Precies, beetje hard to get spelen! Dat is geen liedje hoor hahahihih.Ik zou beginnen met een deuntje van Zanger Petro.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bradley, ik kan je hier niet alles vertellen in één post. Maar iets wat je nooit moet doen is vrouwen direct geven waar ze om vragen.
"Niemand.".quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, tuurlijk zijn die er..
Maar ja, ik weet het niet..
Ik durf haar ook niet echt te vragen of ze wilt uitgaan of zo.
Het hele probleem is namelijk met haar, Als ik vraag of ze wilt chillen, zegt ze "ja is goed.... wie komen er nog meer?"
'Wij hebben verder niemand nodig. Kom niet dapper doen want van binnen ben jij ook een klein meisje.'quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele probleem is namelijk met haar, Als ik vraag of ze wilt chillen, zegt ze "ja is goed.... wie komen er nog meer?"
Nouja, spelen is 1 ding.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga hier even serieus op in.
Aangezien ik in een muziekzaak werk, heb ik al zo`n beetje elk instrument wat ik kan bespelen moeten bespelen waar ze bij was, Gitaar/Drums/Bas/Keyboard...
Dus wat dat betreft!.
En ze vroeg vanmiddag ook of ik iets van One Republic kon..
Wat ik ook meteen speelde!
Ja chillen duh dat doe je meestal met vrienden. Je vraagt haar zoals ze dat in 2000 nog deden gewoon mee uit en niet of ze met je wil chillen want dan komt de boodschap niet over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zulk soort vrienden zijn het niet volgens mij... Althans, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt eigenlijk..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waarom niet, als ze het weten kunnen ze er rekening mee houden. Of zijn het niet dat soort vrienden?
Ja ok, maar dat durf ik dus juist niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja chillen duh dat doe je meestal met vrienden. Je vraagt haar zoals ze dat in 2000 nog deden gewoon mee uit en niet of ze met je wil chillen want dan komt de boodschap niet over.
Heb je je paringsdansmoves al op orde?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat durf ik dus juist niet.
Ik ga zaterdag al met haar en nog 2 vriendinnen van haar uit, maar ik ben zo bang dat het op een fiasco uitloopt....
Het ligt er ook een beetje aan welk nummer hè. Een mooi breekbaar emotioneel nummer kan wonderen doen, Tief aus meinem herzen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nouja, spelen is 1 ding.
Maar maakte je ook indruk met het stuk? Hoe was het kwalitatief gezien?
Ik kan mij zo voorstellen dat als ze veel van muziek afweet het ook een afknapper voor haar kan zijn als het slecht wordt uitgevoerd zeg maar.
Joh wat is het ergste wat kan gebeuren? Ja dat ze nee zegt en dan? Dan ben je afgewezen door iemand die veel knapper dan jij niks om je voor te schamen. Voor hetzelfde geld vind ze jou wel een leuke jongen en wordt het wat. Maar als je blijft treuzelen dan wordt ze waarschijnlijk verliefd op een ander en daar schiet je geen reet mee op he.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat durf ik dus juist niet.
Ik ga zaterdag al met haar en nog 2 vriendinnen van haar uit, maar ik ben zo bang dat het op een fiasco uitloopt....
Dat uitgaan staat al vast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh wat is het ergste wat kan gebeuren? Ja dat ze nee zegt en dan? Dan ben je afgewezen door iemand die veel knapper dan jij niks om je voor te schamen. Voor hetzelfde geld vind ze jou wel een leuke jongen en wordt het wat. Maar als je blijft treuzelen dan wordt ze waarschijnlijk verliefd op een ander en daar schiet je geen reet mee op he.
Dan nodig je haar thuis en maak jezelf een etentje klaar dat vinden vrouwen meestal nog sympathieker een vent in de keuken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat uitgaan staat al vast.
Maar ik bedoel dat ik bijvoorbeeld te weinig geld heb, of dat ik niks wil in zo`n kroeg of zo...
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Of Braddie is ons weer voor de gek aan het houden nu, het zou de zoveelste keer zijn. De ene keer is het Tief Aus Meinem Herzen (with delay) die weer delayed is. En dan zou het nu de grap zijn dat Bradley al kniediep in haar openingen stampt als een ongetemde hengst. En ons maar voor het lapje houden. 'Ik heb advies nodig.' Ja, jongen. We kennen je nu al langer dan vandaag.
ik vind zelf dat mensen die dik 'waren' en zijn afgevallen er altijd heel goed uitzienquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:00 schreef Braddie het volgende:
ja, nog een kleine 15 kilo ongeveer...
Dat valt niet mee, jullie zijn gewoon allebei te zwaar.quote:
Ik kende ook ooit een kerel die veel was afgevallen, maar was niet zo mooi geworden helaas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind zelf dat mensen die dik 'waren' en zijn afgevallen er altijd heel goed uitzien
beter dan ik met me altijd mager
Als het wat helpt, mijn vriendin/verloofde was ook zo tegen mij. En nu jaren verder met haarquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fijn om dat te horen.
Hopen dat het bij mij ook zo gaat dan, ik ga gewoon sowieso m`n best met d`r doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |