quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef Susie het volgende:
* Susie eet zo lekker een bord met bruine bonen en uitgebakken spek!![]()
Hi Tombola wil je deze naam veranderen als je de volgende keer het lijstje bijwerkt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Cattyman het volgende:
Hallo, ik zie dat de eerste naam van mijn boon niet goed gespeld is, als het goed is krijgt hij asiel in Limburg en ook een Limburgse naam namelijk Beunke.
Wil je deze naam veranderen.
Thanx
Ze geven op de site als tip om die bloempjes (blaadjes) eraf te halen, voor de groeiquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef APK het volgende:
Postboontje staakt, heb 'em een paar boeken gegeven.![]()
[ afbeelding ]
De blaadjes er af?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze geven op de site als tip om die bloempjes (blaadjes) eraf te halen, voor de groei
Dat is mishandeling!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze geven op de site als tip om die bloempjes (blaadjes) eraf te halen, voor de groei
quote:
Volgens mij wil jij winnenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk! Even een spoed-offtopicje tussendoor:quote:
Nog beter! Of slechter, hoe je het ook wil lezen. Plantjes, hebben ook gevoel! Red de plantjes van de blaadjesafrukkers!quote:
even een spoed-antwoordje tussendoor. Bij mij zijn de visjes ook van slag, ze zoeken de diepte, maar een enkeling ligt 3 cm onder water stil chagerijnig te kijken. Maar ze mogen wel boven komen, sterker nog ze moeten zo nu en dan ff. Oh, en waarom fluisteren we? Als je dan toch fluistert, fluister dan sexy dingetjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk! Even een spoed-offtopicje tussendoor:
Sommige vissen zwemmen gewoon bovenin de vijver! Daar is het toch veel te koud voor???
Ik snap geen ruk meer van die beesten
En dat van die blaadjes van die planten af snap ik ook niet
Als de blaadjes eraan blijven gaat daar ook energie naar toe. Als je blaadjes eraf haalt dan gaat de energie naar de lengte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat van die blaadjes van die planten af snap ik ook niet
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Als de blaadjes eraan blijven gaat daar ook energie naar toe. Als je blaadjes eraf haalt dan gaat de energie naar de lengte.
Dat doe je toch niet? Ze heten niet voor niks Hak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hak geeft het natuurlijk niet voor niks als tip
Wat een lompe dingen joh!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
Ook mét bladeren groeien die van mij als kool
[ afbeelding ]
Dus je steunt de stichting?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:22 schreef Dirkh het volgende:
Bladloze plantjes, omdat wij dat willen...
Tuurlijk, gaat hier wel om de winst. Al heb ik een kleine achterstand (nee, geen grappige opmerkingen nu) want mijn bonen zijn nog in bestelling.quote:
Die van Greys leek op een klein mobiel scherm even op een "kind op moeders schoot", qua vorm en groottequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een lompe dingen joh!
Die van mij is veel eleganter
Eleganter?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een lompe dingen joh!
Die van mij is veel eleganter
*pakt popcorn*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |