Die was helaas al gegeven. sorry.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom eens met een inhoudelijk argument..
Bouwkunde?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En welke studies hebben de bekendste architecten gedaan denk je?
Vandalisme...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:43 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
Ook kunst volgens sommige mensen
Geen subsidie voor nodig.
Het gekke is alleen dat kunst vaak vooraf gaat aan de technologie. Het idiote idee van de kunstenaar is het begin. De technologie werkt het uit tot een werkend iets.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is kunst als onderdeel van een wetenschap.
En dan te bedenken dat de huidige minister-president pianist wilde worden. Denk daar maar over na...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:43 schreef s0ul1991 het volgende:
Best raar dat de partijen die denken dat de Nederlandse cultuur vernietigd wordt door de Islam, zelf de Nederlandse cultuur om zeep helpen door er ruim 20% op te bezuinigen.
grapjas, dat zijn degene die de opdrachten uitvoeren, ja.quote:
Ik denk eerder ook de kunst academie.quote:
Bullshit, daar valt dit onder:quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:43 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
Ook kunst volgens sommige mensen
Geen subsidie voor nodig.
Ik maak me eerder zorgen om bibliotheken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gekke is alleen dat kunst vaak vooraf gaat aan de technologie. Het idiote idee van de kunstenaar is het begin. De technologie werkt het uit tot een werkend iets.
Bezuinigen is prima, maar dit kabinet gaat een brug te ver. Het gaat ook om de plaatselijke harmonie waar kinderen muziek kunnen leren. Toch leuk voor hun ontwikkeling.
Wie maakt dan de blauwdrukken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
grapjas, dat zijn degene die de opdrachten uitvoeren, ja.
Wel de kleine lettertjes lezen hè.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bullshit, daar valt dit onder:
[ afbeelding ]
Ik dacht incl de kleine lettertjes dat het nogsteeds een sneer richting kunst wasquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wel de kleine lettertjes lezen hè.
Geeft nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik dacht incl de kleine lettertjes dat het nogsteeds een sneer richting kunst wasExcuus!
Kan absoluut niet begrijpen dat die zweverige types fundamentele vakken als wiskunde laten vallen en nu huilen dat ze zich in een doodlopende straat hebben gedirigeerd...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:54 schreef Sitoxa het volgende:
Kan absoluut niet begrijpen dat mensen voorstander kunnen zijn van die 19% BTW,
Blijkbaar is dat alleen besteed aan rechtse cultuurbarbaren die regelrecht van het VMBO af komen druipen.
Nee als we hier onze hoop op moeten vestigen dan stop er maar mee jongens, stekker d'r uit en naar huis!
Het is sws een vak waarbij je je afhankelijk maakt van allerhande cultuursubsidies. Dat wil je toch niet? En dan gaan klagen als de subsidies naar beneden gaan...wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan absoluut niet begrijpen dat die zweverige types fundamentele vakken als wiskunde laten vallen en nu huilen dat ze zich in een doodlopende straat hebben gedirigeerd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |