Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..
Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?
En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al![]()
Die zit tegenover de abn amro (bij het station) en ook een in de straat van de xenos.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..
Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?
En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al![]()
Ja tis niet veel nee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor vrouwen vind ik het tegenwoordig echt tegenvallen. Overal jurkjes etc.
Zo jij bent thuis met straatnamen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja.America Today zit in de Visstraat en Hinthamerstraat.
Is dat zo gek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo jij bent thuis met straatnamen!
inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef VulpesVulpes het volgende:
Vind het jammer dat ze de forecast weggehaald hebbendaar waren altijd leuke dingen te koop voor mannen
I love Clockhousequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
inderdaad. hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..
newyorker vind ik persoonlijk niet zoveel leuks hebben.
h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
inderdaad. hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..
newyorker vind ik persoonlijk niet zoveel leuks hebben.
h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kakquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:20 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.
Zelf ben ik een grote fan van de Zara
Ligt eraan waar je kijktquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kak
Alleen achterin de trap af is heel soms nog wat leuks, maar voorin zeker niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:33 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je kijktaan de linkerkant hangt altijd die sjieke superkakkerige kleding. En aan de rechterkant hangt de wat meer casual kleding. En in het midden staan altijd van die rekjes met leuke topjes voor maar 20 euro
In de Hel sneeuwt het nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat heeft iedereen het toch over sneeuw, hier is geen vlokje te bekennen
Hier wel ooitquote:
het sneeuwde hier behoorlijk hardquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat heeft iedereen het toch over sneeuw, hier is geen vlokje te bekennen
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Het gaat een koude winter worden. Eindelijk
Da's veel fijner op de fiets man.quote:
Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Koud is fijn maar sneeuw en gladheid.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsenMoet ik gvd 5 minuten eerder vertrekken thuis
Maar kou is heerlijk!
Ik heb een druk levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Vijf minuten is wel heel veel ja.
Nachten doorhalen om te gamen is inderdaad wel een teken van een druk leven.quote:
Je kan ook overdrijven he.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het sneeuwde hier behoorlijk hard![]()
en als ik nou eens blijf?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je even m'n geheugen opfrist.Dan verwijder ik het ff.
beter heul koud dan regen en andere kutzooi inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's veel fijner op de fiets man.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nachten doorhalen om te gamen is inderdaad wel een teken van een druk leven.
Je weet niet half hoe blij ik daar mee ben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het sneeuwde hier behoorlijk hard![]()
ben maar blij dat het bij jou nog niet is
uhm, ik stond er middenin tussen 9 en 10. het sneeuwde flinke vlokken, best hard ook.quote:
Daar denk ik precies hetzelfde over! Zullen we naar een warm land gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik daar mee ben.
Ik haat kou, sneeuw, regen, hagel, mist.
Ofwel: de winter.
Ik kan niet wachten totdat het weer mooier weer begint te worden
Jij bent coolquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:33 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
niks mis mee, hoort erbij
Wat sta jij tussen 9 en 10 in de sneeuw te doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm, ik stond er middenin tussen 9 en 10. het sneeuwde flinke vlokken, best hard ook.
[..]
Daar denk ik precies hetzelfde over! Zullen we naar een warm land gaan
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat sta jij tussen 9 en 10 in de sneeuw te doen?
En jaaaaaaaaaaaaaa vind ik een goed idee.
Overwinteren in Australië en dan in de zomer hierheen.
Ik boek de tickets, jij betaalt!quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik boek de tickets, jij betaalt!
Ja maar, ja maar, dat is duurquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik boek de tickets, jij betaalt!
Schooierquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is duur
Jij bent de man hier, ik ben maar een arme studente.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is duur
Hmm, nou, vooruit dan. Omdat jij het bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent de man hier, ik ben maar een arme studente.
Dus, huphup.
Ik zal niet de duurste kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, nou, vooruit dan. Omdat jij het bentPM je gegevens maar, dan boek ik er twee voor volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
PM je gegevens maar, dan boek ik er twee voor volgende week.OkeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Okeeee
Ik wacht nog steeds op die PM. Zonder betaalgegevens geen reisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
maar hoe weet ik nou zeker dat jij ze echt boekt en er niet met mijn geld vandoor gaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die PM. Zonder betaalgegevens geen reisje.
Ik zou niet eens weten hoe ik jouw rekeningnummer kan gebruiken om er geld vanaf te halen zonder pinpas en pincode.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
maar hoe weet ik nou zeker dat jij ze echt boekt en er niet met mijn geld vandoor gaat
ik bedoel dat ik geld over moet maken zodat jij kan boeken. maar je zou dan ook zomaar niet kunnen boekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik jouw rekeningnummer kan gebruiken om er geld vanaf te halen zonder pinpas en pincode.
Noooooooooooooooeeeeeeeeeeeeesquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
MAAR DAN MAAR GEEN REISJE HE.
IK GA WEL ALLEEN.
Daarom moet je mij je betaalgegevens geven, dan vul ik die in en dan kan ik geen geld stelen van je. Dommie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik geld over moet maken zodat jij kan boeken. maar je zou dan ook zomaar niet kunnen boeken
Lief doen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Noooooooooooooooeeeeeeeeeeeees![]()
![]()
Oh zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daarom moet je mij je betaalgegevens geven, dan vul ik die in en dan kan ik geen geld stelen van je. Dommie.
quote:
Goed, dilemma opgelost.quote:
Okeequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Goed, dilemma opgelost.
Kom maar op met dat reisje.
Dat, én de waarheid.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat, én de waarheid.
Want jij woont niet in Doetinchem, lieverd.
Ik moest even kijken.quote:
Ben?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, sorry, kon het niet laten![]()
Maar ik moet gaan.
To ben continued
Dat is vet. Overwinteren is voor oude mensenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Jaaahaa je hebt wat gemist.
FE en ik gaan overwinteren in Australië.
Jij met je vooroordelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is vet. Overwinteren is voor oude mensen
Die kunnen daar wel tegen. Sterker nog, die koudbloedige fossielen worden daar weer jong van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij met je vooroordelen.
Overwinteren in Australië is juist niet voor oude mensen.
Die kunnen niet tegen die hitte man.
Moet je nagaan hoe jong wij terugkomen in de zomer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kunnen daar wel tegen. Sterker nog, die koudbloedige fossielen worden daar weer jong van.
Vogels hoeven geen tickets te betalen, dus helaas, je hebt ongelijk.quote:
Ah jammer. Zou wel wat zijn. Vogels vliegen erg goedkoop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vogels hoeven geen tickets te betalen, dus helaas, je hebt ongelijk.
Ja daarom juist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah jammer.Zou wel wat zijn. Vogels vliegen erg goedkoop.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja daarom juist.
Maar nee, wij zijn weer mensen, wij moeten weer duur gaan met het vliegtuig.
Pfft het leven is zo oneerlijk.
Wij mogen alleen in scooterhelmen poepen op de Rosmalense kermisquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vogels mogen ook zonder problemen op alles poepen. Wat een leven heb je dan joh. Op alles en iedereen poepen die je niet mag plus de wereld over vliegen. Inderdaad erg oneerlijk.
Bluf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij mogen alleen in scooterhelmen poepen op de Rosmalense kermis
Sorry, ik doe het niet expres.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over poepen.
Je typte zeker per ongeluk iets over vogels en poepen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry, ik doe het niet express.
Ja het was eruit voordat ik er erg in had. Erg vervelend allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je typte zeker per ongeluk iets over vogels en poepen.
Potverdorie toch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja het was eruit voordat ik er erg in had. Erg vervelend allemaal.
Nu zeg je het zelf!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Potverdorie toch.
Elke keer die poepgesprekken. Ik word er onpasselijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf!
Nou waar wil jij dan een gesprek over? Want ik heb een donkerbruin vermoeden dat poep het niet gaat worden.Kutspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het hebben overrrrrrrrrr jurkjes en hoge hakken.
Of is dat weer te vrouwelijk?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kutspoiler.
Laten we het hebben overrrrrrrrrr jurkjes en hoge hakken.
Of is dat weer te vrouwelijk?
Waarom niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.
Heb er gewoon niks mee.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.
Ik heb juist altijd jurkjes en hoge hakken aan haha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er gewoon niks mee.Op hakken, hoe klein ze ook zijn kan ik niet echt lopen. En in een jurkje voel ik me niet op mn gemak.
Een keer een jurk met hakken aan gehad. Was met gala, niemand herkende me meer.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd jurkjes en hoge hakken aan haha.
Als ik in een broek loop, vragen ze aan me of ik ziek ben.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hakken ook niet echt handig.Dan loop ik alsof ik heb gezopen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hakken ook niet echt handig.Dan loop ik alsof ik heb gezopen.
Hmm nee heb er altijd een legging onderaan of gewoon een dikke panty.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Precies het tegenover gestelde.
Is dat niet koud zo in de winter?
Brrr het ziet er alsnog zo koud uit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm nee heb er altijd een legging onderaan of gewoon een dikke panty.
Ben wel wat gewend ondertussen hehe.
Als je een fatsoenlijke legging/panty aanheb, is het net zo warm (al dan niet warmer) als een broek hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Brrr het ziet er alsnog zo koud uit.
Ieder zo zijn ding.
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Echt waar?
Mijne zijn altijd best wel hoog, ik heb niet eens platte schoenen.
Op m'n werkschoenen na dan.
Oh.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke legging/panty aanheb, is het net zo warm (al dan niet warmer) als een broek hoor.
Mijne ook niet, heb zelfs iets aan m'n evenwichtsorgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.
Met drank op wel? Of wordt het dan nog erger?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.
Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mijne ook niet, heb zelfs iets aan m'n evenwichtsorgaan.
Maar op hoge hakken lopen heb ik dan weer geen problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |