quote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef ralfseltje het volgende:
Wat van wie?
She bought a ticket on the midnight train
She says she gotta go and do her own thing
That was six years ago on this very night
And I ain't never ever see her again
Maar die telt dus even niet. Burnett moet met een nieuwe vraag komen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef ralfseltje het volgende:
Nog een vraag van mij die open staat:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben op dit hele forum die deze kan beantwoorden. Best wel niche.quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef ralfseltje het volgende:
Nog een vraag van mij die open staat:
[..]
Ik had al hele leuke aanwijzingen bedachtquote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben op dit hele forum die deze kan beantwoorden. Best wel niche.
Ah..., ik reageerde op de Y...quote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Je kijkt denk ik naar de verkeerde foto
Je gaf onbewust een hint (Spankquote:
Inmiddels had ik denk ik de naam alleen ook wel goed gerekendquote:Op maandag 22 november 2010 22:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow wacht, het ging ook om de titel. Da's dan Dance across the floor.
maak me gek.quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit dezelfde tijd: Wie?
[ afbeelding ]
Yep.quote:
Jack & Jill is ook een leuk nummer van ze. Is die hele plaat goed ?quote:Yep.
Blogman + 1
Raydio rare '79 video You Can't Change That (Ray Parker, Jr.)
Raydio rare '79 video You Can't Change That (Ray Parker, Jr.)
quote:In the car kissing on the back seat
Music's up I can feel my heart beat
Oh, you're the guy who turns me on
1 2 3 4!
Ook een manier van antwoordenquote:
Onbeschoft personeel...?quote:Op maandag 22 november 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Ah ja, heb de laatste tijd weinig zin in Trivia'en, dus dan maar op deze manier om mezelf ook nog te vermaken...
[ afbeelding ]
Waarom ben ik in de USA verontwaardigd de fameuze Sun Studio's uitgewandeld zonder de geplande tour (weer eens een keer) te doen?
Zal wel morgenochtend worden voordat ik hier weer kijk...
ik moes lachen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bleek omgebouwd tot een zonnestudio?
In ieder geval dusdanig onwetend dat ik daar al stijl van achterover sloeg...quote:
Jawel, maar pas na 55 minuten, we hadden de voorgaande tour net gemist...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
er mochten geen bezoekers naar binnen?
Elvis had left the building...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:39 schreef ranja het volgende:
De tourguide was verkleed als Vegas-Elvis?
Hoewel niet in absolute zin, zit hier wel een kern van waarheid in...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bleek omgebouwd tot een zonnestudio?
Ga eens door op dat laatste punt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:09 schreef Burnett het volgende:
De te dure merchandise..., met dat lelijke nieuwe logo...
Het was mijn eerste keer..., dus geen vergelijkingsmateriaal...quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga door eens op dat laatste punt.
bedenk daarbij dat ik in 2003 voor het laatst in de Sun Studio was...
ze hebben de naam verandert?? ( van de studio)quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens door op dat laatste punt.
Bedenk daarbij dat ik in 2003 voor het laatst in de Sun Studio was...
In combinatie met je eerder reactie, keur dit goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:17 schreef Burnett het volgende:
[..]
Het was mijn eerste keer..., dus geen vergelijkingsmateriaal...
Ik wilde er voor mijn vader een shirt halen, maar zo ongeveer overal zat dat nieuwe logo op...
Het hele voorcafé stond er vol mee...
Verder geen idee wat ik er nog meer over moet vertellen...
Het orginele logo moet je als muziekliefhebber gewoon kennen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:43 schreef Blogman het volgende:
Ah, op de vergroting zie ik dat het geen hand is..
Ik had het over het nieuwe logo natuurlijk..quote:Het orginele logo moet je als muziekliefhebber gewoon kennen...
Het oude logo toen maar als koelkastmagneet voor 1 dollar aangeschaft...quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oud vs. nieuw logo...
Burnett +1
Dat mag je dus helemaal niet kennen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:21 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ik had het over het nieuwe logo natuurlijk..
Wist dit niet en was behoorlijk verbaast toen ik het nummer ineens hoorde...quote:"" was made popular in the United States by radio personality Jim Connors and the song eventually reached #8 in the U.S. in July 1972.[2] "
" spent 19 weeks in the Billboard Hot 100 and won the R.I.A.A. gold disc on 2 August 1972.[3] Selling over a million copies in the U.S. alone, global sales exceeded two million.[3]
Toch niet iets wat ik verwachtte in de USA op een 'The Best Of The Seventies' satelliet zender, maar kennelijk hebben Willem en Sjoukje daar aardig aan de weg getimmerd.quote:
Ik wel, maar verdring het graag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:54 schreef ranja het volgende:
Ja, ik wist bij nader inzien wel dat ze Amerikaans succes hadden gehad, maar niet dat het zo'n gróót succes was geweest.
Jij kent ze zékerquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Geen lampje dat gaat branden hier...
eigenlijk Time Capsule: Songs for a Future Generationquote:
Grappig, ik ken dat nummer niet, maar wel Rock Lobster.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Gambolputty +1
CT = Cosmic Thing met daarop natuurlijk Love Shack
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:08 schreef Berkery het volgende:
Sigue Sigue Sputnik - Love Missile F1-11
quote:"...kids that come up afterwards and say, 'It's cool you're doing a Nirvana song.' And I think, 'Fuck you, you little tosser!'"
Dat nummer heet toch Smells like Nirvana?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Smells like teen spirit? (tori amos ofzo?)
Nee, Smells Like Teen Spirit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nummer heet toch Smells like Nirvana?
Ja, ik doelde idd op de Tori Amos versie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nope,
[..]
Nee, Smells Like Teen Spirit.Of bedoel je dat de Tori Amos-versie anders heet, want dat zou ik niet weten?
En wb de vraag: Love Buzz?
quote:- i'm living in the:)
i have to push, i have to struggle
get out of my way, i'm not for sale no more
let's kamikaze 'til we get there
Juistquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Mooie vervolgvraag dan, gezien de link met Nirvana. (opening van Eighties klinkt hetzelfde als die van Come As You Are)
Nee, gewoon Smells like Teen Spirit op de Crucify EP. Wat diverse bootlegs er vervolgens van maken moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nummer heet toch Smells like Nirvana?
De lijst:quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef Homdeck het volgende:
BAP - Kristalnach
Dire Straits - Money for nothing Nummer 10
Dire Straits - Romeo and juliet
Beatles - Hey Jude
Beatles - Come Together
Radiohead - Karma Police
Pink Floyd - Wish you were here
Shaffy & List - Pastorale
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Burnett op 24-11-2010 09:29:54 ]
Toch knap herkend van zo'n gare foto......quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Lijkt op Denvis and the Real Deal, op saxofoon is dat meen ik Bertus Borgers?
quote:Spitting in a wishing well
Blown to hell crash
I'm the last splash
I know you little libertine
I know you're a real coocoo
Cannonball van The Breeders.quote:
En Berkery laat nog wel een 'l' weg om de bocht iets sneller te halenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:59 schreef Pink_Floyd het volgende:
Juist, de gezusters Deal natuurlijk
Close race maar: Litpho +1
Wat van wie?quote:And the world and the world
The world turns around
And the world and the world
The world drags me down
quote:Every woman
Has a piece of Aphrodite
Copulate to create
A state of sexual light
Kissing her virginity
My affinity
I mingle with the gods
I mingle with divinity
n00biejabadabadoo +1quote:Op woensdag 24 november 2010 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elvis Presley - Jailhouse Rock
Ik krijg al de hele dag meldingen over dat ik 2 berichten post, terwijl niet. Jij ook zoiets?quote:
idd... kuren met de nieuwe lay out?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ErwinDikkie + 1
[..]
Ik krijg al de hele dag meldingen over dat ik 2 berichten post, terwijl niet. Jij ook zoiets?
Ik zie ook mensen dubbelquoten.
Dave Navarro?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
wie speelde gitaar op het album "one hot minute" van de chili peppers?
Als je met je muis over de afbeelding heen gaat, zie je de naam vanzelf in beeld komen...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef ralfseltje het volgende:
Nieuwe dan maar?
Wie is deze dame?
[ afbeelding ]
Ralfseltje+1quote:
... en dan nog: het zegt mij niksquote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je met je muis over de afbeelding heen gaat, zie je de naam vanzelf in beeld komen...
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef ranja het volgende:
Bedoel je zo'n ding dat hangt waar al die buisjes los (nou ja aan een touwtje) aanhangen?
Hahaha nooit over nagedachtquote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je met je muis over de afbeelding heen gaat, zie je de naam vanzelf in beeld komen...
quote:
Ja, dat kan ook natuurlijk. Ik had eigenlijk vibrafoon in mijn hoofd, maar marimba is eigenlijk correcter.quote:
Kewl ! Ik heb het van TV aanschouwd en heb de opnamen van Talk Talk ook nog.. Legendarisch durf ik wel te zeggen.quote:I was there voor Talk Talk, die als laatste optraden. Heb de opname's nog...
Sorry, was gisteren na 2 uur slapen sinds 4 uur 's ochtends aan het werk en ben gisterenavond in elkaar gestort...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn dat Carol en Carl Douglas? De 'O' dus?
Bekend, bekend, bekend...quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ah, de Fixkes! heb ik nog moeten reviewen destijds
hint 2 een volgend zinnetjequote:Some say the end is near.
Some say we'll see armageddon soon.
I certainly hope we will.
I sure could use a vacation from this
hint 3: iets fixen doe je met...quote:Bullshit three ring circus sideshow of
Freaks
Dan had ik hem ook geweten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hint.
In januari 2007 werd de band opgepikt door het Nederlandse Excelsior Recordings.
Deze ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Wat van wie?
[..]
hint 2 een volgend zinnetje
[..]
hint 3: iets fixen doe je met...
quote:Know me broken by my master
teach thee on child of love hereafter
Die is dood.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef Blogman het volgende:
En Paul McCartney deed dus mee aan zijn laatste bandalbum ?
Leeft die zanger van Big Country nog ? Is die het soms ?
belsen + 1 enquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:36 schreef belsen het volgende:
Nee, da's die pipo van Travis. Ik dacht dat die Welsch waren.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:38 schreef Beregd het volgende:
het is te hopen voor hem dat zijn solo-album beter is dan de laatste alles van travis albums.
Oja, Why Does It Always Rain on Me? nog net iets redelijker.quote:
Lowlands. Was in 2 uur uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:51 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
LL? LL Cool J? Lisa Lois? Lois Lane? Wat bedoel je?
Nee, klopt. Ze is zelfs geen zangeres, maar waar kennen we haar wel van.quote:
Stimmt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
Het is de hoes van Wonderwall van Oasis.
Ik vind Writing to reach you het redelijkst.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Oja, Why Does It Always Rain on Me? nog net iets redelijker.
Iemand al een idee over de foto?
Welke band uit de jaren '80 ?quote:Peter Skellern (vocals, piano), Mary Hopkin (vocals), Julian Lloyd-Webber (cello), Bill Lovelady (guitar), Mitch Dalton (guitar)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef ranja het volgende:
Voorlopig nog geen Lowlands kaartAl kan ik misschien wat regelen via een vriend van een vriend
![]()
Vanavond wel even een van de hoogtepunten van 2010 herbeleven bij Sleepy Sun
quote:Oasis
Had dat eerder gemeld.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef ranja het volgende:
Voorlopig nog geen Lowlands kaartAl kan ik misschien wat regelen via een vriend van een vriend
![]()
Vanavond wel even een van de hoogtepunten van 2010 herbeleven bij Sleepy Sun
bee gees?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Blogman het volgende:
Oh.
Wie zongen er in 1967 over een actueel soort ramp in 1941 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |