abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89243198
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar wat zijn dan die keiharde bewijzen?

Oh .. en waarom worden die forums niet gewoon uitgeschakeld door het systeem?
och, ze kunnen het internet plat gooien; maar of dat veel zou helpen.

De bewijzen vind jezelf, in het dagelijkse leven.
Als je ze niet wilt zien, heeft het ook geen zin om er mee aan te komen.

Ik heb net met Orchestra e.e.a. in dit topic getest, en alles wees op de juistheid van mijn voorinformatie; en toch probeer ik het discreet te houden.
pi_89243391
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]Had je het maar over jezelf (dat moet je lekker zelf weten immers), maar je zit een ander in een door jou bepaalde richting te sturen. Dat is best kwalijk. Vooral, omdat ook valse herinneringen als heel echt worden ervaren door de persoon in kwestie. Daar heb jij geen last van.
Je raakt mij niet;

je raakt eerder Orchestra. Ik weet niet of Orchestra jouw zienswijze deelt...

of hij daarom heeft gevraagd. .... dit is zijn topic.

ik laat het topic dus maar even rusten.
pi_89243465
quote:
Op zondag 28 november 2010 00:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

och, ze kunnen het internet plat gooien; maar of dat veel zou helpen.

De bewijzen vind jezelf, in het dagelijkse leven.
Als je ze niet wilt zien, heeft het ook geen zin om er mee aan te komen.

Ik heb net met Orchestra e.e.a. in dit topic getest, en alles wees op de juistheid van mijn voorinformatie; en toch probeer ik het discreet te houden.
Ik zie een hoop dingen waarvan ik denk dat er meer achter zit en dat ons een boel informatie wordt onthouden. Echter wat jij hier allemaal neerzet gaat wel zo verschrikkelijk ver...

Je moet begrijpen dat dit voor een persoon als ik toch echt als schizofrene wartaal klinkt.
pi_89243661
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je raakt mij niet;

je raakt eerder Orchestra. Ik weet niet of Orchestra jouw zienswijze deelt...

of hij daarom heeft gevraagd. .... dit is zijn topic.

ik laat het topic dus maar even rusten.
Ik kan (en dat is mijn intentie ook helemaal niet) jou ook helemaal niet raken, want jij geeft niets van jezelf bloot. Je bent enkel aan het sturen en manipuleren en informatie aan het ontlokken om daar weer verder op voort te dirigeren.

Heel Orchestra boeit je helemaal niet. Je bent hier je eigen trucendoos aan het demonstreren.

Dit is het topic van Orchestra?

Lees de topictitel nog even door: "Bankfurt: Vraag en antwoord met heel BNW"

Nee Bankfurt... Dit wás het topic van Orchestra, en jij hebt het gekaapt. En volgens mij, heb je wel meer gekaapt dan enkel een topictitel... namelijk de werkelijke herinneringen van Orchestra.
pi_89243675
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zie een hoop dingen waarvan ik denk dat er meer achter zit en dat ons een boel informatie wordt onthouden. Echter wat jij hier allemaal neerzet gaat wel zo verschrikkelijk ver...
Dat is waar. Het gaat ver. Ook voor mij, daarom zoek ik het uit en praat er over met anderen die er ook over van gedachten willen wisselen. Daarom is er een BNW forum.

quote:
Je moet begrijpen dat dit voor een persoon als ik toch echt als schizofrene wartaal klinkt.
Dat mag; en het is zelfs gezond dat je zo reageert.

Echter, ik weet ook dat je meer weet en zult gaan weten over deze wereld dan de gemiddelde burger.
pi_89243816
quote:
Op zondag 28 november 2010 00:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is waar. Het gaat ver. Ook voor mij, daarom zoek ik het uit en praat er over met anderen die er ook over van gedachten willen wisselen. Daarom is er een BNW forum.

[..]

Dat mag; en het is zelfs gezond dat je zo reageert.

Echter, ik weet ook dat je meer weet en zult gaan weten over deze wereld dan de gemiddelde burger.
Ik heb zelden zulke "weirde" dingen gelezen als dat jij hier post. Zijn er in NL meer mensen die zoals jij zijn en min of meer hetzelfde beweren?
pi_89245778
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb zelden zulke "weirde" dingen gelezen als dat jij hier post. Zijn er in NL meer mensen die zoals jij zijn en min of meer hetzelfde beweren?
weird, dat is het zeker. In NL zijn er idd meer mensen die er van af weten, om te beginnen: de Nederlandse Illuminati natuurlijk en velen zoals ik.

Weet je; toen ik met David Icke begon dacht ik iets gevonden te hebben; maar het werd steeds meer, de beerput ging helemaal open, en nou sta ik misschien qua insider niveau boven de Illuminati. Niet iets om zo trots op te zijn; het is nou eenmaal zo gegaan; en dan is eigenlijk alles heel simpel, als je het totale beeld hebt; maar voor anderen is het niet zo eenvoudig, dat geef ik toe. De mensheid wordt gevangen gehouden, dit is onjuist; dat is mijn les en mijn conclusie.

Er is houvast in het Christusbewustzijn. Dat is de enige zekerheid. De waarheid in de bijbel, het onvervalste Nieuwe Testament is een kostbaar iets. Ik wens voor iedereen de ware weg naar God toe.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bankfurt op 28-11-2010 01:15:33 ]
pi_89245864
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef trustychords het volgende:
En waarom zijn die posters op die andere fora wel te vertrouwen en verspreiden ze bijvoorbeeld geen desinformatie?
Dat is niet meer aan de orde; dat stadium van checken op desinfo is allang voorbij op dat soort fora of sites. Er zijn veel belangrijkere dingen aan de orde.

[ Bericht 100% gewijzigd door Bankfurt op 28-11-2010 01:19:49 ]
pi_89245949
Ik laat het woord nu voorlopig aan Orchestra.
pi_89246189
quote:
Op zondag 28 november 2010 01:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

weird, dat is het zeker. In NL zijn er idd meer mensen die er van af weten, om te beginnen: de Nederlandse Illuminati natuurlijk en velen zoals ik.

Weet je; toen ik met David Icke begon dacht ik iets gevonden te hebben; maar het werd steeds meer, de beerput ging helemaal open, en nou sta ik misschien qua insider niveau boven de Illuminati. Niet iets om zo trots op te zijn; het is nou eenmaal zo gegaan; en dan is eigenlijk alles heel simpel, als je het totale beeld hebt; maar voor anderen is het niet zo eenvoudig, dat geef ik toe. De mensheid wordt gevangen gehouden, dit is onjuist; dat is mijn les en mijn conclusie.

Er is houvast in het Christusbewustzijn. Dat is de enige zekerheid. De waarheid in de bijbel, het onvervalste Nieuwe Testament is een kostbaar iets. Ik wens voor iedereen de ware weg naar God toe.
Maar volgens Icke is het christendom toch min of meer verzonnen en juist gebaseerd op de religies van NOG oudere beschavingen, zoals de Sumeriers?

Dus het geloof in de "ware God" is volgens jou dus gewoon HET antwoord op alles?

Sorry, maar diakrieten zijn nu ff uit den boze.. zit met mobiel te kutten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2010 01:41:10 ]
pi_89255350
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Bankfurt het volgende:
waarom spreek je niet eens af met hem?
pi_89260774
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:03 schreef Loppe het volgende:

[..]

waarom spreek je niet eens af met hem?
Ja, goed idee misschien wel?
  zondag 28 november 2010 @ 17:10:54 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89261490
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, goed idee misschien wel?
Dan zouden we dit missen.
The truth was in here.
pi_89262970
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan zouden we dit missen.
Dat is ook weer zo.
Zo had ik het nog niet bekeken.
pi_89265099
ik ben niet voor leedvermaak
pi_89267049
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, wat moet ik ervan zeggen.

Ik vind de dingen die Bankfurt zegt aannemelijk. Ik kan het merendeel natuurlijk ook niet aantonen, maar het lijken antwoorden in de lijn van vragen waar ik graag antwoorden op wilde. Sommige dingen zijn nu een stuk duidelijker voor mij, anderen hoeven het allemaal niet te geloven natuurlijk. Dat er iets mis was met deze wereld heb ik al veel eerder gevoeld.

Nog even over die kleuren: die visualisatie van licht-oranje werkt in de praktijk? Dat is interessant..
  zondag 28 november 2010 @ 23:13:04 #67
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89280203
Wat ik me dan echt heel erg afvraag, waarom mensen die beweren veel kennis te hebben over de Illuminati en dergelijke er zo mee te koop lopen op fora. Ik bedoel, ik zou het niet zo groots posten hoor.. Als ik er van overtuigd was dat zij alles controleren en alles wat jij doet gecontroleerd is/wordt door hen.

Waarom elimineren ze bijvoorbeeld Bankfurt dan niet? (Sorry voor het heftige voorbeeld) Een argument als zelfmoord en dan iets over te veel de mentale gezondheid als reden geven is een makkelijke (fake) verklaring.
Waarom?
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 08:53:37 #68
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89286924
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat ik me dan echt heel erg afvraag, waarom mensen die beweren veel kennis te hebben over de Illuminati en dergelijke er zo mee te koop lopen op fora. Ik bedoel, ik zou het niet zo groots posten hoor.. Als ik er van overtuigd was dat zij alles controleren en alles wat jij doet gecontroleerd is/wordt door hen.

Waarom elimineren ze bijvoorbeeld Bankfurt dan niet? (Sorry voor het heftige voorbeeld) Een argument als zelfmoord en dan iets over te veel de mentale gezondheid als reden geven is een makkelijke (fake) verklaring.
nee dat kan niet. Bankfurt heeft zichzelf gebombardeerd als zijnde iemand die qua kennis boven de illuminati staat, dus hij weet ook precies wat ze van plan zijn om te doen natuurlijk, dus ze kunnen hem niet vermoorden 8)7

In all honesty. De reacties van Bankfurt op bepaalde dingen kun je voorspellen. Jokkebrok deed al een goede poging. Iedereen kan posts maken in een dergelijke trant die BF gebruikt. Maar, is dit (en het vorige topic) niet 1 grote zelfbevlekking? Ik bedoel, er kunnen zoveel gaten worden geschoten in hetgeen hij zegt dat het niet eens grappig meer is.

Het lijkt mij weinig nuttig. Iedereen kan wel een topic als dit openen en een beetje wazig praten, maar draagt dat echt bij aan BNW? Ik bedoel, ik vind de onderwerpen die hier voorbij komen vaak behoorlijk boeiend maar dat 1 BNWer nou even gaat vertellen dat hij alles maar dan ook alles weet.., en vooral ook weet hoe en waarom andere mensen dingen doen/zeggen/etc. ik weet niet. In mijn optiek duidt alles wat hier gezegd wordt door BF niet zo zeer op iemand die overal heel goed van op de hoogte is, maar meer op iemand die...nou ja...verminderd toerekeningsvatbaar is. Is BNW bedoeld om aan dergelijk gedoe een platform te bieden?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 29 november 2010 @ 10:32:29 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89289012
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef CoolGuy het volgende:

Het lijkt mij weinig nuttig. Iedereen kan wel een topic als dit openen en een beetje wazig praten, maar draagt dat echt bij aan BNW? Ik bedoel, ik vind de onderwerpen die hier voorbij komen vaak behoorlijk boeiend maar dat 1 BNWer nou even gaat vertellen dat hij alles maar dan ook alles weet.., en vooral ook weet hoe en waarom andere mensen dingen doen/zeggen/etc. ik weet niet. In mijn optiek duidt alles wat hier gezegd wordt door BF niet zo zeer op iemand die overal heel goed van op de hoogte is, maar meer op iemand die...nou ja...verminderd toerekeningsvatbaar is. Is BNW bedoeld om aan dergelijk gedoe een platform te bieden?
Het is niet aan jou of aan iemand anders om een oordeel te vellen over de psychische toestand van een user.
Er zijn onderwerpen in BNW die erg interresant zijn, en de ene is mij persoonlijk ook meer aannemelijk dan een ander onderwerp. Maar zoalang ik niet het idee heb dat iemand bewust een troll topic opent laat ik het staan ook al is het niet mijn overtuiging, en denk ik er anders over. Dus ja, daar is wel een platform voor ja.
Misschien moet je de ultieme waarheid die de ene aangeeft niet zo opnemen als ultieme waarheid, laat je het gewoon in het midden, open je een topic waar voor jouw wel meer relevantie in te vinden is.
/sidenote
The truth was in here.
pi_89289334
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waarom elimineren ze bijvoorbeeld Bankfurt dan niet? (Sorry voor het heftige voorbeeld)
Dat vraag ik me dus ook af, BF loopt toch enorm gevaar nu?
Ik heb 't vorige topic ook doorgelezen en viel van de ene verbazing in de andere.

Tevens tvp, boeiend leesmateriaal dit!
pi_89290952
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef Dr.Campbell het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af, BF loopt toch enorm gevaar nu?
Ik heb 't vorige topic ook doorgelezen en viel van de ene verbazing in de andere.

Tevens tvp, boeiend leesmateriaal dit!
Theorietje: Bankfurt loopt geen gevaar omdat hetgeen hij zegt door praktisch niemand serieus wordt genomen. Daarbij komt nog dat ie geen enkel bewijs heeft gegeven voor zijn beweringen. Al zou het dus waar zijn wat hij zegt, dan nog vinden de conspirators het niet boeiend genoeg gezien de gemiddelde persoon dit toch als onzin zal afdoen ...

Zoiets? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 12:02:12 ]
  maandag 29 november 2010 @ 11:44:24 #72
326733 TimElzingaIsEenHardeBaas
hoe haal ik het account weg
pi_89291309
-ONZ is verderop-

[ Bericht 91% gewijzigd door Bastard op 29-11-2010 11:54:33 ]
je zit zijn piemel
pi_89294063
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Theorietje: Bankfurt loopt geen gevaar omdat hetgeen hij zegt door praktisch niemand serieus wordt genomen. Daarbij komt nog dat ie geen enkel bewijs heeft gegeven voor zijn beweringen. Al zou het dus waar zijn wat hij zegt, dan nog vinden de conspirators het niet boeiend genoeg gezien de gemiddelde persoon dit toch als onzin zal afdoen ...

Zoiets? :)
Conspiracies zijn aan het doodbloeden. Bankfurt weet dat geheimdoenerij en grootspraak aandacht trekken en maakt daar handig gebruik van, bewust of onbewust.
pi_89295253
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Loppe het volgende:

[..]

Conspiracies zijn aan het doodbloeden. Bankfurt weet dat geheimdoenerij en grootspraak aandacht trekken en maakt daar handig gebruik van, bewust of onbewust.
Hoe kom je er bij dat conspiracies aan het doodbloeden zijn? Verder heb je mogelijk gelijk aangaande Bankfurt, maar goed... wellicht denkt hij er zelf totaal anders over. :)
  maandag 29 november 2010 @ 13:51:13 #75
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89295756
Ik denk dat wij zo denken door al die chips in ons. :D

Zonder dollen, ik ben echt benieuwd naar het antwoord..
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')