Nougatinequote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
astu, een kopje chocomelk van echte gesmolten chocalde met wat tolberone voor extra smaak sensatie
ja maar in de warme chocomel is het heel zacht dus dan is het niet zo ergquote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nougatine![]()
Lekker wijf mijn tandarts jonge![]()
Ferrariquote:
Jij als gastheer hequote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
astu, een kopje chocomelk van echte gesmolten chocalde met wat tolberone voor extra smaak sensatie
Relax, het is niet zo alsof ik altijd tijd heb om een foto te laten maken door een collega, ik moet ook werken.quote:
Ja, waait het?quote:
nee, woei heeft niets met waaien te makenquote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat deed het wel toen ik op de fiets zat en dan ook de verkeerde kant op
Na de meet zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Relax, het is niet zo alsof ik altijd tijd heb om een foto te laten maken door een collega, ik moet ook werken.Ik probeer het, maar soms lukt het gewoon niet. Er komt echt wel een keer een foto.
[..]
Ja, waait het?XD
Eh.quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
JE ZIT EEN ADBLOCKER TE GEBRUIKEN HE??![]()
![]()
Maar wacht, misschien ligt het wel ergens anders aan
Wellicht, weet ik niet.quote:
Oh boefjequote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, woei heeft niets met waaien te maken
Nee, dan zou ik wel doen van: waaidequote:
Daar heb je een puntquote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik wel doen van: waaide
ja een adblocker voor de ads die we niet hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik wel doen van: waaide
Jij, jij, jij.... Moordwijfquote:
Aardig formaat voor een tussendoortjequote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, hier kan je WEL zien hoe groot een grote Kapsalon is![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik val daar meestal van in slaapquote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo, ik kakte echt een beetje in netBen maar even was gaan vouwen
![]()
Nou voel ik me beter
![]()
How sad am I?
Oh, dat mag je hier ook wel even komen doen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo, ik kakte echt een beetje in netBen maar even was gaan vouwen
![]()
Nou voel ik me beter
![]()
How sad am I?
Doe jij dat wel eens dan?quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik val daar meestal van in slaap
Alleen je eigen was zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als je zegt, wel eens, soms ook elke week hoor
Mwoa ik denk dat dat wel voor "Diner" door gaatquote:
Ik bedoel maarquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik val daar meestal van in slaap
*Enfermerel vliegt naar ST*quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat mag je hier ook wel even komen doen hoor
als er zo'n bak saus op zit dan eet ik gelijk 2 dagen nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik denk dat dat wel voor "Diner" door gaat
Jij bent grootquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
als er zo'n bak saus op zit dan eet ik gelijk 2 dagen niet![]()
en nog ben ik een reus
Dat bedenk ik me al een tijdjequote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef Pien85 het volgende:
Hm, ik zit me net te bedenken dat dit jaar echt voorbij is gevlogen
Heb wel een erg lekker rustig jaar gehad dit jaarquote:
woeiquote:
Hoe ouder je wordt, hoe sneller 't gaatquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef Pien85 het volgende:
Jeujquote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woei![]()
en waai(om sneller te kunnen vliegen
)
quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen je eigen was zeker?
en jij ieniepieniequote:
Nu je het zegt, oud en nieuw van vorig jaar staat me nog goed bijquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef Pien85 het volgende:
ik kan me er niks van herinneren, ik zag de foto's later en dacht wtfquote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, oud en nieuw van vorig jaar staat me nog goed bij
Voor mijn topsportcarrière is dit een totaal verloren jaar. En ook volgend jaar zal weer vol zitten met hobbels en bobbels. Misschien kan ik in 2012 weer eens een keer fatsoenlijk aan mezelf toekomen en zoquote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb wel een erg lekker rustig jaar gehad dit jaarAlle voorgaande jaren zaten vol veranderingen, deze niet
Dit is een fijn jaar
God nou, die nacht GING maar niet voorbijquote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij ook, dus is niet ergquote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuip je dan ook niet lamquote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan me er niks van herinneren, ik zag de foto's later en dacht wtf
ik was niet eens lam van de drankquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ook, dus is niet erg
[..]
Zuip je dan ook niet lam
Eens, ik hoop dit jaar echter wel op een betere oud en nieuwquote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar was je dan van onder invloed?quote:
voor mij was dit wederom een vermoeiend en vooral emotioneel jaarquote:Op maandag 22 november 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik vond het een raar maar fijn jaar, met een goeie nieuwe start op meerdere fronten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |