weet ik, maar het kan voor zondag helpen waar je moet zoekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:14 schreef vosss het volgende:
Het merendeel van FOK woont gewoon in Nederland Peter
Geld?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:34 schreef Funzel het volgende:
Erg zuur voor Junqueira dit hoor. Had Hunter-Reay maar door moeten rijden. Vraag me wel egr af waarom ze notabene iemand van een ander team laten rijden. Iemand die dat weet?
Verder vallen ook Conway en Matos erg tegen zeg.
Bruno Junqueira betaalt niet voor zijn auto, alles komt uit de zak van A.J. Foyt zelf, zelfs ABC Supply betaalt niet voor die stickers op de #41. John Andretti heeft natuurlijk wel een echte sponsor en de auto is ook een co-inschrijving waar John een onlosmakelijk onderdeel van is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef sasquatsch het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom Junqueira? Waarom niet John Andretti (van het Andretti team), waarvan zondag al sprake zou zijn?
check rojadirecta, begint ergens tegen 18:00 uur of zo, de race om 19:00quote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef Funzel het volgende:
Hoelaat begint dit in Nederlandse tijd?
En iemand die een goeie stream heeft?
Nicequote:Op zondag 29 mei 2011 17:39 schreef Atreidez het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)laps-[the-race].html
Presentatie van de rijders nu.. Voor zolang de stream t doet![]()
Indeed, vind die B2 dan stoerderquote:Op zondag 29 mei 2011 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een verneuking van het volkslied weer zeg... pffff
Mwa.. vind dit nog wel meevallen, verslaggeving van Nascar is vaak nog een stukje gelikter.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Ermanon het volgende:
Damn, Amerikanen weten WEL hoe ze een race echt als show weg moeten zetten. Laat F1 daar maar goed naar kijken, dit is toch veel mooier?
Nascar is helemaal gelikt, dat mogen ze ook wel kopieren van mijquote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mwa.. vind dit nog wel meevallen, verslaggeving van Nascar is vaak nog een stukje gelikter.
Maar daar gaat dan ook veel meer geld in om tegenwoordig.
Er is inderdaad veel historie, maar gezien het huidige rijdersveld heeft de Indianapolis 500 niet meer de ultieme status die het in de gloriedagen van het Indycar tijdperk had.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef Migue het volgende:
Zijn jullie ook al zo nerveus voor de race? Ik wel![]()
100 jaar Indianapolis 500, bizar wanneer je er aan denkt. Wie vandaag wint wordt over 50, 100 jaar nog herinnert, of de race nu een groot spektakel is of een saaie optocht.
Dat geldt toch ook wel voor de Indy Car series als geheel.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is inderdaad veel historie, maar gezien het huidige rijdersveld heeft de Indianapolis 500 niet meer de ultieme status die het in de gloriedagen van het Indycar tijdperk had.
Ja, de grote namen en het grote geld zit in Nascar.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook wel voor de Indy Car series als geheel.
Wat wel jammer is, vind dit toch mooierquote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, de grote namen en het grote geld zit in Nascar.
Ik weet niet of je die aanname zomaar mag doen, er is geen overlap tussen de series, dus je hebt geen vergelijkingsmateriaal voor coureurs behalve je gut-feeling.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef Migue het volgende:
Valt wel mee, dit zijn allemaal geen prutsers die meedoen. Niemand doet onder voor nascarcoureurs in ieder geval.
Dat absoluut, de populairste serie bepaalt welke namen het grootste worden.quote:Het heeft meer met de series in het algemeen te maken dan de coureurs.
Mooi tip top beeldquote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef Atreidez het volgende:
http://veetle.com/index.php/channel/view#4dd2dd48b0291
Even installeren van een client, maar beter beeld en geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |