Wat lief dat je ernaar vraagt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef Twinkly het volgende:
En je kinderen hebben jouw lijf nog wel nodig hoor Kersjes, voor de dikke knuffelsessies!![]()
Hoe gaat het nu met de ochtendvoeding Ssserpente?
Laatst bij de dokter een hevig gesluierde vrouw die haar zoontje voedde. T voelde erg ongepast om te koekeloeren, dus ik keek bewust weg, maar ik ben toch erg benieuwd hoe ze dat nou deed. 't Zag er erg ingewikkeld uit. En ook wel komisch, twee beentjes die zo uit een grote zwarte sluier stekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef Pvoesss het volgende:
Wow wat vliegt de tijd orea!!
Ik zag vandaag iemand voeden met een uierbedekker
Ik heb meer gekeken dan ik normaal zou doen juist door dat ding het zag er zo stom uit.. Ze had ook helemaal geen contact meer met dr baby.. Hij lag er echt helemaal onder..
En dan te bedenken dat het eigenlijk allemaal goed ging tot ze niet voldoende aankwam... Toen begonnen de zorgen en het gedoe met flessen, flesweigeren enz...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Ssserpente het volgende:
Ik las een tijdje geleden een column van een journaliste in Afganistan oid. Was in een mama- of babytijdschrift, bedenk ik me nu. Zij verbaasde zich er zo over dat de volledig gesluierde vrouwen daar totaal geen moeite hadden met voeden in het openbaar. Midden in een druk winkelcentrum flhttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/bold.pngoepten die zo hun tiet tussen de lappen vandaan.![]()
Saffier, heb je die vervelende opmerking van die collega al van je af kunnen zetten. Echt lekker laten lullen, hoor, ze is het echt niet waard om je rot over te voelen. Zijn er andere collega's die roken? Die besteden daar dan ongetwijfeld veel meer (en veel langer hun) tijd aan dan jij aan het kolven! Lekker blijven doen wat voor jullie het beste is!
![]()
Whoei, goed bezig, Leia en Orea!
En je creëert ongemak voor jezelf. Ok, ik weet, toen ik nog zwanger was kon ik me er geen voorstelling van maken, bv in het openbaar, maar ik ben nu zo makkelijk dat ik zelfs mensen (vrouwen) mee laat kijken die ik niet ken omdat ze het zo mooi vinden een vrouw te zien met een kindje aan de borst.quote:Op zondag 28 november 2010 13:36 schreef WupWup het volgende:
Tico wat goed dat ze de fles pakt, dat scheelt een berg zorgen zeg!
Twinkly, ik geloof dat ook wel inderdaad. Emma ging flesweigeren op het moment dat ik begon met solliciteren en toen ik de eerste baan niet kreeg (en dus de druk van de ketel was) dronk ze weer als vanouds![]()
Die uddercovers ja... (die naam ook echt he) Fijn dat het voor sommige vrouwen een goede oplossing is om openbaar te voeden, dat meen ik echt! Alleen in de strijd om borstvoeding weer de maatschappelijke norm te laten zijn, is dit symptoombestrijding. Je haalt het ongemak voor het invidu weg, maar toont aan de buitenwereld dat het iets is om te verstoppen. Eén medaille, twee kanten
Was lastig. Ik heb het er met mijn andere collega en tevens leidinggevende over gehad. Ik heb me te verantwoorden naar háár en niet naar die collega ook al is ze assistent van de leidinggevende, dat scheelde wel. Er is maar een rookster in het team die bewuste collega jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Ssserpente het volgende:
...
Saffier, heb je die vervelende opmerking van die collega al van je af kunnen zetten. Echt lekker laten lullen, hoor, ze is het echt niet waard om je rot over te voelen. Zijn er andere collega's die roken? Die besteden daar dan ongetwijfeld veel meer (en veel langer hun) tijd aan dan jij aan het kolven! Lekker blijven doen wat voor jullie het beste is!
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |