quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Wie bedoel je met jullie?quote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe oud zijn jullie nou ookalweer?
4 maanden jonger dan jijquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
Mentaal of lichamelijk?quote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
Poffertjes lust ik wel.quote:Op maandag 22 november 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
maar je lust dan zeker ook geen poffertjes
Ik ben exact 2x de helftquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2010 18:29:45 ]
quote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zo stelletje ellendelingenStaat Amsterdam er nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey LL![]()
![]()
Hey dat wordt een te groot verschilquote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mentaal of lichamelijk?
Mijn zuurkoolstamppot was ook errrugg lekker![]()
Dat weet je best, toch?quote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
Goed bezigquote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee het is weggevaagd door mijn stofwolk
[ afbeelding ]
Kan je lang wachtenquote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot we gaan sneeuwbalvechten
quote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zo stelletje ellendelingenA'dam lekker onveilig gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus?quote:Op maandag 22 november 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey dat wordt een te groot verschilsoms
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee het is weggevaagd door mijn stofwolk
[ afbeelding ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja man alle mensen gingen voor me opzij jeweetzquote:
Hey Marijkequote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gekookt en afgewassenNu ben ik moe
Maar moet eigenlijk nog een wasje draaien, dat doe ik morgen wel
![]()
En met zo'n L op het dak springen mensen standaard opzij, dus je kon vast lekker doorscheurenquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja man alle mensen gingen voor me opzij jeweetz![]()
want ja ik heb natuurlijk een vette bak jonguh en ja ik scheurde er zo doorheen
hoe ging het vandaag op je werk meis?quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hey Trevquote:
Wel goed eigenlijkquote:Op maandag 22 november 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe ging het vandaag op je werk meis?
Ohhh pepernotenquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Pien85 het volgende:
Zo, schoonzusje weer weg, ikke aan de pepernoten
Flexxxquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja man alle mensen gingen voor me opzij jeweetz![]()
want ja ik heb natuurlijk een vette bak jonguh en ja ik scheurde er zo doorheen
Marijkquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik wil ook 's avonds kunnen wassen, maar dat kan nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Okee hoorquote:
Pezuquote:
Van m'n werk gekregen, van de *bedrijfsnaam*-pietquote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh pepernotenNou wil ik ook
![]()
En dat weet je best dus waarom nog vragenquote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik bedoelde alleen Toek en Trev hoor, en dan Trev in het bijzonder
Voor mijn doen wel jaquote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh pepernotenNou wil ik ook
![]()
[..]
Flexxx![]()
![]()
[..]
Marijk![]()
Heb je toch al veel gedaan?
![]()
Waarom kun je niet 's avonds wassen?quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil ook 's avonds kunnen wassen, maar dat kan niet
neequote:Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pezu, heb je je kutdag weggeslapen?
rijkjequote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee hoorBij jou?
[..]
Pezu
Oh wat fijnquote:Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijkMorgen gesprek met leidinggevende, maar heb het in elk geval met de collega's gesproken en ga het gewoon iets rustiger aan doen met klanten zodat ik rustig kan wennen... En omdat ze bijna allemaal in een zelfde soort positie gezeten hebben vonden ze het ook wel heel logisch dus dat was fijn
quote:
hoe denk je dat ik er aan komquote:
OMDAT DAT BEDOELD WAS OM JE TE VERTELLEN DAT JE MISSCHIEN WEL WAT AAN DE OUDE KANT BENT OM ALTIJD MAAR VOOR JE TE LATEN KOKENquote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
En dat weet je best dus waarom nog vragen
Wasmachine staat op zolder op de overloop op een houten vloer... Dus dan kunnen wij niet slapen en de buren ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn doen wel ja![]()
![]()
Hoe is het met jou meis?
[..]
Waarom kun je niet 's avonds wassen?
Adem in adem uitquote:Op maandag 22 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMDAT DAT BEDOELD WAS OM JE TE VERTELLEN DAT JE MISSCHIEN WEL WAT AAN DE OUDE KANT BENT OM ALTIJD MAAR VOOR JE TE LATEN KOKEN![]()
en dus niet letterlijk, en die drie keer dat je het zelf hebt gedaan tellen niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |