ontken het maar nietquote:
Ik heb heul niks misdaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks. Jij was het, negeerkind.
WHAT HAVE YOU DONE?!?!?!quote:
Ja en zelf niet beantwoorden.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ontken het maar niet![]()
Jij postte kort na haar, maar haar schreeuw om hulp werd niet beantwoord
hoezo? Ik was er niet. Jij welquote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en zelf niet beantwoorden.Pot --> ketel
I don't care.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo? Ik was er niet. Jij wel
Suck my ballsquote:
Dat doet Fed wel voor mij.quote:
Fed vraagt geld en zijn tong is net schuurpapier.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed vraagt geld en zijn tong is net schuurpapier.
Op loopafstand van cafetaria het Vosje.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar woonde je? Rosmalen is uber
Die wijk is ook geen drol aan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Op loopafstand van cafetaria het Vosje.
Daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef de_Paans het volgende:
De Groote Wielen is het voor jou helemaal?
Waar wil je wel dood gevonden wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Op een enorm bed, met in m'n ene hand een stuk pizza en in m'n andere een tiet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Waar wil je wel dood gevonden worden?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een enorm bed, met in m'n ene hand een stuk pizza en in m'n andere een tiet.
Van Al Bundyquote:
Schuur eens niet zo hard.quote:
Heb jij er ook last van? Wtfquote:
Je hebt nogsteeds je profiel niet aangepast.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
He zeg lieve mensen,
gooi moi en Vulpes ook eens even in die OP(of in ieder geval in de volgende)..
We willen natuurlijk wel erkend worden als inwoners.
Nu ik zelfs door de belastingdienst () gevonden wordt op mijn nieuwe adres, kan ik er wel vanuit gaan dat ik er echt woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |