cancelt...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]xbots he!
En ik heb Killzone 3 al gespeeld, ik word er gewoon niet zo heet van...! Maar misschien lag het aan de alpha-status, maar ze moeten het spel echt flink enorm hard gruwelijk pimpen voor ik het echt tof ga vinden! Vooral gebrek aan afwisseling van vijanden is irritant, eigenlijk alleen maar Helghast of gepantserde Helghast...
Spankjes terug!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef Michhas het volgende:
Trouwens nog maar 3 single player achievements voor AC:Brotherhoodeentje al bijna klaar, dan nog alle kutvlaggetjes en alle kutveertjes, maar die laat ik denk ik maar achterwege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |