abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88845610
quote:
BREDA - Op de kinderboerderij in Breda-Noord is dinsdagochtend een konijn doodgeslagen. Brabant10 achterhaalde de beelden waarop de 'konijnenknuppelaar' te zien is.

Op de bewakingsbeelden is te zien dat rond halfzes een man het terrein op komt en een konijn te grazen neemt. Hij verdwijnt daarna een half uur uit beeld en later komt hij terug met in zijn hand het konijn dat hij vasthoudt aan beide oren. Vanwege de mist kon de dader niet worden herkend op de beelden.

Volgens BN De Stem hebben vrijwilligers van de kinderboerderij dinsdag een bebloede stok met daaraan witte haartjes van het doodgeslagen dier gevonden. De andere konijnen worden voortaan iedere nacht in hokken gestopt.

Ook is op de beelden te zien dat de man waarschijnlijk gewond is geraakt aan zijn linkerbeen terwijl hij over het hek klom. Een wijkagent houdt de zaak in de gaten.
bron

WTF?

Waarom zou je in godsnaam midden in de nacht naar een kinderboerderij gaan om een konijn dood te knuppelen?

[ Bericht 5% gewijzigd door FoolWithMokey op 17-11-2010 23:25:14 ]
Sisco Certified
pi_88845763
HartvanNederland.nl :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88845801
quote:
13s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
HartvanNederland.nl :')
Dat maakt dit nieuws meteen minder verschrikkelijk, hé?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_88845803
Ik krijg een knuppel van dit nieuws.
pi_88845843
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het is een konijn , geen mens ofzo
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:23:29 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_88845888
Tja... je hoopt sowieso dat de dader gepakt wordt....

... maar dan!? Alsof die man jarenlang de cel in gaat of een megaboete krijgt... :N

Nee dus :'(
pi_88846469
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Ferdo het volgende:

[..]

@Stokstaart, als je hier bevestigend op antwoordt, dan heb je serieus weinig gevoel in je donder.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_88846633
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:37 schreef bas-beest het volgende:

[..]

[..]

@Stokstaart, als je hier bevestigend op antwoordt, dan heb je serieus weinig gevoel in je donder.
Natuurlijk zou het als het een mens zou betreffen een stuk erger zijn .
Als je dat niet erkent ben je niets meer dan een ordinaire dramaqueen met bar weinig realiteitsbesef . :)
Groetjes, Ezio.
pi_88846855
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Natuurlijk zou het als het een mens zou betreffen een stuk erger zijn .
Als je dat niet erkent ben je niets meer dan een ordinaire dramaqueen met bar weinig realiteitsbesef . :)
Juist ja... op zo'n manier kun je iedere discussie onderuit halen.

Wat jij wil joh... wat doe je trouwens in dit topic als je het niet erg vindt dat er doelloos een weerloos dier doodgeknuppeld is?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:58:14 #10
325611 meluvparty
one and all party boy:)
pi_88847220
misschien was ie aan et slaapwandelen :z
  woensdag 17 november 2010 @ 23:59:55 #11
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88847276
Het was mistig, wie weet had ie het gewoon op een mens voorzien, dan is het maar goed dat het zo is afgelopen.
pi_88847578
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:48 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Juist ja... op zo'n manier kun je iedere discussie onderuit halen.

Wat jij wil joh... wat doe je trouwens in dit topic als je het niet erg vindt dat er doelloos een weerloos dier doodgeknuppeld is?
Dat vraag jij toch ?
Natuurlijk is het erg . Maar waar ik vandaan kom worden konijnen eerder als ongedierte gezien dan als knuffeldieren, en is het vrij gebruikelijk dat men op ze schiet met hagel .
Waarmee ik nogmaals niets van deze laffe daad wil goedpraten .
Groetjes, Ezio.
pi_88849231
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:{ en dan is het wel goed als het een dier betreft? Mensen zijn ook dieren hoor dus....... })
:*

Wat betreft de dader uit dit nieuwbericht: walgelijke figuur om een weerloos dier dood te meppen. :(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88849275
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:09 schreef trovey het volgende:

[..]

:{ en dan is het wel goed als het een dier betreft? Mensen zijn ook dieren hoor dus....... })
:*

Wat betreft de dader uit dit nieuwbericht: walgelijke figuur om een weerloos dier dood te meppen. :(
In een bio-industrie waar dagelijks 300.000 dieren op brute manier afgemaakt worden vind ik een dergelijk bericht altijd een tikkeltje hypocriet .
Maar goed, het staat ieder verder vrij dat anders te zien :)
Groetjes, Ezio.
pi_88849297
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom zou je in godsnaam midden in de nacht naar een kinderboerderij gaan om een konijn dood te knuppelen?
Omdat het kan.
pi_88849322
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

In een bio-industrie waar dagelijks 300.000 dieren op brute manier afgemaakt worden vind ik een dergelijk bericht altijd een tikkeltje hypocriet .
Maar goed, het staat ieder verder vrij dat anders te zien :)
Dat die industrie er is maakt deze daad niet minder bruut en is geen reden om deze daad dan minder af te keuren. ;) Je moet gewoon van de beestjes van een kinderboerderij afblijven. Laat in ieder geval die dieren dan wel een prettig leven leiden als kleine tegenhanger voor al die anderen die het slecht hebben. :*
Optimist tot in de kist
pi_88849385
Ik vorm geen waardeoordeel over de daad maar vraag me alleen af welke nieuwswaarde dergelijke berichten bevatten .
Groetjes, Ezio.
pi_88849431
Kerstmis komt er weer aan. ;(
pi_88849467
Het is natuurlijk vreselijke dierenmishandeling en zo fout als maar kan, maar wat misschien nog wel zorgelijker is, is het feit dat er nu zo'n 'gestoorde' man rond loopt. Doorgaans blijft het niet bij 1 zo'n incident... What's next?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lo-Fi op 18-11-2010 03:00:46 ]
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88849481
quote:
15s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vorm geen waardeoordeel over de daad maar vraag me alleen af welke nieuwswaarde dergelijke berichten bevatten .
Wellicht om de dader duidelijk te maken dat er op hem gelet gaat worden en om zo nog meer van de acties voor te zijn? Hopelijk blijft het bij dit ene dier en laat de dader verdere acties want iemand die dit voor de lol doet is toch wel een tikje 8)7 in mijn ogen...what's next...de buurvrouw omdat meneer last van haar heeft en ze wel een paar klappen daarvoor kan krijgen in zijn gedachtenwereld ? :{ .De stap van een konijn naar een mens is niet zo groot voor sommige mensen. ;(
Optimist tot in de kist
pi_88849579
quote:
15s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kerstmis komt er weer aan. ;(
Precies !
Meteen een seriemoordenaar in de dop terwijl die man misschien gewoon een goedkoop konijntje heeft gescoord om op te bikken . _O-
Groetjes, Ezio.
pi_88849647
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies !
Meteen een seriemoordenaar in de dop terwijl die man misschien gewoon een goedkoop konijntje heeft gescoord om op te bikken . _O-
Nah, de kans dat hij meerdere moorden gaat plegen is erg klein, maar het duidt wel op behoorlijk gestoord gedrag.

Het is ondenkbaar dat een gezond mens dit in z'n hoofd haalt, laat staan het op zo'n primitieve, lompe en onhandige wijze uitvoert. Het is sowieso zaak dat ze de man ondervragen en bestraffen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 18 november 2010 @ 01:38:03 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88849656
Tsja gekken lopen er nou eenmaal rond in Nederland.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88849677
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nah, de kans dat hij meerdere moorden gaat plegen is erg klein, maar het duidt wel op behoorlijk gestoord gedrag.

Het is ondenkbaar dat een gezond mens dit in z'n hoofd haalt, laat staan het op zo'n primitieve, lompe en onhandige wijze uitvoert. Het is sowieso zaak dat ze de man ondervragen en bestraffen.
En als die hem nou doodgeknuppeld heeft om hem later op te eten ? Is dat behalve moreel verwerpelijk dan nog zo "gestoord" ?
Groetjes, Ezio.
pi_88849719
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies !
Lijkt me sterk dat hij het om die reden heeft gedaan, de nek omdraaien is dan effectiever en minder bloedig en je houdt meer vlees over. Het doodslaan van een dier duidt toch op een wat ziekere geest. :{
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')