Nee, dat ismijn moeder, even kijken hoor, moment. En dan tel neer leggen en gewoon verder kijken. Laat die hoeren ook maar lekker een half uur wachten, totdat er iemand reageertquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Drassss het volgende:
Krijg ik telefoon van een verkoper tijdens Topchef
Ik had had pas na 1 min verstaan waar hij van was ( Belgisch )...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon langs de hoorn leggen of in de microfoon fluiten.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nee, dat ismijn moeder, even kijken hoor, moment. En dan tel neer leggen en gewoon verder kijken. Laat die hoeren ook maar lekker een half uur wachten, totdat er iemand reageert
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef Djokotron het volgende:
Nee, dat ismijn moeder, even kijken hoor, moment. En dan tel neer leggen en gewoon verder kijken. Laat die hoeren ook maar lekker een half uur wachten, totdat er iemand reageert
Ik heb zo'n grafhekel aan die lui he. Vroeger werd je altijd om 17.30u gebeld door lui van chiquita, of je die bananen lekkerder vond dan andere, jezusquote:
Dat is ook de enige tijd dat ze zeker weten dat er mensen thuis zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grafhekel aan die lui he. Vroeger werd je altijd om 17.30u gebeld door lui van chiquita, of je die bananen lekkerder vond dan andere, jezusrot eens even op ofzo, ben aan het eten
dat ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grafhekel aan die lui he. Vroeger werd je altijd om 17.30u gebeld door lui van chiquita, of je die bananen lekkerder vond dan andere, jezusrot eens even op ofzo, ben aan het eten
Ja dat begrijp ik ook wel, maar die lui zijn zo irritantquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook de enige tijd dat ze zeker weten dat er mensen thuis zijn.
Ik loop zo altijd naar de bushalte als ik nog een half uur hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Drassss het volgende:
Zo sprint ik naar de wc als ik echt heel erg moet...
Wat wil je met zo'n papsquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Priscilla toont haar autoriteit weer even
wat een dwaas haasquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Hazenbloed zit er nog niet in zegt'ie, met 'n minuut te gaan:X
Dat dusquote:
Zo is ze nou eenmaalquote:
Er zit een peer vast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:31 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla puft en puft, zouden de vliezen zijn gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |