Niet echt nee, maar goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef ruud.nl het volgende:
Traditioneel verrassende eerste namen.![]()
quote:Beatsteaks
Coldplay
In Flames
Kings Of Leon
Mando Diao
Volbeat
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
Chemical Brothers is leuk, maar te vaak geweest. Kings of Leon is kut én te vaak geweest...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
Chemical Brothers is leuk, maar te vaak geweest. Kings of Leon is kut én te vaak geweest...
Zouden alledrie ook wel op RW mogen komen.quote:Het Spaanse Festival Internacional de Benicàssim, ook wel bekend als Fiberfib, heeft de eerste namen voor de komende editie bekendgemaakt. The Strokes, Arctic Monkeys en Primal Scream zijn dit jaar van de partij. In totaal spelen er zo'n honderd bands, dus veel meer nieuws volgt nog.
Als nr 2 komt moet ik wel weerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zouden alledrie ook wel op RW mogen komen.![]()
Dat zou echt gaaf zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
System of a Down op Rock am Ring, kanshebber?
Blink mag wegblijven, waren op LL10 ook best saai.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijnHad ook al geruchten gehoord dat Blink ook komt
Weet je dat zeker? Volgens mij is de hele tour van SOAD nog niet bekend.quote:
Dit. Maar ik overweeg wel om te gaan. Ik kan natuurlijk altijd andere leuke bandjes zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef defamai het volgende:
Dit is allesquote:Op maandag 29 november 2010 09:39 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Volgens mij is de hele tour van SOAD nog niet bekend.
quote:6/2/11 - Italy, Milan, Milan Fiera Arena (on-sale Dec 1 @ 10am)
6/4/11 - Germany, Nurnberg, Rock im Park (AVAILABLE NOW)
6/5/11 - Germany, Nurburgring, Rock am Ring (AVAILABLE NOW)
6/6/11 - France, Paris, Omnisports de Bercy (on-sale Dec 14 @ 10am)
6/9/11 - Switzerland, Interlaken, Greenfield Festival (on-sale Dec 1 @ 10am)
6/11/11 - UK, Castle Donington, Download Festival (on-sale Dec 3 @ 9am)
6/13/11 - Austria, Nickelsdorf, Novarock (AVAILABLE NOW)
6/15/11 - Germany, Berlin, Wuhlheide (on-sale Dec 1 @ 9am)
6/17/11 - Sweden, Gothenburg, Metaltown Festival (on-sale Dec 2 @ 9am)
6/19/11 - Finland, Turku, Provinssirock (on-sale Dec 1 @ 9am)
bronquote:OOK COLDPLAY EN IRON MAIDEN BEVESTIGEN HUN KOMST
Rock Werchter pakt uit met twee nieuwe namen. Twee zeer grote toppers van formaat. COLDPLAY en IRON MAIDEN geven namelijk present op Rock Werchter 2011. Eerder werd reeds bekend gemaakt dat KINGS OF LEON en THE CHEMICAL BROTHERS naar het beste festival komen. Binnenkort: meer toppers, straf aanstormend talent en fijne goeie namen. Ten huize Rock Werchter wordt -zoals dat hoort- een nieuwe grand cru editie samengesteld. Daarover later meer.
Rock Werchter 2011: wie, wanneer?
The Chemical Brothers zijn afsluitende dance act op donderdag 30 juni, Kings of Leon headlinen de main stage op vrijdag 1 juli, Coldplay is de topper op zaterdag 2 juli, Iron Maiden treedt aan als co-headliner op zondag 3 juli.
Rock Werchter is er volgend jaar van donderdag 30 juni tot en met zondag 3 juli in het vertrouwde Festivalpark in Werchter. De ticketverkoop start nu zaterdag, 4 december, om 9u. Klik hier voor uitgebreide ticketinfo.
Dat zijn ze 100% zeker wel. Was 2 jaar geleden ook het geval.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:29 schreef bloodymary het volgende:
Kings of Leon lijkt me toch niet de hoofdact van een dag.
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:59 schreef bloodymary het volgende:
Welnee, toen kwam daarna nog Radiohead.
Dat was inderdaad in 2008.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:59 schreef bloodymary het volgende:
Welnee, toen kwam daarna nog Radiohead.
Ja, oké, maar 2Many Dj's is natuurlijk niet de echte headliner.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef bloodymary het volgende:
Ja, jullie zijn denk ik in de war met 2009. Toen kwam 2Many Dj's nog na Kings of Leon, zij zijn nooit de afsluiter van een dag geweest. Anders had ik die dag wel eerder in mijn tentje gelegen.
VIP-campingkaartjes? Kan je dan gewoon eerder A3 betreden of is dat een camping buiten het terrein?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wie neemt er trouwens VIP-campingkaartjes? Lijkt me wel relaxt om al de woensdag op de camping te staan
Met die vip-kaartjes kan je al vanaf woensdag 16 uur op A2 3 en 4quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:45 schreef De-Sombrero het volgende:
[..]
VIP-campingkaartjes? Kan je dan gewoon eerder A3 betreden of is dat een camping buiten het terrein?
Chemical Brothers nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ohja, Chemical Brothers, Kings of Leon, Coldplay en Iron Maiden headlinen dus ieder een dag
Maar B0 (en vast nog wel meer campings) hebben/heeft bomen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Met die vip-kaartjes kan je al vanaf woensdag 16 uur op A2 3 en 4
Dat wist ik niet. Ik neem aan dat je niet kan wisselen tussendoor. Vorig jaar zat ik namelijk heel goed op A1.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Met die vip-kaartjes kan je al vanaf woensdag 16 uur op A2 3 en 4
Dan kon je je tickets bestellen.. Site schijnt een beetje overbelast te zijn sinds de vvk een drie kwartier geleden begon....quote:
Yeahquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu maar hopen op de Foo Fighters
Kut he, ik ben altijd degene die iedereen loopt te pushen om kaartjes te kopen, en de rest heeft weer geen geld en blablabla.quote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Unglaublich het volgende:
Ik vond vorig jaar erg geslaagd. Wil dit jaar ook weer maar nog geen aanhang kunnen vinden.
Dat rock village is toch met die kleine huisjes? Dure grap denk ik?quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef RicoSteinmann het volgende:
Kaarten besteld inclusief overnachten in Rock Village, voor het échte festivalgevoel
www.rockvillage.bequote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Dat rock village is toch met die kleine huisjes? Dure grap denk ik?g
gaat iedereen weer mee?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
gaat iedereen weer mee?
Heb voorlopig geen geld maar wil zeker weer mee!
Plus nog het kaartje erbijquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
www.rockvillage.be
Klopt, vorig jaar erg goed bevallen moet ik zeggen. Lekker ontbijt en buffet, zwembad, jacuzzi, een goed (stapel)bed, geen wachtrij bij de douches en toiletten. Ben dit jaar 249 euri kwijt.
Dus als je met 2 man bent, betaal je 500 per man?quote:Een chalet kost los van het aantal overnachters 992 Euro (incl btw) en is enkel te huren voor de volle 4 dagen en voor maximum 4 personen boven de 18 jaar.
tof! Ik ga er ook wel vanuit dat irien meegaat jaquote:Op woensdag 8 december 2010 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
Alhoewel ik Irien nog niet gesproken heb maar ik kan me niet voorstellen dat die niet meegaat
Ik ga er ook vanuit dat de Fleet Foxes komenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
tof! Ik ga er ook wel vanuit dat irien meegaat ja
Stond Midlake er vorig jaar? Die heb ik dan helemaal gemistquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef CoJackso het volgende:
De Fleet Foxes zou heel mooi zijn. Maar het nieuwe album is nog niet uit, en volgens mij is het ook nog niet zeker wanneer het album uitkomt. Bij Werchter zijn het ook vaak de kleine bands die mij heel blij maken. Net als vorig jaar Midlake, zou dat dit jaar zeker bij Fleet Foxes (of Tallest Man on Earth/Foals/Band of Horses/Josh Ritter) het geval zijn.
Jij kan goed rekenenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dus als je met 2 man bent, betaal je 500 per man?
Daar is Rock Werchter Classic voor bedachtquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Lijkt me wel iets...voor als ik de 50 gepasseerd ben.
Ze zijn bezig met masteren. Wordt januari/februari wat ik begreep.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef CoJackso het volgende:
De Fleet Foxes zou heel mooi zijn. Maar het nieuwe album is nog niet uit, en volgens mij is het ook nog niet zeker wanneer het album uitkomt.
Ik las iets andersquote:
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, daar was ik mee bezig 10 minuten na die post.
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
2011, mijn eerste Rock Werchter [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |