Naar mijn mening wel. Originele games ook en niet dat recht toe recht aan kapotschieten.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar die MP is wel te pruimen dus?
Gaat hier ook voorquote:Op woensdag 24 november 2010 08:39 schreef Bow het volgende:
heb alleen de sp nog gespeeld. ook verslavend.
Ik heb het juist andersom.quote:
zit toch gewoon matchmaking in? kans is meer dat er straks niemand meer in het low-level stuk zit waardoor het een eeuwigheid duurt voordat je levelt.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom.
Eerst MP, SP kan altijd nog.
Anders heb je straks geen schijn van kans als je tegen level 40+ gasten vecht
Vanavond, ben nu op werkquote:Op woensdag 24 november 2010 11:04 schreef schede-gnoom. het volgende:
niemand die een OP wilt maken?ik heb er echt geen tijd voor
later ga ik jouw uitkering verdienenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen die niet werken voor hun eigen centjes
Mijn uitkering? Ik werk hard vriendquote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
later ga ik jouw uitkering verdienen![]()
kijk de PI danquote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn uitkering? Ik werk hard vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
euh.. de bank?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Longcat. het volgende:
Weet iemand waar ik me geld kan verzamelen van rome?
de bank! I shit you not!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Nee zeg maar om de 20 minuten krijg je geld waar kan ik die halen?
Ik zit als level 33 steeds met level 1-10 mensen andersquote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zit toch gewoon matchmaking in? kans is meer dat er straks niemand meer in het low-level stuk zit waardoor het een eeuwigheid duurt voordat je levelt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef versabommie het volgende:
Waat zit die hidden klotedeur?
seq8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ik heb een heel leger van vrouwen gerecruteerdquote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ben nu level 20 met de multiplayer en ik heb er nog geen genoeg van
Singleplayer ben ik nu bij seq 6
Maar ik weet nooit wat ik wil doenEerst een missie? Nee, toch ff een assassins rekruteren.
Toch maar een missie? Nee, ff een wapen van leo kapotmaken![]()
![]()
![]()
Klopjacht is echt vet ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:51 schreef versabommie het volgende:
Trouwens dat klopjacht in MP boost wel je level moet ik zeggen! maar nu eerst ... seq8 ff afspelen
Bek houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Tering ben je dan blond of blind als je dat in het spel niet meekrijgt...
Ze vertellen je anders toch echt wel hoe het allemaal werkt tijdens het begin hoorquote:
Ja man... ja..nouja dat dus! .. bizar!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen blijft het ook gewoon posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef Ge4ce het volgende:
Dat einde van het spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
lutserquote:
Doe et zelf anders effe lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:34 schreef schede-gnoom. het volgende:
michhas, ik dacht dat je een OP ging klussen?
ps3? Wie spelen er hier allemaal AC met ps3 ? En wat is de nick? Mijne berry, lijkt me wel gein om klopjacht te doen met de spelers hieroquote:Op woensdag 24 november 2010 17:46 schreef Driepink het volgende:
ik ben lvl 0 met 0 killsik heb 1 potje gespeeld, en pakte steeds de verkeerde, ff die oefenshit doen..
ben benieuwd wat mijn skills erin zijn
rookbommetje doet wonderenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:33 schreef Ezio het volgende:
Ik kies echt ALTIJD verkeerd als er 2 dezelfde characters staan waarvan er 1 mijn target is
Ik heet Mad-Cat-Fish. Omdat mijn neefje Mad-Dog-Fish heette toen hij nog speeldequote:Op woensdag 24 november 2010 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ps3? Wie spelen er hier allemaal AC met ps3 ? En wat is de nick? Mijne berry, lijkt me wel gein om klopjacht te doen met de spelers hiero
zoals ik al zei, ik heb er geen tijd voorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe et zelf anders effe lekker.
Gewoon op Revenue wachten is dan je beste optie.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Mark94 het volgende:
Nog even een vraagje over de story (ben namelijk nog steeds niet aan multiplayer toegekomen aangezien ik verslaafd ben aan de story). Wat is de beste manier om veel geld te verdienen? Ik had laatst 111000f maar op het moment nog maar rond de 80000f doordat ik gebouwen zat te renoveren. Ik heb de story al gehaald maar ben nu de dingen aan het halen die nog te halen zijn in Rome. Die side-missions en die assassin-contracten verdien je niet echt veel mee, dus wat wel? Ik wil namelijk alles kopen wat er te kopen valt. xD
alle aquaducten fixen. dan zakt het water @ de thermen ernaast en kan je naar binnenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef versabommie het volgende:
Wie weet de ingang van die graftombe bij dat franse tentenkampje?
Je kunt ook je minions veel missie's laten doen.. tis niet veel maar het is geldquote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Mark94 het volgende:
Nog even een vraagje over de story (ben namelijk nog steeds niet aan multiplayer toegekomen aangezien ik verslaafd ben aan de story). Wat is de beste manier om veel geld te verdienen? Ik had laatst 111000f maar op het moment nog maar rond de 80000f doordat ik gebouwen zat te renoveren. Ik heb de story al gehaald maar ben nu de dingen aan het halen die nog te halen zijn in Rome. Die side-missions en die assassin-contracten verdien je niet echt veel mee, dus wat wel? Ik wil namelijk alles kopen wat er te kopen valt. xD
black ops idem dito.. maar ik zoek nu ook een game.. 1/6 staat er al een poossie.. =/quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme wat is dat bugged als je met friends wil spelen. Ik eindig steeds in andere games.
Fuck it, daar heb ik nu geen zin in...quote:Op woensdag 24 november 2010 18:34 schreef schede-gnoom. het volgende:
michhas, ik dacht dat je een OP ging klussen?
het proberen waard !quote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck it, daar heb ik nu geen zin in...
Kut Black Ops man, what the hell, dat spel slaat echt alles, FUCKING SLECHT!
Ga zo maar eens mp van brotherhood proberen
Ja, dat moet maar. Ik moet alleen nog mijn brotherhood allemaal tot LVL 10 (is hoogste toch?) halen om de moeilijkste (en waarschijnlijk best betaalde) missies te voltooien.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt ook je minions veel missie's laten doen.. tis niet veel maar het is geld
Nu zijn al mijn minions assassins , maar daar krijg je ook niet echt waardering voor he ?
edit: er zitten ook missies bij die goed betalen![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gewoon op Revenue wachten is dan je beste optie.
Dan ga je toch op de daken mien zoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, net gewoon een battle als laatste geëindigd omdat ik bijna 4 minuten op een target moest wachtenDat slaat toch nergens op.
Heb ik ook wel is last vanquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme wat is dat bugged als je met friends wil spelen. Ik eindig steeds in andere games.
Nee, ik had dus geen target, dus kon ik niemand aanvallen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan ga je toch op de daken mien zoon?
Dat heb ik ook eens gehad.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, ik had dus geen target, dus kon ik niemand aanvallen.
Toevallig vanmiddag ook naar zitten zoeken.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef versabommie het volgende:
Wie weet de ingang van die graftombe bij dat franse tentenkampje?
check!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Driepink het volgende:
wie heeft me nou toegevoegd op psn .. cat fish wist ik, maar wie is beryv ?
Echt he steeds als ik jou uitnodig krijg ik of jij op ten duur dat je nog maar alleen in een game zit.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Ezio het volgende:
Niet dat het helpt als we toch niet samen kunnen spelen
Dan fluit je toch voor een paardquote:Op woensdag 24 november 2010 23:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat ik af en toe wel extreem lame vind bij die uitroeptekens dat ook die tekens waar je niet bij kunt op de kaart komen, en al dat op en neer lopen is niet goed voor je humeur als je dat twee keer doet....
Of je neemt zo'n transporttunnel.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan fluit je toch voor een paard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Kan het niet zienquote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Captainp00face het volgende:
niet-gerenoveerde shops zijn doffer van kleur.
Dat laatste is alleen als je ze van de voor of zijkant aanvalt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Soms is het online best wel nep hoor.
Bij Klopjacht gaan sowieso al die hoge level gastjes bij elkaar zitten.
Heb dus al een paar keer gehad dat ik in mn eentje tegen 4 andere moest spelen, lekker eerlijke matchmaking.
En soms, als ik als prooi speel, verdoof ik iemand vanuit zn rug....ik zie mijn poppetje de vijand een klap op zn oren geven.
Vervolgens krijg ik een animatie te zien van de vijand die mij vermoord....terwijl ik toch echt eerder was
Ja idd, beter was er een automatisch systeem die indeelde...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Soms is het online best wel nep hoor.
Bij Klopjacht gaan sowieso al die hoge level gastjes bij elkaar zitten.
Heb dus al een paar keer gehad dat ik in mn eentje tegen 4 andere moest spelen, lekker eerlijke matchmaking.
En soms, als ik als prooi speel, verdoof ik iemand vanuit zn rug....ik zie mijn poppetje de vijand een klap op zn oren geven.
Vervolgens krijg ik een animatie te zien van de vijand die mij vermoord....terwijl ik toch echt eerder was
Maar ik lees op internet dat meerderen er last van hebben. En verder kan ik gewoon alles online spelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Ezio het volgende:
Dat moet haast wel hoor, ik kan gewoon prima online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |