Ja, "Tjop" en weg. Toch wel even wat anders. Daarnaast met een specifiek doel - voedsel. Ik neem aan dat jij en PietVerdriet dus ook het wegslingeren van hondjes in een ravijn prima vinden?quote:Op woensdag 24 november 2010 03:19 schreef Peter het volgende:
Dit gebeurt veel vaker en daar eten we prima van:
Dat paard,quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, "Tjop" en weg. Toch wel even wat anders. Daarnaast met een specifiek doel - voedsel. Ik neem aan dat jij en PietVerdriet dus ook het wegslingeren van hondjes in een ravijn prima vinden?
KFC Dierenbeulen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga eens in een kippenslachterij kijken, sukkel
Speciaal vanwege deze post bestel ik daar de eerstvolgende keer een paar extra dode kuikentjes en die gooi ik meteen in de vuilnisbak, en daar ben jij dan verantwoordelijk voor met je gezeur.quote:
Ja dat zal ie erg vinden hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Speciaal vanwege deze post bestel ik daar de eerstvolgende keer een paar extra dode kuikentjes en die gooi ik meteen in de vuilnisbak, en daar ben jij dan verantwoordelijk voor met je gezeur.
ja wij slachten onze dieren machinaal. ze worden verdoofd en zijn snel dood daarna zonder extra lijden.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
Veel gejank om een konijntje maar ik durf te wedden dat het gros van de posters hier echt geen flauw benul heeft waar het vlees op zijn of haar bordje echt vandaan komt. Maar dat ze het niet eens willen weten vind ik eigenlijk nog het allerergste.
Lekker weer naar de super morgen?
Ben je nou echt zo achterlijk? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
Veel gejank om een konijntje maar ik durf te wedden dat het gros van de posters hier echt geen flauw benul heeft waar het vlees op zijn of haar bordje echt vandaan komt. Maar dat ze het niet eens willen weten vind ik eigenlijk nog het allerergste.
Zodra we koeien slachten door er met een auto tegenaan te rijden tot hij dood is, eet ik geen vlees meer. Dat is toch wel wat anders.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
Vlees in de supermarkt wordt namelijk ook gedood door naaldhakken, en gehakt wordt gemalen tussen twee glasplaatsenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vlees in de supermarkt wordt namelijk ook gedood door naaldhakken, en gehakt wordt gemalen tussen twee glasplaatsen
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:23 schreef Teal het volgende:
O shit, vandaag op de voorpagina van de spits.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk met Bert & Ernie reclame!
Dan pak je 's ochtends je krantje. zie je dit, wtf
Lees hier artikel: http://hirespdf.spitsnieuws.nl/2010-11-25/SPI20101125.pdf
de pdf werkt prima... hoewel ik gewild had dat ik niet had gekeken....quote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef Teal het volgende:
[..]k*t imgshag morgen poging met tinypic
Was het maar zo'n feestje. Want dan kan ik je wel wat filmpjes laten zien over hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:33 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja wij slachten onze dieren machinaal. ze worden verdoofd en zijn snel dood daarna zonder extra lijden.
hoe ze dit konijntje pesten, martelen en doden is alles behalve vergelijkbaar met hoe wij slachten.
dus hou eens op met domme vergelijkingen maken
Moeten mijn handen nu spontaan afgehakt? Ik heb twee keer mijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:
de OP lezen was al voldoende geweest om dit misverstand niet te hebben.....
Ik vergeef het uquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Moeten mijn handen nu spontaan afgehakt? Ik heb twee keer mijn excuses aangeboden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |