Genoeg te vinden op usenet. Heb zelf de afgelopen races (met uitzondering van Sao Paulo, omdat die niet compleet was) op die manier gekeken. Sao Paulo heb ik vervolgens op youtube bekeken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF wat zijn dat voor homo's?
Zijn die races wel nog van usenet te halen?
Afgelopen seizoen of 3 heb ik die allemaal daarvandaan geplukt
quote:Tiago Monteiro heeft interesse getoond om deel te nemen aan de seizoensfinale van de IndyCar Series in Las Vegas. De organisatie wil ongeveer vijf 'gastcoureurs' toelaten tot de laatste race van 2011 en deze krijgen een beloning van 5 miljoen dollar als ze de race weten te winnen.
Monteiro, die jaren geleden al ChampCar heeft gereden en tegenwoordig actief is in het WTCC, ziet deelname aan de race wel zitten. "Ik heb nog contacten bij enkele teams die ik nog ken uit mijn ChampCar-periode. Sommige hebben mij gevraagd of ik interesse heb om die race te rijden. Ik heb meteen al 'ja' gezegd en zelfs als er geen beloning aan vasthing, zou ik het doen", aldus Monteiro.
quote:IZOD IndyCar Series driver Simona de Silvestro, who was involved in a crash early in the practice session at the Indianapolis Motor Speedway, was transported to Methodist Hospital in Indianapolis to be treated for second-degree burns on her right hand and superficial burns on her left hand.
De Silvestro, the 2010 Chase Rookie of the Year for the Indy 500, walked without assistance from the Holmatro Safety Team to Command One for the trip to the infield care center.
She was on her seventh lap of the session when sparks were seen trailing the No. 78 Nuclear Clean Air Energy car for HVM Racing entering Turn 3 of the 2.5-mile oval. The car made contact with the SAFER Barrier in Turn 3, spun and then made contact with the SAFER Barrier and lower portion of the catch fence in Turn 4. The car slid down the track on its top, with flames surrounding it. The Holmatro Safety Team was on the scene within seconds to douse the flames.
An update will be provided when available. Track activity resumed at 1:03 p.m. after track crews repaired the catch fence.
De Silvestro, who recorded a career-best finish of fourth in the season-opening Honda Grand Prix of St. Petersburg, is 11th in the championship standings entering the 100th anniversary Indianapolis 500.
Boven De Silvestro en de Andretti auto's op dit moment. (iets van 22ste)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:49 schreef Wrijfhout het volgende:
Zeer teleurstellend dit, Average 224.3, hij was goed op weg voor een plek in de top24.
Es kijken waar hij geeindigd zou zijn.
Nog niet bij de beste 24, maar John Andretti is de eerste Andretti auto die binnen de top 24 staat.quote:
Okay, en volgende week dus de race, welke zenders zenden dit uit?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog niet bij de beste 24, maar John Andretti is de eerste Andretti auto die binnen de top 24 staat.
De baan lijkt sneller te worden met nog een half uur te gaan.
jup. beide prestaties zouden tof zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef sasquatsch het volgende:
Als het doorzet heeft Simona mazzel en is ze 24ste en heeft Tagliani pole.
Dat zal wel meevallen, ze kan morgen alsnog aan de bak en gaat het nog moeilijk krijgen om zich te kwalificeren. Geldt ook voor iedereen buiten de top 16. De tijden zijn véél te traag en de rest van het veld veel te sterk om er nu al vanuit te gaan dat de plaatsen 16 t/m 24 veilig zijn. Wordt een mooie Bump Day morgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
De Silvestro doet nu een vreugdedansje denk ik
Is hier ook morgen de race op?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef TommyGun het volgende:
Quali is net begonnen @ http://www.justin.tv/besweeet5#/w/1233636864
Ah ja. Ik zie het nu. Ik dacht dat tot en met plaats 24 veilig was, maar in theorie kan bijna het hele veld nog gebumpt worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ze kan morgen alsnog aan de bak en gaat het nog moeilijk krijgen om zich te kwalificeren. Geldt ook voor iedereen buiten de top 16. De tijden zijn véél te traag en de rest van het veld veel te sterk om er nu al vanuit te gaan dat de plaatsen 16 t/m 24 veilig zijn. Wordt een mooie Bump Day morgen.
Volgende week zondag pas..quote:
Ja kan ook. Onthoud dat nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Volgende week zondag pas..
Franchitti ook lekker bezig, Bij Top9 ligt die 2e na 3 rondjes, komt die zonder brandstof te staan in de laatste bocht.
Servia waarschijnlijk op de pole, wel een verassing maar zegt natuurlijk niks.
Als je je gewoon op de eerste 3rijen kwalificeert sta je prima.
Alleen de top negen niet, die staan wel daadwerkelijk vast. Vóór 2010 kon zelfs de pole sitter nog gebumpt worden. Op zich ook wel grappig wanneer dat gebeurt, maar daar is meer een samenzwering voor nodig dan een sportief spektakel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah ja. Ik zie het nu. Ik dacht dat tot en met plaats 24 veilig was, maar in theorie kan bijna het hele veld nog gebumpt worden.
Die zendt niet uit (alleen audio), omdat Versus de kwalificatie uitzend.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
http://racecontrol.indycar.com/
Heb alleen nog geen beelden gezien helaas
Ik krijg steeds de melding dat het maximum aantal kijkers in je land is bereikt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef ave66 het volgende:
http://www.justin.tv/specbrn3#/w/1239763696
Werkt nu perfect
Gister was er wel beeld ...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zendt niet uit (alleen audio), omdat Versus de kwalificatie uitzend.
Alleen maar op het moment dat Versus niet uitzond! De Pole shootout hebben ze niet uitgezonden (voor zover ik weet)quote:
Daar ga ik niet meer op wachten.quote:showers will be over in 30 min, then 1 hour and 30 min to dry the track according to pressdog, so they will have 30 min of track time
Okay, dan lijkt Danica Patrick met plaats 26 behoorlijk veilig lijkt mequote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
33.
Matos rijdt nu, maar hij komt in poging 2 tekort
Volgens mij niet hoor, de eerste 24 startplaatsen staan al vast als ik me niet vergis, of niet helemaal op de hoogte ben van de regels ( die zo ongeveer elke week aangepast worden)quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heel erg veilig zelfs, omdat ze nu een stuk of dertien qua tijd voor is gebleven. Vergeet niet dat de nummers 10 tot en met 24 ook nog altijd niet zeker van deelname zijn.
in dat geval wel ja. De coureur met de langzaamste tijd kan er steeds uitgegooid worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef Wrijfhout het volgende:
Dan moet in principe iedereen van 25-33 sneller zijn dan haar dus? (zat daarstraks nog een dikke mile tussen)
het is gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Door de regenbuien was er voor Hunter-Reay geen tijd meer om naar buiten te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:10 schreef Wrijfhout het volgende:
was het niet handiger voor hem geweest dan nog de baan op te gaan (voor andretti dat deed) of is er een bepaalde volgorde voor?
Zo had hij de tijd even vol kunnen maken en was hij 33ste gebleven.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 | Pos Driver Team Speed 1. Alex Tagliani Sam Schmidt 227.472mph 2. Scott Dixon Ganassi 227.340mph 3. Oriol Servia Newman/Haas 227.168mph 4. Townsend Bell Sam Schmidt 226.887mph 5. Will Power Penske 226.773mph 6. Dan Wheldon Herta 226.490mph 7. Buddy Rice Panther 225.786mph 8. Ed Carpenter Sarah Fisher 225.121mph 9. Dario Franchitti Ganassi 10. Takuma Sato KV 225.736mph 11. Vitor Meira Foyt 225.590mph 12. JR Hildebrand Panther 225.579mph 13. James Hinchcliffe Newman/Haas 225.572mph 14. Bertrand Baguette Rahal Letterman Lanigan 225.285mph 15. Davey Hamilton Dreyer & Reinbold 225.250mph 16. Helio Castroneves Penske 225.216mph 17. John Andretti Petty/Andretti 224.981mph 18. EJ Viso KV 224.732mph 19. Bruno Junqueira Foyt 224.691mph 20. Justin Wilson Dreyer & Reinbold 224.511mph 21. Jay Howard Rahal/Schmidt 224.483mph 22. Tomas Scheckter KV/SH 224.433mph 23. Tony Kanaan KV 224.417mph 24. Simona de Silvestro HVM 224.392mph 25. Paul Tracy Dreyer & Reinbold 224.939mph 26. Danica Patrick Andretti 224.861mph 27. Ryan Briscoe Penske 224.639mph 28. Marco Andretti Andretti 224.628mph 29. Charlie Kimball Ganassi 224.499mph 30. Graham Rahal Ganassi 224.380mph 31. Alex Lloyd Dale Coyne 223.957mph 32. Pippa Mann Conquest 223.936mph 33. Ana Beatriz Dreyer & Reinbold 223.879mph Did not qualify: Ryan Hunter-Reay Andretti Raphael Matos AFS Mike Conway Andretti James Jakes Dale Coyne Sebastian Saavedra Conquest Ho-Pin Tung Schmidt/Dragon Scott Speed Dragon |
Door de rijderswissel moet Hunter-Reay moet nu wel achteraan starten.quote:Andretti Autosport en AJ Foyt Racing hebben een overeenkomst gesloten om Ryan Hunter-Reay alsnog in de Indianapolis 500 te krijgen. De coureur neemt de wagen over die gekwalificeerd is door Bruno Junqueira, die daarmee voor de tweede keer in drie jaar tijd zich wel kwalificeert, maar niet deel zal nemen aan de race. Het zou Junqueira's enige race dit jaar zijn, terwijl Hunter-Reay het hele seizoen rijdt. Hunter-Reay werd op 'Bump Day' aan het slot van de sessie buiten de Indy 500 grid verwezen door zijn teamgenoot. Zijn team heeft het nu toch mogelijk gemaakt dat de Amerikaan aan de start verschijnt.
Junqueira kwalificeerde zich in 2009 voor Conquest en moest toen zijn plaats opgeven aan teamgenoot Tagliani. Dit jaar is het nog wranger voor de Braziliaan, omdat zijn team de wagen opgeeft voor de coureur van een ander team. Junqueira reageerde: "Het team is goed voor me geweest. Ik heb plezier gehad en het team heeft zich goed gekwalificeerd. Ik hoop dat in de toekomst mensen zien dat ik nog steeds deze wagens kan rijden en ik zou graag weer fulltime gaan rijden."
weet ik, maar het kan voor zondag helpen waar je moet zoekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:14 schreef vosss het volgende:
Het merendeel van FOK woont gewoon in Nederland Peter
Geld?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:34 schreef Funzel het volgende:
Erg zuur voor Junqueira dit hoor. Had Hunter-Reay maar door moeten rijden. Vraag me wel egr af waarom ze notabene iemand van een ander team laten rijden. Iemand die dat weet?
Verder vallen ook Conway en Matos erg tegen zeg.
Bruno Junqueira betaalt niet voor zijn auto, alles komt uit de zak van A.J. Foyt zelf, zelfs ABC Supply betaalt niet voor die stickers op de #41. John Andretti heeft natuurlijk wel een echte sponsor en de auto is ook een co-inschrijving waar John een onlosmakelijk onderdeel van is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef sasquatsch het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom Junqueira? Waarom niet John Andretti (van het Andretti team), waarvan zondag al sprake zou zijn?
check rojadirecta, begint ergens tegen 18:00 uur of zo, de race om 19:00quote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef Funzel het volgende:
Hoelaat begint dit in Nederlandse tijd?
En iemand die een goeie stream heeft?
Nicequote:Op zondag 29 mei 2011 17:39 schreef Atreidez het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)laps-[the-race].html
Presentatie van de rijders nu.. Voor zolang de stream t doet![]()
Indeed, vind die B2 dan stoerderquote:Op zondag 29 mei 2011 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een verneuking van het volkslied weer zeg... pffff
Mwa.. vind dit nog wel meevallen, verslaggeving van Nascar is vaak nog een stukje gelikter.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Ermanon het volgende:
Damn, Amerikanen weten WEL hoe ze een race echt als show weg moeten zetten. Laat F1 daar maar goed naar kijken, dit is toch veel mooier?
Nascar is helemaal gelikt, dat mogen ze ook wel kopieren van mijquote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mwa.. vind dit nog wel meevallen, verslaggeving van Nascar is vaak nog een stukje gelikter.
Maar daar gaat dan ook veel meer geld in om tegenwoordig.
Er is inderdaad veel historie, maar gezien het huidige rijdersveld heeft de Indianapolis 500 niet meer de ultieme status die het in de gloriedagen van het Indycar tijdperk had.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef Migue het volgende:
Zijn jullie ook al zo nerveus voor de race? Ik wel![]()
100 jaar Indianapolis 500, bizar wanneer je er aan denkt. Wie vandaag wint wordt over 50, 100 jaar nog herinnert, of de race nu een groot spektakel is of een saaie optocht.
Dat geldt toch ook wel voor de Indy Car series als geheel.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is inderdaad veel historie, maar gezien het huidige rijdersveld heeft de Indianapolis 500 niet meer de ultieme status die het in de gloriedagen van het Indycar tijdperk had.
Ja, de grote namen en het grote geld zit in Nascar.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook wel voor de Indy Car series als geheel.
Wat wel jammer is, vind dit toch mooierquote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, de grote namen en het grote geld zit in Nascar.
Ik weet niet of je die aanname zomaar mag doen, er is geen overlap tussen de series, dus je hebt geen vergelijkingsmateriaal voor coureurs behalve je gut-feeling.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef Migue het volgende:
Valt wel mee, dit zijn allemaal geen prutsers die meedoen. Niemand doet onder voor nascarcoureurs in ieder geval.
Dat absoluut, de populairste serie bepaalt welke namen het grootste worden.quote:Het heeft meer met de series in het algemeen te maken dan de coureurs.
Mooi tip top beeldquote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef Atreidez het volgende:
http://veetle.com/index.php/channel/view#4dd2dd48b0291
Even installeren van een client, maar beter beeld en geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |