abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89236916
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef DS4 het volgende:
Overigens: Cantona is niet goed bij zijn hoofd en als je aan deze actie meedoet spoor je ook niet helemaal.
Nee, je moet je laten beroven door het politieke beleid en al die verhogingen maar accepteren. Als je straks uitgekleed bent en je houd te weinig over om je huur te betalen dan leven we in zo'n a-sociale maatschappij dat je nog op straat wordt gezet ook. En niet eens door je eigen toe doen maar door het gegraai van al die overheden. Dan kun je een lekker warm plekje gaan zoeken in een kartonnen doos. Blijf jij je dan maar lekker laten belazeren door de overheid, daar wordt je beter van.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:46:13 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89237940
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Via Klokkenluideronline, kwam ik bij dit berichten over een voorbereiding van een internationale 'bank run' en kwam aanvankelijk zoals verwacht alleen andere obscure bronnen tegen. Maar plots vond ik een link in de 'main stream media' namelijk de digitale Volkskrant en zelfs de Telegraaf:

bron

bron2

[..]

Voormalig topvoetballer Eric Cantona is een van de oproepers tot de sloop van het bankgebeuren zoals we dat nu kennen.

Zelf ben ik van mening dat de banken (met name grootkapitalisten als Goldman Sachs) inderdaad de oorzaak zijn van veel van de huidige problemen met hun doortrapte achterbakse graaien ten kosten van de burgers, maar een georganiseerde grootschalige bankrun kan hele rare gevolgen hebben.

In ieder geval zou dit potentieel wel een hele oproer kunnen veroorzaken, en de wereld aan het denken kunnen zetten over de verachtelijke wijze waarop bepaalde mensen en bedrijven handel drijven met hun verkoop van luchtkastelen en fata morgana's.
Lijkt me GEEN slim plan... :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:47:25 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89237989
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef Paritosh het volgende:

[..]

Nee, je moet je laten beroven door het politieke beleid en al die verhogingen maar accepteren. Als je straks uitgekleed bent en je houd te weinig over om je huur te betalen dan leven we in zo'n a-sociale maatschappij dat je nog op straat wordt gezet ook. En niet eens door je eigen toe doen maar door het gegraai van al die overheden. Dan kun je een lekker warm plekje gaan zoeken in een kartonnen doos. Blijf jij je dan maar lekker laten belazeren door de overheid, daar wordt je beter van.
Ga jij maar onschuldige medeburgers die hun geld óók op die banken hebben staan in het verderf smijten om je punt te maken (die zien hun geld dan nooit meer terug)..

Over averechts effect gesproken...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_89238686
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..](die zien hun geld dan nooit meer terug)..

Is dat niet juist het probleem?
Conscience do cost.
  zondag 28 november 2010 @ 11:44:25 #105
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_89250943
quote:

[..]

En om daar tegen te protesteren ga je je eigen huis in brand steken. Klinkt logisch.
Géén kloon van tvlxd!
pi_89251158
quote:

Nee, je moet je laten beroven door het politieke beleid en al die verhogingen maar accepteren.
O, jij wil in een tijd van economische achteruitgang geen pijn lijden... Nou, dat wil iedereen, maar mensen met werkende hersencellen weten dat dat niet kan.

quote:
Als je straks uitgekleed bent en je houd te weinig over om je huur te betalen dan leven we in zo'n a-sociale maatschappij dat je nog op straat wordt gezet ook.
Ik heb drie woningen in eigendom voor mijzelf en enkele in de verhuur. Dus gek genoeg maak ik mij geen zorgen dat ik de huur niet kan betalen...

quote:
En niet eens door je eigen toe doen maar door het gegraai van al die overheden. Dan kun je een lekker warm plekje gaan zoeken in een kartonnen doos. Blijf jij je dan maar lekker laten belazeren door de overheid, daar wordt je beter van.
Ja, die verdomde overheid toch... Komt niets goeds van. Beter lever ik mij over aan de grote denkers zoals Cantona en jij... :')
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89266085
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, jij wil in een tijd van economische achteruitgang geen pijn lijden... Nou, dat wil iedereen, maar mensen met werkende hersencellen weten dat dat niet kan.

[..]

Ik heb drie woningen in eigendom voor mijzelf en enkele in de verhuur. Dus gek genoeg maak ik mij geen zorgen dat ik de huur niet kan betalen...

[..]

Ja, die verdomde overheid toch... Komt niets goeds van. Beter lever ik mij over aan de grote denkers zoals Cantona en jij... :')
Jij bent dus blijkbaar een van die mensen zonder bewustzijn en die alleen maar aan zichzelf denkt. Wat pijn lijden in houd heb jij dan nog helemaal niet ervaren. En wat dat oplevert heb je dan ook niet duidelijk.

Niemand krijgt veel geld door eigen werkzaamheid. Mensen die wel veel geld hebben komen daar alleen maar aan door het werk van anderen. Dus jij kunt nooit aan drie eigen huizen (en nog huizen om te verhuren) komen doordat je zelf al dat geld bij elkaar hebt gewerkt om al de huizen te kunnen bouwen. Dat zal je ook wel over de rug van anderen bij elkaar gesprokkeld hebben. En wat doe jij dan als één van jouw huurders de huur niet meer op zou kunnen brengen? Ben jij dan zo sociaal om te zeggen dat ze mogen blijven zitten? Ik betwijfel het.
pi_89266784
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Paritosh het volgende:

[..]

Jij bent dus blijkbaar een van die mensen zonder bewustzijn en die alleen maar aan zichzelf denkt. Wat pijn lijden in houd heb jij dan nog helemaal niet ervaren. En wat dat oplevert heb je dan ook niet duidelijk.

Niemand krijgt veel geld door eigen werkzaamheid. Mensen die wel veel geld hebben komen daar alleen maar aan door het werk van anderen. Dus jij kunt nooit aan drie eigen huizen (en nog huizen om te verhuren) komen doordat je zelf al dat geld bij elkaar hebt gewerkt om al de huizen te kunnen bouwen. Dat zal je ook wel over de rug van anderen bij elkaar gesprokkeld hebben. En wat doe jij dan als één van jouw huurders de huur niet meer op zou kunnen brengen? Ben jij dan zo sociaal om te zeggen dat ze mogen blijven zitten? Ik betwijfel het.
Vervelend he, mensen die wel iets bereikt hebben in hun leven.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89266912
Dat "over de rug van anderen" wordt nu wel een beetje vermoeiend :')
pi_89270010
quote:

Jij bent dus blijkbaar een van die mensen zonder bewustzijn en die alleen maar aan zichzelf denkt.
Gek genoeg dacht ik dat jij het anti-overheidsstandpunt aan het verdedigen was, maar kennelijk was ik dat. Toch vreemd, want zo denk ik helemaal niet...

quote:
Wat pijn lijden in houd heb jij dan nog helemaal niet ervaren. En wat dat oplevert heb je dan ook niet duidelijk.
Ik vrees dat ik je teleur moet stellen. Ik ben op een haar na persoonlijk failliet geweest. Gaf ik overigens toen niemand de schuld van. Het is even een tip tussendoor...

quote:
Niemand krijgt veel geld door eigen werkzaamheid. Mensen die wel veel geld hebben komen daar alleen maar aan door het werk van anderen.
Wat een kul... _O-

Dit doet mij een beetje denken aan een broer en een zus die in het dorp waar ik opgroeide wisten te verkondigen dat rijken alleen maar rijk konden zijn door te stelen... En die rijken waren er de schuld van dat zij zo arm waren.

Voor de goede orde: beiden hadden (en hebben!) in hun leven geen minuut gewerkt en waren gokverslaafd. Maar het lag aan anderen... niet aan henzelf.

quote:
Dus jij kunt nooit aan drie eigen huizen (en nog huizen om te verhuren) komen doordat je zelf al dat geld bij elkaar hebt gewerkt om al de huizen te kunnen bouwen.
Leuk dat jij denkt dat jij dat beter weet dan ik.

quote:
Dat zal je ook wel over de rug van anderen bij elkaar gesprokkeld hebben.
Van wie dan?

quote:
En wat doe jij dan als één van jouw huurders de huur niet meer op zou kunnen brengen? Ben jij dan zo sociaal om te zeggen dat ze mogen blijven zitten? Ik betwijfel het.
Nee, natuurlijk schop ik ze er dan uit als dat structureel is. Ze laten zitten heeft niets met sociaal zijn te maken. Als ze het niet kunnen betalen (het is vrije sector...), dan moeten ze maar goedkoper gaan huren.

En de overheid (die ik wel omarm) zorgt voor hun vangnet. En ik betaal dat overigens. Ik maak maandelijks een 5 cijferig bedrag over om daarvoor te kunnen zorgen (en de wegen, en scholing (kennelijk heb ik iets te weinig betaald in jouw geval...), enz. enz.). Geen dank.
pi_89270741
boudewijn de groot zong het al.

maar weinig mensen hier hebben ooit echt geleden. bijna failliet gaan is niet lijden. er zijn verdomme wel ergere dingen dan bijna failliet gaan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89271332
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef simmu het volgende:

maar weinig mensen hier hebben ooit echt geleden. bijna failliet gaan is niet lijden. er zijn verdomme wel ergere dingen dan bijna failliet gaan.
Ach, vertel...

(je weet hoop ik dat we het over financiën hadden, want anders had ik ook wel andere dingen mee kunnen delen, want iedereen heeft wel wat tegenslag in zijn leven, nietwaar)
pi_89273345
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef simmu het volgende:
boudewijn de groot zong het al.

De maatschappij, zoals die eruit ziet, is helemaal gebaseerd op het lijden. Je gaat het pas ervaren als er bewustzijn op komt. Dan ga je pas werkelijk aan den lijve ervaren wat dat in houd en dat het niets met de maatschappij of de economie te maken heeft. Hett lijden zit in de mens zelf. Als dat bewust wordt ligt de maatschappij, of de economie, stil omdat je gaat voelen hoe je dan in elkaar steekt. En gegarandeerd dat dan het gros van de mensen niet eens meer in staat is om in een auto te rijden, te werken, enz enz. Dan zal er eerst iets (in de mens) moeten veranderen. Maar dan gaat de wereld er wel anders uit zien.
pi_89274398
Geweldig, zo'n ziener...

Toch gek dat je niet enorm succesvol bent als je het allemaal zoveel beter ziet dan het klootjesvolk. :X
pi_89277190
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef DS4 het volgende:
Geweldig, zo'n ziener...

Toch gek dat je niet enorm succesvol bent als je het allemaal zoveel beter ziet dan het klootjesvolk. :X
Succes heeft hier helemaal niets mee te maken. Succes is iets maatschappelijks, materieels of hoe je het ook wilt noemen, gekoppeld aan het ego. Dat is één wereld. Wat ik persoonlijk mee maak heeft daar helemaal niets mee te maken. Dat is alleen wel een veel menselijkere wereld. Om dan terug te komen op jouw 'Ja, die verdomde overheid toch... Komt niets goeds van. Beter lever ik mij over aan de grote denkers zoals Cantona en jij..': uit de overheid KOMT inderdaad niets want die trekken alleen maar alles naar zich toe en dat gaat alleen maar om geld. Het heeft niets menselijks om het lijf want alles draait daar om geld.
  zondag 28 november 2010 @ 22:34:21 #116
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89277740
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:25 schreef Paritosh het volgende:

[..]

Succes heeft hier helemaal niets mee te maken. Succes is iets maatschappelijks, materieels of hoe je het ook wilt noemen, gekoppeld aan het ego. Dat is één wereld. Wat ik persoonlijk mee maak heeft daar helemaal niets mee te maken. Dat is alleen wel een veel menselijkere wereld. Om dan terug te komen op jouw 'Ja, die verdomde overheid toch... Komt niets goeds van. Beter lever ik mij over aan de grote denkers zoals Cantona en jij..': uit de overheid KOMT inderdaad niets want die trekken alleen maar alles naar zich toe en dat gaat alleen maar om geld. Het heeft niets menselijks om het lijf want alles draait daar om geld.
Ik krijg een sterke neiging je op een de door de overheid geplande, gefinancierde en aangelegde stoeprand te curben.
pi_89279658
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:25 schreef Paritosh het volgende:

Succes heeft hier helemaal niets mee te maken. Succes is iets maatschappelijks, materieels of hoe je het ook wilt noemen, gekoppeld aan het ego. Dat is één wereld.
Succes is niet per definitie materieel, maar kennelijk ben jij zo'n materialist dat je je niets anders meer voor kan stellen.

quote:
Wat ik persoonlijk mee maak heeft daar helemaal niets mee te maken.
Jij wil mij de maat nemen, maar als die bal terug komt geef je niet thuis. Hypocriet.

quote:
Dat is alleen wel een veel menselijkere wereld. Om dan terug te komen op jouw 'Ja, die verdomde overheid toch... Komt niets goeds van. Beter lever ik mij over aan de grote denkers zoals Cantona en jij..': uit de overheid KOMT inderdaad niets want die trekken alleen maar alles naar zich toe en dat gaat alleen maar om geld. Het heeft niets menselijks om het lijf want alles draait daar om geld.
Ik herhaal: jij bent een enorme kapitalist. Als jij niets anders kan zijn, dan ben je verblind door je zucht naar geld.

Heel treurig als je veel geld hebt, diep triest als je geen cent te makken hebt. Ik heb derhalve medelijden met je en hoop dat je in je leven nog eens een lichtpuntje gaat vinden en je daar op gaat concentreren. Wie weet breekt de zon dan nog eens door in je leven...
  zondag 28 november 2010 @ 23:12:37 #118
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89280187
quote:
Ik ben het helemaal met je eens en daarom verheug ik me als zakkenroller ook zo enorm op die bankrun. Lekker profiteren van het geld waar anderen zo hard voor gewerkt hebben en dat ook nog eens vlak voor de feestdagen *O*
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_89281096
Tijd voor actie mensen. Links of rechts het maakt niet uit de tijd dat banken ons bestelen is afgelopen.

Het is wel goed doordacht: op 7 december pin je het maximale en op 8 december stort je het weer terug. Het moet niet instorten maar veranderen!!

Het is zoals Cantona zegt: protesteren (schreeuwen) stemmen of petitie s niets helpt om de hebzucht van enkelen te beteugelen. De massa heeft wel kracht en het is een goede actie om de macht van de massa te laten gelden.

(de boycot van de AH resulteerden ook in prijsverlagingen) Kop op en pin gewoon die week je hele huishoudgeld lees het zelf:
pi_89281118
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 23:12 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens en daarom verheug ik me als zakkenroller ook zo enorm op die bankrun. Lekker profiteren van het geld waar anderen zo hard voor gewerkt hebben en dat ook nog eens vlak voor de feestdagen *O*
Ik denk alleen niet dat mensen met een hoop geld zo gemakkelijk mee doen aan de bankrun. Die interesseren zich niet in een ander of een eensgezindheid om de banken te laten merken dat ze geen macht hebben. Die mensen denken alleen aan hun eigen hachie. Ik denk dat een bankrun vooral gedaan wordt door mensen die weinig geld hebben want die hebben niets of minder te verliezen.
pi_89281205
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef Paritosh het volgende:

[..]

Ik denk alleen niet dat mensen met een hoop geld zo gemakkelijk mee doen aan de bankrun. Die interesseren zich niet in een ander of een eensgezindheid om de banken te laten merken dat ze geen macht hebben. Die mensen denken alleen aan hun eigen hachie. Ik denk dat een bankrun vooral gedaan wordt door mensen die weinig geld hebben want die hebben niets of minder te verliezen.
De enige die aan z'n eigen denkt ben jij volgens mij :')
pi_89281230
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef Fatou het volgende:
Tijd voor actie mensen. Links of rechts het maakt niet uit de tijd dat banken ons bestelen is afgelopen.

Het is wel goed doordacht: op 7 december pin je het maximale en op 8 december stort je het weer terug. Het moet niet instorten maar veranderen!!

Het is zoals Cantona zegt: protesteren (schreeuwen) stemmen of petitie s niets helpt om de hebzucht van enkelen te beteugelen. De massa heeft wel kracht en het is een goede actie om de macht van de massa te laten gelden.

(de boycot van de AH resulteerden ook in prijsverlagingen) Kop op en pin gewoon die week je hele huishoudgeld lees het zelf:
Om het goed voelbaar te maken zou je het langer dan één dag eraf moet laten. Eén dag heeft volgens mij weinig effect.
pi_89281276
Al haal je het er een jaar vanaf :') Banken hebben momenteel een gratis lijntje naar de ECB
  zondag 28 november 2010 @ 23:36:54 #124
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89281333
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef Paritosh het volgende:
Die interesseren zich niet in een ander of een eensgezindheid om de banken te laten merken dat ze geen macht hebben -> Herstel: Die zijn over het algemeen niet zo dom om met al hun geld over straat te gaan lopen.

Maar goed, als ik van een aantal bijstandsgerechtigden een paar honderd euro per persoon kan rollen, ben ik al blij hoor :).
pi_89281408
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De enige die aan z'n eigen denkt ben jij volgens mij :')
Dat zie je dan wel helemaal verkeerd. Ik kijk naar wat er in het land gaande is en dat er nu al veel mensen zijn die niet meer rond kunnen komen. Met de bezuinigingen van volgend jaar kan het nog wel eens veel meer toe nemen dat mensen tekort komen. Ik heb het niet persé nodig om mee te doen aan die bankrun maar in het belang van al die mensen kan ik wel mee doen. Het gaat mij er dan vooral om m de banken te laten merken dat het ONS geld is waar ze macht over denken te hebben maar dat het een illusie is als we eensgezind zijn en een bankrun doen.
pi_89281514
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef tjoptjop het volgende:
Al haal je het er een jaar vanaf :') Banken hebben momenteel een gratis lijntje naar de ECB
Ja en? Het is een internationale bankrun die georganiseerd wordt, niet alleen Nederlands. Kan die ECB alle banken in Europa, of alle landen die mee doen, voorzien?
pi_89281555
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef Paritosh het volgende:

[..]

Ja en? Het is een internationale bankrun die georganiseerd wordt, niet alleen Nederlands. Kan die ECB alle banken in Europa, of alle landen die mee doen, voorzien?
Wat snap je niet aan de E van ECB?
pi_89281587
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:38 schreef Paritosh het volgende:

[..]

Dat zie je dan wel helemaal verkeerd. Ik kijk naar wat er in het land gaande is en dat er nu al veel mensen zijn die niet meer rond kunnen komen. Met de bezuinigingen van volgend jaar kan het nog wel eens veel meer toe nemen dat mensen tekort komen. Ik heb het niet persé nodig om mee te doen aan die bankrun maar in het belang van al die mensen kan ik wel mee doen. Het gaat mij er dan vooral om m de banken te laten merken dat het ONS geld is waar ze macht over denken te hebben maar dat het een illusie is als we eensgezind zijn en een bankrun doen.
En waar haal je dat beeld vandaan dat het hier zo verschrikkelijk is geworden?
  zondag 28 november 2010 @ 23:53:49 #129
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89281975
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef Paritosh het volgende:
Om het goed voelbaar te maken zou je het langer dan één dag eraf moet laten. Eén dag heeft volgens mij weinig effect.
En hoe lang dan volgens jou? Net zolang dat mensen in de problemen komen met hun automatische afschrijvingen?
pi_89283562
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En waar haal je dat beeld vandaan dat het hier zo verschrikkelijk is geworden?
Sjongejongejonge zeg, ben je wereldvreemd in eigen land of zo of stel je altijd domme vragen? Blijkbaar volg je geen berichten en kijk je niet naar de reacties van mensen. Ga dat maar lekker zelf uitzoeken.
pi_89283678
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef Paritosh het volgende:

[..]

Sjongejongejonge zeg, ben je wereldvreemd in eigen land of zo of stel je altijd domme vragen? Blijkbaar volg je geen berichten en kijk je niet naar de reacties van mensen. Ga dat maar lekker zelf uitzoeken.
:')
pi_89284347
De schuld ligt bij inhaligheid. Naar mijn weten komt inhaligheid en egoisme van de rechterkant, of gaat iemand mij vertellen dat die bankjongens links zijn?
pi_89284425
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:15 schreef niels0 het volgende:
De schuld ligt bij inhaligheid. Naar mijn weten komt inhaligheid en egoisme van de rechterkant, of gaat iemand mij vertellen dat die bankjongens links zijn?
Logica is niet jouw ding is het niet?
pi_89284524
Toch wel. Inhaligheid is de schuldige van de crisis omdat er lieden zijn die te grote risico's nemen omdat ze dus te inhalig zijn. Simpel zat.
pi_89284557
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:28 schreef niels0 het volgende:
Toch wel. Inhaligheid is de schuldige van de crisis omdat er lieden zijn die te grote risico's nemen omdat ze dus te inhalig zijn. Simpel zat.
Nee je assumptie dat dat rechts is :') Die is te stupide voor woorden.
pi_89284585
Ga maar 'ns aan ze vragen wat ze stemmen. Ik heb wat van de wereld gezien en in vele branches gewerkt. Ik weet het inmiddels wel.
pi_89284606
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:32 schreef niels0 het volgende:
Ga maar 'ns aan ze vragen wat ze stemmen. Ik heb wat van de wereld gezien en in vele branches gewerkt. Ik weet het inmiddels wel.
Linksen zijn net zo inhalig, dus die vlieger gaat niet op
pi_89284621
Als die werkelijk zo inhalig waren waren ze minder sociaal gericht op de zwakkeren in de samenleving.
pi_89284640
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:34 schreef niels0 het volgende:
Als die werkelijk zo inhalig waren waren ze minder sociaal gericht op de zwakkeren in de samenleving.
_O-
pi_89284645
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:34 schreef niels0 het volgende:
Want dat is iets "links"?

Wat mij betreft is de mens in het algemeen egoistisch (en dus inhalig)
pi_89284666
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 01:36 schreef Cerbie het volgende:

[..]

_O-
Tja, demagogie viert hoogtij
pi_89284695
Dat is iets links ja.
pi_89284745
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tja, demagogie viert hoogtij
Het is gewoon aandoenlijk naïef O+
Ben benieuwd of hij bekend is met het gezegde 'links lullen, rechts vullen'
pi_89284777
Borrelpraat, bah.
pi_89284807
Kom maar 'ns met argumenten dan. Voorlopig zie ik slechts popiejopie geblaat. Zie ik steeds meer van tegenwoordig =(
pi_89284828
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:49 schreef niels0 het volgende:
Borrelpraat, bah.
De ironie _O-
pi_89284863
Ehm, waar blijven de argumenten dan?
pi_89284894
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:57 schreef niels0 het volgende:
Ehm, waar blijven de argumenten dan?
Ben ik ook benieuwd naar