ik heb dus nauwelijks geslapen vannacht .. nou weet ik alleen niet of dat te wijten was aan m'n zoon of aan het feit dat ik gisteren bruine bonen heb gegeten ...quote:
Het wordt nog spannender...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
Tombola
En ik moest lachen om 'Underground (RIP)' in de lijst![]()
Voor de lurkers: bekijk vooral even de spoiler (het fotoverslag) van eBony en yVory van Cat22.
Een ware thriller!
Het laatste. Het moet haast welquote:Op woensdag 24 november 2010 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb dus nauwelijks geslapen vannacht .. nou weet ik alleen niet of dat te wijten was aan m'n zoon of aan het feit dat ik gisteren bruine bonen heb gegeten ...
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
Mijn boon zal vernoemd worden naar Bob Boon, Bob.
Iedereen weet dat hij de orkestleider was van het Vlaams amusementsorkest, waarmee hij maar liefst 20 jaar lang het songfestival begeleide.
Bob, met een snik in mijn stem, deze wordt voor jou jongen.
Wát?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt nog spannender...
eBony ligt nog steeds in de spa (zaterdag gaat ze verhuizen) maar ik ben iVory en Billy kwijt.![]()
![]()
Echt geen idee waar ik die heb neergelegd.![]()
Catquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt nog spannender...
eBony ligt nog steeds in de spa (zaterdag gaat ze verhuizen) maar ik ben iVory en Billy kwijt.![]()
![]()
Echt geen idee waar ik die heb neergelegd.![]()
Geef ze veel liefde, dan komt het goedquote:
Nee, dat was Bert Candries. Dat zou iedereen nog moeten weten die in 1993 voor de TV zat in d'r pyjama en een glas ranja. (wijst)quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Begeleidde Bob dan ook dat Belgisch meiske op het ESF met dat gele jurkje?
Barbara nogwat?
Vraag je nou of je mijn boon wil zien?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die van jou is nog in de groei, toch?
Uhm...uhm...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef ze veel liefde, dan komt het goed
ik vermoed toch dat het te maken had met het feit dat J niet wilde slapen, en ik uiteindelijk op de grond in zijn kamertje naast hem heb gelegen tot hij sliep (net als vannacht dusquote:
Duurt bij de meeste precies 2 wekenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij wachten hier nog steeds op Japie... Maar nu TNT twee dagen gaat (bone)staken, zal dat ook wel niet opschieten
Zo langquote:Op donderdag 25 november 2010 09:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Duurt bij de meeste precies 2 weken
Ja, hahaha! Nou ja, de komende dagen niet in ieder gevalquote:Op donderdag 25 november 2010 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beetje een postcrossing gevoel"Is er al post?"
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beetje een postcrossing gevoel"Is er al post?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |