Hangen en gas? Da's wel erg dodelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hing ie boven het gasfornuis?
ik kook keramischquote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hing ie boven het gasfornuis?
Jij edit stiekem je post van 'electrisch' naar 'keramisch'...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef lubje25 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor doodstraffen in het hoofd
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij edit stiekem je post van 'electrisch' naar 'keramisch'...
Ik las andere bonnenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Net een ontbijt van het werk aangeboden gekregen en een goed gevulde envelop met VVV bonnen van de directie als dank voor de mwerkzaamheden vannacht.
Netjes...
http://www.geenstijl.nl/m(...)nigen_doe_je_zo.htmlquote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef lubje25 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor doodstraffen in het hoofd
De mijne hangt maar heeft nu twee keer loos alarm gegeven. Alsnog beter dan dat ie een keer onterecht geen alarm geeft, maar prettig is het nog steeds nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Die brandmelders zou ik maar op gaan hangen mensen
Tijdens de meet op 29 januari zijn de overnachters veilig, zowel boven als beneden hangt een rookmelder in huize MM...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Die brandmelders zou ik maar op gaan hangen mensen
Huize WG heeft ook twee brandmelders, en daarnaast ook twee brandblussers en een blusdeken.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Huize iamredleader heeft 2 rookmelders en een CO-melder, met goede batterij en twee keer per jaar een test-druk op de knop
Veel plezier! Ik heb vorig weekend ook deels doorgebracht met Diablo II spelen via LAN, was erg leukquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond met Pitt naar een vriend, blijven we slapen en morgen gaan we helpen opbouwenLannen
Zin in
Huize Lub,quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Branddeken: niet aanwezig. Poederblusser welEn een "vergifkaart" aan de binnenkant van de hal-kast, de nodige EHBO spullen in de badkamer alsmede VSM vallen en stoten zalf, brandwondenzalf en dergelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |