aaaah sickoquote:
alleen worden deze beesten gedood om het doden, en niet om op te eten. Daar zit het verschil 'm in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:42 schreef Fyodor het volgende:
Best wel raar dat zodra het om dieren gaat mensen zelf ook in beesten veranderen. We eten met z'n allen gemiddeld 86 kilo vlees p.p. per jaar, maar zodra iemand een konijntje afmaakt dan moet deze persoon opgeknoopt worden aan de hoogste boom.
Hypocriete bende
No hard feelingsquote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestje. Want dan kan ik je wel wat filmpjes laten zien over hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.
Overigens moet ik nu echt met schaamte bekennen dat ik dacht dat dit topic ging over het konijntje wat vorige week in het nieuws was. Konijnenknuppelaar' op kinderboerderij Op een kinderboerderij heeft iemand een konijntje geslacht en meegenomen en wrs. om op te eten. Ik verkeerde in de veronderstelling dat dit het vervolg was en zie nu pas waarover dit gaat. Mijn excuses. Snap natuurlijk meteen jullie reacties hopelijk begrijpen jullie ook mijn reactie in dit topic.
Oprecht sorry want natuurlijk is het dan een kromme vergelijking. Ik vind zoiets ook weerzinwekkend.
Nooit Discovery gekeken?quote:
nee langzaam met zon wals vanaf haar voeten over haar heen rijden, halverwege stoppen en dan vragen of ze t ook leuk vind.quote:
jawel, maar nog nooit gezien dat ze een roofdier met prooi in een afgesloten gebied zetten waardoor de prooi dus geen kans maakt.quote:
50 liter gootsteenontstopper en een heet bad .quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef jason8100 het volgende:
[..]
nee langzaam met zon wals vanaf haar voeten over haar heen rijden, halverwege stoppen en dan vragen of ze t ook leuk vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |