Maar ik heb jou toch nog nooit ontmoet? En je bent de enige tweelingmama die meedoet!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ik heb jou toch nog nooit ontmoet? En je bent de enige tweelingmama die meedoet!
Dat is niet waar, simmu doet ook mee, maar die heb ik ook nooit ontmoet!
quote:
nee toch? of heb ik nog zo'n last van zwangerschapsdementie?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef innepin het volgende:
Zou mijn Santa hier ook nog rondhangen?
Zou mijn lootje hier ook nog rondhangen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef innepin het volgende:
Zou mijn Santa hier ook nog rondhangen?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:53 schreef Orea het volgende:
Kerstmuts, kom je er een beetje uit met mijn lijstje??
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee wie je zou kunnen zijn!!
Heb je 1 of meerdere kindjes? Mag ik nóg een hint? Hoeft echt niet alles te verklappen, maar vind het wel leuk om een beetje te gokken (en ongetwijfeld verkeerd, al zou je hier voor mijn neus staan raad ik het nog niet ben ik bang)
Wat zijn mannen toch weer naar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:59 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn man heeft met de apothekerskast de koektrommel geplet. Hij heet wel een poging gedaan om het ding weer in vorm te duwen, maar hij sluit nu voor geen meter meer en ik houd niet van taaie koekjes. Santa, ik zou erg blij zijn met een nieuwe!
Alle SS's zijn natuurlijk hartstikke druk nu met inkopen doen en inpakken enzo...quote:Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef Tan het volgende:
Wat is het rustig hier? Nog geen klonen/SS ontmaskerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |