Naar mijn mening wel. Originele games ook en niet dat recht toe recht aan kapotschieten.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar die MP is wel te pruimen dus?
Gaat hier ook voorquote:Op woensdag 24 november 2010 08:39 schreef Bow het volgende:
heb alleen de sp nog gespeeld. ook verslavend.
Ik heb het juist andersom.quote:
zit toch gewoon matchmaking in? kans is meer dat er straks niemand meer in het low-level stuk zit waardoor het een eeuwigheid duurt voordat je levelt.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom.
Eerst MP, SP kan altijd nog.
Anders heb je straks geen schijn van kans als je tegen level 40+ gasten vecht
Vanavond, ben nu op werkquote:Op woensdag 24 november 2010 11:04 schreef schede-gnoom. het volgende:
niemand die een OP wilt maken?ik heb er echt geen tijd voor
later ga ik jouw uitkering verdienenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen die niet werken voor hun eigen centjes
Mijn uitkering? Ik werk hard vriendquote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
later ga ik jouw uitkering verdienen![]()
kijk de PI danquote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn uitkering? Ik werk hard vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
euh.. de bank?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Longcat. het volgende:
Weet iemand waar ik me geld kan verzamelen van rome?
de bank! I shit you not!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Nee zeg maar om de 20 minuten krijg je geld waar kan ik die halen?
Ik zit als level 33 steeds met level 1-10 mensen andersquote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zit toch gewoon matchmaking in? kans is meer dat er straks niemand meer in het low-level stuk zit waardoor het een eeuwigheid duurt voordat je levelt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef versabommie het volgende:
Waat zit die hidden klotedeur?
seq8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ik heb een heel leger van vrouwen gerecruteerdquote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ben nu level 20 met de multiplayer en ik heb er nog geen genoeg van
Singleplayer ben ik nu bij seq 6
Maar ik weet nooit wat ik wil doenEerst een missie? Nee, toch ff een assassins rekruteren.
Toch maar een missie? Nee, ff een wapen van leo kapotmaken![]()
![]()
![]()
Klopjacht is echt vet ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:51 schreef versabommie het volgende:
Trouwens dat klopjacht in MP boost wel je level moet ik zeggen! maar nu eerst ... seq8 ff afspelen
Bek houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Tering ben je dan blond of blind als je dat in het spel niet meekrijgt...
Ze vertellen je anders toch echt wel hoe het allemaal werkt tijdens het begin hoorquote:
Ja man... ja..nouja dat dus! .. bizar!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen blijft het ook gewoon posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef Ge4ce het volgende:
Dat einde van het spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
lutserquote:
Doe et zelf anders effe lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:34 schreef schede-gnoom. het volgende:
michhas, ik dacht dat je een OP ging klussen?
ps3? Wie spelen er hier allemaal AC met ps3 ? En wat is de nick? Mijne berry, lijkt me wel gein om klopjacht te doen met de spelers hieroquote:Op woensdag 24 november 2010 17:46 schreef Driepink het volgende:
ik ben lvl 0 met 0 killsik heb 1 potje gespeeld, en pakte steeds de verkeerde, ff die oefenshit doen..
ben benieuwd wat mijn skills erin zijn
rookbommetje doet wonderenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:33 schreef Ezio het volgende:
Ik kies echt ALTIJD verkeerd als er 2 dezelfde characters staan waarvan er 1 mijn target is
Ik heet Mad-Cat-Fish. Omdat mijn neefje Mad-Dog-Fish heette toen hij nog speeldequote:Op woensdag 24 november 2010 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ps3? Wie spelen er hier allemaal AC met ps3 ? En wat is de nick? Mijne berry, lijkt me wel gein om klopjacht te doen met de spelers hiero
zoals ik al zei, ik heb er geen tijd voorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe et zelf anders effe lekker.
Gewoon op Revenue wachten is dan je beste optie.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Mark94 het volgende:
Nog even een vraagje over de story (ben namelijk nog steeds niet aan multiplayer toegekomen aangezien ik verslaafd ben aan de story). Wat is de beste manier om veel geld te verdienen? Ik had laatst 111000f maar op het moment nog maar rond de 80000f doordat ik gebouwen zat te renoveren. Ik heb de story al gehaald maar ben nu de dingen aan het halen die nog te halen zijn in Rome. Die side-missions en die assassin-contracten verdien je niet echt veel mee, dus wat wel? Ik wil namelijk alles kopen wat er te kopen valt. xD
alle aquaducten fixen. dan zakt het water @ de thermen ernaast en kan je naar binnenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef versabommie het volgende:
Wie weet de ingang van die graftombe bij dat franse tentenkampje?
Je kunt ook je minions veel missie's laten doen.. tis niet veel maar het is geldquote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Mark94 het volgende:
Nog even een vraagje over de story (ben namelijk nog steeds niet aan multiplayer toegekomen aangezien ik verslaafd ben aan de story). Wat is de beste manier om veel geld te verdienen? Ik had laatst 111000f maar op het moment nog maar rond de 80000f doordat ik gebouwen zat te renoveren. Ik heb de story al gehaald maar ben nu de dingen aan het halen die nog te halen zijn in Rome. Die side-missions en die assassin-contracten verdien je niet echt veel mee, dus wat wel? Ik wil namelijk alles kopen wat er te kopen valt. xD
black ops idem dito.. maar ik zoek nu ook een game.. 1/6 staat er al een poossie.. =/quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme wat is dat bugged als je met friends wil spelen. Ik eindig steeds in andere games.
Fuck it, daar heb ik nu geen zin in...quote:Op woensdag 24 november 2010 18:34 schreef schede-gnoom. het volgende:
michhas, ik dacht dat je een OP ging klussen?
het proberen waard !quote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck it, daar heb ik nu geen zin in...
Kut Black Ops man, what the hell, dat spel slaat echt alles, FUCKING SLECHT!
Ga zo maar eens mp van brotherhood proberen
Ja, dat moet maar. Ik moet alleen nog mijn brotherhood allemaal tot LVL 10 (is hoogste toch?) halen om de moeilijkste (en waarschijnlijk best betaalde) missies te voltooien.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt ook je minions veel missie's laten doen.. tis niet veel maar het is geld
Nu zijn al mijn minions assassins , maar daar krijg je ook niet echt waardering voor he ?
edit: er zitten ook missies bij die goed betalen![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gewoon op Revenue wachten is dan je beste optie.
Dan ga je toch op de daken mien zoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, net gewoon een battle als laatste geëindigd omdat ik bijna 4 minuten op een target moest wachtenDat slaat toch nergens op.
Heb ik ook wel is last vanquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme wat is dat bugged als je met friends wil spelen. Ik eindig steeds in andere games.
Nee, ik had dus geen target, dus kon ik niemand aanvallen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan ga je toch op de daken mien zoon?
Dat heb ik ook eens gehad.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, ik had dus geen target, dus kon ik niemand aanvallen.
Toevallig vanmiddag ook naar zitten zoeken.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef versabommie het volgende:
Wie weet de ingang van die graftombe bij dat franse tentenkampje?
check!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Driepink het volgende:
wie heeft me nou toegevoegd op psn .. cat fish wist ik, maar wie is beryv ?
Echt he steeds als ik jou uitnodig krijg ik of jij op ten duur dat je nog maar alleen in een game zit.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Ezio het volgende:
Niet dat het helpt als we toch niet samen kunnen spelen
Dan fluit je toch voor een paardquote:Op woensdag 24 november 2010 23:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat ik af en toe wel extreem lame vind bij die uitroeptekens dat ook die tekens waar je niet bij kunt op de kaart komen, en al dat op en neer lopen is niet goed voor je humeur als je dat twee keer doet....
Of je neemt zo'n transporttunnel.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan fluit je toch voor een paard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Kan het niet zienquote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Captainp00face het volgende:
niet-gerenoveerde shops zijn doffer van kleur.
Dat laatste is alleen als je ze van de voor of zijkant aanvalt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Soms is het online best wel nep hoor.
Bij Klopjacht gaan sowieso al die hoge level gastjes bij elkaar zitten.
Heb dus al een paar keer gehad dat ik in mn eentje tegen 4 andere moest spelen, lekker eerlijke matchmaking.
En soms, als ik als prooi speel, verdoof ik iemand vanuit zn rug....ik zie mijn poppetje de vijand een klap op zn oren geven.
Vervolgens krijg ik een animatie te zien van de vijand die mij vermoord....terwijl ik toch echt eerder was
Ja idd, beter was er een automatisch systeem die indeelde...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Soms is het online best wel nep hoor.
Bij Klopjacht gaan sowieso al die hoge level gastjes bij elkaar zitten.
Heb dus al een paar keer gehad dat ik in mn eentje tegen 4 andere moest spelen, lekker eerlijke matchmaking.
En soms, als ik als prooi speel, verdoof ik iemand vanuit zn rug....ik zie mijn poppetje de vijand een klap op zn oren geven.
Vervolgens krijg ik een animatie te zien van de vijand die mij vermoord....terwijl ik toch echt eerder was
Maar ik lees op internet dat meerderen er last van hebben. En verder kan ik gewoon alles online spelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Ezio het volgende:
Dat moet haast wel hoor, ik kan gewoon prima online.
Je moet helemaal bovenop die mast zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
wtf klim ik op het hoogste gebouw in het spel spring ik er af met een parachute geen trofee !
Voor sommige spelers nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de server van de multiplayer niet beschikbaar ?
Was ik ik heb op youtube precies gezien hoe ik het moest doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je moet helemaal bovenop die mast zijn.
FF OPHOUDEN MET MIJN KILLS STEALEN NU DE HELE TIJD C.Pquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef Captainp00face het volgende:
Ik word regelmatig door Hollanders en Duitsers uitgescholden omdat ik zogenaamd 'hun' kill gestolen heb.![]()
Laatst nog zo'n Nederland;
"Ja, ik vind het niet erg om te verliezen, maar niet als telkens mijn kills gestolen worden".
Beetje hun eigen schuld, aangezien werkelijk waar iedereen de spellen download.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Pc is alweer jaren goedkoper, maar laten we wel wezen: door het succes van deze generatie consoles zorgt wel dat pc gamers de titel later en compleet aan banden gelegd krijgen.
Ik denk dat ik de enige PC gamer ben die niet download.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beetje hun eigen schuld, aangezien werkelijk waar iedereen de spellen download.
Hier op FOK! (gamessite) werd ik zelfs compleet uitgekafferd omdat ik het belachelijk vond dat iedereen alles maar download.
"Ja 40 euro voor een PC spel is te duur "
Nu ligt het weer aan de beveiligingquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Jij weet ook alles zo heerlijk subtiel te brengen, je verdient het ook gewoon om voor gek gehouden te worden.
Maar de winst zou hem juist in differentiatie moeten zitten, en niet in dermate zwaar beveiligde games dat alleen de legale kopers er last van hebben.
Jij downloadt zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:36 schreef Ge4ce het volgende:
Laten we het algemene 'illegaliteit'-onderwerp buiten deze topic houden. Onderwerp dat eindeloos op gedebatteerd kan worden =
Dit, laten we het weer over ACquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:36 schreef Ge4ce het volgende:
Laten we het algemene 'illegaliteit'-onderwerp buiten deze topic houden. Onderwerp dat eindeloos op gedebatteerd kan worden =
Ik moet nog 2 sequenties, maar ik word erg nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat einde, dat einde.Ik snap er nog steeds geen ruk van.
Het is echt debiel. Het was afgelopen en ik zat daar " O_O O_O O_O "quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 sequenties, maar ik word erg nieuwsgierig nu![]()
Geen zorgen, de laatste sequentie stelt weinig voor, daar ben je in 5 minuutjes doorheen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 sequenties, maar ik word erg nieuwsgierig nu![]()
Als je spel wegvalt en al je voortgang zodra je WiFi of ISP problemen heeft: ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nu ligt het weer aan de beveiliging![]()
Ben je nooit bij Leonardo geweest?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Ok SP klaar... wtf. O_o
Nog teveel verzameldingen in het spel niet gehad, heb heel die parachute nog niet gezien zelfs...
Eerst alle oorlogsmachines vernietigen, dan krijg je je parachute van oom Leo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Ok SP klaar... wtf. O_o
Nog teveel verzameldingen in het spel niet gehad, heb heel die parachute nog niet gezien zelfs...
Hap zegt de happerquote:
Dan heeft deze boy niks gezegd, want dat is inderdaad behoorlijk faalquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je spel wegvalt en al je voortgang zodra je WiFi of ISP problemen heeft: ja.
Ik heb wel over de 1500 soms. Wacht tot je de x2 Score Loss Streak bonus kunt pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:39 schreef Driepink het volgende:
weet iemand een beetje hoe ik de multiplayer trophies kan halen? want 750 punten in 1 kill.. dat lukt me niet echt
ook dat wat altijd bij mij gedaan wordt, lukt me niet, zo'n kill dat je op iemand springt, vanaf een dak ofzo..
Je kunt heel Rome opknappen door winkels en monumenten te renoveren / kopen. Dit heeft ook effect op het straatbeeld, minder ellende zoals bedelaars en dieven enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan heeft deze boy niks gezegd, want dat is inderdaad behoorlijk faal![]()
En ja, ik breng zaken nogal ongenuanceerd, in het aard van den beesken!
Is er in de Brotherhood ook zoiets als in AC2: dat je je kasteel een beetje kan upgraden? Of is het meer gefocused op de assassins? (Van mij mogen ze in AC3 dan die shiz bij elkaar voegen en eventueel ietwat uitdiepen! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wordt natuurlijk meteen duidelijk waar Assassin's Creed III zich zal afspelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 26-11-2010 20:06:22 ]![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Aan het einde noemt Shaun nog even...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wordt natuurlijk meteen duidelijk waar Assassin's Creed III zich zal afspelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi opgemerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Aan het einde noemt Shaun nog even...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wordt natuurlijk meteen duidelijk waar Assassin's Creed III zich zal afspelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef Captainp00face het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Het is eindelijk mijn beurt!
Dat einde!Wat moet ik daar nou van vinden?!
![]()
![]()
En al die samenhangende en diepgaande aspecten vind ik ook echt vet, niet dat ik oud en wijs genoeg ben om alles te begrijpen zoals de 3 reacties hierboven, maar het blijft gaaf![]()
![]()
![]()
750 komt vanzelf wel een keer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:39 schreef Driepink het volgende:
weet iemand een beetje hoe ik de multiplayer trophies kan halen? want 750 punten in 1 kill.. dat lukt me niet echt
ook dat wat altijd bij mij gedaan wordt, lukt me niet, zo'n kill dat je op iemand springt, vanaf een dak ofzo..
Ben nu level 20 en heb templarvision.
Van een afstandje gebruiken, anders ziet de prooi jou gloeien.
Ga rustig naar de prooi toe, focussen en killen.
krijg je punten voor moord, silent, in cognito, focuskill, soms krijg ik nog wel eens een co-op kill."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Sjongejonge, trophies zijn nog niet helemaal honderd.. iemand? :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, trophies zijn nog niet helemaal honderd.. iemand? :Je hebt een PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja nouja als ik dan moet kiezen tussen twee trophies of een superieure console dan is de keus snel gemaaktquote:
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!![]()
![]()
Geniaal want waar.
Al had Mirrors Edge ook zeker wat.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef TigerXtrm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu alle 6 keys voor die brutus armor ga ik daar naartoe om het te claimen is daar een borgia towerWil ik die borgia captain vermoorden gaat ie vluchten en dan is die weggerent
voor de 3de keer
__! Iemand tips? Het is niveau 5
黑人![]()
Als dergelijke puzzels ook al in deel 1 hadden gezeten dan was het briljant, want het tilt deel 2 en Brotherhood echt naar bovengemiddeld uit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel vragen, zo weinig antwoorden!!
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Kijk, die heb ik pas 1 gedaan... voelde de noodzaak er niet zo voor om ze allemaal achter elkaar te pakkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Eerst alle oorlogsmachines vernietigen, dan krijg je je parachute van oom Leo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel vragen, zo weinig antwoorden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel stealthy bij hem in de buurt komen en dan je followers op hem afsturen.No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Jeetje, jij onthoudt ook alles wat er word gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel vragen, zo weinig antwoorden!!Dat van de zonnevlam heb ik helemaal niet meegekregen uit deel 2
Ben ik nu geen goeie AC speler?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef apij4125 het volgende:
Weet iemand hoe je zon borgia catpain op niveau 5 verslaat? Die wegrend?Of gewoon je pistool pakken, is nog snellerquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Heel stealthy bij hem in de buurt komen en dan je followers op hem afsturen.![]()
![]()
Relaxed erheen, wat guards kruisbogen en dan die eikel selecteren en je minions erop af!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef apij4125 het volgende:
Ik heb nu alle 6 keys voor die brutus armor ga ik daar naartoe om het te claimen is daar een borgia towerWil ik die borgia captain vermoorden gaat ie vluchten en dan is die weggerent
voor de 3de keer
__! Iemand tips? Het is niveau 5
Ik was net bij zo'n templarschuilplaats in een mijn, wat een aidsparcour is dat
Ik moest zelfs de hele herinnering opnieuw beginnen omdat ik weer helemaal naar beneden viel, ik heb er veel te lang over gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:14 schreef versabommie het volgende:
Ha ps3 trophie-bug kun je omzeilen:
http://ps3clan.nl/2010/11(...)ood-zonder-trophies/quote:Mooi begin van Assassins Creed: Brotherhood, zo op de dag van release. Heb jij de game al terug in de kast gezet? Ik namelijk wel!De game terug in de kast zetten omdat je je trophies niet kan halen
![]()
___!
![]()
Aqueducts ofzow?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moest zelfs de hele herinnering opnieuw beginnen omdat ik weer helemaal naar beneden viel, ik heb er veel te lang over gedaan黑人![]()
Die missie heet aquaducts. Deze toch? Die je bij die codex edition kreegquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, helemaal rechts in de map boven de borgiatoren is zo'n zijmissie voor "tempeliersgoud"黑人![]()
Yep dat is idd wel erg sneu.. de game is gewoon te goed om op trophies te rusten.. maargoed nu ik ze toch heb is de jacht op die dingen een extraatjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moest zelfs de hele herinnering opnieuw beginnen omdat ik weer helemaal naar beneden viel, ik heb er veel te lang over gedaan
[..]
[..]De game terug in de kast zetten omdat je je trophies niet kan halen
![]()
___!
![]()
Beetje mijn collegae fucken !Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
godver.. ik al die proefpersoon 16 locaties af en gewoon niets vinden.. ben ik zo scheel?Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
Kennelijk. Ik heb er nu... 4 of 5 vrijgespeeld.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tja ik zie die dingen gewoon niet, ook niet met bird viewquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Kennelijk. Ik heb er nu... 4 of 5 vrijgespeeld.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
Ik hoef nog 4 multiplayer achievements en dan heb ik ze allemaal
Ik heb hem nog niet gevonden bij het aquaduct bijvoorbeeld, maar ik ben best hardnekkig in dit soort dingen: I fucking want MORE!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ik zie die dingen gewoon niet, ook niet met bird view
Gewoon buitenkant van alle gebouwen afgaan, en als er meer gebouwen in de buurt staan die ook allemaal uitkammen.
Overigens een interessante theorieI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Codex Editie van mijnvriendin
gekregen!
![]()
![]()
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Jezus man. Hoe unequip je die altairs pantser armor? Van Uplay ik wil die armor of brutus look hebben.黑人![]()
Oh, ja dat klopt. Ik onthoud die namen van al die missies niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Die missie heet aquaducts. Deze toch? Die je bij die codex edition kreeg
Maar hij was ergerlijk kut![]()
Wat ik me dus echt afvraag, welke tijd zou AC3 zich afspelen? En waar?
Ik bedoel deel 1 was leuk, maar 2 en 2,5 (brotherhood) waren top, niet alleen om de gameplay maar ook om het warme gepassioneerde italiaans. Het zou echt een dikke domper zijn als het bijvoorbeeld in 40-45 duitsland zou afspelen...Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:07 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me dus echt afvraag, welke tijd zou AC3 zich afspelen? En waar?
Ik bedoel deel 1 was leuk, maar 2 en 2,5 (brotherhood) waren top, niet alleen om de gameplay maar ook om het warme gepassioneerde italiaans. Het zou echt een dikke domper zijn als het bijvoorbeeld in 40-45 duitsland zou afspelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tja dat zijn theorieen, maar het zal toch om een nazaat moeten gaan de opties in je spoiler .. de 1 vind ik baggervolk, de ander is best vergezocht en zal geen normaal verhaallijn opleveren .. toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja dat zijn theorieen, maar het zal toch om een nazaat moeten gaan de opties in je spoiler .. de 1 vind ik baggervolk, de ander is best vergezocht en zal geen normaal verhaallijn opleveren .. toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja, de tijd zal het leren waar we terechtkomenIk heb er nu al zin in
![]()
![]()
Ik heb die achievement nog niet dat je in 2012 een artifact hebt gevonden en ik heb de game al uitgespeeld, ik kan de Animus nu niet meer uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:25 schreef Wouter2006 het volgende:
zo net SP uitgespeeld + alle achievements,
nu maar eens aan MP beginnen, ben benieuwd..![]()
Moet ik een nieuwe game beginnen vrees ik![]()
![]()
LOL! En dat was echt 1 van de makkelijkequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb die achievement nog niet dat je in 2012 een artifact hebt gevonden en ik heb de game al uitgespeeld, ik kan de Animus nu niet meer uit![]()
Moet ik een nieuwe game beginnen vrees ik![]()
Ik bedoel je bent Desmond, in het hedendaagse.... in de villa waar vanuit Ezio en Mario opereerden.. En je gaat dan niet even een kijkje nemen?Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
Nee ik zou mensen killenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! En dat was echt 1 van de makkelijke![]()
Ik bedoel je bent Desmond, in het hedendaagse.... in de villa waar vanuit Ezio en Mario opereerden.. En je gaat dan niet even een kijkje nemen?
黑人![]()
Ik weet wel hoe ik die achievement zou moeten halen maar ik wilde veel liever in Rome rondrennen met grote zwaarden dan als een lamlulletje met een tasje in Monterigionniquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! En dat was echt 1 van de makkelijke![]()
Ik bedoel je bent Desmond, in het hedendaagse.... in de villa waar vanuit Ezio en Mario opereerden.. En je gaat dan niet even een kijkje nemen?Wat denk jij nou
Ik ben al zat keren in Monterigionni geweest in deel 2Credits duren idd lang, kan je niet doorspoelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef apij4125 het volgende:
Maar ehh duurt die credits altijd zo lang kun je niet zeg mara doorspoelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik snap het einde niet want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef apij4125 het volgende:
En ik snap het einde niet want.
Lees pagina 7 even een keertje goed door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een einde zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Temlin het volgende:
Wat een einde zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel theorieën.![]()
![]()
Wat een einde zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een einde zeg
Ik heb de spoiler niet gelezen, maar is het einde net zo kut als bij deel 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
horen jullie ook een zingende stem als je rondloopt bij dat stukje aquaduct waar een view point aan vast zit?![]()
Nee, ik denk dan ook dat je een psychische stoornis hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 04:16 schreef schede-gnoom. het volgende:
horen jullie ook een zingende stem als je rondloopt bij dat stukje aquaduct waar een view point aan vast zit?Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb besloten deze game te gaan kopen. Wat radwn jullie aan de ps3 versie of de xbox 360 versie? Welke is mooier en wat zijn de verschillen? Zit er exclusieve download content bij een van de 2 versies?Look who's back in the wrong place at the right time![]()
ik wist dat iemand dit ging zeggenquote:Op zondag 28 november 2010 10:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, ik denk dan ook dat je een psychische stoornis hebt.
nee maar ik zou zeggen, ga er eens heen, en luister even, misschien hoor je het ook
misschien lag het ook wel aan het stuk van het verhaal waar ik toen was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xbox, gewoon, omdat lollerboxquote:Op zondag 28 november 2010 12:36 schreef tomegel het volgende:
Ik heb besloten deze game te gaan kopen. Wat radwn jullie aan de ps3 versie of de xbox 360 versie? Welke is mooier en wat zijn de verschillen? Zit er exclusieve download content bij een van de 2 versies?![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Binnenkort maar eens kopen dan.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Zit geen verschil in de versies, allebei even mooi. Zit alleen exclusieve content bij de Codex Edition en die kost 90 euro. Zit wel allemaal leuke goodies in + ingame extras.quote:Op zondag 28 november 2010 12:36 schreef tomegel het volgende:
Ik heb besloten deze game te gaan kopen. Wat radwn jullie aan de ps3 versie of de xbox 360 versie? Welke is mooier en wat zijn de verschillen? Zit er exclusieve download content bij een van de 2 versies?No amount of money ever bought a second of time.![]()
Xbox weet ik zo niet, PS3 versie heeft wel de Copernicusmissies als exclusieve content. Niet dat die echt boeiend zijn, maar tochquote:Op zondag 28 november 2010 12:36 schreef tomegel het volgende:
Ik heb besloten deze game te gaan kopen. Wat radwn jullie aan de ps3 versie of de xbox 360 versie? Welke is mooier en wat zijn de verschillen? Zit er exclusieve download content bij een van de 2 versies?
*superman has issues. why jump over a building when you can simply walk around the damn thing..*
* the only thing better than a beer, is two beers*
*hmm..... donuts!*![]()
Ps3 versie heeft gratis DLCquote:Op zondag 28 november 2010 12:36 schreef tomegel het volgende:
Ik heb besloten deze game te gaan kopen. Wat radwn jullie aan de ps3 versie of de xbox 360 versie? Welke is mooier en wat zijn de verschillen? Zit er exclusieve download content bij een van de 2 versies?Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Dat ook.quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was het niet exclusief juist? ()
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Kut met peren. Ik heb alle achievements voor die uPlay Points al gehaald en gebruikt, maar ik ben er achter gekomen dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt. Ik dacht dat die Armor of Altaïr zelf ook 25 health diamonds leverde, maar het is dus gewoon een kostuum dat geen bescherming levert. Het zit nu over mijn Armor of Brutus heen, dus heeft alsnog 25 health diamonds. Maar aangezien het toch een kostuum (geen bescherming of iets) is dat over je gekozen armor heen gaat, had ik toch veel liever de Robes of Altaïr gekozen. En ik heb nog maar 10 uPlay Points dus ik kan het niet meer kopen (kost 20 uPlay Points). Kan ik op een andere makkelijke manier aan die punten komen? (Heb maar 10 nodig)
![]()
Ok laat maar, volgens mij heb ik het al. Als je op de uPlay site een account aanmaakt en die koppelt aan je gamertag krijg je in totaal 20 uPlay Points gratis. Ik ga morgen even uitproberen of het werkt. :]![]()
Als sommige van jullie online achievements (dus xboxers) wilt halen in een private match,
voeg me toe:
Gamertag: Ron Jeremy R6![]()
Ik heb met brotherhood nu het Dracher armor, volgens mij kreeg ik die bij m'n codex-edition. Zeer mooi, dat armor van Altaïr vond ik sowieso al niet zo interessant meer, die had ik in AC:2 ook alquote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Mark94 het volgende:
Kut met peren. Ik heb alle achievements voor die uPlay Points al gehaald en gebruikt, maar ik ben er achter gekomen dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt. Ik dacht dat die Armor of Altaïr zelf ook 25 health diamonds leverde, maar het is dus gewoon een kostuum dat geen bescherming levert. Het zit nu over mijn Armor of Brutus heen, dus heeft alsnog 25 health diamonds. Maar aangezien het toch een kostuum (geen bescherming of iets) is dat over je gekozen armor heen gaat, had ik toch veel liever de Robes of Altaïr gekozen. En ik heb nog maar 10 uPlay Points dus ik kan het niet meer kopen (kost 20 uPlay Points). Kan ik op een andere makkelijke manier aan die punten komen? (Heb maar 10 nodig)
En dat armor van Brutus heb ik ook al vrijgespeeld, maar die deed hij niet gelijk aan zeg maar en ik kan hem ook niet vinden in de lijst van outfits... Die is ook wel mans namelijk![]()
![]()
Gast, fanboy gedrag hoeven we hier niet. Xbox ziet er precies hetzelfde uit en controller is een kwestie van smaak.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
xbox is mooier
En je hebt een chillere controller dus je speelt ook nog is lekkerderOp woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
niet zozeer smaak maar "vorm" en grootte van je handenquote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gast, fanboy gedrag hoeven we hier niet. Xbox ziet er precies hetzelfde uit en controller is een kwestie van smaak.![]()
Hoewel ik het met je eens ben, zijn er volksstammen die zweren bij een dual shock, dus laten we het op smaak houden. En nu graag weer over de game.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
volksstammenquote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben, zijn er volksstammen die zweren bij een dual shock, dus laten we het op smaak houden. En nu graag weer over de game.
verder, game uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb em gewoon gezien op youtubequote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef Michhas het volgende:
Heeft iemand The Truth al unlocked? Ik vond het weer heerlijk vaag en mysterieushad geen zin om te zoeken in spel zelf wou liever zitten te klooien
黑人![]()
Je krijgt hem bij de codexquote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb met brotherhood nu het Dracher armor, volgens mij kreeg ik die bij m'n codex-edition. Zeer mooi, dat armor van Altaïr vond ik sowieso al niet zo interessant meer, die had ik in AC:2 ook al
[ afbeelding ]
En dat armor van Brutus heb ik ook al vrijgespeeld, maar die deed hij niet gelijk aan zeg maar en ik kan hem ook niet vinden in de lijst van outfits... Die is ook wel mans namelijk
黑人![]()
Slechtquote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon gezien op youtubehad geen zin om te zoeken in spel zelf wou liever zitten te klooien
![]()
![]()
Ik heb nu 5 delen en ga nu weer verder zoekenquote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef Michhas het volgende:
Heeft iemand The Truth al unlocked? Ik vond het weer heerlijk vaag en mysterieus
Oeh, nummer 6 gevonden
[ Bericht 7% gewijzigd door SperzieboonToon op 29-11-2010 13:42:12 ]![]()
De ps3 versie heeft exlusive content in de zin van een paar extra missies.quote:Op zondag 28 november 2010 15:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zit geen verschil in de versies, allebei even mooi. Zit alleen exclusieve content bij de Codex Edition en die kost 90 euro. Zit wel allemaal leuke goodies in + ingame extras.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gooi GT5 aan de kant man (achteraf maar een matig product), dit spel is onverwacht goedquote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef Viper86 het volgende:
Ik ga 'm kopen als ik GT 5 heb uitgespeeld.Zie er nu al naar uit!
![]()
![]()
Er zit ook een boel verhaal in de puzzels zelf, wel zonde als je die gaat overslaan.quote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon gezien op youtubehad geen zin om te zoeken in spel zelf wou liever zitten te klooien
Ik moet alleen nog de laatste puzzel van sublect 16 ontcijferen, dan kijken wat er voor leuks gebeurd![]()
![]()
Ik kwam net was vaags tegen, ik zat achter een dief aan die mijn geld pakte en rende over de dagen, op een gegeven moment sprong ik en drukte volgens mij op "0" (op PS3) ofzo en toen vloog ik de lucht in, met als gevolg een soort rondleiding boven Rome, zal er wel vet uit, alleen ik kom niet echt makkelijk weer naar beneden want nu vlieg ik buiten de map. Iemand wel eens gehad??![]()
Dat is de vliegknop, je mag op de PS3 nooit op O drukken.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik kwam net was vaags tegen, ik zat achter een dief aan die mijn geld pakte en rende over de dagen, op een gegeven moment sprong ik en drukte volgens mij op "0" (op PS3) ofzo en toen vloog ik de lucht in, met als gevolg een soort rondleiding boven Rome, zal er wel vet uit, alleen ik kom niet echt makkelijk weer naar beneden want nu vlieg ik buiten de map. Iemand wel eens gehad??Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Jezus, als dat springt floepen die uiers er toch zo uitquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Ezio op 02-12-2010 00:03:50 ]Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Als ze genoeg positieve reacties krijgen zullen ze het verwerken in een Artbook, maar ik denk niet dat ze het in het spel zullen zettenquote:
AFC AJAX![]()
zij zou er wel inpassen, ezio is namelijk wel weer een harde player in dit verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
zij zou er wel inpassen, ezio is namelijk wel weer een harde player in dit verhaalHij is echt briljant in deel 2 en Brotherhood. Flirt met alles wat los en vast zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multiplayer Level 50 bereikt!![]()
En wat ziet die gear er goed uit op de smuggler
Omdat er meer dingen in het spel zijn dan alleen het hoofdverhaal?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Berend. het volgende:
Ik zag staan bij complete: 42%...
En nu zie ik de aftitels, hoe kan dat?![]()
![]()
Dit dus. Je hebt waarschijnlijk niks aan renovaties gedaan, geen puzzels, geen Leo missions, geen Assassination Missions, geen side missions... dan lukt dat inderdaad welquote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat er meer dingen in het spel zijn dan alleen het hoofdverhaal?
Jewel, al best veel. Maar dit is mijn eerste AC, iedegeval bedankt.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit dus. Je hebt waarschijnlijk niks aan renovaties gedaan, geen puzzels, geen Leo missions, geen Assassination Missions, geen side missions... dan lukt dat inderdaad wel![]()
ik zit nu op MP
maar een assasin zat achter me aan ik drukte op B hij gaf al het filmpje dat ik em ging killen.
toen sprong ie over dat hij mij kilde. wtf"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Je moet dan ook zeg maar álles doen. Niet best veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jewel, al best veel. Maar dit is mijn eerste AC, iedegeval bedankt.![]()
![]()
Je kunt elkaar helemaal niet killen, als hij jou dood maakte betekent dat dat hij helemaal jouw target niet was en dat je stun gecounterd werdquote:Op donderdag 2 december 2010 19:22 schreef Koopsie het volgende:
ik zit nu op MP
maar een assasin zat achter me aan ik drukte op B hij gaf al het filmpje dat ik em ging killen.
toen sprong ie over dat hij mij kilde. wtf
Het is ook wel een beetje AC 2.5quote:Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef boffer69 het volgende:
Is ie leuker dan Assassins Creed II? Ik denk namelijk dat het meer een Assassins Creed 2.5 is
Maar zeker beter dan AC II![]()
ik was zijn target ik ontdekte dat ik zijn target was.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je kunt elkaar helemaal niet killen, als hij jou dood maakte betekent dat dat hij helemaal jouw target niet was en dat je stun gecounterd werd
dus dan komt er toch een rood pijltje boven hem? ik drukte B zodat je hem dan bewusteloos slaat.
maar toen kwam dat korte filmpje dat hij mij kilt terwijl ik toch duidelijk eerste B drukt .
mja ben nu net lvl 7. wel tof"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Die stun is zwaar nutteloos als je hem niet van achteren gebruikt, als hij tijdens jouw stun op de kill knop drukt wint hij alsnog.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:51 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik was zijn target ik ontdekte dat ik zijn target was.
dus dan komt er toch een rood pijltje boven hem? ik drukte B zodat je hem dan bewusteloos slaat.
maar toen kwam dat korte filmpje dat hij mij kilt terwijl ik toch duidelijk eerste B drukt .
mja ben nu net lvl 7. wel tofOp woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Tenzij je dat beuken gebruiktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die stun is zwaar nutteloos als je hem niet van achteren gebruikt, als hij tijdens jouw stun op de kill knop drukt wint hij alsnog.
Dat is geen stun, wijsneusquote:
Ik vind hem net zo leuk, en verder is het een volwaardig spel op zich.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef boffer69 het volgende:
Is ie leuker dan Assassins Creed II? Ik denk namelijk dat het meer een Assassins Creed 2.5 isWat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Een beetje verhaal uit het boek. Geinig om te weten, misschien... Dikke spoiler, misschien zelfs een hint naar ACIII.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef Ge4ce het volgende:
Een beetje verhaal uit het boek. Geinig om te weten, misschien... Dikke spoiler, misschien zelfs een hint naar ACIII.True storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is er al iemand anders op 50 in MP?Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Een beetje verhaal uit het boek. Geinig om te weten, misschien... Dikke spoiler, misschien zelfs een hint naar ACIII.Ze maken het wel spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik niet, maar ik ben bijna 31 dacht ik en blijf het voorlopig nog wel spelenquote:![]()
![]()
Het valt me overigens op dat in het boek al haast direct naar de hoofd anti-protagonist van AC:B word verwijst. Maar in het spel (AC2)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd, en mijn AC:B boekje is vertraagd...![]()
![]()
Een beetje verhaal uit het boek. Geinig om te weten, misschien... Dikke spoiler, misschien zelfs een hint naar ACIII.Vooral dikke spoiler als je niet bekend bent met de Tempeliers, maar hier werd al vaker naar gehintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 05:24 schreef Ge4ce het volgende:
Het valt me overigens op dat in het boek al haast direct naar de hoofd anti-protagonist van AC:B word verwijst. Maar in het spel (AC2)...Wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd, en mijn AC:B boekje is vertraagd...Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik was net aan het multiplayeren, kwam er iemand op mij of waarvan ik de target was, ik gooi een rookbom en stun hem, blijkt er nog één te staan die mij moet hebben, stun ik ook. Waarna mijn target één van die gasten vermoord en ik dus mijn target ook kon killen
Stond ik in een halve minuut op 2300 punten
Ik eindigde met een stuk of 6500 punten![]()
![]()
heel goed,quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik was net aan het multiplayeren, kwam er iemand op mij of waarvan ik de target was, ik gooi een rookbom en stun hem, blijkt er nog één te staan die mij moet hebben, stun ik ook. Waarna mijn target één van die gasten vermoord en ik dus mijn target ook kon killen
Stond ik in een halve minuut op 2300 punten
Ik eindigde met een stuk of 6500 punten
zo heb ik vaak in een match de minste kills, maar altijd nummer 1,
komt omdat ik heel defensief speel, werkt perfect!![]()
Ja idd, ik loop liever mensen sneaky te vergiftigen dan dat ik als een klapjosti over de daken renquote:Op maandag 6 december 2010 17:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
heel goed,
zo heb ik vaak in een match de minste kills, maar altijd nummer 1,
komt omdat ik heel defensief speel, werkt perfect!![]()
Het is dan ook super irritant als achter zo'n persoon aan moet en je hebt geen pistool![]()
wat ik altijd doe,
ik verander wat mensen die naast een hooiberg staan in mezelf,
door middel van de vaardigheid verander (duh),
vervolgens zelf in het hooi zitten en laat die punten maar komen!
easy money..![]()
Ja, dat heb ik ook wel is gedaan maar werkte toch niet altijd even soepel (dudes met templarvision enzo..)quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Wouter2006 het volgende:
wat ik altijd doe,
ik verander wat mensen die naast een hooiberg staan in mezelf,
door middel van de vaardigheid verander (duh),
vervolgens zelf in het hooi zitten en laat die punten maar komen!
easy money..
Dus nu maar vanuit de lucht killen en mensen vergiftigen
Met de "gezocht" gamemode gebruik ik eigenlijk altijd (duurzame) rookbom en gif, daar haal ik meestal de eerste plek wel mee![]()
![]()
Als ik zie dat mijn target over de daken aan het wandelen is, dan vermoord ik gewoon een computer, dan krijg ik wel een nieuwe target.![]()
![]()
Is er al een nieuwe patch of moet ik echt helemaal opnieuw beginnen voor missie trophy's die ik door een bug niet gekregen heb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat je sowieso dan wel opnieuw mag beginnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een nieuwe patch of moet ik echt helemaal opnieuw beginnen voor missie trophy's die ik door een bug niet gekregen heb.(maar pin me er niet op vast)
-edit-
zie hoe ik mijzelf tegenspreek? Te baas gewoon, te baas!![]()
Trouwens die trophy dat je van het hoogste gebouw afspringt met parachute geld dat alleen als je dat in de missie doet want ik heb dat nu al tien keer gedaan en nog geen trophy .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je moet ech helemaal naar boven hoor..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens die trophy dat je van het hoogste gebouw afspringt met parachute geld dat alleen als je dat in de missie doet want ik heb dat nu al tien keer gedaan en nog geen trophy .![]()
I know i know helemaal in die vlaggen stok. Heb ik gezien op youtube.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je moet ech helemaal naar boven hoor..
en die kreeg wel de trofee . Ik vraag het extra omdat ik de trofee voor Serquentie 4 en voor de bommenwerper van Leonardo ook niet heb gehad terwijl ik die wel gehaald heb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
duurt het bij anderen ook zo lang? (xbox360 ) bij dat wachten op andere abstergo agenten?"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Ik speel GT5 voornamelijk om de gameplay, niet om de graphics, en een beetje om de nostalgie. ( speelde GT1 voor het eerst toen ik net een playstation had, in 1998.quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gooi GT5 aan de kant man (achteraf maar een matig product), dit spel is onverwacht goed)
Maar nu ik merk dat ik voorlopig nog niet met GT5 klaar ben denk ik dat ik Brotherhood binnenkort ook maar eens ga kopen.Meerdere games tegelijk spelen moet mogelijk zijn.
Nothing is what it seems![]()
ja daar heb ik ook last van, heb me NAT op me router open,quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef Koopsie het volgende:
duurt het bij anderen ook zo lang? (xbox360 ) bij dat wachten op andere abstergo agenten?
maar die matchmaking is gewoon crap..
Ben benieuwd of er nog een patch of iets komt..![]()
Op de ps3 gaat het niet anders het valt me wel op dat het eerder lukt wanneer je zelf een game opstart.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef Koopsie het volgende:
duurt het bij anderen ook zo lang? (xbox360 ) bij dat wachten op andere abstergo agenten?
Soms duurt het veelste lang, ik wachtte een keer iets van een kwartier op een game![]()
![]()
Ik snap gewoon niet dat ze daar niet over gestruikeld zijn bij het testen van de game...Nothing is what it seems![]()
heb bij de xbox nog geen patch gezien, heb je misschien PS3?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef Koopsie het volgende:
het is nu wel wat verbeterd met die patch.
of ligt dat aan mij![]()
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik heb het spel vandaag gehaald voor de ps3 en wou ff een lekker potje online spelen maar ik kwam helemaal niet in een game. Nu heb ik gekeken op internet en las ik dat je nat 2 verbinding moest hebben (thuis heb ik nat 3). Ik heb mijn ps3 dus meegenomen naar mijn vriendin (heeft nat 2) en hier heb ik dus hetzelfde probleem. Hij zegt hele tijd dat hij aan het zoeken is naar andere abstergo agenten. Kan iemand mij helpen??
Alvast bedankt!Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.![]()
ik kreeg vanmiddag ene patch binnen van 7mb.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
heb bij de xbox nog geen patch gezien, heb je misschien PS3?
of is dit al oud nieuws ?"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Wen er maar vast aan. Want ja dat is normaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef Boomstronk het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik heb het spel vandaag gehaald voor de ps3 en wou ff een lekker potje online spelen maar ik kwam helemaal niet in een game. Nu heb ik gekeken op internet en las ik dat je nat 2 verbinding moest hebben (thuis heb ik nat 3). Ik heb mijn ps3 dus meegenomen naar mijn vriendin (heeft nat 2) en hier heb ik dus hetzelfde probleem. Hij zegt hele tijd dat hij aan het zoeken is naar andere abstergo agenten. Kan iemand mij helpen??
Alvast bedankt!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het zo erg? Ik kom gewoon helemaal NIET in een game. ik wacht zeker 10-20 min.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan. Want ja dat is normaal.
Ik zit nu trouwens op de onbeveiligde verbinding van de buurman![]()
ff kijken hoe dat werkt..Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.![]()
![]()
zit nu vast bij een missie,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: NVM, had de kist schijnbaar niet vast waardoor het niet werkte
[ Bericht 11% gewijzigd door Proletariaat op 09-12-2010 17:02:41 ]![]()
Die missie waarbij er tientallen Franse soldaten dat fort van Bartolomeo binnenkomen (volgens mij Sequentie 6-1) vind ik denk ik wel de leukste missie. Je moet gewoon niet die poorten omlaag halen en samen met je brotherhood alles de pan in hakken. Het is wel handig als je brotherhood uit assassinos bestaat, anders is er een kans dat er een paar dood gaan. Er is waarschijnlijk wel een probleem, dat is dat Bartolomeo en z'n kameraden hierdoor de pijp uit kunnen gaan. Die kunnen niet zo veel verdragen. -_-
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2010 17:34:02 ]![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef Proletariaat het volgende:
zit nu vast bij een missie,
dat was idd een klote missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: NVM, had de kist schijnbaar niet vast waardoor het niet werkte
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Die vond ik juist makkelijk.
Hey mensen ik heb alle viaducten gerepareerd en kan nu naar een extra romolus tombe maar die staat niet op de map ? Weet iemand waar dit is ? heb de naam van het gebouw niet onthouden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk ergens beneden, goed zoeken, zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vond ik juist makkelijk.
Hey mensen ik heb alle viaducten gerepareerd en kan nu naar een extra romolus tombe maar die staat niet op de map ? Weet iemand waar dit is ? heb de naam van het gebouw niet onthouden.![]()
Moet nog 30euro voordat ik m kan kopen, kan echt niet wachten. Kan nergens geld vandaan halenn
IK MOET M NUUU HEBBEN
weet iemand die deel 2 ook heeft of de graphics van brotherhood beter zijn dan van ac2? vond die van ac2 nogall ''cartoonish'' vergeleken met ac1![]()
![]()
Geen idee voor hoeveel jij hem wilde gaan halen? Maar voor 57 euro incl kun je bij BS online de Codex editie halenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:36 schreef Jerron het volgende:
Moet nog 30euro voordat ik m kan kopen, kan echt niet wachten. Kan nergens geld vandaan halenn
IK MOET M NUUU HEBBEN
weet iemand die deel 2 ook heeft of de graphics van brotherhood beter zijn dan van ac2? vond die van ac2 nogall ''cartoonish'' vergeleken met ac1Was niet de bedoeling dat ik LAP kreegquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef msnk het volgende:
AC: Brotherhood Codex Edition ¤ 57,00 incl bij Bart Smit![]()
iig: Assassin's Creed: Brotherhood #4: Sparen voor de Codex editieAFC AJAX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: