Boeiend. Dan is er tenminste iemand die me niet zal vergetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan zal dat geschreeuw van je vast veel goeds verricht hebben.
Fjoewquote:
Jammer he.quote:
Ik had het zielig voor je gevonden andersquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had het zielig voor je gevonden anders
quote:
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
wat was erquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Jongens ik ga bijna dood hier.
Hij is de dorpsgek, dus hij kan er ws niks aan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef de_Paans het volgende:
Slechte TT, ben dit jaar van Rosmalen naar Den Bosch verhuisd.
Waar woonde je? Rosmalen is uberquote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef de_Paans het volgende:
Slechte TT, ben dit jaar van Rosmalen naar Den Bosch verhuisd.
Haha you fucked the village idiotquote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is de dorpsgek, dus hij kan er ws niks aan doen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha you fucked the village idiot
Toen moest je niet huilenquote:
nog niet gepost hier vandaag, het zal toch niet...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Jongens ik ga bijna dood hier.
Jammerquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gepost hier vandaag, het zal toch niet...
Wat heb je met haar gedaan?quote:
Dan is het jouw schuld, jij negeerde haar gisterenavondquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
Huh watte?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dan is het jouw schuld, jij negeerde haar gisterenavond
Niks. Jij was het, negeerkind.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |