Wat is je lengte en gewicht dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:00 schreef Braddie het volgende:
ja, nog een kleine 15 kilo ongeveer...
Ook niet altijd hoor. Mijn vriendinnetje kotste me uit tot een maand of wat geleden.quote:
~quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor. Mijn vriendinnetje kotste me uit tot een maand of wat geleden.
1,79 en 93 kilo..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef Djahani het volgende:
[..]
Wat is je lengte en gewicht dan?
Opzich is het niet heel erg, maar er mogen wel een paar kilo's af ja.quote:
Fijn om dat te horen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor. Mijn vriendinnetje kotste me uit tot een maand of wat geleden.
Neger beter verander je dat Chevrolet logo in een Batavus want goddamnnnn.quote:
Tot die tijd doen we alsof het ons iets boeitquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef robr0 het volgende:
laat me raden over een half uur krijgen we weer te horen dat je buurman achter je pc heeft gezeten en dat dit bericht verzonnen is
Gelukkig is schoonheid wel een relatief begrip.quote:
Verder ben ik stoer hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Neger beter verander je dat Chevrolet logo in een Batavus want goddamnnnn.
Ik vind d`r echt vrij bijzonder, ik kan zo`n beetje via de mail/chat alles met haar delen!.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef Djahani het volgende:
[..]
Opzich is het niet heel erg, maar er mogen wel een paar kilo's af ja.
Is het meisje echt zo bijzonder dat je niet iemand anders wilt? En is zij het enigste meisje die met jou en je vrienden omgaat? Dus iedereen wilt haar?
Hmm...quote:
Zelfingenomen wijf!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind d`r echt vrij bijzonder, ik kan zo`n beetje via de mail/chat alles met haar delen!.
Ze is de enige normale die met mij en m`n vrienden omgaat, nou zit er zo`n andere gozer bij, die heeft een vriendin, en die is haar voor de lol aan het bespelen kijken wanneer ze hapt, terwijl ze weet dat IK wel serieus iets met haar probeer te krijgen......... maar ik ben een dikke gozer in haar ogen, en hij ziet er goed uit.
quote:
Tevens: ga er over praten met je vrienden Bradley. Sowieso vind ik het gewoon laag dat ze met de hinde in kwestie gaan lopen doen terwijl ze bij jou te gast zijn en weten dat jij haar wilt.quote:Gekke Braddie, met een GhettoBlaster, getverdemme, vieze fonk
Gekke Braddie wil te graag ,het is niet gezond
Iedereen kent er één in zijn omgeving,
het type dat meedoet maar hij zorgt alleen voor verveling
Sjeezen, Gekke Braddie kom op vorm je eigen mening
Laatst zei die Weer:
"Ey stick, krijg jij mij de game in,
ik rap ook weetje, wacht ik laat je horen
Ik heb een aangeboren natuurlijke cameraperformance,
we gaan Scoruh"
Ik zeg Braddie, doe ff rustig, je gaat te vlug,
plus vorige week was je nog clubnicht
Nu kom je hier met een oversized wijde hiphopbroek,
nu wil je dealen op de straathoek, je bent niet slim genoeg
"Trendhopper"
Vroeger bij voetbal werdtie standaard als laatste gekozen,
een tragische gozer, Geen neus voor de goal,
zn pass is te verwaarlozen,
dus nu staatie te smoken, de dagelijke dosis
"omdat et erbij hoort tochh"
Ik laat em in zn waarde,
maar dit verschijnsel komt nog vaker voor dan water uit de kraan
Hij valt dames lastig bij gebrek aan een openingszin
Zogenaamde Casanova, ik geloof er niet in!
[Refrein]
Gekke Braddie, je wilt te graag
Gekke Braddie, het is beter dat je chillt vandaag
Gekke Braddie, de zus van Braddie, Check dit
Ze loopt te zeiken over der lichaam terwijl ze nagenoeg perfect is
Gedraagt zich echt als een "bitch"
Maar verwacht respect als Vrouw,
Ze werd steeds gekker, en verder dan Kelly omgebouwd
Maar nog niet tevreden, der kont is de lelijk
Onzeker komt ze constant je sportsschool betreden,
En op tv, spreken ze met een grote bek
Alsof alles kan, Veronica maakt van mooi perfect
Braddie doe niet gek, als je jezelf was,
Had je respect gehad, het is niet meer dan een slechte grap
Van het rechte pad, naar de plastische chirurg
Je passievrucht is kurkdroog, plus je past niet in een jurk
Je valt door de mand, Echt waar Braddie
Robert Schumacher heeft zn mes klaar Braddie
Make-up, of facelift om te verbloemen dat je feest
nee, het mocht niet baten, We noemen je nog steeds Gekke Braddie
[Refrein]
Ik heb 3 dagen met d`r gewerkt in een muziekzaak...quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
Braddie, even een serieuze opmerking. Je vrienden en het meisje in kwestie komen dus geregeld bij jou in huis. En je vrienden weten dat je haar wel zou willen raken. Vervolgens gaan ze voor jouw ogen met dat meisje flirten en doen? Wat zijn dat voor vrienden? Misschien is er hulp. Misschien is er de Telefoon. Je moet er in ieder geval met je kornuitjes over praten want dit is wel erg laag. Laat voortaan niemand meer binnen. Behalve je ouders. Het meisje in kwestie. Jezelf. En Petro.
Jezelf zijn vrouwen overdreven gaan imponeren heeft geen zin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:55 schreef Braddie het volgende:
Wat kan ik doen?
Help...
Ik wil wat zekerder worden, en mezelf in een goed daglicht bij haar zetten.
Laat je instrument dan zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hmm...
Bij mij is het niet echt heel erg te zien in m`n gezicht, maar zodra ze dan m`n buik zien knappen ze echt heel erg af......
Op gezicht ook wel eigenelijk, omdat ik een bril draag...
Ik heb er zelf geen last van, en mijn vriendin is gewoon super slank! Gewoon een lekker wijf! Dus ze moet je ook waard zijn he!quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hmm...
Bij mij is het niet echt heel erg te zien in m`n gezicht, maar zodra ze dan m`n buik zien knappen ze echt heel erg af......
Op gezicht ook wel eigenelijk, omdat ik een bril draag...
Ja mang, fucking bitches. Allemaal gaan voor die gast die geen fuck geeft, veilig is (want vriendin) en een beetje met haar dolt in plaats van die tedere jongen met het zachte innerlijk en de slachtofferrol.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen met d`r gewerkt in een muziekzaak...
Ze weten wel dat ik d`r leuk vind, althans 1 van die gasten dan, ik probeer het als ze er zijn zo min mogelijk te laten merken..
En ja, ik vind het best wel naar dat ze haar dan gaan proberen in te palmen.
1 zo`n gast zat er vandaag nog op de fiets over op te scheppen "ja Braddie, ze at bijna uit m`n hand man!!!"
Nog even en ze kopen dagelijks CD's en gaan naar schoolfeesten, dat is wel aan de orde van de dag in de vele werken van Carry Slee. Altijd romantiek en advies daar, het heeft me gemaakt tot wie ik ben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:17 schreef Nosh het volgende:
Hij prikt in haar zij. Één groot Carry Slee-boek dit forum, echt.
Ik ga hier even serieus op in.quote:
1 van die gasten wel..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:16 schreef RitseB het volgende:
Weten je vrienden eigenlijk wel dat je haar leuk vind braddie?
Mij ook, ik was nooit dezelfde geweest zonder mijn aanranding door familielid, zelfmoordpoging en heroineshot, twee weken na mijn eerstje jointje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog even en ze kopen dagelijks CD's en gaan naar schoolfeesten, dat is wel aan de orde van de dag in de vele werken van Carry Slee. Altijd romantiek en advies daar, het heeft me gemaakt tot wie ik ben.
Ja ok, tuurlijk zijn die er..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:17 schreef dandybleu het volgende:
ja Ts ik heb ook een buikje
zou je haar niet een keer vragen of ze met je uit eten wil of naar de bios? mischien zegt ze wel ja maar ts? er zijn ook vrouwen die neit zo een punt maken hoor van een buikje....die zijn er zat dus...
Echt wel! Mijn vriendin is ook geen kg te zwaar.. Blond, en mooie zware borsten.. Maar ik heb schijnbaar de looks wel... Dus TS laat je niet inpakken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:17 schreef dandybleu het volgende:
ja Ts ik heb ook een buikje
zou je haar niet een keer vragen of ze met je uit eten wil of naar de bios? mischien zegt ze wel ja maar ts? er zijn ook vrouwen die neit zo een punt maken hoor van een buikje....die zijn er zat dus...
Bradley, ik kan je hier niet alles vertellen in één post. Maar iets wat je nooit moet doen is vrouwen direct geven waar ze om vragen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
En ze vroeg vanmiddag ook of ik iets van One Republic kon..
Wat ik ook meteen speelde!
Waarom niet, als ze het weten kunnen ze er rekening mee houden. Of zijn het niet dat soort vrienden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
1 van die gasten wel..
De andere?, geen idee, ik wil het niet echt laten opvallen of zo...
Precies, beetje hard to get spelen! Dat is geen liedje hoor hahahihih.Ik zou beginnen met een deuntje van Zanger Petro.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bradley, ik kan je hier niet alles vertellen in één post. Maar iets wat je nooit moet doen is vrouwen direct geven waar ze om vragen.
"Niemand.".quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, tuurlijk zijn die er..
Maar ja, ik weet het niet..
Ik durf haar ook niet echt te vragen of ze wilt uitgaan of zo.
Het hele probleem is namelijk met haar, Als ik vraag of ze wilt chillen, zegt ze "ja is goed.... wie komen er nog meer?"
'Wij hebben verder niemand nodig. Kom niet dapper doen want van binnen ben jij ook een klein meisje.'quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele probleem is namelijk met haar, Als ik vraag of ze wilt chillen, zegt ze "ja is goed.... wie komen er nog meer?"
Nouja, spelen is 1 ding.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga hier even serieus op in.
Aangezien ik in een muziekzaak werk, heb ik al zo`n beetje elk instrument wat ik kan bespelen moeten bespelen waar ze bij was, Gitaar/Drums/Bas/Keyboard...
Dus wat dat betreft!.
En ze vroeg vanmiddag ook of ik iets van One Republic kon..
Wat ik ook meteen speelde!
Ja chillen duh dat doe je meestal met vrienden. Je vraagt haar zoals ze dat in 2000 nog deden gewoon mee uit en niet of ze met je wil chillen want dan komt de boodschap niet over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zulk soort vrienden zijn het niet volgens mij... Althans, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt eigenlijk..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waarom niet, als ze het weten kunnen ze er rekening mee houden. Of zijn het niet dat soort vrienden?
Ja ok, maar dat durf ik dus juist niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja chillen duh dat doe je meestal met vrienden. Je vraagt haar zoals ze dat in 2000 nog deden gewoon mee uit en niet of ze met je wil chillen want dan komt de boodschap niet over.
Heb je je paringsdansmoves al op orde?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat durf ik dus juist niet.
Ik ga zaterdag al met haar en nog 2 vriendinnen van haar uit, maar ik ben zo bang dat het op een fiasco uitloopt....
Het ligt er ook een beetje aan welk nummer hè. Een mooi breekbaar emotioneel nummer kan wonderen doen, Tief aus meinem herzen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nouja, spelen is 1 ding.
Maar maakte je ook indruk met het stuk? Hoe was het kwalitatief gezien?
Ik kan mij zo voorstellen dat als ze veel van muziek afweet het ook een afknapper voor haar kan zijn als het slecht wordt uitgevoerd zeg maar.
Joh wat is het ergste wat kan gebeuren? Ja dat ze nee zegt en dan? Dan ben je afgewezen door iemand die veel knapper dan jij niks om je voor te schamen. Voor hetzelfde geld vind ze jou wel een leuke jongen en wordt het wat. Maar als je blijft treuzelen dan wordt ze waarschijnlijk verliefd op een ander en daar schiet je geen reet mee op he.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat durf ik dus juist niet.
Ik ga zaterdag al met haar en nog 2 vriendinnen van haar uit, maar ik ben zo bang dat het op een fiasco uitloopt....
Dat uitgaan staat al vast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh wat is het ergste wat kan gebeuren? Ja dat ze nee zegt en dan? Dan ben je afgewezen door iemand die veel knapper dan jij niks om je voor te schamen. Voor hetzelfde geld vind ze jou wel een leuke jongen en wordt het wat. Maar als je blijft treuzelen dan wordt ze waarschijnlijk verliefd op een ander en daar schiet je geen reet mee op he.
Dan nodig je haar thuis en maak jezelf een etentje klaar dat vinden vrouwen meestal nog sympathieker een vent in de keuken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat uitgaan staat al vast.
Maar ik bedoel dat ik bijvoorbeeld te weinig geld heb, of dat ik niks wil in zo`n kroeg of zo...
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Of Braddie is ons weer voor de gek aan het houden nu, het zou de zoveelste keer zijn. De ene keer is het Tief Aus Meinem Herzen (with delay) die weer delayed is. En dan zou het nu de grap zijn dat Bradley al kniediep in haar openingen stampt als een ongetemde hengst. En ons maar voor het lapje houden. 'Ik heb advies nodig.' Ja, jongen. We kennen je nu al langer dan vandaag.
ik vind zelf dat mensen die dik 'waren' en zijn afgevallen er altijd heel goed uitzienquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:00 schreef Braddie het volgende:
ja, nog een kleine 15 kilo ongeveer...
Dat valt niet mee, jullie zijn gewoon allebei te zwaar.quote:
Ik kende ook ooit een kerel die veel was afgevallen, maar was niet zo mooi geworden helaas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind zelf dat mensen die dik 'waren' en zijn afgevallen er altijd heel goed uitzien
beter dan ik met me altijd mager
Als het wat helpt, mijn vriendin/verloofde was ook zo tegen mij. En nu jaren verder met haarquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fijn om dat te horen.
Hopen dat het bij mij ook zo gaat dan, ik ga gewoon sowieso m`n best met d`r doen!
Ik ben 1.83, 95kg, veel beenspieren van 't sporten, maar heb wel een flinke pens ontwikkeld. Dus ik vind dat niet echt 'meevallen' eerlijk gezegd.quote:
Hoe bedoel je de enige normale??quote:Ze is de enige normale die met mij en m`n vrienden omgaat, nou zit er zo`n andere gozer bij, die heeft een vriendin, en die is haar voor de lol aan het bespelen kijken wanneer ze hapt, terwijl ze weet dat IK wel serieus iets met haar probeer te krijgen......... maar ik ben een dikke gozer in haar ogen, en hij ziet er goed uit.
Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de enige normale??
En waarom ga je niet sporten man je gewicht is best wel te... Ik ben 1,91 en 90kg... en jij bent gewoon 12 cm kleiner en 3 kilo zwaarder...
En als die jongens dat meisje van je proberen af te pakken, zou ik nog maar eens goed nadenken of je die gasten wel als vrienden wil...
Dat is dan weer beetje skinny, tenzij je weinig vet hebt.quote:
www.exrx.netquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
En waarom zou dat moeilijker moeten zijn dan dat ik denk?quote:Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DaRealDeal het volgende:
En als die jongens dat meisje van je proberen af te pakken, zou ik nog maar eens goed nadenken of je die gasten wel als vrienden wil...
Wat is er moeilij aan je opgeven voor een sport naar keuze en X keer in de week dat te gaan doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
Dat kan met van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
En waarom zou dat moeilijker moeten zijn dan dat ik denk?
Maar meld het dan even, is wel zo netjes, bro's before ho's, mits anders bepaaldquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.
Met vrienden hebben we ook de 'regel' dat je niet in het vaarwater van de ander gaat zitten, maar als die een blauwtje loopt is het fair game voor de rest.
Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:42 schreef heloef het volgende:
Dat kan van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.
Ja, tuurlijk, maar normaal heeft de persoon in kwestie dat ook wel door en gaat door naar 't volgende slachtoffer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef Rookert het volgende:
Maar meld het dan even, is wel zo netjes, bro's before ho's, mits anders bepaald
Point Taken. Heb je ook helemaal gelijk in...quote:Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.
Met vrienden hebben we ook de 'regel' dat je niet in het vaarwater van de ander gaat zitten, maar als die een blauwtje loopt is het fair game voor de rest.
Dat klopt, maar als je echt wil dan is het niet moeilijk. Ja, het kan langer duren voor je resultaat hebt. Maar goed dat ligt aan jezelf...quote:Dat kan van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.
Ik heb ook geen stofwisseling probleem daar gaat het ook niet in andere gevallen komt dat wel voor. Ik drie mensen met zo'n probleem waar van een moeilijk kan aankomen (ja het bestaat echt). Bij mij is het puur dat ik het niet langer dan een maand kan volhouden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.
En hier ben ik het ook mee eens. Als je echt wil is het een slap excuus.quote:Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.
Dat noemen ze doorzettingsvermogen...quote:Ik heb ook geen stofwisseling probleem daar gaat het ook niet in andere gevallen komt dat wel voor. Ik drie mensen met zo'n probleem waar van een moeilijk kan aankomen (ja het bestaat echt). Bij mij is het puur dat ik het niet langer dan een maand kan volhouden.
Ja klopt en dat heb ik totaal niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat noemen ze doorzettingsvermogen...
In mijn geval ben ik met fitness gestopt omdat ik het saai vond. Ik hockey wel zo'n 2-3 keer per week maar dat alleen is niet genoeg, dus nu ben ik met kickboksen begonnen. Dat is echt reteintensief en belangrijker is dat ik een commitment aanga en iets doe wat ook leuk is. Dus als je weet dat je fitnessen niet volhoudt dan moet je naar een andere sport gaan zoeken die je wel leuk vindt.quote:
Ik zat op een sportschool maar dat was niks. Ze hadden daar kickboxen en dat ging nog wel ze waren gek genoeg zeer positief over mij. Maar ben niet teruggegaan achteraf gezien een hele slechte beslissing.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
In mijn geval ben ik met fitness gestopt omdat ik het saai vond. Ik hockey wel zo'n 2-3 keer per week maar dat alleen is niet genoeg, dus nu ben ik met kickboksen begonnen. Dat is echt reteintensief en belangrijker is dat ik een commitment aanga en iets doe wat ook leuk is. Dus als je weet dat je fitnessen niet volhoudt dan moet je naar een andere sport gaan zoeken die je wel leuk vindt.
Fitnessstudio's zijn sowieso crimineel hoor, die zijn ook extreem rendabel met die honderden mensen die zich met de beste bedoelingen inschrijven en dan na een tijdje het te saai vinden. En dat voor 40 euro of meer per maand.
Slim want 70% geeft het al op voordat ze zijn begonnen.quote:
Idd, dat denk ik ook.quote:Slim want 70% geeft het al op voordat ze zijn begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |