Sorry, ik doe het niet expres.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over poepen.
Je typte zeker per ongeluk iets over vogels en poepen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry, ik doe het niet express.
Ja het was eruit voordat ik er erg in had. Erg vervelend allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je typte zeker per ongeluk iets over vogels en poepen.
Potverdorie toch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja het was eruit voordat ik er erg in had. Erg vervelend allemaal.
Nu zeg je het zelf!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Potverdorie toch.
Elke keer die poepgesprekken. Ik word er onpasselijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf!
Nou waar wil jij dan een gesprek over? Want ik heb een donkerbruin vermoeden dat poep het niet gaat worden.Kutspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het hebben overrrrrrrrrr jurkjes en hoge hakken.
Of is dat weer te vrouwelijk?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kutspoiler.
Laten we het hebben overrrrrrrrrr jurkjes en hoge hakken.
Of is dat weer te vrouwelijk?
Waarom niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.
Heb er gewoon niks mee.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.
Ik heb juist altijd jurkjes en hoge hakken aan haha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er gewoon niks mee.Op hakken, hoe klein ze ook zijn kan ik niet echt lopen. En in een jurkje voel ik me niet op mn gemak.
Een keer een jurk met hakken aan gehad. Was met gala, niemand herkende me meer.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd jurkjes en hoge hakken aan haha.
Als ik in een broek loop, vragen ze aan me of ik ziek ben.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hakken ook niet echt handig.Dan loop ik alsof ik heb gezopen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hakken ook niet echt handig.Dan loop ik alsof ik heb gezopen.
Hmm nee heb er altijd een legging onderaan of gewoon een dikke panty.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Precies het tegenover gestelde.
Is dat niet koud zo in de winter?
Brrr het ziet er alsnog zo koud uit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm nee heb er altijd een legging onderaan of gewoon een dikke panty.
Ben wel wat gewend ondertussen hehe.
Als je een fatsoenlijke legging/panty aanheb, is het net zo warm (al dan niet warmer) als een broek hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Brrr het ziet er alsnog zo koud uit.
Ieder zo zijn ding.
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Echt waar?
Mijne zijn altijd best wel hoog, ik heb niet eens platte schoenen.
Op m'n werkschoenen na dan.
Oh.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke legging/panty aanheb, is het net zo warm (al dan niet warmer) als een broek hoor.
Mijne ook niet, heb zelfs iets aan m'n evenwichtsorgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.
Met drank op wel? Of wordt het dan nog erger?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.
Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mijne ook niet, heb zelfs iets aan m'n evenwichtsorgaan.
Maar op hoge hakken lopen heb ik dan weer geen problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |