Hangen en gas? Da's wel erg dodelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hing ie boven het gasfornuis?
ik kook keramischquote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hing ie boven het gasfornuis?
Jij edit stiekem je post van 'electrisch' naar 'keramisch'...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef lubje25 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor doodstraffen in het hoofd
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij edit stiekem je post van 'electrisch' naar 'keramisch'...
Ik las andere bonnenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Net een ontbijt van het werk aangeboden gekregen en een goed gevulde envelop met VVV bonnen van de directie als dank voor de mwerkzaamheden vannacht.
Netjes...
http://www.geenstijl.nl/m(...)nigen_doe_je_zo.htmlquote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef lubje25 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor doodstraffen in het hoofd
De mijne hangt maar heeft nu twee keer loos alarm gegeven. Alsnog beter dan dat ie een keer onterecht geen alarm geeft, maar prettig is het nog steeds nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Die brandmelders zou ik maar op gaan hangen mensen
Tijdens de meet op 29 januari zijn de overnachters veilig, zowel boven als beneden hangt een rookmelder in huize MM...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Die brandmelders zou ik maar op gaan hangen mensen
Huize WG heeft ook twee brandmelders, en daarnaast ook twee brandblussers en een blusdeken.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Huize iamredleader heeft 2 rookmelders en een CO-melder, met goede batterij en twee keer per jaar een test-druk op de knop
Veel plezier! Ik heb vorig weekend ook deels doorgebracht met Diablo II spelen via LAN, was erg leukquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond met Pitt naar een vriend, blijven we slapen en morgen gaan we helpen opbouwenLannen
Zin in
Huize Lub,quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Branddeken: niet aanwezig. Poederblusser welEn een "vergifkaart" aan de binnenkant van de hal-kast, de nodige EHBO spullen in de badkamer alsmede VSM vallen en stoten zalf, brandwondenzalf en dergelijke
je zei het net zelf....quote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zal je altijd zien, zit je helemaal klaar met je mooi gedekte gourmettafel, is vriendje nog nét even later dan ie had gezegd
Hij heeft een mega-deadline afgewerkt vandaag dus dacht dat ik maar een lekker etentje zou fixen
waar is die smiley die zijn vind opsteekt?quote:
Gezelliquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond met Pitt naar een vriend, blijven we slapen en morgen gaan we helpen opbouwenLannen
Zin in
Heel lief van je dat je dat doetquote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zal je altijd zien, zit je helemaal klaar met je mooi gedekte gourmettafel, is vriendje nog nét even later dan ie had gezegd
Hij heeft een mega-deadline afgewerkt vandaag dus dacht dat ik maar een lekker etentje zou fixen
buiten wel ja, maar binnen is het bij normale mensen warmquote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef iamredleader het volgende:
Het is overal koud buiten
En ik ga zo de computer afsluiten, nog even de spulletjes voor morgen klaarleggen en dan m'n bed opzoeken
Ik zag gisteren al mooie klaagtopics met allerlei rekensommetjes en gepikeerde studenten die het zo ontzettend veel geld zou kosten. "Waarom maken ze studeren zo duur?"quote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor iedereen die meer dan een jaar te lang over zijn of haar studie gedaan heeft
http://www.volkskrant.nl/(...)euwige-student.dhtml
jojo is blij dat hij al is afgestudeerd.....
Ik ben blij dat het voor volgend collegejaar pas geldt.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren al mooie klaagtopics met allerlei rekensommetjes en gepikeerde studenten die het zo ontzettend veel geld zou kosten. "Waarom maken ze studeren zo duur?"
Je vraagt je in godsnaam af wat die mensen op school doen als blijkbaar toch niets leren
Dit is de wereld op z'n kop. Ze snappen niet dat je gewoon moet proberen op tijd af te studeren en niet gewoon een paar jaar moet freewheelen
Hoezo? Jij bent toch klaar?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het voor volgend collegejaar pas geldt.
Is dat echt vandaag? Staat er nog kalkoen op het menu?quote:
Droge kalkoen? Bah.quote:
Nou heb ik me er niet al te veel in verdiept, maar voor zover ik weet wordt de master ook al zo duur. Dus zonder dat je er te lang over doet. Gelukkig verwacht ik voor die tijd klaar te zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren al mooie klaagtopics met allerlei rekensommetjes en gepikeerde studenten die het zo ontzettend veel geld zou kosten. "Waarom maken ze studeren zo duur?"
Je vraagt je in godsnaam af wat die mensen op school doen als blijkbaar toch niets leren
Dit is de wereld op z'n kop. Ze snappen niet dat je gewoon moet proberen op tijd af te studeren en niet gewoon een paar jaar moet freewheelen
Ja kalkoek is dan ook vrij lastigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is de enige manier waarop veel mensen kalkoen kunnen bereiden
Nee zo erg is het niet, dat gaat me niets iets verquote:oeh, zo'n uiensoep die je met een vork kunt eten?
Hoi PS.quote:
watquote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik mij terugtrek van het internet. Blijkbaar is Fok (FP) verkozen tot beste nieuws- en informatiewebsite van het jaar
Oh ik heb het uit een ander topic gehaaldquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, dat plaatje wat je probeert te posten komt bij mij niet echt door.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
Jemig..... Pipi is ziek.![]()
02:21:50 26-11-10 05/058 GROUP-1 A1 AMBU 17135 Villa Kakelbont Spaansepoort 73 3011MN Rotterdam rt bon 95772
1420035 Ambu 17-135 (Ambulancezorg Rotterdam-Rijnmond / BIOS)
1420999 MKA Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (Monitorcode)
quote:
Je zou het bijna gaan denken he? Ik denk werkelijk waar dat ze gewoon niet durfdenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken he? Ik denk werkelijk waar dat ze gewoon niet durfden
2,50quote:
Ai, da's best wel pittig ja.quote:
Inderdaad niet echt goedkoop. Op Werchter kosten ze ook 2,50 maar als je ze via internet besteld maar 2,25. Dat vind ik ook een goed idee.quote:
Slim van Werchter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt goedkoop. Op Werchter kosten ze ook 2,50 maar als je ze via internet besteld maar 2,25. Dat vind ik ook een goed idee.
Nu is het zo dat ik op Lowlands minimaal mijn kaartje nog een keer uitgeef aan eten/drinken...hoogstwaarschijnlijk nog wel meer. Best gek natuurlijk.
Lowlands: jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 03:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slim van Werchter.
Kun je munten die je aan het eind nog hebt weer inleveren?
Slimme marketing. Wie te veel koopt is de sjaak.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lowlands: ja
Werchter: nee
Het is zeker slim van ze want als mensen in februari/maart hun kaartje kopen en daarbij gelijk voor 200 euro aan munten..dan hebben ze al snel een hoop geld binnen waar ze ook nog eens rente van kunnen trekken.
En weet je wat grappig is? Ze hadden dit jaar voor het eerst 1 muntje voor zowel eten als drinken(net als op Lowlands)! Hiervoor waren het aparte papieren bonnetjes die je ook bij 2 aparte kassa's moest halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 03:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slimme marketing. Wie te veel koopt is de sjaak.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weet je wat grappig is? Ze hadden dit jaar voor het eerst 1 muntje voor zowel eten als drinken(net als op Lowlands)! Hiervoor waren het aparte papieren bonnetjes die je ook bij 2 aparte kassa's moest halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |