quote:
Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef Orea het volgende:Hier is het nieuw om, als ik mijn borst nog aan het bevrijden ben, alvast met zoekende mond, armen samenklemmend (want wie weet zit er ineens een borst tussen!!!) aan te vallen.. om vervolgens gefrustreerd te raken, want op die manier duurt het alleen maar langer

Ah, dus je jouwe doet ook alsof ze uitgehongerd is.. Leyla valt echt aan!! Ze gromt er nog net niet bij, maar wat niet is kan nog komen.
Oh en gister mn hele huis overhoop gehaald, ze was in de middag bij papa maar ze had al 3 flessen op het kdv gehad, laatste om 13.45. Toen ik thuis kwam had ze zich dus nog niet gemeld, maar omdat M. wel had gezegd dat de laatste fles kwart voor 2 was had ik dus verwacht dat ze zich nog zou melden voordat ik thuis zou zijn en dus nog een keer gekolfd. Dus ik had niet zo heel veel in mn borsten, maar madam wel honger... En haar fles was uiteraard nergens te vinden. (we hebben er dus 2, 1 ligt op het kdv, de andere thuis, dacht ik) KAK! Dus toch maar aanleggen, ja veel zuigen weinig slikken... Maar ze viel ook in slaap, prima melk mee naar mn ouders en ik had nog een difraxspeen... Nou in godsnaam dan maar, als ze echt honger heeft dan zien we wel.. En ja hoor... Zonder problemen, ze heeft het gewoon door. En met de difrax drinkt ze veel beter, veel rustiger. Ja niet raar dat is netjes een S, zoals het hoort op haar leeftijd. Die nuby gaat megasnel en ze maakt er echt een kliederboel van...
Thuis lekker nog ff oefenen met difrax en dan dus overstappen op de trage flow, want dan drinkt ze wel heel netjes 10 minuutjes... in plaats van 3 minuten klok klok op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.