Niet echt nee, maar goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef ruud.nl het volgende:
Traditioneel verrassende eerste namen.![]()
quote:Beatsteaks
Coldplay
In Flames
Kings Of Leon
Mando Diao
Volbeat
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
Chemical Brothers is leuk, maar te vaak geweest. Kings of Leon is kut én te vaak geweest...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
Chemical Brothers is leuk, maar te vaak geweest. Kings of Leon is kut én te vaak geweest...
Zouden alledrie ook wel op RW mogen komen.quote:Het Spaanse Festival Internacional de Benicàssim, ook wel bekend als Fiberfib, heeft de eerste namen voor de komende editie bekendgemaakt. The Strokes, Arctic Monkeys en Primal Scream zijn dit jaar van de partij. In totaal spelen er zo'n honderd bands, dus veel meer nieuws volgt nog.
Als nr 2 komt moet ik wel weerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zouden alledrie ook wel op RW mogen komen.![]()
Dat zou echt gaaf zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
System of a Down op Rock am Ring, kanshebber?
Blink mag wegblijven, waren op LL10 ook best saai.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijnHad ook al geruchten gehoord dat Blink ook komt
Weet je dat zeker? Volgens mij is de hele tour van SOAD nog niet bekend.quote:
Dit. Maar ik overweeg wel om te gaan. Ik kan natuurlijk altijd andere leuke bandjes zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
Dit is allesquote:Op maandag 29 november 2010 09:39 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Volgens mij is de hele tour van SOAD nog niet bekend.
quote:6/2/11 - Italy, Milan, Milan Fiera Arena (on-sale Dec 1 @ 10am)
6/4/11 - Germany, Nurnberg, Rock im Park (AVAILABLE NOW)
6/5/11 - Germany, Nurburgring, Rock am Ring (AVAILABLE NOW)
6/6/11 - France, Paris, Omnisports de Bercy (on-sale Dec 14 @ 10am)
6/9/11 - Switzerland, Interlaken, Greenfield Festival (on-sale Dec 1 @ 10am)
6/11/11 - UK, Castle Donington, Download Festival (on-sale Dec 3 @ 9am)
6/13/11 - Austria, Nickelsdorf, Novarock (AVAILABLE NOW)
6/15/11 - Germany, Berlin, Wuhlheide (on-sale Dec 1 @ 9am)
6/17/11 - Sweden, Gothenburg, Metaltown Festival (on-sale Dec 2 @ 9am)
6/19/11 - Finland, Turku, Provinssirock (on-sale Dec 1 @ 9am)
bronquote:OOK COLDPLAY EN IRON MAIDEN BEVESTIGEN HUN KOMST
Rock Werchter pakt uit met twee nieuwe namen. Twee zeer grote toppers van formaat. COLDPLAY en IRON MAIDEN geven namelijk present op Rock Werchter 2011. Eerder werd reeds bekend gemaakt dat KINGS OF LEON en THE CHEMICAL BROTHERS naar het beste festival komen. Binnenkort: meer toppers, straf aanstormend talent en fijne goeie namen. Ten huize Rock Werchter wordt -zoals dat hoort- een nieuwe grand cru editie samengesteld. Daarover later meer.
Rock Werchter 2011: wie, wanneer?
The Chemical Brothers zijn afsluitende dance act op donderdag 30 juni, Kings of Leon headlinen de main stage op vrijdag 1 juli, Coldplay is de topper op zaterdag 2 juli, Iron Maiden treedt aan als co-headliner op zondag 3 juli.
Rock Werchter is er volgend jaar van donderdag 30 juni tot en met zondag 3 juli in het vertrouwde Festivalpark in Werchter. De ticketverkoop start nu zaterdag, 4 december, om 9u. Klik hier voor uitgebreide ticketinfo.
Dat zijn ze 100% zeker wel. Was 2 jaar geleden ook het geval.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:29 schreef bloodymary het volgende:
Kings of Leon lijkt me toch niet de hoofdact van een dag.
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:59 schreef bloodymary het volgende:
Welnee, toen kwam daarna nog Radiohead.
Dat was inderdaad in 2008.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:59 schreef bloodymary het volgende:
Welnee, toen kwam daarna nog Radiohead.
Ja, oké, maar 2Many Dj's is natuurlijk niet de echte headliner.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef bloodymary het volgende:
Ja, jullie zijn denk ik in de war met 2009. Toen kwam 2Many Dj's nog na Kings of Leon, zij zijn nooit de afsluiter van een dag geweest. Anders had ik die dag wel eerder in mijn tentje gelegen.
VIP-campingkaartjes? Kan je dan gewoon eerder A3 betreden of is dat een camping buiten het terrein?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wie neemt er trouwens VIP-campingkaartjes? Lijkt me wel relaxt om al de woensdag op de camping te staan
Met die vip-kaartjes kan je al vanaf woensdag 16 uur op A2 3 en 4quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:45 schreef De-Sombrero het volgende:
[..]
VIP-campingkaartjes? Kan je dan gewoon eerder A3 betreden of is dat een camping buiten het terrein?
Chemical Brothers nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ohja, Chemical Brothers, Kings of Leon, Coldplay en Iron Maiden headlinen dus ieder een dag
Maar B0 (en vast nog wel meer campings) hebben/heeft bomen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Met die vip-kaartjes kan je al vanaf woensdag 16 uur op A2 3 en 4
Dat wist ik niet. Ik neem aan dat je niet kan wisselen tussendoor. Vorig jaar zat ik namelijk heel goed op A1.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Met die vip-kaartjes kan je al vanaf woensdag 16 uur op A2 3 en 4
Dan kon je je tickets bestellen.. Site schijnt een beetje overbelast te zijn sinds de vvk een drie kwartier geleden begon....quote:
Yeahquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu maar hopen op de Foo Fighters
Kut he, ik ben altijd degene die iedereen loopt te pushen om kaartjes te kopen, en de rest heeft weer geen geld en blablabla.quote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Unglaublich het volgende:
Ik vond vorig jaar erg geslaagd. Wil dit jaar ook weer maar nog geen aanhang kunnen vinden.
Dat rock village is toch met die kleine huisjes? Dure grap denk ik?quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef RicoSteinmann het volgende:
Kaarten besteld inclusief overnachten in Rock Village, voor het échte festivalgevoel
www.rockvillage.bequote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Dat rock village is toch met die kleine huisjes? Dure grap denk ik?g
gaat iedereen weer mee?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
gaat iedereen weer mee?
Heb voorlopig geen geld maar wil zeker weer mee!
Plus nog het kaartje erbijquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
www.rockvillage.be
Klopt, vorig jaar erg goed bevallen moet ik zeggen. Lekker ontbijt en buffet, zwembad, jacuzzi, een goed (stapel)bed, geen wachtrij bij de douches en toiletten. Ben dit jaar 249 euri kwijt.
Dus als je met 2 man bent, betaal je 500 per man?quote:Een chalet kost los van het aantal overnachters 992 Euro (incl btw) en is enkel te huren voor de volle 4 dagen en voor maximum 4 personen boven de 18 jaar.
tof! Ik ga er ook wel vanuit dat irien meegaat jaquote:Op woensdag 8 december 2010 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
Alhoewel ik Irien nog niet gesproken heb maar ik kan me niet voorstellen dat die niet meegaat
Ik ga er ook vanuit dat de Fleet Foxes komenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
tof! Ik ga er ook wel vanuit dat irien meegaat ja
Stond Midlake er vorig jaar? Die heb ik dan helemaal gemistquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef CoJackso het volgende:
De Fleet Foxes zou heel mooi zijn. Maar het nieuwe album is nog niet uit, en volgens mij is het ook nog niet zeker wanneer het album uitkomt. Bij Werchter zijn het ook vaak de kleine bands die mij heel blij maken. Net als vorig jaar Midlake, zou dat dit jaar zeker bij Fleet Foxes (of Tallest Man on Earth/Foals/Band of Horses/Josh Ritter) het geval zijn.
Jij kan goed rekenenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dus als je met 2 man bent, betaal je 500 per man?
Daar is Rock Werchter Classic voor bedachtquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Lijkt me wel iets...voor als ik de 50 gepasseerd ben.
Ze zijn bezig met masteren. Wordt januari/februari wat ik begreep.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef CoJackso het volgende:
De Fleet Foxes zou heel mooi zijn. Maar het nieuwe album is nog niet uit, en volgens mij is het ook nog niet zeker wanneer het album uitkomt.
Ik las iets andersquote:
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, daar was ik mee bezig 10 minuten na die post.
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
2011, mijn eerste Rock Werchter [ afbeelding ]
Begin zo het idee te krijgen dat ik dit jaar wat minder te zoeken heb op Werchter...quote:WERCHTER - Shakira, Simple Minds en Bryan Adams behoren volgend jaar tot de hoofdacts van TW Classic in Werchter. Dit maakte de organisatie vrijdag bekend. Het Belgische muziekfestival beleeft op zaterdag 9 juli de tiende editie.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-minds-werchter.html
En Coldplay ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
ChemBros zijn al jaren niet geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
Heb ik eens gezien met grote projecties van bloemkool- en spinazievelden op de eerste dag (toen het nog 3 dagen was) lang geleden. Had het idee dat het 5 uur duurde, weet niet wat het was.quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ChemBros zijn al jaren niet geweest.
2008 stonden ze er voor het laatst. Was toen best goed te doen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ChemBros zijn al jaren niet geweest.
Dan is het dus 3 jaar geledenquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
2008 stonden ze er voor het laatst. Was toen best goed te doen.
Ja, en het jaar daarvoor ook al... (met exact dezelfde show trouwens)quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het dus 3 jaar geleden
Ik zit met pijn in het hart het programma van 2008 te bekijken.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Bayswater het volgende:
Overigens vind ik 1996 nog steeds de beste line-up hebben ondanks de twee dagen,
Mwah, doe mij maar 1989 dan. Maar die heb ik niet meegemaakt.quote:
Ook erg handig voor op een festival natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef Thory het volgende:
[..]
Nee, dat is de bron van zijn succes juist.
Goder. Zou ook mijn eerste zijn, maar ik zie net dat m'n diplomering op 1 juli is. Kak.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
2011, mijn eerste Rock Werchter [ afbeelding ]
Ook mijn eerste Rock Werchter... Al mis ik mijn diplomauitreiking op 30 Juni dus wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goder. Zou ook mijn eerste zijn, maar ik zie net dat m'n diplomering op 1 juli is. Kak.
De foos komen naar Pinkpopquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu maar hopen op de Foo Fighters
Editors zie ik niet nog een keer komen, ik denk dat die een pauze inlassen. Wellicht kan Interpol daar staan. Voor de rest is dit natuurlijk geen slechte line-upquote:
Net alsof die dan ook per direct kut muziek maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
De 2 best gehypte bands ter wereld, die sla ik over
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Polleke83 het volgende:
Op hun eigen site staat dat the killers in 2011 werchter aan zullen doen de zondag!
Bedoel je niet 3 juli 2009? Toen stonden ze op Rock Werchter ja...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Polleke83 het volgende:
Op hun eigen site staat dat the killers in 2011 werchter aan zullen doen de zondag!
Ik moest ook 10 keer kijken hoor, irritante site. Die vierkantjes aan de zijkant (3) geven de verschillende tours aan kwam ik achter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef Polleke83 het volgende:
niet in de gaten gehad dat ze zulke oude data op hun tour-schema zouden laten staan...
Sorry voor de verwarring..
Dat is raar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom kan ik niet kiezen voor acceptgiro-Nederland bij Proximus Go For Music? Heb geen Mastercard.
Daar zat ik ook aan te denken maar dat impliceert dat het voor Belgen is. Maar wellicht is het een Belgenmanier om het zo neer te zettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Of bedoelen ze Bankoverschrijding Belgie PDF als acceptgiro?
Ik vrees een beetje dat twee van mijn favoriete bands (Interpol & Arcade Fire) overal gaan spelen, behalve tijdens Rock Werchter. Aangezien Interpol dan wss in Noord-Amerika speelt, en Arcade Fire vorig jaar al tijdens Werchter speelde. Maar hopelijk heb ik het mis, en hoef ik mijn Werchter kaartje niet te ruilen voor Pinkpop.quote:Op maandag 17 januari 2011 04:21 schreef kastanova het volgende:
Hoewel ik 99% toch wel ga, vrees ik dit jaar een bagger line-up.
Same here..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef CoJackso het volgende:
Ik heb weinig te klagen. Zowel Elbow, Arctic Monkeys, Two Door Cinema Club als The Gaslight Anthem zie ik graag langskomen. Verder ga ik mij eens verdiepen in het oeuvre van Portishead en PJ Harvey. Alleen met Robyn kan ik niks, maar daar heb ik geen probleem mee
Maar als het een PDF is, dan zal je toch een email moeten krijgen? Kan wel even duren trouwensquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Kaart gereserveerd, alleen blijkbaar is internationale betaling (pdf) wel gewoon acceptgiro want ik ontvang geen mail en hoef niet te betalen.
Als het goed is, is het gewoon een nederlands rekeningnummer waar je het aan moet betalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah al binnen, iemand al met ideal geprobeerd of kan dat sowieso niet naar het buitenland?
Je hebt dan toch telebankieren? Daar kun je ook gewoon acceptgirobetalingen voldoenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah al binnen, iemand al met ideal geprobeerd of kan dat sowieso niet naar het buitenland?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar dan kun je er geen gegevens zoals bestel nummer bijzetten, alleen een betalingskenmerk van 12 cijfers maar dat weet ik niet wat dat is, heb nog nooit acceptgiro via ideal gedaan.
Telt die nummertje. 4 x 4 cijfers?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie wel een OGM-code? Dat is hem misschien?
Je kunt sowieso niet met ideal betalen, want dat zou dan via de site van de verkopende partij moeten en dat bieden zij niet aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar dan kun je er geen gegevens zoals bestel nummer bijzetten, alleen een betalingskenmerk van 12 cijfers maar dat weet ik niet wat dat is, heb nog nooit acceptgiro via ideal gedaan.
Ik denk het niet want die stonden er vorig jaar ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:07 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire op Arras. En 30 juni op Hyde Park. Ik denk dat we een zekerheidje hebben.
Lijkt me bijzonder stug.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Dan is het denk ik gewoon het IBAN nr. met 12 cijfers en BE ervoor..
Ik weet het wel zeker dat ze komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het niet want die stonden er vorig jaar ook.
Dat is voor Werchter nooit een probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaslight Anthem stond er ook al in 2010, dus waarom Arcade Fire niet ook een encore?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet het zeker, gebaseerd op hardnekkige geruchten? Ja hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat ze komen
Op het graz-forum zijn het hele hardnekkige geruchten![]()
Inderdaad, Werchter boekt vrijwel nooit bands 2 jaar achter elkaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, Werchter boekt vrijwel nooit bands 2 jaar achter elkaar.
Is Arras dan zo'n belangrijke indicatie voor RW? Ik zie dat de acts zo'n beetje hetzelfde zijn. Maar als je die redenatie zou volgen, dan zou Linkin Park ook moeten komen. En de headliners zitten al volquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Op Arras is arcade fire als headliner bevestigd. Lijkt me dan heel sterk dat ze niet op Werchter staan
Dat wist ik dus niet en daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En arras is wel een goede indicatie, het is namelijk een zusterfestivsl van Werchter en daarom delen ze veel artiesten
Je zegt het zelf al, het is de danceact, geen headliner. Die komt er altijd voor, net zoals muse voor faithless en Oasis voor prodigy. Faithless en prodigy waren ook geen headlinersquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef bloodymary het volgende:
Daar komt vast nog wel iets groots vantevoren. Dat is volgens mij altijd zo op donderdag. Iets groots en daarna dance als afsluiter (in mijn gedachten is dat altijd Chemical Brothers, maar dat zal wel aan mij liggen).
Zeg, ik wilde maar een dagje gaan, wat doe jequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
En dan White Lies nog ergens en RATM als afsluiter op de zondag.![]()
Hier zou ik wel blij mee zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef CoJackso het volgende:
Arcade Fire lijkt inderdaad uitgesloten nu hun schema helemaal volgeboekt is. Ik voorspel op donderdag nog The Strokes en Foo Fighters. Verder zal ook Band of Horses optreden (tourt met Foo Fighters). Op zaterdag nog dEUS tussen Portishead en Coldplay. En op zondag Linkin Park als co-headliner. Ik hoop dat het laatste niet het geval, aangezien de "grote" namen daarmee ingevuld zouden zijn.
Die drie en Interpol!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef daankes het volgende:
Editors en White lies erbij aub!
Foo fighters zijn ook welkom trouwens x).
Het is weekend en het kan ff duren. Wacht eerst maar een weekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb twee dagen terug betaald en er staat nog steeds 'gereserveerd' bij status tickets en geen 'betaling ontvangen. Hoelang duurde dit bij jullie.
Best langquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb twee dagen terug betaald en er staat nog steeds 'gereserveerd' bij status tickets en geen 'betaling ontvangen. Hoelang duurde dit bij jullie.
Aardige namenquote:Via een bron binnen LiveNation België kreeg Rockblog vandaag een drietal officieuze bevestigingen voor Rock Werchter 2011 binnen. Via Twitter plaagden we onze trouwe volgers al met een raadseltje. Eén van de drie gelekte namen claimt zoals gezegd dichtbij huis te blijven: The National.
Raadsel op twitter: De één blijft dichtbij huis, de tweede claimt dichtbij huis te blijven en de derde zegt grotendeels overzees te zijn.
De artieste die dichtbij huis blijft, is: Selah Sue. Zij komt immers uit Leuven, vlakbij Rock Werchter. Deze dame werd eerder deze week ook al getipt voor Pinkpop 2011, nadat ze haar mond voorbij praatte.
De derde naam zegt grotendeels overzees te zijn: Glasvegas. Deze Glasgowse mannen danken hun bandnaam grotendeels aan de Amerikaanse gokstad Las Vegas.
De drie gelekte namen zijn dus: The National, Selah Sue en Glasvegas. Uiteraard is niets 100% bevestigd tot dat Rock Werchter het zelf aankondigt, maar deze drie namen kunnen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid worden toegevoegd aan de lineup van Rock Werchter.
Reeds geboekte namen voor Werchter zijn onder meer: Iron Maiden, Kings Of Leon, Coldplay, Chemical Brothers en Arctic Monkeys.
Zet daar Wolfmother ook maar bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Geruchten:
Linkin Park, Foo Fighters, White Lies, Pendulum, Basement Jaxx, Wolfmother, Blink-182
Hoop doet leven (dat ze niet komen)quote:De show die de band in juni op Pinkpop moet verzorgen, gaat vooralsnog gewoon door. "Wij hebben nog niets gehoord van de band, dus we gaan ervan uit dat ze komen", reageert een woordvoerder van het festival.
Oh dat zou idd weer een mooie spot vrij gevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef Piles het volgende:
Kings of Leon zegt shows af na operatie drummer
[..]
Hoop doet leven (dat ze niet komen)
De kaiser chiefs komen echt te vaak. De lol gaat daar behoorlijk vanaf. White lies zijn dan wel tof.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kaiser Chiefs, Social D, White Lies, The National, en All Time Low zijn net bevestigd.
Het is de vijfde keer in 6 jaar volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De kaiser chiefs komen echt te vaak. De lol gaat daar behoorlijk vanaf. White lies zijn dan wel tof.
Ik heb de kaiserchiefs pas één keer gezien, en het was wel een feest hoor, 't is wel zo'n band waarbij iedereen alle liedjes mee kan zingen (ook de liedjes die je niet kent, kan je na é én reffreintje wel meezingen)quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maar is het een beetje tof? Ik ga namelijk voor de eerste keer dus mij boeit het niet.
Volgens mij zijn alle headliners m.u.v. de donderdag al bekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wil namen! Echt benieuwd naar de Headliners.
Zondag mist er ook nog eenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle headliners m.u.v. de donderdag al bekend.
Maar ja, ik vind wel dat was vijf jaar geleden leuk. Toen het allemaal net nieuw was. Maar ze hebben toch al heel lang geen nieuwe plaat meer gemaakt of zo? Of wellicht komt die er dan binnenkort aan. Om nou weer mee te gillen op Ruby en Oh my God, heb ik niet zo'n zin meer in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik heb de kaiserchiefs pas één keer gezien, en het was wel een feest hoor, 't is wel zo'n band waarbij iedereen alle liedjes mee kan zingen (ook de liedjes die je niet kent, kan je na é én reffreintje wel meezingen)
quote:The Leeds band have been on hiatus since 2009 and last released an album, 'Off With Their Heads', in 2008. NME understands that they are preparing a new album for release, possibly in June.
Zeker, want de dagkaarten voor zaterdag zijn al uitverkocht. Dan volgt de rest snel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef Lastpost het volgende:
Grrr, ik moet echt ergens geld vandaan zien te halen om te kunnen gaan.
Nee inderdaad. Het mag gauw beter worden...quote:
De line up is best sterk, maar wel erg Indie Minded.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het mag gauw beter worden...
Het is op zich wel tof, maar voor mijn gevoel wordt het per jaar slechter (lees minder sfeervol). Maar dat kan ook mij liggen omdat ze toch al 5x gezien heb op een festival.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maar is het een beetje tof? Ik ga namelijk voor de eerste keer dus mij boeit het niet.
Ah ja. Want Coldplay, iron maiden, social distortion, all timequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De line up is best sterk, maar wel erg Indie Minded.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef MaJo het volgende:
En ik heb ook kaarten besteldDat wordt de derde keer Werchter, zin in
Die gast is van Rockblog. Zijn geruchten moet je altijd met een container zout nemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:20 schreef CoJackso het volgende:
Hier nog een overzicht van het programma: http://twitpic.com/3y2ph0
Volgens mij is dit een mooi overzicht van alle geruchten die aan bod zijn gekomen. Ik zal heel blij zijn mochten Band of Horses, Tallest Man, Mumford & Sons, FooF en Death Cab echt komen. Dit programma zou aan de andere kant betekenen dat namen als Interpol, The Strokes, Arcade Fire werkelijk niet komen. Met name The Strokes had ik wel verwacht. Dit programma zou ook kunnen betekenen dat Fatboy Slim na Iron Maiden aan bod zou kunnen komen.
Maar uiteraard is dit programma nep (Eels staat er al niet op), en ben ik alleen maar aan het speculeren
Inderdaad. Maar dit soort nep-affiches zorgt altijd voor wat opwinding en speculatie, en dat vind ik wel leuk om te volgen. Overigens vreemd dat er dit jaar geen officieel forum van Werchter is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die gast is van Rockblog. Zijn geruchten moet je altijd met een container zout nemen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef superjojo het volgende:
De eerste echte toffe namen... (na Elbow en Foo Fighters)
Nou als we dan een geruchtje de wereld inhelpen over the Strokes @ RW11quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:53 schreef CoJackso het volgende:
Hopelijk staat Beady Eye tegenover The Chemical Brothers en niet tegenover de mogelijke headliner van donderdag (Strokes, Foo Fighters??...) De donderdag kan in ieder geval zorgen voor mogelijke moeilijke keuzes met Warpaint, Eels en Beady Eye in de tent.
Verder ben ik eigenlijk geen fan van Nick Cavemaar met Kasabian ben ik wel blij
De zondag lijkt qua bezetting op Main Stage aardig vol te zitten. Ik vind het eigenlijk al vreemd dat Kasabian zo laag staat (op dit moment 4e), en Grinderman op plaats 2. Ik had het eerlijk gezegd andersom verwacht, of Grinderman moet onverwacht populair zijn in België. Nu staat Grinderman zelfs hoger dan Nick Cave & the Bad Seeds 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Iron Maiden trouwens nou wel headliner of niet.
Kasabian wil ik al heel lang zien. Een vriend van me heeft ze ooit gezien toen ze strontlazarus waren(de band) dus toen was het niet veel, begreep ik. Ik ben echt benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kasabian is best tof, de rest ken ik niet goed, moet ik me meer in verdiepen.
Op Lowlands paar jaar terug waren ze geniaal, ik hoop nog op de Foo's, dan maakt Werchter een goeie kans, das eigenlijk de enige must-see band voor mij deze zomer. En Maiden, maar die zie ik al in het Gelredomequote:
Naar zo'n festival ga je voor een groot deel ook voor de sfeer, niet alleen voor de artiesten. Zelf zou ik niet in mijn eentje naar een vierdaagsfestival gaan, maar mss dat anderen dat hier wel doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Melodicloud het volgende:
Ik ben zelf fan van Beady Eye en Elbow, voor de rest luister ik van veel van de andere bands ook wel eens muziek... Is het waard om dan te gaan (nog nooit naar een festival geweest, heb ook niemand om mee te gaan oid), of kan ik beter gewoon wachten op gewoon een Elbow gig?(ga al naar Beady Eye)
Ik heb het vorig jaar gedaan, en al was het niet geweldig om alleen te zijn: ik heb me geen moment verveeld of alleen gevoeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef superjojo het volgende:
[..]
Naar zo'n festival ga je voor een groot deel ook voor de sfeer, niet alleen voor de artiesten. Zelf zou ik niet in mijn eentje naar een vierdaagsfestival gaan, maar mss dat anderen dat hier wel doen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat is jullie wishlist van mogelijke kandidaten?
De mijne:
Foo Fighters
Linkin Park
Limp Bizkit
Mumford & Sons
Wolfmother
Pendulum
Weezer
Alice Cooper
Big Boi
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
1. Arcade Fire
2. Daft Punk
3. Radiohead
4. The Libertinesof Babyshambles
5. Rage Against the Machine
6. Wolfmother
7. Deadmau5
8. The Strokes
9. Foo Fighters
10. Crystal Fighters.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef CoJackso het volgende:
1. Arcade Fire
2. The Tallest Man on Earth
3. Mumford & Sons
4. Paolo Nutini
5. Sufjan Stevens
6. Interpol
7. Josh Ritter
8. Ray LaMontagne
9. Bright Eyes
10. Band of Horses
Met 2 a 3 van deze namen zou ik al tevreden zijn
bronquote:EEN FLINKE LADING NIEUWE NAMEN!
werden de afgelopen dagen genoteerd. Nieuw op de affiche zijn: UNDERWORLD, MAGNETIC MAN, HURTS, TRIGGERFINGER, FLEET FOXES, BRIGHT EYES, NOISETTES, MONA en LISSIE. De beste dance van vroeger, nu en morgen, eersterang indierock en alt-country, Belgiums finest, top synthesizerpop, de komende ster aan het singersongwriter firmament, soulvolle punkdiscoblues én vetkuiven! Snel weer meer namen!
Ik weet ook niet wat de tactiek is. Als ze donderdag en zondag ook willen uitverkopen, lijkt het mij logisch dat ze de naam van de headliner vrijgeven. De enige reden die ik kan bedenken, is dat de artiest zelf niet wil dat het al bekend wordt gemaakt. Daarmee zou de kans op Foo Fighters en Linkin Park vrij klein zijn, en wordt de kans op bijvoorbeeld R.E.M., RHCP of Radiohead groter. Maar doordat de hele main stage op donderdag leeg is, hoop ik niet dat ze dat vullen met The Big Four (Metallica, Megadeth, Slayer, en Anthrax). Hoewel ik dan rustig naar Beady Eye en Eels kan kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En nog steeds geen headliner voor de donderdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |