abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:21:01 #51
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_89040369
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Bradley, ik kan je hier niet alles vertellen in één post. Maar iets wat je nooit moet doen is vrouwen direct geven waar ze om vragen.
Precies, beetje hard to get spelen! Dat is geen liedje hoor hahahihih.Ik zou beginnen met een deuntje van Zanger Petro.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_89040371
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja ok, tuurlijk zijn die er..
Maar ja, ik weet het niet..
Ik durf haar ook niet echt te vragen of ze wilt uitgaan of zo.
Het hele probleem is namelijk met haar, Als ik vraag of ze wilt chillen, zegt ze "ja is goed.... wie komen er nog meer?"
"Niemand.".
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_89040383
quote:

[..]

Het hele probleem is namelijk met haar, Als ik vraag of ze wilt chillen, zegt ze "ja is goed.... wie komen er nog meer?"
'Wij hebben verder niemand nodig. Kom niet dapper doen want van binnen ben jij ook een klein meisje.'
pi_89040395
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ga hier even serieus op in.
Aangezien ik in een muziekzaak werk, heb ik al zo`n beetje elk instrument wat ik kan bespelen moeten bespelen waar ze bij was, Gitaar/Drums/Bas/Keyboard...

Dus wat dat betreft!.

En ze vroeg vanmiddag ook of ik iets van One Republic kon..
Wat ik ook meteen speelde!
Nouja, spelen is 1 ding.
Maar maakte je ook indruk met het stuk? Hoe was het kwalitatief gezien?
Ik kan mij zo voorstellen dat als ze veel van muziek afweet het ook een afknapper voor haar kan zijn als het slecht wordt uitgevoerd zeg maar.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:23:03 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89040400
quote:

[..]

Ja chillen duh dat doe je meestal met vrienden. Je vraagt haar zoals ze dat in 2000 nog deden gewoon mee uit en niet of ze met je wil chillen want dan komt de boodschap niet over.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89040417
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef RitseB het volgende:

[..]

Waarom niet, als ze het weten kunnen ze er rekening mee houden. Of zijn het niet dat soort vrienden?
Zulk soort vrienden zijn het niet volgens mij... Althans, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt eigenlijk..
pi_89040440
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja chillen duh dat doe je meestal met vrienden. Je vraagt haar zoals ze dat in 2000 nog deden gewoon mee uit en niet of ze met je wil chillen want dan komt de boodschap niet over.
Ja ok, maar dat durf ik dus juist niet.
Ik ga zaterdag al met haar en nog 2 vriendinnen van haar uit, maar ik ben zo bang dat het op een fiasco uitloopt....
pi_89040464
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:25 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ga zaterdag al met haar en nog 2 vriendinnen van haar uit, maar ik ben zo bang dat het op een fiasco uitloopt....
Heb je je paringsdansmoves al op orde?
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:28:22 #59
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89040492
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Nouja, spelen is 1 ding.
Maar maakte je ook indruk met het stuk? Hoe was het kwalitatief gezien?
Ik kan mij zo voorstellen dat als ze veel van muziek afweet het ook een afknapper voor haar kan zijn als het slecht wordt uitgevoerd zeg maar.
Het ligt er ook een beetje aan welk nummer hè. Een mooi breekbaar emotioneel nummer kan wonderen doen, Tief aus meinem herzen bijvoorbeeld.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:29:02 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89040502
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:25 schreef Braddie het volgende:

[..]

Joh wat is het ergste wat kan gebeuren? Ja dat ze nee zegt en dan? Dan ben je afgewezen door iemand die veel knapper dan jij niks om je voor te schamen. Voor hetzelfde geld vind ze jou wel een leuke jongen en wordt het wat. Maar als je blijft treuzelen dan wordt ze waarschijnlijk verliefd op een ander en daar schiet je geen reet mee op he.
C'est la vie
pi_89040537
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Joh wat is het ergste wat kan gebeuren? Ja dat ze nee zegt en dan? Dan ben je afgewezen door iemand die veel knapper dan jij niks om je voor te schamen. Voor hetzelfde geld vind ze jou wel een leuke jongen en wordt het wat. Maar als je blijft treuzelen dan wordt ze waarschijnlijk verliefd op een ander en daar schiet je geen reet mee op he.
Dat uitgaan staat al vast.
Maar ik bedoel dat ik bijvoorbeeld te weinig geld heb, of dat ik niks wil in zo`n kroeg of zo...
pi_89040584
Te weinig geld? Wat is dat nu weer voor onzin? Wanneer heb je te weinig geld? Je wilt haar toch niet gaan trakteren op drinken en alles? En wat niet wil in zo'n kroeg? Hebben ze daar geen open podium voor muzikanten? Desnoods zeul je je eigen zeepkist mee. Klauter je erop, roep je haar naar voren, zeg je zachtjes haar naam. Daarna nog iets wat ze niet kan verstaan. Daarna uit volle borst met die harde tenor van je een Petromeins chanson ten gehore brengen en ze zal smeken om je aandacht. :)
pi_89040609
Stuur je moeder het huis uit voor een paar uur, nodig haar alleen uit en overval haar met muzikaal genot.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:36:44 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89040634
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat uitgaan staat al vast.
Maar ik bedoel dat ik bijvoorbeeld te weinig geld heb, of dat ik niks wil in zo`n kroeg of zo...
Dan nodig je haar thuis en maak jezelf een etentje klaar dat vinden vrouwen meestal nog sympathieker een vent in de keuken.
C'est la vie
pi_89040705
Of Braddie is ons weer voor de gek aan het houden nu, het zou de zoveelste keer zijn. De ene keer is het Tief Aus Meinem Herzen (with delay) die weer delayed is. En dan zou het nu de grap zijn dat Bradley al kniediep in haar openingen stampt als een ongetemde hengst. En ons maar voor het lapje houden. 'Ik heb advies nodig.' Ja, jongen. We kennen je nu al langer dan vandaag.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:47:57 #66
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89040745
Heb je je gitaar nog, of heb je deze met winst doorverkocht?

Anders kun je een liedje spelen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89040940
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Of Braddie is ons weer voor de gek aan het houden nu, het zou de zoveelste keer zijn. De ene keer is het Tief Aus Meinem Herzen (with delay) die weer delayed is. En dan zou het nu de grap zijn dat Bradley al kniediep in haar openingen stampt als een ongetemde hengst. En ons maar voor het lapje houden. 'Ik heb advies nodig.' Ja, jongen. We kennen je nu al langer dan vandaag.
Was het maar zo.

Ik heb gewoon ècht advies nodig.
  dinsdag 23 november 2010 @ 02:23:07 #68
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_89040997
Is het Chantal?
pi_89041104
Dat soort "vrienden" heb ik ook vroeger gehad, TS. :N Dit is slechts het topje van de ijsberg van wat ze kunnen flikken. Als ze doorgaan geef je ze een keuze: of ze kappen met die chick, of jij kapt met hen. ;)
pi_89041791
Waarom wil je een meisje die je afsnauwd?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:50:34 #71
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041812
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:00 schreef Braddie het volgende:
ja, nog een kleine 15 kilo ongeveer...
ik vind zelf dat mensen die dik 'waren' en zijn afgevallen er altijd heel goed uitzien
beter dan ik met me altijd mager
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:54:32 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_89041869
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 01:09 schreef wekky het volgende:

[..]

Valt mee ik ben 1,84 en 103 kg,..
Dat valt niet mee, jullie zijn gewoon allebei te zwaar.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:56:05 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_89041888
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 07:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind zelf dat mensen die dik 'waren' en zijn afgevallen er altijd heel goed uitzien
beter dan ik met me altijd mager
Ik kende ook ooit een kerel die veel was afgevallen, maar was niet zo mooi geworden helaas.

Maar te mager is ook niet altijd leuk nee.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_89043249
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Fijn om dat te horen.
Hopen dat het bij mij ook zo gaat dan, ik ga gewoon sowieso m`n best met d`r doen!
Als het wat helpt, mijn vriendin/verloofde was ook zo tegen mij. En nu jaren verder met haar :7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_89044286
Je wilt te graag.
Je vrienden zijn asociaal.
Je bent te aardig.
En ja, je hebt een beetje overgewicht.

Je kan het allemaal compenseren met een goed verhaal, dus leer goed praten of ga naar de sportschool en het liefst allebei, is ook gezonder :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')