abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89678728
Wat leuk Jelief :D

Mijn lijkt liggend voeden ook wel relaxed :) helemaal als je kindje dan in bed naast je ligt of in de co-sleeper.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89681408
Oeh, wat leuk Jelief, en fijn ook!

Mijn zusje proestte afgelopen weekend nog net niet haar hap eten uit, toen ik zei dat WHO borstvoeding tot 2 jaar adviseert. :D Is ze alvast voorbereid :+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_89686060
Anna wou net haar flesje bv niet leegdrinken, dus het flesje stond hier nog, en toen heeft Graeme het opgedronken! :o :D Zijn eerste keer bv! En hij vond het volgens mij nog erg lekker ook :D
Mn Lief keek echt een beetje zo van ieuw, dus toen heb ik hem maar uitgelegd dat het voor Grae ook heus nog goed is, en als hij het lekker vind en het is over, is het toch zonde om het weg te gooien als hij het ook lust :)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89689415
Goed zo Graeme! :Y)

Ah, bekend dus, die nachtmerries. :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 8 december 2010 @ 21:11:34 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89694919
Hier 's nachts liggend voeden. En ook ik denk wel eens: aargh! hij is uit bed gevallen/onder de dekens/geplet door mijn man/etc, maar ik heb hem dan inderdaad slaapdronken in bed gelegd ;)

tessie, wat goed!
Mijn collega heeft een keer wat bv geproefd. Ze was gewoon nieuwsgierig en ik had net gekolfd. Glaasje erbij en hoppakee. Ze vond het lekker! :D

Morretje, heel herkenbaar. :Y
pi_89695142
Coole collega Asy! :D

Goedzo Graeme, mamamelk de witte motor he :Y)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 8 december 2010 @ 21:59:31 #257
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89697537
Tessie gefeliciteerd! Wow zeg!!!!

Ik voed vandaag ook alweer 4 maanden volledig!
pi_89698101
Tessie, gefeliciteerd! Ik vind het echt heel stoer van je! O+
Bijzonder dat je het toch kunt ervaren zo samen met Anna en ook nog een beetje met Graeme.

Pessie, jij ook gefeliciteerd! Hoe gaat het voeden nu? Voed je al veel zonder hoedje?

Door jullie posts realiseerde ik me net ineens dat ik ook al 18 maanden en 1 dag bv geef! :D
Met hoed trouwens.

Was van de week bij de dokter en ze vroeg hoeveel weken ik bv gaf, maar dat kon ik zo snel niet uitrekenen hoor. Op dat formulier kun je alleen weken aangeven. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 8 december 2010 @ 22:27:28 #259
259886 pessie
pi_89699136
Oeke 18 maanden!!

Hier vandaag al bijna volledig TH loos *O* . Helaas wel weer een kloofje... Nou ja, is niet anders.
pi_89700148
Haha oeke, het uitstrijkjesformulier. Komt geregeld voorbij ook op het andere forum met berekeningen van meerdere jaren _O-

*O* bijna TH-loos! *O* Jammer van het kloofje. Even weer secuur aanleggen!
pi_89709819
Hier doet de borst in elk geval niet meer echt zeer.. zolang ie 'leeg' is voelt ie goed aan.. zodra er weer melk aangemaakt wordt voelt ie heel snel echt zwaar aan en dat voelt onprettig.. Als ik dan kolf komt er max 20 cc uit.... Maf toch!

Leia pakt hem af en toe wel *O* dus ik blijf hem zeker aanbieden, zij leegt hem toch beter dan mijn kolf..
  donderdag 9 december 2010 @ 10:21:42 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89710069
Pessie, wat goed, bijna tepelhoedjesloos! *O* *O*
Oeke, wat een mooie mijlpaal! *O*
En 18 mnd = 52 + 26 = 78 weken ;)

Orea, fijn dat je borst vannacht niet ontploft is! Blijf nog ff een dagje ibu nemen en goed leeg laten drinken (zo mogelijk eerst verwarmen voor je Leia aanlegt), dan is het morgen wrs weer helemaal goed.

Trouwens, Aviva heeft/had een dubbele oorontsteking. Kan dit de reden zijn tot flesweigeren? Ze is nu weer op het kdv, heb weer melk meegegeven, ben benieuwd...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_89710093
Drinkt ze dan ook slecht aan de borst Davinia? Want een dubbele oorontsteking, ai dat doet zeer met drinken/slikken!!!
  donderdag 9 december 2010 @ 10:38:53 #264
259886 pessie
pi_89710569
Orea, ik hoorde een keer van een vriendin dat tijdens het voeden een luier gevuld met warm water op je borst leggen ook nog kan helpen.

Secuur aanleggen, wat is dat? Zal vast die ene dag dat de kraam er was voordat we met TH begonnen voorbij zijn gekomen, nu doe ik gewoon alsof Nathan wel weet waar hij mee bezig is, hij hapt gewoon maar wat aan zeg maar. Dat is dus niet goed?
Het is vooral 's ochtends vroeg lief, dan leg ik hem op zn rug in ons bed en ga ik er op mn zij naats liggen, dan draait ie en doet ie hap-slik-hap-slik. Zo leuk...
  donderdag 9 december 2010 @ 11:14:44 #265
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89711473
OK, poging 2...

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:22 schreef Orea het volgende:
Drinkt ze dan ook slecht aan de borst Davinia? Want een dubbele oorontsteking, ai dat doet zeer met drinken/slikken!!!
Ze dronk de borst niet helemaal leeg, nee. Maar ze hapte wel goed aan, en dr luiers waren goed vol, dus ik maakte me niet superveel zorgen. Bikkeltje O+
En ze wilde alleenmaar in de rugbyhouding drinken.

pessie, je kan zelf ook een beetje sturen hoe Nathan aanhapt. Goed recht voor je leggen (dus zn mondje op de juiste hoogte en zijn gezicht recht naar je toe), borst voorvormen (wel je handen evenwijdig aan zijn mond krommen ;) ), dat werk.
De hap is al groot genoeg, want dat moet wel met het tepelhoedje.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_89712235
Leyla laat ik ook zelf pakken, soms is ze zo uitgehongerd dan pakt ze net erboven en keihard zuigen!! Zuigzoen boven je tepel. Echt een kracht zetten ze zeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89712393
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Ticootje het volgende:
Leyla laat ik ook zelf pakken, soms is ze zo uitgehongerd dan pakt ze net erboven en keihard zuigen!! Zuigzoen boven je tepel. Echt een kracht zetten ze zeg.
Fijn gevoel he :X daarom heb ik Niels tot voor kort geholpen met aanleggen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89712423
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Fijn gevoel he :X daarom heb ik Niels tot voor kort geholpen met aanleggen.
Ja echt, een dyson is er niets bij.
pi_89713818
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef pessie het volgende:
Secuur aanleggen, wat is dat? Zal vast die ene dag dat de kraam er was voordat we met TH begonnen voorbij zijn gekomen, nu doe ik gewoon alsof Nathan wel weet waar hij mee bezig is, hij hapt gewoon maar wat aan zeg maar. Dat is dus niet goed?
Als je er kloven van krijgt niet nee ;) http://www.borstvoeding.c(...)mtijd/aanleggen.html
pi_89714551
Hier is het nieuw om, als ik mijn borst nog aan het bevrijden ben, alvast met zoekende mond, armen samenklemmend (want wie weet zit er ineens een borst tussen!!!) aan te vallen.. om vervolgens gefrustreerd te raken, want op die manier duurt het alleen maar langer :D
pi_89715062
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Hier is het nieuw om, als ik mijn borst nog aan het bevrijden ben, alvast met zoekende mond, armen samenklemmend (want wie weet zit er ineens een borst tussen!!!) aan te vallen.. om vervolgens gefrustreerd te raken, want op die manier duurt het alleen maar langer :D
Ah, dus je jouwe doet ook alsof ze uitgehongerd is.. Leyla valt echt aan!! Ze gromt er nog net niet bij, maar wat niet is kan nog komen.

Oh en gister mn hele huis overhoop gehaald, ze was in de middag bij papa maar ze had al 3 flessen op het kdv gehad, laatste om 13.45. Toen ik thuis kwam had ze zich dus nog niet gemeld, maar omdat M. wel had gezegd dat de laatste fles kwart voor 2 was had ik dus verwacht dat ze zich nog zou melden voordat ik thuis zou zijn en dus nog een keer gekolfd. Dus ik had niet zo heel veel in mn borsten, maar madam wel honger... En haar fles was uiteraard nergens te vinden. (we hebben er dus 2, 1 ligt op het kdv, de andere thuis, dacht ik) KAK! Dus toch maar aanleggen, ja veel zuigen weinig slikken... Maar ze viel ook in slaap, prima melk mee naar mn ouders en ik had nog een difraxspeen... Nou in godsnaam dan maar, als ze echt honger heeft dan zien we wel.. En ja hoor... Zonder problemen, ze heeft het gewoon door. En met de difrax drinkt ze veel beter, veel rustiger. Ja niet raar dat is netjes een S, zoals het hoort op haar leeftijd. Die nuby gaat megasnel en ze maakt er echt een kliederboel van...
Thuis lekker nog ff oefenen met difrax en dan dus overstappen op de trage flow, want dan drinkt ze wel heel netjes 10 minuutjes... in plaats van 3 minuten klok klok op.
pi_89715674
Fijn dat ze steeds beter uit de fles gaat drinken!

[ Bericht 80% gewijzigd door Sonnetje85 op 09-12-2010 13:11:39 (ander topic dan ik dacht) ]
pi_89718852
Hier is het geen gegrom (nog :D) maar wel echt snif, gnorf en dan dat bekkie als een uitgehongerd vogeltje! :')

En wat goed! Ze heeft het dus echt door inderdaad! Fijn!
pi_89718897
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef Orea het volgende:
Hier is het geen gegrom (nog :D) maar wel echt snif, gnorf en dan dat bekkie als een uitgehongerd vogeltje! :')

En wat goed! Ze heeft het dus echt door inderdaad! Fijn!
Ja en dan te gulzig gnorf gnof.. En dan verslikt ze zich weer eens.. Standaard elke voeding. :')
  donderdag 9 december 2010 @ 15:32:12 #275
259886 pessie
pi_89722016
Edit: verkeerde topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')