Met een beetje geluk woont dan iedereen in een tentquote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz xeno... zie net dat we er volgend jaar onder het genot van een biertje op LL11 over kunnen doorbomen
Ja man. Volkomen logisch. Waar iedereen die de mogelijkheid heeft het huurdersbestaan ontvlucht of reeds ontvlucht is zullen de huizenprijzen dalen terwijl de huren de pan uit rijzen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb gekscherend 50% genoemd, 30% acht ik een heel geloofwaardig getal. Voor de prijs van koopwoningen wel te verstaan.
Ik wacht nog steeds, de aanhouder wintquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nog wel dat er in de jaren 90 ook mensen op hun geld zaten omdat ze verwachten dat elk moment de huizenmarkt zou gaan instorten. Die mensen zijn nu zo ongeveer met pensioen.
Iedereen die bereid was zich in de schulden te steken heeft dat reeds gedaan, juist daarom gaat de zeepbel uiteen spatten.quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja man. Volkomen logisch. Waar iedereen die de mogelijkheid heeft het huurdersbestaan ontvlucht of reeds ontvlucht is zullen de huizenprijzen dalen terwijl de huren de pan uit rijzen.
Fixed!quote:Op maandag 29 november 2010 23:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds, de slimme aanhouder wint
quote:
Je steekt je pas echt in de schulden als je de komende 50 jaar a 12 maanden, dus 600 keer per keer 500,- euro verschuldigd bent. Totaal dus 300.000,- waarvan je geen cent ooit nog terugziet.quote:Op maandag 29 november 2010 23:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Iedereen die bereid was zich in de schulden te steken heeft dat reeds gedaan, juist daarom gaat de zeepbel uiteen spatten.
Haha ach zelfs dan zit ik nog in een prefab slaapplaats ipv een tent... heerlijk zo n stapelbedjequote:Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Met een beetje geluk woont dan iedereen in een tent
Een caravan, wat luxe. Mag hopen ooit nog eens mijn eigen caravan te bezittenquote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Haha ach zelfs dan zit ik nog in een prefab slaapplaats ipv een tent... heerlijk zo n stapelbedje
Ineens van het huren afgestapt? Waarom?quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een caravan, wat luxe. Mag hopen ooit nog eens mijn eigen caravan te bezitten
Omdat ik anders mijn geld weggooiquote:Op maandag 29 november 2010 23:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ineens van het huren afgestapt? Waarom?
quote:
Mag ook wel na 85+ deeltjes...quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Zie je wel, de huurders beginnen het te begrijpen.
Nope. Da's geen zelfgenoegzaamheid, dat is tevredenheid. En die willen we graag uitdragen. Wij gunnen dat (net als de HRA) IEDEREEN.quote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef xenobinol het volgende:
Zo mooi om te zien.... die zelfgenoegzaamheid bij kopers
Zal wel neer komen op een tekst op een caravan die luidt: 'Ik wilde een villa....'quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef dasorakel het volgende:
Mooie tekst voor op je koopvilla over 15 jaar... "Het begon met een caravan"
'Kopers gunnen mij alles, huurders hebben alleen afgunst'quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef dasorakel het volgende:
Mooie tekst voor op je koopvilla over 15 jaar... "Het begon met een caravan"
Mijn naam is orakel,quote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef dasorakel het volgende:
Wat een creativiteit heren.. kunnen jullie ook mn sinterklaasgedichten even schrijven?
Op mijn huis komt een plaatsnaambordje met Delphi ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |