Hoelang heb jij domperion gebruikt? Wanneer merkte je resultaat?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:27 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben trouwens zo ontzettend blij dat die ochtendvoeding nog gewoon lukt! In m'n hoofd had ik het bv-tellertje al stilgezet op 14 maanden. Ik had me er wel bij neer kunnen leggen, hoor, maar vond het zo jammer en verdrietig. En nu doe ik het gewoon nog steeds! Ondanks dat ik bijna een week Cerazinnine heb geslikt en al zeker drie weken geen Domperidon meer gebruik.
aiquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst geen melk meegegeven. Best raar idee.
Gister hadden ze weer alles opgewarmd (Aviva had maandag en dinsdag braaf gedronken), waarop madam weer alles weigerde. Ikmoest Aviva ophalen omdat ze ziekjes was, dus niet gekolfd, dus geen verse melk voor vandaag. Ik ga geen vriezermekk meegeven als ze weer in de weigermodus is. Dan kan je er helemaal niets meer mee.
Op het Kdv zei ik tegen Aviva 'zo, dan gooien we deze opgewarmde melk lekker weer in de vriezer'
Toen zei de leidster dat dat helemaal niet goed was, ivm afgebroken voedingsstoffen en zo. Ik was gepast onder de indruk dat ze dat wist!
(Deze opgewarmde melk heb ik in de vriezer gegooid voor het Erasmus MC voor testmelk. Met de opmerking ebiij geschreven. Mogen zij beslissen of het geschikt voor ze is.)
Toen vertelde de leidster verder dat de antistoffen na 7 mnd wel op waren... Dat is dan weer jammer. Zij wist het allemaal omdat ze vpk op het cb was geweest en daar de bv-cursus gaf...
Tsja, ze had het een beetje goed. Dat is al iets, nietwaar?
Ja, na 7 mnd is het meer voor de gezelligheid dan voor de weerstand ed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef pessie het volgende:
Davinia heb je haar nog de vraag gesteld waarom de WHO 2 jaar aanraad als het na 7 maand toch geen zin meer zou hebben?
Ze missen een formuliertje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef Orea het volgende:
Wordt het niet vergoed?wat is dat dan weer voor een onzin?
Kunnen ze dat formuliertje niet alsnog ergens vandaan toveren?quote:
Ik heb echt heel erg last van "melkafscheiding uit de tepels bij vrouwen"quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:48 schreef Ssserpente het volgende:
Welke bijwerkingen hadden jullie dan?
Verstoppingquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:48 schreef Ssserpente het volgende:
Welke bijwerkingen hadden jullie dan?
En als je bv in een bekertje aanbiedt? Of sap? Of idd karnemelk etc.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Twinkly het volgende:
Nou ja zeg Ticootje, het moet toch gewoon vergoed wordenDan krijg je het toch nog wel alsnog met terugwerkende kracht terug?
Hoe gaat het nu Orea? Rot hoor dat je productie zoveel last heeft van je menstruatie![]()
[..]
Ik heb echt heel erg last van "melkafscheiding uit de tepels bij vrouwen"![]()
Sorry
Niels drinkt nog steeds voor en na ieder slaapje bij mij en hij komt zo'n 2 a 3 keer per nacht voor een voeding. Alleen 's nachts drinkt hij op zijn eigen verzoek, de andere keren bied ik hem de borst aan. Overdag in de huiskamer drinkt hij niet omdat er teveel afleiding is, daarom ben ik met actief aanbieden (in de prikkelarme slaapkamer) begonnen toen hij een maand of 8 was: hij had vrijwel droge luiers.
Wat aangeraden wordt is om na het eerste jaar de borst na de vaste voeding aan te bieden, bij ons is het dus nog steeds andersom. Op zich eet hij wel voldoende.
Nou wilde ik gisteren proberen wat er gebeurd als ik alleen nog voor zijn slaapjes de borst aanbiedt, maar hij drinkt dan nog steeds maar 1 borst en hij drinkt vrijwel geen water tussendoor. Water is vooral leuk om uit je mond te laten lopen. Hij heeft sowieso niet zulke natte luiers overdag en gisteren waren ze nog minder nat.
Vanmorgen had hij een bijna doorgelekte plasluier, dat is al heel lang niet meer voorgekomen. Ik had natuurlijk erg volle borsten omdat hij overdag minder gedronken had en dit heeft hij vannacht ingehaald.
Hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken? Of zal ik gewoon doorgaan met voor en na ieder slaapje de borst aanbieden? Ik ben een beetje bang dat hij te weinig vocht binnenkrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |