Hmmm... topografie is niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef innepin het volgende:
Hihi, er stond Brabant/Utrecht bij mijn naam.
Ik woon in geen van beide
Nog steeds misquote:Op woensdag 24 november 2010 15:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hmmm... topografie is niet mijn sterkste kantZuidholland?
Pfew, scheelt weer geld!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
je mag trouwens ook wel zonder cadeautje een kopje thee komen drinken hoor![]()
Dat is leuk, zeg! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef MCLSanta het volgende:
McLaura
Er is een kleinigheidje onderweg
wat je gelijk mag openen zeg
Santa
Jeeejjj weer een hint!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef SantaRaissa het volgende:
Raissa, ik kan je vast vertellen
ik ben geen fan van kokkerellen
Ik kan je wel laten weten
dat mijn kind goed kan eten![]()
Ik heb een klein kindje (klein in leeftijd,lengte en/of gewicht....?)
ook dat is een hintje
Hiermee zul je het voorlopig moeten doen
Kon je wat met mijn vorige hint?
Ik hou ook niet van peer.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:55 schreef DommeSanta het volgende:
Ho ho ho amranta,
Hier ben ik dan weer,
Je bent al flink aan het raden zie ik, een hint, ik hou niet van peer
Ik had het erg druk,
werken, poetsen, surprises maken en mijn dag is alweer stuk! (in de zin van... afgelopen)
Weet je al wie ik ben? Of wil je nog een hint?
Je zegt het maar mijn lieve kind!
ps: ik was alweer vergeten dat ik dommesanta aan elkaar moest schrijven... dus kon gister niet inloggen en bedacht me vannacht in bed dat het aanelkaar was
Ik geloof dat ik al een idee heb wie dat zou kunnen zijn: klein kindje wat goed kan etenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jeeejjj weer een hint!![]()
![]()
Ik denk dat ik wel wat kon met je vorige hint, ik heb 6 verdachten op m'n lijstje staan. Maar ik werk niet met afstrepen maar juist andersom
* Raissa gaat verder puzzelen![]()
PM?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al een idee heb wie dat zou kunnen zijn: klein kindje wat goed kan eten
Nouja, dat zou dan zomaar Fabian kunnen zijn. Die eet niet. Die schranst. En als het zou kunnen, zou hij elk uur wat eten nuttigen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al een idee heb wie dat zou kunnen zijn: klein kindje wat goed kan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |