Ook maar even binnengehaald voor de onvermijdelijke iPad.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Geen idee of dat sinds vandaag is of al langer maar het viel me net op dat ook Need For Speed en Red Alert (en nog wat andere EA games) slechts 79 cent waren. Gelijk maar ff gekocht voor m'n iPad die hopelijk vandaag komt!
Red Alert, is dat wat? Heb video's op mijn ipad gezet, jeuhquote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Geen idee of dat sinds vandaag is of al langer maar het viel me net op dat ook Need For Speed en Red Alert (en nog wat andere EA games) slechts 79 cent waren. Gelijk maar ff gekocht voor m'n iPad die hopelijk vandaag komt!
Ik heb ze ook maar geinstalleerdquote:Op donderdag 16 december 2010 11:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, goede tip, SimCity, NFS en Red Alert zijn zeker tof
En voor 79 cent kun je niet echt spreken van een miskoop als het niets voor je zou zijn
Waarom zijn mensen nu al zo erg bezig met de ipad 2? Wordt die zoveel beter? Maar die komt niet in februari hoor. Er zit altijd minimaal een jaar tussen. Misschien is hij verkrijgbaar vanaf april in Duitsland en in juni in Nederland.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben benieuwd naar iPad 2 in (hopelijk) februari 2011. Dan ga ik mijn huidige toch maar weer 's sobchakken.
Dat weet je nooit, maar vergelijk nu is voor de lol de eerste iPhone en de iPhone 4quote:Op donderdag 16 december 2010 12:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen nu al zo erg bezig met de ipad 2? Wordt die zoveel beter?
Kun je beter de 3GS en de iPhone 4 vergelijken.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar vergelijk nu is voor de lol de eerste iPhone en de iPhone 4
Dat heb ik afgelopen weekend gedaan en een 3GS besteld (kan die tenminste nog onder de kerstboom voor mijn vrouw, de 4 was niet zeker of die nog voor kerst weer leverbaar is en het verschil tussen de twee qua functionaliteit is niet zo groot dat het de moeite waard is om te wachten).quote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kun je beter de 3GS en de iPhone 4 vergelijken.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 16 december 2010 08:39 schreef athlonkmf het volgende:
Bargain!
[ link | afbeelding ]
Sim City HD dus. Gisteren nog 5 euro zoveel. nu 0,79
http://itunes.apple.com/n(...)rld/id405584670?mt=8
Ja oké maar de iPhone heeft al grote stappen gemaakt sinds haar introductie. Toen de eerste iPhone op de markt kwam was al een revolutionair apparaat. Nou is de iPad wel een ander apparaat maar ik kan me wel voorstellen dat ze dat ding nog veel verder gaan doorontwikkelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kun je beter de 3GS en de iPhone 4 vergelijken.
Ik ook, maar voor hetzelfde geld duurt het weer tot de zomer totdat het ding hier fatsoenlijk leverbaar is. Of houden ze opeens 1,5 jaar als cycle aan. Je weet het niet he.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja oké maar de iPhone heeft al grote stappen gemaakt sinds haar introductie. Toen de eerste iPhone op de markt kwam was al een revolutionair apparaat. Nou is de iPad wel een ander apparaat maar ik kan me wel voorstellen dat ze dat ding nog veel verder gaan doorontwikkelen.
Ik lift even mee. Ik heb hetzelfde probleem met m'n iPhone en als daar nog een iPad bij komt hou ik helemaal geen ruimte over.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef misterDre het volgende:
Wegens ruimtegebrek op mijn C:\ schijf wilde ik de backup van mijn iPad die inmiddels al 12GB is geworden verplaatsen. Dit is fout gegaan waardoor ik nu geen goede backup meer heb.
Hoe kom ik aan een nieuwe backup zonder gegevens kwijt te raken en hoe voorkom ik dat iTunes weer voor C:\ kiest?
Ik kan er niets over vinden.
Wie kan mij helpen?
Ik krijg deze denk ik maandag of dinsdag binnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
Ik verwacht er deze week 2 binnen. Heb er maar 1 nodig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40¤ per stuk of voor beide? Kan op beide manieren opgevat wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik krijg deze denk ik maandag of dinsdag binnen.
Voor 40 euro ex verzenden wil ik er 2 verkopen. Ophalen kan ook in Dronten, Flevoland.
Iemand interesse? Stuur me even een PM.
Per stukquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
40¤ per stuk of voor beide? Kan op beide manieren opgevat worden
Hm ja ik vind hem wel mooi maar ik zie mezelf de iPad niet zo gebruiken eigenlijk. Heb 'm liever zo in de hand (denk ik!) maar wil wel bescherming voor in m'n rugtas.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb de originele Apple hoes en daar ben ik erg tevreden over. Ik heb ooit ook 's zo'n Snugg case gehad, maar daar zat de iPad niet al te stevig in vast.
Dat zeg je nu, maar binnen een week gebruik je hem voor veel meer dingenquote:Ik ga 'm voornamelijk als e-reader gebruiken en natuurlijk af en toe een kort berichtje op de twitter of hier...
Haha, vast, maar ook dan zie ik mezelf niet echt zo'n map gebruiken. Aan de andere kant lijkt zo'n map ook wel meer op een boek natuurlijk. Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar binnen een week gebruik je hem voor veel meer dingen
Dat hoeft niet hoor. Ik gebruik de iPad nauwelijks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar binnen een week gebruik je hem voor veel meer dingen
Gaat prima, kunt gewoon per apparaat aangeven welke apps/muziek erop gezet moeten worden. iPod apps werken ook gewoon op de iPad, alleen in een kleiner venster of opgerekt beeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik heb al een iPod-touch en wil graag een iPad. Wat kan ik van iTunes verwachten? Gezeur? Of gaan 2 devices prima? Kan ik apps overzetten?
Was geen fout. Kerst begint vroeg, stond erbijquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Miriampje het volgende:
Tip: de 12 dagen app.
Met de feestdagen elke dag iets gratis (muziek of app's). Weet niet of het een fout was.. Maar vanmiddag had ik al 3 liedjes van Kylie Minogue gratis kunnen downloaden.
Niemand die het weetquote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef misterDre het volgende:
Wegens ruimtegebrek op mijn C:\ schijf wilde ik de backup van mijn iPad die inmiddels al 12GB is geworden verplaatsen. Dit is fout gegaan waardoor ik nu geen goede backup meer heb.
Hoe kom ik aan een nieuwe backup zonder gegevens kwijt te raken en hoe voorkom ik dat iTunes weer voor C:\ kiest?
Ik kan er niets over vinden.
Wie kan mij helpen?
Dan ga ik vanmiddag eens even kijken hoe die het vormgegeven hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Groot op de voorpagina van Het Parool: vanaf vandaag Het Parool op iPad. Eerste tien nummers gratis.
Dat weet ik dus niet zeker. En als dat wel zo is dat wordt de backup op C:\ gezet en daar heb ik niet voldoende ruimte.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je toch gewoon opnieuw synct dan krijg je toch een nieuwe backup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |