Dan zit ik er nog niet zo ver afquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het begint met be dus bijna![]()
[..]
de titel beloofd veel maar hij doet het niet![]()
nee, beethoven
beethovenquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het begint met be dus bijna![]()
[..]
de titel beloofd veel maar hij doet het niet![]()
nee, beethoven
Bernard...quote:
enferquote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja dat geloof ikNouja, je bent weer klaar
![]()
![]()
[..]
Moggeh!
famousquote:
ja, kun je vangen?quote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft er iemand toevallig iemand een zelfklevend fotolijst haakje voor me?
ode to joyquote:
toevallig nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
jaquote:
Wat is er mis met een spijker in de muur?quote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn jaar is ook veel beter dan vorig jaar. 2009 was geen leuk jaar, ondanks de bruiloft van mijn broer en geboorte van mijn neefje. Maar toch kan ik tot nu toe niet echt tevreden zijn over dit jaar...quote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa ben ik het ook wel mee eens
[..]
En vooral hier kan ik me in thuis voelen.Maar er waren ook te veel minder fijne dingen, maar het was beter dan vorig jaar.
dit jaar is geen goed jaar voor mijquote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn jaar is ook veel beter dan vorig jaar. 2009 was geen leuk jaar, ondanks de bruiloft van mijn broer en geboorte van mijn neefje. Maar toch kan ik tot nu toe niet echt tevreden zijn over dit jaar...
XDquote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met een spijker in de muur?
Niet grappig.quote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
hij zit alleen wel gekleefd aan een fotolijstje
wat is het ook voor een vraag manquote:
Koop dan meteen een goed lijstje die je kan ophangen. Ik snap allen niet waarom je morgen niet even naar de winkel gaat en er wat haaltquote:Op maandag 22 november 2010 20:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
XD
zon haakje bevestig je aan een fotolijstje om het aan een spijker te kunnen ophangen
sommige mensen werken heh luie donderquote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koop dan meteen een goed lijstje die je kan ophangen. Ik snap allen niet waarom je morgen niet even naar de winkel gaat en er wat haalt
Het gaat niet om een lijstjequote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koop dan meteen een goed lijstje die je kan ophangen. Ik snap allen niet waarom je morgen niet even naar de winkel gaat en er wat haalt
Moet jij nodig zeggenquote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige mensen werken heh luie donder
Denk in menig foto winkel of de hema of zoquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat niet om een lijstje
En waar zijn ze te krijgen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |