Ik vind het knap dat hij ondanks de kritiek die hij kreeg gewoon deed wat hij wilde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat vind je knap, dat hij z'n stijl verloren is? Of dat hij meedrijft op de commercie?
Zijn album en zijn gigs verkopen toch wel. Gewoon alleen al omdat het de naam Tiesto draagt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind het knap dat hij ondanks de kritiek die hij kreeg gewoon deed wat hij wilde.
+1 als iemand zijn passie verliest, moet hij die weer terug gaan vinden en dat is hem gelukt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat hij ondanks de kritiek die hij kreeg gewoon deed wat hij wilde.
Hahahquote:
Kaleidoscope is imo ook gewoon een goed album. Ik mis de oude Tiesto (99-eerste solo concert in Arnheim) op zich wel..quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hij boorde juist een nieuwe markt aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef needakill het volgende:
Tiesto was voor dat hij Kaleidoscope maakte best wel een held. Just Be was gewoon een goed album en Elements Of Life ging nog wel. Maar met kaleidoscope sloeg hij de plank finaal mis. Jammer
Hij boorde een markt aan die jij niet kende.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij boorde juist een nieuwe markt aan.
Ik zeg: scherp!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij boorde een markt aan die jij niet kende.
Evolution was hij zeker goed. Schulz viel toen tegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kaleidoscope is imo ook gewoon een goed album. Ik mis de oude Tiesto (99-eerste solo concert in Arnheim) op zich wel..
Maar hij is altijd een meester geweest in het neerzetten van een topset. Ook op Evolution was hij imo de beste van de avond, Schulz ook goed, maar Tijs zette wel weer de toon.
Hij is een andere richting opgegaan, moet kunnen..
Enige wat ik "stom" vind, is dat hij niet uitkomt voor zijn Armin-aversie (terwijl het over-overduidelijk is) en dat hij geen ISOS/Magik cd's meer maakt.
-1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben weer met iets bezig
17. Yahel & Eyal Barkan - Voyage (Tiesto Magikal Remix)
Beste post in dit topic, gaat zijn torrents/binsearch het werk laten doenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef HerrHenk het volgende:
Gister 10 Years Of Anjunabeats binnengekregen
[ afbeelding ]
Ja maar de Remake is echt niet de moeite waard om in een mix te zetten, die plaat is gewoon niet te remixen, is vaak zat geprobeerd, nooit iemand gelukt.quote:
Traffic moet er sowieso in en wil ik ook graag een linkje hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben weer met iets bezig
01. INTRO
02. Tiesto - Walking On Clouds
03. Tiesto feat. Priscilla Ahn - I Am Strong
04. Allure - When She Left
05. Kamaya Painters - Northern Spirit
06. Tiesto - Close To You (Magik Muzik Mix)
07. Roc Project feat. Tina Arena - Never (Tiesto Remix)
08. Allure feat. Julie Thompson - Somewhere Inside Of Me
09. BT - The Force Of Gravity (Tiesto Remix)
10. BT - Dreaming (Tiesto Remix)
11. Tiesto feat. Jes - Everything
12. Allure feat. Christian Burns - Power Of You
13. Taxigirl - High Glow
14. Tiesto - Driving To Heaven
15. Tiesto - Just Be
16. Stray Dog - Mirror
17. Yahel & Eyal Barkan - Voyage (Tiesto Magikal Remix)
18. Delerium feat. Leigh Nash - Innocente (Tiesto Remix)
19. Tiesto - Bright Morningstar
20. Junkie XL & Sasha - Breezer (Tiesto Remix)
21. Tiesto - Nyana
22. Tiesto & Junkie XL - Obsession
23. Salt Tank - Eugina (Tiesto Remix)
24. Tiesto - Forever Today
25. ....
Rustige nummers eerstNu begint het wat harder te worden
I know, Magik Muzik is 0% Tiesto, maar toch erbij gedaan... beter dan de orginele
Allure feat. Julie Thompson - Somewhere Inside Of Mequote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef needakill het volgende:
[..]
Traffic moet er sowieso in en wil ik ook graag een linkje hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |