Ik ben 1.83, 95kg, veel beenspieren van 't sporten, maar heb wel een flinke pens ontwikkeld. Dus ik vind dat niet echt 'meevallen' eerlijk gezegd.quote:
Hoe bedoel je de enige normale??quote:Ze is de enige normale die met mij en m`n vrienden omgaat, nou zit er zo`n andere gozer bij, die heeft een vriendin, en die is haar voor de lol aan het bespelen kijken wanneer ze hapt, terwijl ze weet dat IK wel serieus iets met haar probeer te krijgen......... maar ik ben een dikke gozer in haar ogen, en hij ziet er goed uit.
Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de enige normale??
En waarom ga je niet sporten man je gewicht is best wel te... Ik ben 1,91 en 90kg... en jij bent gewoon 12 cm kleiner en 3 kilo zwaarder...
En als die jongens dat meisje van je proberen af te pakken, zou ik nog maar eens goed nadenken of je die gasten wel als vrienden wil...
Dat is dan weer beetje skinny, tenzij je weinig vet hebt.quote:
www.exrx.netquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
En waarom zou dat moeilijker moeten zijn dan dat ik denk?quote:Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DaRealDeal het volgende:
En als die jongens dat meisje van je proberen af te pakken, zou ik nog maar eens goed nadenken of je die gasten wel als vrienden wil...
Wat is er moeilij aan je opgeven voor een sport naar keuze en X keer in de week dat te gaan doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook niet zo enorm dik maar dat sporten is een stuk moeilijker dan je denkt hoor.
Dat kan met van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
En waarom zou dat moeilijker moeten zijn dan dat ik denk?
Maar meld het dan even, is wel zo netjes, bro's before ho's, mits anders bepaaldquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.
Met vrienden hebben we ook de 'regel' dat je niet in het vaarwater van de ander gaat zitten, maar als die een blauwtje loopt is het fair game voor de rest.
Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:42 schreef heloef het volgende:
Dat kan van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.
Ja, tuurlijk, maar normaal heeft de persoon in kwestie dat ook wel door en gaat door naar 't volgende slachtoffer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef Rookert het volgende:
Maar meld het dan even, is wel zo netjes, bro's before ho's, mits anders bepaald
Point Taken. Heb je ook helemaal gelijk in...quote:Euh, als ik een vriend heb die "verliefd" is op een meid, maar die meid geeft HEEL duidelijk aan dat ze echt niet geinteresseerd is, ga ik er ook ff vanuit dat hij dat dan ook accepteert als wij beiden mekaar wel leuk zouden vinden. Niet leuk voor 'em, maar ik ga ook niet jaren wachten omdat een kansloze meent recht te hebben op iemand.
Met vrienden hebben we ook de 'regel' dat je niet in het vaarwater van de ander gaat zitten, maar als die een blauwtje loopt is het fair game voor de rest.
Dat klopt, maar als je echt wil dan is het niet moeilijk. Ja, het kan langer duren voor je resultaat hebt. Maar goed dat ligt aan jezelf...quote:Dat kan van alles te maken niet ieder lichaam heeft dezelfde stofwisseling en volhouden is ook nog zo'n ding wat niet altijd makkelijk gaat.
Ik heb ook geen stofwisseling probleem daar gaat het ook niet in andere gevallen komt dat wel voor. Ik drie mensen met zo'n probleem waar van een moeilijk kan aankomen (ja het bestaat echt). Bij mij is het puur dat ik het niet langer dan een maand kan volhouden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.
En hier ben ik het ook mee eens. Als je echt wil is het een slap excuus.quote:Klinkt als een slap excuus. In enkele gevallen hebben dikkerds inderdaad stofwisselingsziektes enzo maar ik ga ook niet claimen dat die pens die ik het laatste jaar daar mee te maken heeft in plaats van dat ik te veel vreet en gestopt ben met fitness.
Dat noemen ze doorzettingsvermogen...quote:Ik heb ook geen stofwisseling probleem daar gaat het ook niet in andere gevallen komt dat wel voor. Ik drie mensen met zo'n probleem waar van een moeilijk kan aankomen (ja het bestaat echt). Bij mij is het puur dat ik het niet langer dan een maand kan volhouden.
Ja klopt en dat heb ik totaal niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat noemen ze doorzettingsvermogen...
In mijn geval ben ik met fitness gestopt omdat ik het saai vond. Ik hockey wel zo'n 2-3 keer per week maar dat alleen is niet genoeg, dus nu ben ik met kickboksen begonnen. Dat is echt reteintensief en belangrijker is dat ik een commitment aanga en iets doe wat ook leuk is. Dus als je weet dat je fitnessen niet volhoudt dan moet je naar een andere sport gaan zoeken die je wel leuk vindt.quote:
Ik zat op een sportschool maar dat was niks. Ze hadden daar kickboxen en dat ging nog wel ze waren gek genoeg zeer positief over mij. Maar ben niet teruggegaan achteraf gezien een hele slechte beslissing.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
In mijn geval ben ik met fitness gestopt omdat ik het saai vond. Ik hockey wel zo'n 2-3 keer per week maar dat alleen is niet genoeg, dus nu ben ik met kickboksen begonnen. Dat is echt reteintensief en belangrijker is dat ik een commitment aanga en iets doe wat ook leuk is. Dus als je weet dat je fitnessen niet volhoudt dan moet je naar een andere sport gaan zoeken die je wel leuk vindt.
Fitnessstudio's zijn sowieso crimineel hoor, die zijn ook extreem rendabel met die honderden mensen die zich met de beste bedoelingen inschrijven en dan na een tijdje het te saai vinden. En dat voor 40 euro of meer per maand.
Slim want 70% geeft het al op voordat ze zijn begonnen.quote:
Idd, dat denk ik ook.quote:Slim want 70% geeft het al op voordat ze zijn begonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |