Wat vreemd, ik hoef ik eigenlijk nooit iets te converten. Air Video werkt hier vlekkeloos om video (welk formaat dan ook) te streamen vanaf mijn desktop. MP4 video's zet ik via iTunes of (bij voorkeur) met Goodreader over, en voor de rest (AVI's etc) bekijk ik met CineXplayer.quote:Op zondag 19 december 2010 23:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben echt een Apple fanboy (hier in huis staat een iMac, een MacBook, een MacBook Pro, 2 iPhones en nu dus ook een iPad) maar video en iTunes..... Het zal altijd tobben blijven. Je convert je drie slagen in de rondte elke keer. Het voordeel van een desktop of laptop is dat je gewoon vanaf je NAS kunt streamen maar zodra je video op je iDevice wilt kijken gaat het mis. Althans, ik vind het niks zo. VLC nog niet echt geprobeerd maar ik vind dat dit gewoon zonder tools goed moet werken.
Zal er ook wel mee te maken hebben dat er bijna geen videocontent in de store te vinden is voor ons dus je krijgt ook geen kans spul legaal te kopen/downloaden en zo je library te vullen.
Niet helemaal mee eens, J.quote:Op zondag 19 december 2010 23:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben echt een Apple fanboy (hier in huis staat een iMac, een MacBook, een MacBook Pro, 2 iPhones en nu dus ook een iPad) maar video en iTunes..... Het zal altijd tobben blijven. Je convert je drie slagen in de rondte elke keer. Het voordeel van een desktop of laptop is dat je gewoon vanaf je NAS kunt streamen maar zodra je video op je iDevice wilt kijken gaat het mis. Althans, ik vind het niks zo. VLC nog niet echt geprobeerd maar ik vind dat dit gewoon zonder tools goed moet werken.
Zal er ook wel mee te maken hebben dat er bijna geen videocontent in de store te vinden is voor ons dus je krijgt ook geen kans spul legaal te kopen/downloaden en zo je library te vullen.
Ja, op de universiteit hier, ging primaquote:Op maandag 20 december 2010 10:12 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand al de ipad met een VPN verbinding gebruikt?
Ik ben erg gelukkig met mijn leren Booklet Case van Fabrix, zie http://www.ifoniq.nl/fabrix-booklet-case-tan-voor-ipad, maar ik denk dat deze niet helemaal voldoet aan jouw wensen, want je moet de ipad er in schuiven. Maar je kunt misschien wel op ifoniq kijken, het is een Nederlandse winkel en ze hebben een goed assortiment.quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef Miriampje het volgende:
Heb een Belkin leren case voor mijn iPad, maar vind hem eigenlijk niet zo fijn werken.
Iemand tips voor een fijn case?
• Boekvorm
• Waarin ik de iPad kan klikken ipv schuiven (zodat er geen viezigheid achter komt en je het gehele scherm ziet)
• Die er makkelijk ook weer uit te halen is
• Leverbaar is in Nederland (liefste een Nederlandse winkel)
Zijn binnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
Ik verwacht er deze week 2 binnen. Heb er maar 1 nodig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booten van je computer of van je iPad?quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef lezzer het volgende:
Waarschijnlijk al ooit gevraagd, maar ik kan maar geen goed antwoord vinden.
Itunes ziet m'n ipad ineens niet meer![]()
Anders kabeltje geprobeerd, itunes geherinstalleerd, booten, het wil allemaal niet baten...
Iemand tips?
Allebei.quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Booten van je computer of van je iPad?
Interesse, maar ben pas eind januari weer een keer in Nederland. Heeft geen haast, dus als je ze aan anderen kwijtraakt, geen probleem.quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zijn binnen.
Iemand interesse. 45 euro inclusief verzenden. Meer info stuur een PM.
Noorwegen, dus opsturen gaat niet handig worden (geen EU, dus door tolheffing plus bijbehorende administratiekosten op producten van meer dan ca 25€ wordt 45€ al snel 75€ en dat is me teveel van het goede).quote:
Intussen is het gelukt. Het was toch een luie usb-poort. Nog een keer opnieuw opgestart en toen had ik verbindingquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Booten van je computer of van je iPad?
VLC werkt als een trein, en vreet bijna alles. Was het converteren ook zatquote:Op zondag 19 december 2010 23:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik snap echt niet wat het nut is om alle delen van Superman in je library te hebben staan...quote:Op maandag 20 december 2010 09:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, J.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop