abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89044830
Het is je hele attitude en zelfbeeld dat moet veranderen, Braddie. NIet alleen voor dit meisje maar ook voor alle andere dingen. Je kan niet altijd de onzekere Bradley blijven die altijd alles als laatste krijgt omdat hij te bang is om dingen te pakken, omdat hij dus onzeker is over van alles en nog wat.

'Wees gewoon jezelf' is zo'n hol kankerbegrip. Schrijf al je onzekerheden op en ga ze per punt bij langs. Als je ze denkt te kunnen verbeteren dan ga je daar aan werken. Sommige dingen kun je dan niet verbeteren dus die moet je accepteren, zodat je ook daar een gevoel over hebt zoals 'Ik heb mijn best gedaan'. Uiteindelijk zal je een stuk zelfverzekerder zijn. En dan laat je niet meer zomaar over je heenlopen zoals hier gebeurt.
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:43:44 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89044997
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:09 schreef wekky het volgende:
Valt mee ik ben 1,84 en 103 kg,..
Ik ben 1.83, 95kg, veel beenspieren van 't sporten, maar heb wel een flinke pens ontwikkeld. Dus ik vind dat niet echt 'meevallen' eerlijk gezegd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:01:41 #78
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89048960
Ik ben 1.95 en weeg 78.

Dusss
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:44:16 #79
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_89050369
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef Fortitudo het volgende:
Ik ben 1.95 en weeg 78.

Dusss
Kijk, dat zijn de betere verhoudingen *O* *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_89050860
ja bradley ik hehb hier gwn ECHT FF genoeg van he....! jij en ik weten donders goed dat jij allang met dat meisje ligt te ketsen..... srry moest er ff uit :( :( :(
pi_89054478
quote:
Ze is de enige normale die met mij en m`n vrienden omgaat, nou zit er zo`n andere gozer bij, die heeft een vriendin, en die is haar voor de lol aan het bespelen kijken wanneer ze hapt, terwijl ze weet dat IK wel serieus iets met haar probeer te krijgen......... maar ik ben een dikke gozer in haar ogen, en hij ziet er goed uit.
Hoe bedoel je de enige normale??

En waarom ga je niet sporten man je gewicht is best wel te... Ik ben 1,91 en 90kg... en jij bent gewoon 12 cm kleiner en 3 kilo zwaarder...

En als die jongens dat meisje van je proberen af te pakken, zou ik nog maar eens goed nadenken of je die gasten wel als vrienden wil...
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:37:12 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89054514
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Hoe bedoel je de enige normale??

En waarom ga je niet sporten man je gewicht is best wel te... Ik ben 1,91 en 90kg... en jij bent gewoon 12 cm kleiner en 3 kilo zwaarder...

En als die jongens dat meisje van je proberen af te pakken, zou ik nog maar eens goed nadenken of je die gasten wel als vrienden wil...
Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89054534
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef Fortitudo het volgende:
Ik ben 1.95 en weeg 78.

Dusss
Dat is dan weer beetje skinny, tenzij je weinig vet hebt.

Ik 1;91 en 83 .

TS is sowieso te zwaar, ook qua gezondheid en energie kan ie beter afvallen :Y
pi_89054552
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
www.exrx.net

Wetenschappelijk onderbouw succes
pi_89054555
quote:
En waarom zou dat moeilijker moeten zijn dan dat ik denk?
pi_89054592
TS hoe oud ben je eigenlijk?
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:42:02 #87
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89054683
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DaRealDeal het volgende:
Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.

Met vrienden hebben we ook de 'regel' dat je niet in het vaarwater van de ander gaat zitten, maar als die een blauwtje loopt is het fair game voor de rest.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:37 schreef heloef het volgende:
Wat is er moeilij aan je opgeven voor een sport naar keuze en X keer in de week dat te gaan doen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:42:17 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89054689
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

En waarom zou dat moeilijker moeten zijn dan dat ik denk?
Dat kan met van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.
C'est la vie
pi_89054721
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.

Met vrienden hebben we ook de 'regel' dat je niet in het vaarwater van de ander gaat zitten, maar als die een blauwtje loopt is het fair game voor de rest.
Maar meld het dan even, is wel zo netjes, bro's before ho's, mits anders bepaald :Y
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:44:04 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89054742
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:42 schreef heloef het volgende:
Dat kan van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.
Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef Rookert het volgende:
Maar meld het dan even, is wel zo netjes, bro's before ho's, mits anders bepaald :Y
Ja, tuurlijk, maar normaal heeft de persoon in kwestie dat ook wel door en gaat door naar 't volgende slachtoffer. :)

[ Bericht 33% gewijzigd door Catbert op 23-11-2010 15:49:49 ]
pi_89054794
quote:

Point Taken. Heb je ook helemaal gelijk in...

quote:
Dat kan van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.
Dat klopt, maar als je echt wil dan is het niet moeilijk. Ja, het kan langer duren voor je resultaat hebt. Maar goed dat ligt aan jezelf...
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:46:31 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89054824
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.
Ik heb ook geen stofwisseling probleem daar gaat het ook niet in andere gevallen komt dat wel voor. Ik drie mensen met zo'n probleem waar van een moeilijk kan aankomen (ja het bestaat echt). Bij mij is het puur dat ik het niet langer dan een maand kan volhouden.
C'est la vie
pi_89054857
quote:
En hier ben ik het ook mee eens. Als je echt wil is het een slap excuus.
pi_89054895
quote:
Ik heb ook geen stofwisseling probleem daar gaat het ook niet in andere gevallen komt dat wel voor. Ik drie mensen met zo'n probleem waar van een moeilijk kan aankomen (ja het bestaat echt). Bij mij is het puur dat ik het niet langer dan een maand kan volhouden.
Dat noemen ze doorzettingsvermogen...
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:48:27 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89054914
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat noemen ze doorzettingsvermogen...
Ja klopt en dat heb ik totaal niet.
C'est la vie
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:53:34 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89055085
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef heloef het volgende:
Ja klopt en dat heb ik totaal niet.
In mijn geval ben ik met fitness gestopt omdat ik het saai vond. Ik hockey wel zo'n 2-3 keer per week maar dat alleen is niet genoeg, dus nu ben ik met kickboksen begonnen. Dat is echt reteintensief en belangrijker is dat ik een commitment aanga en iets doe wat ook leuk is. Dus als je weet dat je fitnessen niet volhoudt dan moet je naar een andere sport gaan zoeken die je wel leuk vindt.

Fitnessstudio's zijn sowieso crimineel hoor, die zijn ook extreem rendabel met die honderden mensen die zich met de beste bedoelingen inschrijven en dan na een tijdje het te saai vinden. En dat voor 40 euro of meer per maand.
pi_89055199
Crimineel of slim?
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:58:01 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89055253
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

In mijn geval ben ik met fitness gestopt omdat ik het saai vond. Ik hockey wel zo'n 2-3 keer per week maar dat alleen is niet genoeg, dus nu ben ik met kickboksen begonnen. Dat is echt reteintensief en belangrijker is dat ik een commitment aanga en iets doe wat ook leuk is. Dus als je weet dat je fitnessen niet volhoudt dan moet je naar een andere sport gaan zoeken die je wel leuk vindt.

Fitnessstudio's zijn sowieso crimineel hoor, die zijn ook extreem rendabel met die honderden mensen die zich met de beste bedoelingen inschrijven en dan na een tijdje het te saai vinden. En dat voor 40 euro of meer per maand.
Ik zat op een sportschool maar dat was niks. Ze hadden daar kickboxen en dat ging nog wel ze waren gek genoeg zeer positief over mij. Maar ben niet teruggegaan achteraf gezien een hele slechte beslissing.

Het liefste zou ik weer gaan voetballen maar ja dan moet je wel een leuk team hebben om in te spelen het moet natuurlijk ook leuk blijven. Maar ja we zien het wel moet binnenkort sportclinics volgen voor school misschien kom zo nog een leuke sport tegen.
C'est la vie
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:58:59 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89055277
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:56 schreef DaRealDeal het volgende:
Crimineel of slim?
Slim want 70% geeft het al op voordat ze zijn begonnen.
C'est la vie
pi_89055380
quote:
Slim want 70% geeft het al op voordat ze zijn begonnen.
Idd, dat denk ik ook.

Maar wat je zegt doorzettingsvermogen. Dat missen veel mensen.
En toch zijn de mensen die dat missen, de enige die er wat aan kunnen doen.
Je kan iemand wel stimuleren, maar dat werkt ook niet voor een langere periode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')