Dat was ook het laatste bericht in het vorige topic trouwens.quote:Nijna, hier Santako!
Ik geef je nog geen hint kado...
maar ik heb nog wel een vraag gereed:
Was jij wel eens op een meet?
Ga vanavond, als vriend aan het werk is en Noortje ligt te tukken, eens verder uitpluizen wie o wie mijn SS is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:44 schreef SecretSacky27 het volgende:
Voor in de OP:
Het grote Secret Santa animo peil topic 2010
OUD Secret Santa 2010 - Check je mail en stuur je lootje in!
[OUD Secret Santa 2010] Vol SantaKlonen en hints verzamelen
[OUD Secret Santa 2010] Waar de eerste SS is ontmaskerd?! #2
[OUD Secret Santa 2010] Waar we gaan afstrepen
[OUD Secret Santa 2010] Waar we vrolijk verder strepen
[OUD Secret Santa 2010] Nu ook met lijstje om te strepen ;)
Becky, hoe staat het met je lijstje? Ben je al verder gekomen dan 12?
Zustersantaquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef SecretSacky27 het volgende:
Hoe heet de kloon van Zuster87? KerstZuster of zo?
Nog even geduld dan maarquote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Een kind, een kind!
Ik kom niet ver met die hint
Maar dat geeft niks ik blijf wel gissen
Ook hou ik dit topic in de gaten want ik wil niets missen
Ja sorry, beetje druk enzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk bestandIk heb het nog een beetje aangepast voor wat betreft "mijn" gegevens.
Nog steeds kloonloos....
Ik was niet eens aan het puzzelen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja sorry, beetje druk enzo.
Ik dacht ik verklap het gewoon, scheelt puzzelen!
quote:
Dat is waar en was door drukte vergeten dat nog even te melden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef _SantaBar_ het volgende:
_Bar_
Hier weer een berichtje van je _SantaBar_
Want misschien ben je een beetje in de war
Ik heb laatst gevraagd naar je favoriete schrijver of boek
Dan weet deze Santa ook ongeveer wat je zoek(t)
En je wilde graag een hintje
Ik ben in het bezit van 1 kindje
Jongen of meisje zeg ik nog niet
Ook niet de leeftijd, zoals je ziet
O ja, in rijmen ben ik echt heel slecht
Maar geloof me, het is oprecht
Liefs, _SantaBar_
Hmmm... topografie is niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef innepin het volgende:
Hihi, er stond Brabant/Utrecht bij mijn naam.
Ik woon in geen van beide
Nog steeds misquote:Op woensdag 24 november 2010 15:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hmmm... topografie is niet mijn sterkste kantZuidholland?
Pfew, scheelt weer geld!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
je mag trouwens ook wel zonder cadeautje een kopje thee komen drinken hoor![]()
Dat is leuk, zeg! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef MCLSanta het volgende:
McLaura
Er is een kleinigheidje onderweg
wat je gelijk mag openen zeg
Santa
Jeeejjj weer een hint!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef SantaRaissa het volgende:
Raissa, ik kan je vast vertellen
ik ben geen fan van kokkerellen
Ik kan je wel laten weten
dat mijn kind goed kan eten![]()
Ik heb een klein kindje (klein in leeftijd,lengte en/of gewicht....?)
ook dat is een hintje
Hiermee zul je het voorlopig moeten doen
Kon je wat met mijn vorige hint?
Ik hou ook niet van peer.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:55 schreef DommeSanta het volgende:
Ho ho ho amranta,
Hier ben ik dan weer,
Je bent al flink aan het raden zie ik, een hint, ik hou niet van peer
Ik had het erg druk,
werken, poetsen, surprises maken en mijn dag is alweer stuk! (in de zin van... afgelopen)
Weet je al wie ik ben? Of wil je nog een hint?
Je zegt het maar mijn lieve kind!
ps: ik was alweer vergeten dat ik dommesanta aan elkaar moest schrijven... dus kon gister niet inloggen en bedacht me vannacht in bed dat het aanelkaar was
Ik geloof dat ik al een idee heb wie dat zou kunnen zijn: klein kindje wat goed kan etenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jeeejjj weer een hint!![]()
![]()
Ik denk dat ik wel wat kon met je vorige hint, ik heb 6 verdachten op m'n lijstje staan. Maar ik werk niet met afstrepen maar juist andersom
* Raissa gaat verder puzzelen![]()
PM?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al een idee heb wie dat zou kunnen zijn: klein kindje wat goed kan eten
Nouja, dat zou dan zomaar Fabian kunnen zijn. Die eet niet. Die schranst. En als het zou kunnen, zou hij elk uur wat eten nuttigen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al een idee heb wie dat zou kunnen zijn: klein kindje wat goed kan eten
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef Marie79 het volgende:
Lol... ik heb ook mijn gegevens aangepast
Hoi Diaan, ik ben ook nog steeds kloonloos![]()
Ik ga deze week maar eens op cadeautjes jacht! Heb nu ook eindelijk tijd voor de Sint en Secret Santa cadeaus...
En schaar jij jezelf onder de groep met 1.3 kinderen?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:03 schreef Raissa het volgende:
Nou, het ligt eraan. Een conference peer uit het handje is lekker. Maar een stoofpeer, nee bedankt
Ik denk dat je dat moet zien als:quote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
En schaar jij jezelf onder de groep met 1.3 kinderen?
Ja, die beide opties dacht ik ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat moet zien als:
-1 eigen kind en een gezin van 3 (stief)kinderen (Dan heb ik wel wat ideetjes :-))
-1 kindje en 3 maanden zwanger van de tweede
euhmmmm...
Either way, wij wonen in dit huis met 3 personen.. :-)
Whaha, ja dat kan ookquote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die beide opties dacht ik ook.
Maar het kan ook zijn dat ze 2 kinderen heeft. En dat ze van die consumentenbondtermen gebruikt.
Zo van. De gemiddelde Nederlander heeft 1.3 kind.
ow, al een cadeautje, wowquote:Op donderdag 25 november 2010 12:58 schreef sly-santa het volgende:
miss-slyyyyyyyyy!
Ik heb al een cadeautje voor je!
Zal ik ook nog een hint geven?
Mijn kinderen zijn op dezelfde dag van de week geboren, niet te vroeg en niet te laat.
Kunnen het niet verschillende data zijn... maar bijv allebei op een woensdag.... alleen de ene op 1 april en de ander 6 juni. Ik roep maar wat hoor... Let niet op mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, maar volgens mij heb ik geen van de tweelingkama's ontmper. Alleen kapitein-pannenkoek, maar die doet niet mee.
Dat, en allebei op de uitgerekende datum.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:56 schreef DommeSanta het volgende:
[..]
Kunnen het niet verschillende data zijn... maar bijv allebei op een woensdag.... alleen de ene op 1 april en de ander 6 juni. Ik roep maar wat hoor... Let niet op mij.
Hallo lieve Santa!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef sspompidom het volgende:
Hier is hij weer, pompidom
speciaal voor Jeetjejom
het was misschien even wat stil
maar als je cadeautjes wil
moet pompidom soms even aan de slag
zodat hij straks een mooi pakketje sturen mag
het eerste kado is binnen
het begin is gemaakt
nu moet hij nog even verzinnen
waarmee hij je nog meer blij maakt
Ik heb in ieder geval 1 kind, misschien wel 2 of meer!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:33 schreef Raissa het volgende:
Oh en nog een vraag, mag ik uit je hints opmaken dat je 1 kind(je) hebt?
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:43 schreef amaranta het volgende:
Misschien, heeft ze wel een 2ling missssly
Rammelaar of wachten op het tweede streepje?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef SantaRaissa het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval 1 kind, misschien wel 2 of meer!
En we hopen dat er over een tijd nog een kindje in ons gezin komt
Maar ik heb jou toch nog nooit ontmoet? En je bent de enige tweelingmama die meedoet!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ik heb jou toch nog nooit ontmoet? En je bent de enige tweelingmama die meedoet!
Dat is niet waar, simmu doet ook mee, maar die heb ik ook nooit ontmoet!
quote:
nee toch? of heb ik nog zo'n last van zwangerschapsdementie?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef innepin het volgende:
Zou mijn Santa hier ook nog rondhangen?
Zou mijn lootje hier ook nog rondhangen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef innepin het volgende:
Zou mijn Santa hier ook nog rondhangen?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:53 schreef Orea het volgende:
Kerstmuts, kom je er een beetje uit met mijn lijstje??
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee wie je zou kunnen zijn!!
Heb je 1 of meerdere kindjes? Mag ik nóg een hint? Hoeft echt niet alles te verklappen, maar vind het wel leuk om een beetje te gokken (en ongetwijfeld verkeerd, al zou je hier voor mijn neus staan raad ik het nog niet ben ik bang)
Wat zijn mannen toch weer naar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:59 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn man heeft met de apothekerskast de koektrommel geplet. Hij heet wel een poging gedaan om het ding weer in vorm te duwen, maar hij sluit nu voor geen meter meer en ik houd niet van taaie koekjes. Santa, ik zou erg blij zijn met een nieuwe!
Alle SS's zijn natuurlijk hartstikke druk nu met inkopen doen en inpakken enzo...quote:Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef Tan het volgende:
Wat is het rustig hier? Nog geen klonen/SS ontmaskerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |