Dan kun je toch wel 's avonds wassen? Alleen niet te laatquote:Op maandag 22 november 2010 18:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wasmachine staat op zolder op de overloop op een houten vloer... Dus dan kunnen wij niet slapen en de buren ook niet
een-en-twintig, twee-en-twintig, drie-en-twintigquote:Op maandag 22 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMDAT DAT BEDOELD WAS OM JE TE VERTELLEN DAT JE MISSCHIEN WEL WAT AAN DE OUDE KANT BENT OM ALTIJD MAAR VOOR JE TE LATEN KOKEN![]()
en dus niet letterlijk, en die drie keer dat je het zelf hebt gedaan tellen niet mee
Ja maar waarom zou ik zelf nog gaan koken terwijl mijn ma al gekookt heeft?quote:Op maandag 22 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMDAT DAT BEDOELD WAS OM JE TE VERTELLEN DAT JE MISSCHIEN WEL WAT AAN DE OUDE KANT BENT OM ALTIJD MAAR VOOR JE TE LATEN KOKEN![]()
en dus niet letterlijk, en die drie keer dat je het zelf hebt gedaan tellen niet mee
*grom*quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik zelf nog gaan koken terwijl mijn ma al gekookt heeft?
Oehquote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Van m'n werk gekregen, van de *bedrijfsnaam*-piet
daarom!quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn doen wel ja![]()
![]()
Hoe is het met jou meis?
[..]
Waarom kun je niet 's avonds wassen?
quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs:
Mama. Mama? MAMA?
NIENKE? Alsjeblieft luchtballon maken?
Ik in slapenquote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net gegeten, maar heb zin in chocola![]()
Whahahahaha bijdehandjequote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs:
Mama. Mama? MAMA?
* Marijkezwolle doet een verwoede poging het onderwerp te veranderenquote:
Grootse plannenquote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs:
Mama. Mama? MAMA?
Oeh, pepernoten in de nachtdienstquote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehLekker. Ik ga ze morgen ook ff kopen gok ik.. alhoewel er op mn werk nog wel wat zal liggen denk ik XD Lekker voor mn nachtdienst
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs:
Mama. Mama? MAMA?
Wat heb je gegetenquote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net gegeten, maar heb zin in chocola![]()
Weer nachtdienst joh?quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehLekker. Ik ga ze morgen ook ff kopen gok ik.. alhoewel er op mn werk nog wel wat zal liggen denk ik XD Lekker voor mn nachtdienst
![]()
[..]
daarom!
Goedgoed, vanavond de nacht in![]()
![]()
[..]
Label?quote:
Kip tandoori, wat eigenlijk vrijdag, zaterdag en zondag al zou kokenquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nu zegtie: Mama? Koffie maken? Thijs snoepje pakken. Ja? Alsjeblieft?
Ik ben jaloersquote:Op maandag 22 november 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nu zegtie: Mama? Koffie maken? Thijs snoepje pakken. Ja? Alsjeblieft?
Uhhuhquote:Op maandag 22 november 2010 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Grootse plannen
[..]
Oeh, pepernoten in de nachtdienst
Whut?quote:
1x in de maand standaardquote:
Mijn hoofd hequote:
Als hij die koffie ook voor me zou zetten, DAN mocht je jaloers zijnquote:
Da's wel fijn jaquote:Op maandag 22 november 2010 18:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Als mn collega's ze niet al opgegeten hebben
Ach, er is eik altijd wel wat te snacken op mn werk, dus hoef me geen zorgen te maken
![]()
[..]
Whut?
[..]
1x in de maand standaardAlhoewel ik er nu even veel heb, vanaaf en morgen dus, en dan met sinterklaas ook weer
Gelukkig alleen maar avonddiensten in de tussentijd dus hoef mn ritme niet enorm om te draaien
een spel waarin je keuzes je spe l verloop beinvloeden, lekker kippen pesten en rotzak wordenquote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn hoofd he![]()
Maar wat is fabel dan?
ja je hoofdquote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn hoofd he![]()
Maar wat is fabel dan?
ja maar jouw kind doet zinnen zeggenquote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als hij die koffie ook voor me zou zetten, DAN mocht je jaloers zijn![]()
![]()
Even eten nu
jup datquote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
een spel waarin je keuzes je spe l verloop beinvloeden, lekker kippen pesten en rotzak worden
quote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG trouwens, stond vanochtend bij het koffiezetapparaat komt m'n vroegere "aardsvijand" binnenlopen, de trutIk hoop dat ze er niet werkt maar voor iets anders er was
Lekker! Eindelijk! Daarom heb je nu wel een klein stukje chocola na verdiendquote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kip tandoori, wat eigenlijk vrijdag, zaterdag en zondag al zou koken
Nee, dingen vermoordenquote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
een spel waarin je keuzes je spe l verloop beinvloeden, lekker kippen pesten en rotzak worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij kent haar kennelijk nietquote:
Nee, doe het maar nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker! Eindelijk! Daarom heb je nu wel een klein stukje chocola na verdiend.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dingen vermoordenEn vliegende tapijtjes maken
XBOX360SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik las het laterquote:
nop eik ken haar niet maar ik weet wel dat als mensen echt erg triest zijn ze meesrtal de moeite ook niet waard zijn zulke aandacht aan te bestedenquote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kent haar kennelijk nietAchterlijk kutwijf dat ze is
En dat vind ik echt niet snel...
Nee, maar ik heb geen zin om haar vaker te zien, gewoon geen zin inquote:Op maandag 22 november 2010 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nop eik ken haar niet maar ik weet wel dat als mensen echt erg triest zijn ze meesrtal de moeite ook niet waard zijn zulke aandacht aan te besteden
dan moet je van die geintjes uithalen die Panda altijd fliktquote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin om haar vaker te zien, gewoon geen zin inDus ik hoop dat ze er niet werkt
Als ze nog steeds als toen is hoef ik niets te doen, alleen er zijn is voor haar al voldoendequote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je van die geintjes uithalen die Panda altijd fliktkan je lachen
gamsequote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even fable spelen
ff kippen schoppen enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |