abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 september 2011 @ 16:07:41 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_102401338
Zat er gelijk weer in, qua sfeer en karakters. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_102401443
De sterke lijn uit het eerste seizoen wordt gewoon weer doorgezet. Zeer, zeer goeie tv!
  maandag 26 september 2011 @ 18:46:45 #178
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_102407243
Beloofd om samen met mijn vriendin te kijken, maar ze is pas half 10 thuis. Kan niet meer wachten :P
pi_102415367
Gisteren nog even de laatste aflevering van seizoen 1 opnieuw bekeken (en toen al weer helemaal in de sfeer gekomen) en vandaag weer gesmuld van de eerste aflevering van seizoen 2.
Wat mij betreft is dit toch ongeveer wel het beste wat nu op de televisie te vinden is. :) Werkelijk een prachtige serie met enorm veel sfeer, sterke acteurs, gave verhaallijn en nog meer sfeer. ^O^

Nucky blijft een koning, Chalky White is een baas, Jimmy is een held en Richard Harrow vind ik toch ook wel een heel gaaf karakter. Het werd er deze keer misschien ook een beetje dik opgelegd (met z'n plakboek), maar deze gast weet me elke keer toch wel een beetje te pakken te krijgen. Enerzijds heel krachtig, anderzijds heel fragiel figuur en ontzettend goed neergezet.



Nelson blijft natuurlijk ook fantastisch... en Al Capone ook... ach, de hele serie is gewoon tof. :P
  maandag 26 september 2011 @ 21:51:29 #180
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_102417156
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:17 schreef Nielsch het volgende:
Kijk erg uit naar seizoen twee.

Hoop trouwens dat ze nog een aantal jaar doorgaan en dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan bod komt in deze geweldige serie.
Dit moet je eigenlijk niet vertellen voor de mensen die de geschiedenis niet kennen, aangezien Rothstein een rol heeft in de serie.

Voor wie dat wel interessant vindt raad ik dit boek aan: http://www.bol.com/nl/p/e(...)002340016/index.html (ik heb zelf de Nederlandse vertaling).


Colosimo, Luciano, Rothstein, Torrio, Lansky en Capone komen volop aan bod. Nucky wordt een paar keer genoemd maar echt veel te weten kom je niet over hem. Da's ook leuker misschien voor als je de serie gaat kijken.

Erg tof ook om de personages pratend en bewegend in beeld te zien :) Vooral Rothstein is gewoon erg puik gecast, netzoals Torrio en Luciano, maar ook Colosimo, die we in de serie niet veel gezien hebben. Capone wordt in het boek omschreven tijdens zijn oudere jaren, maar de jongere versie die in de serie te zien is vertoont al karaktereigenschappen waar Capone later om bekend zal staan. Lansky vind ik een beetje jammer, gezicht lijkt er weliswaar op, maar de acteur vind ik een beetje tenger en klein, en daardoor misschien een beetje té jong ogend.

Het boek gaat door tot aan de jaren 60 dacht ik (50 iig wel), dus als je niet wilt weten wat er met bovengenoemde personen gaat gebeuren, moet je het boek voorlopig niet lezen :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Mirel op 26-09-2011 23:13:54 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_102419001
Goeie tip! :)
pi_102476743
gisteren gekeken en van begin tot eind genoten. Die shoot-out met de kkk, de fbi gast met zijn vrouw en die inval, capone in het begin met die 3de persoon... eigenlijk was het een aaneenschakeling van boeiende scene's. Als dit de toon voor seizoen 2 wordt dan was s1 maar een voorproefje _O_
pi_102491180
Wilde eerst eigenlijk nog een rewatch van seizoen 1 doen, maar kan toch niet wachten. :) Nu ep 1 aan het kijken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 29 september 2011 @ 10:18:16 #185
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_102505170
Eind deze week begonnen met een rewatch van seizoen 1, dinsdagavond kon ik dan gelukkig aan seizoen 2 beginnen.

En YESS! Wat vet dat het weer begonnen is! _O_ Het viel me op dat ze meteen een andere sfeer vergeleken met seizoen 2 neer hebben weten te zetten. Zal vooral komen door het nieuwe huis van de stuk volwassene Jimmy, de nodige sneeuw die je op de grond zag liggen en minder zichtbare Boardwalk. Ik kijk weer uit naar maandag :)
pi_102542707
Rewatch was gelukkig nauwelijks nodig, toen ik de compilatie zag vielen alle vergeten puzzelstukjes weer op z'n plaats. Ik had wel het idee dat de vrouw van van Alden iemand anders was, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval een erg goed begin weer!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_102543899
Vanavond ook maar eens kijken.
pi_102545431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik had wel het idee dat de vrouw van van Alden iemand anders was, maar dat kan ook aan mij liggen.
dat gevoel had ik ook. In S1 leefde ze toch gewoon samen, of is er een breuk ontstaan door dat (niet) zwanger zijn verhaal
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:49:34 #189
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_102555894
Ik ga er vanavond eens lekker voor zitten :)
pi_102557421
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat gevoel had ik ook. In S1 leefde ze toch gewoon samen, of is er een breuk ontstaan door dat (niet) zwanger zijn verhaal
Hij leeft samen met die ene vrouw waar Nucky op het begin van S01 mee was. Zijn vrouw leeft ergens anders en was op bezoek. Hij gaat dus vreemd :)
pi_102560471
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Hij leeft samen met die ene vrouw waar Nucky op het begin van S01 mee was. Zijn vrouw leeft ergens anders en was op bezoek. Hij gaat dus vreemd :)
die slet weet ik wel, maar zijn vrouw... of is die toch naar zo een kliniek om zwanger te worden. zoiets was dat in S1 geloof ik
pi_102562384
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Rewatch was gelukkig nauwelijks nodig, toen ik de compilatie zag vielen alle vergeten puzzelstukjes weer op z'n plaats. Ik had wel het idee dat de vrouw van van Alden iemand anders was, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval een erg goed begin weer!
Die vrouw van Nelson Van Alden _O-. Nieuw seizoen begint weer prima op het oude niveau.
pi_102562506






I nominate the line "You know, when Jimmy was a baby, and I would change his diaper, I used to kiss his little winkie" as the biggest WTF line of 2011.

Dat gezicht van Angie ook :D :'). Nu mag Gretchen Mol my little winkie ook anytime kussen hoor.
pi_102562964
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat gevoel had ik ook. In S1 leefde ze toch gewoon samen, of is er een breuk ontstaan door dat (niet) zwanger zijn verhaal
Nee ik bedoel een ander persoon die zijn vrouw speelde, maar ik heb het net nagekeken en dit bleek niet zo te zijn :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_102576922
Sterk begin. Maar vraag me ff af: hoe eindigde de vorige aflevering ook alweer wat betreft Eli, Jimmy en de Commodore? Ze gingen samen opereren tegen Nucky, maar verder nog geen details toch?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:45:24 #197
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102581626
misschien is t al ergens genoemd maar word t eerste seizoen nog op dvd uitgebracht binnenkort?
pi_102582104
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 13:45 schreef Daskaar het volgende:
misschien is t al ergens genoemd maar word t eerste seizoen nog op dvd uitgebracht binnenkort?
DVD :').

Dvd's kun je binnen nu en vijf jaar allemaal weggooien. Koop dan op zijn minst de blu-ray.
pi_102582754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 13:45 schreef Daskaar het volgende:
misschien is t al ergens genoemd maar word t eerste seizoen nog op dvd uitgebracht binnenkort?
Gisteren:

Q: What happened to a season one DVD release of “Boardwalk Empire”? Season two has started on HBO but no DVD of season one has been release.

- Pete via phone call

Rob: Good question. I hadn’t realized season one was not released until Pete brought it up. It is unusual. Usually the previous season comes out on DVD right before a new season starts on TV.

According to an HBO publicist, it’s an experiment in “windowing,” the timing of when a show is released on different platforms. “Boardwalk Empire” season one is available on HBO Go, the mobile platform. A DVD release date for season one will be announced within the next two weeks.

The publicist emphasized this is just an experiment.


http://communityvoices.si(...)rdwalk-empire-on-dvd

Binnenkort weten we het dus :)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:31:16 #200
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102584861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Gisteren:

Q: What happened to a season one DVD release of “Boardwalk Empire”? Season two has started on HBO but no DVD of season one has been release.

- Pete via phone call

Rob: Good question. I hadn’t realized season one was not released until Pete brought it up. It is unusual. Usually the previous season comes out on DVD right before a new season starts on TV.

According to an HBO publicist, it’s an experiment in “windowing,” the timing of when a show is released on different platforms. “Boardwalk Empire” season one is available on HBO Go, the mobile platform. A DVD release date for season one will be announced within the next two weeks.

The publicist emphasized this is just an experiment.


http://communityvoices.si(...)rdwalk-empire-on-dvd

Binnenkort weten we het dus :)
bedankt man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')