Ze dronk de borst niet helemaal leeg, nee. Maar ze hapte wel goed aan, en dr luiers waren goed vol, dus ik maakte me niet superveel zorgen. Bikkeltjequote:Op donderdag 9 december 2010 10:22 schreef Orea het volgende:
Drinkt ze dan ook slecht aan de borst Davinia? Want een dubbele oorontsteking, ai dat doet zeer met drinken/slikken!!!
Fijn gevoel hequote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Ticootje het volgende:
Leyla laat ik ook zelf pakken, soms is ze zo uitgehongerd dan pakt ze net erboven en keihard zuigen!! Zuigzoen boven je tepel. Echt een kracht zetten ze zeg.
Ja echt, een dyson is er niets bij.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Fijn gevoel hedaarom heb ik Niels tot voor kort geholpen met aanleggen.
Als je er kloven van krijgt niet neequote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef pessie het volgende:
Secuur aanleggen, wat is dat? Zal vast die ene dag dat de kraam er was voordat we met TH begonnen voorbij zijn gekomen, nu doe ik gewoon alsof Nathan wel weet waar hij mee bezig is, hij hapt gewoon maar wat aan zeg maar. Dat is dus niet goed?
Ah, dus je jouwe doet ook alsof ze uitgehongerd is.. Leyla valt echt aan!! Ze gromt er nog net niet bij, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Hier is het nieuw om, als ik mijn borst nog aan het bevrijden ben, alvast met zoekende mond, armen samenklemmend (want wie weet zit er ineens een borst tussen!!!) aan te vallen.. om vervolgens gefrustreerd te raken, want op die manier duurt het alleen maar langer
Ja en dan te gulzig gnorf gnof.. En dan verslikt ze zich weer eens.. Standaard elke voeding.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef Orea het volgende:
Hier is het geen gegrom (nog) maar wel echt snif, gnorf en dan dat bekkie als een uitgehongerd vogeltje!
En wat goed! Ze heeft het dus echt door inderdaad! Fijn!
Hopelijk knap je nu snel opquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef RockabeIIa het volgende:
pessie
Qua BV zijn we afgebouwd!
Gisternacht heb ik (denk ik) voor het laatst gevoed, maar heel misschien doe ik morgenochtend nog een aller- allerlaatste keer! Er zat toen 2,5 dag tussen en eigenlijk was het meer troostdrinken, anders had ik hem nog niet aangelegd (maar wel troostdrinken met een dikke boer en trots kijken naderhand).
Jammer, want eigenlijk ging het nog best heel goed, maar ik ben toch geadviseerd door de gyn om voor mijn lichaam te stoppen. Loek heeft er trouwens meer moeite mee dan ik, maar die overleeft het welHet is goed zo. Heb een goed gevoel overgehouden aan deze 14,5 maand voeden waarvan 12 ft.
Ty ladies! Voor tips, advies, feedback en alles wat ik mee heb mogen lezen
Dat had Elise vooral in het begin heel erg, zo aandoenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef Orea het volgende:
en dan dat bekkie als een uitgehongerd vogeltje!
Elise laat er zelf vrijwel altijd 3 á 4 uur tussen zitten. Ik weet eigenlijk zeker dat ze honger heeft als ik haar aanleg. Dat ze na de speentjes-truc echt lekker lang ligt te drinken, bewijst dat ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Orea het volgende:
Heel herkenbaar! Leia heeft dat ook.. Wat hier hielp was er tijdelijk echt minimaal 3 uur tussen te laten, daarvoor dronk ze nog wel vaker, maar schijnbaar moest ze dan teveel moeite doen ofzo. Nu doet ze het nog af en toe, maar ze had het echt vrij vaak.. Ze drinkt nu wel weer vaker dan om de 3 uur overigens..
Ik heb bij de jongste vanaf dat ze ongeveer een jaar was, alleen 's ochtends gevoed. Dan dronk ze ook het meest/langst. En dat nog weer ruim een jaar gedaan. Volgens mij ben ik gewoon van de ene dag op de andere 's avonds gestopt met voeden. Af en toe werd ze wel eens 's avonds laat of 's nachts wakker en kreeg ze nog wel eens een slokje, maar dat was meer voor de troost dan voor de voeding.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef Chan het volgende:
Ik heb even een afbouwvraagje.. Timo krijgt nog een ochtend- en een avondvoeding. Tijdens de avondvoeding drinkt hij niet altijd meer even veel, maar andere keren ook juist nog wel. Ik zit te twijfelen met de avondvoeding te stoppen, maar als ik dat doe, is het dan verstandig dit geleidelijk te doen ivm terugloop van productie? Het is haast 50% minder dat hij dan zou drinken en ik ben een beetje bang dat ik dan straks helemaal niks meer heb.. Of zou dat wel meevallen en kan het best van de ene op de andere dag?
Ik weet wel hoe ik een hamburger moet maken maar van je plaatjes snap ik even niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben ff los gegaan met Powerpoint
Wel via Tinypic, photobucket doet raar...
[ afbeelding ]
De vingers moeten dus gestrekt bij het hamburgeren. Dat was niet alleen makkelijk voor de Powerpoint
ja dat is eigenlijk ook wel waar ik naartoe wil.. 's ochtends een voeding en 's avonds alleen nog maar als het een keertje als troost of zo nodig is. Maar ik vind het toch wel erg moeilijk om die avondvoeding zomaar te stoppen. Hij geniet er over het algemeen genomen nog best wel heel erg vanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik heb bij de jongste vanaf dat ze ongeveer een jaar was, alleen 's ochtends gevoed. Dan dronk ze ook het meest/langst. En dat nog weer ruim een jaar gedaan. Volgens mij ben ik gewoon van de ene dag op de andere 's avonds gestopt met voeden. Af en toe werd ze wel eens 's avonds laat of 's nachts wakker en kreeg ze nog wel eens een slokje, maar dat was meer voor de troost dan voor de voeding.
Jamaar, jamaar!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik een hamburger moet maken maar van je plaatjes snap ik even niks
Maar wel ontzettend lief dat je zoveel moeite hebt gedaan
Ik vind je tekening errug cool Davinia en ik moest erom lachenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar!
Dit is een "artist impression", zie je dat niet?
Wup, ik laat mn borst eigenlijk nooit los tijdens het drinken. Idd vanwege het risico dat je de hap verandert.
ik hou ook niet stevig vast, maar blijf wel ondersteunen. Dus dan hou je dezelfde vorm vast.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik vind je tekening errug cool Davinia en ik moest erom lachen![]()
![]()
Ik dacht altijd dat je je borst los moet laten tijdens het drinken omdat anders de melk niet goed door kan stromen?
Het zal misschien ook wel moeten bij vrouwen met hele grote borsten he, anders wordt het kind bedolvenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik hou ook niet stevig vast, maar blijf wel ondersteunen. Dus dan hou je dezelfde vorm vast.
Ik heb ook grote borsten en toch hou ik ze zelden vast. Inderdaad om de melkstroom niet te belemmeren. Ik moet gewoon mijn kind een halve meter verder leggen dan jij Twinklyquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Het zal misschien ook wel moeten bij vrouwen met hele grote borsten he, anders wordt het kind bedolven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |