Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?quote:Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef Duderella het volgende:
Nee, dat durf ik nog niet heur! Dat is kort toch? Ik ren gewoon in mijn sport-outfit. Heb nu een ding zonder mouwtjes en dat is een ontdekking zeg!
[ afbeelding ]
Buiten heb ik er een kek jekkie van Adidas over aan, maar die gaat wel open na het rennen hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?
Ik heb voor de winter een tight met dikkere stof bij de bovenbenen en dan dunner bij de kuiten. Zit zo lekkerMaar goed, eerlijk is eerlijk, het kleedt niet erg af
Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.quote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Duderella het volgende:
En de dag waarop ten slotte ook hardloopschoenen een bepaalde elegantie meekrijgen, ga ik met vlag en wimpel vieren.
Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweetquote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Nam aan dat dude een jasje erop droeg nog? Dit lijkt mij ook wat koud.
Voor de winter heb ik een tight, lekker warmen een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...
Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
Mijn jasje (van de Decathlon) heeft extra lange manchetten bij de mouwen waar gaten inzitten voor je duimen dus als je je duimen daardoor steekt zitten je mouwen verder over je handen heen. Zit lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweetDus ik loop meestal in shirtje+hoodie. Mooi is anders, maar dan kun je je handen zo half in de mouwen proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Netjesquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef Aure het volgende:
Oh jippie, als t goed is wordt ie gratis vervangenMn pas dus
Met een beetje geluk heb ik hem vrijdag en anders maandag
Ja!quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.
Voor pilates en yoga enzo draag ik gewoon zo'n fijne zwarte yogabroek van nike, dat oogt inderdaad wat plezierigerquote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Alleen in zo'n hardloop legging zul je me niet snel tegen komen geloof ik
Nee nog niet, ik ga zo eerst eens proberen of ik nog kan pinnenquote:
Oeh ik heb ook zwart met gouden schoenenquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!Gemeen hè?
Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes.![]()
Ik weet echt zeker dat ik fanatieker sport als ik leukere kleren aan heb.
O zie, dat verraadt al dat jij een doorgewinterde loopster bent. Ik rommel nog maar wat an hè? Als ik door blijf gaan, ga ik echt even om een winter-outfit. Denk dat ik dan nog wel even om advies kom bij CF en jou.quote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Nam aan dat dude een jasje erop droeg nog? Dit lijkt mij ook wat koud.
Voor de winter heb ik een tight, lekker warmen een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...
Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Oh enneh Dude...Nu jij in een strak pakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Die van mij zijn zwart met zilverquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:
Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes.![]()
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Alleen in zo'n hardloop legging zul je me niet snel tegen komen geloof ik
quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.![]()
![]()
Echt waar.
Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet?quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.![]()
![]()
Echt waar.
Over een kilootje of 33quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet?
![]()
Echt waar.
Ik ga even douchen.
Dan kan ik straks fris naar de sportschool.
Zucht.
Nou alleen dus bij jongens. Bij meisjes denk ik: Ach, ík ben intelligenter, ha!quote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet?
Ik maak me ook altijd op.quote:Op maandag 22 november 2010 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en dan ook nog een lekker luchtje op
quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop echt dat ik over een paar jaar gewoon in joggingpak op de bank mijn leeftijd kan gaan zitten accepteren.
En als je het ook zonder joggingpak kunt, heb je jezelf echt geaccepteerd.quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop echt dat ik over een paar jaar gewoon in joggingpak op de bank mijn leeftijd kan gaan zitten accepteren.
Gaat lukken, ik doe het al zo'n 25 jaar met succesquote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Nou alleen dus bij jongens. Bij meisjes denk ik: Ach, ík ben intelligenter, ha!
Oh my, het is echt zo triest eigenlijk, dat midlife-gebeuren.![]()
Wat een leuk voornemen P! Geweldig lijkt me dat, een mooi pak kopen. Als ik een man was, droeg ik pakken.quote:Op maandag 22 november 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Over een kilootje of 33Dan ga ik een pak kopen
Geen strak pak, maar wel zo'n mooie met stropdas en zo
Vanaf je tiende al ja?quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat lukken, ik doe het al zo'n 25 jaar met succes
quote:
Veel plezier met het uitgaan vanavondquote:
Ik droeg vroeger (gedurende de eerste 5,5 jaar van mijn werkzame leven toen ik nog assistent-accountant cq. edp auditor was) elke dag een pak behalve in het weekend. Zit wel lekker hoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat een leuk voornemen P! Geweldig lijkt me dat, een mooi pak kopen. Als ik een man was, droeg ik pakken.
Sterkte met al die oudersquote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, zij die gaan werken groeten u
quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, zij die naar huis gaan groeten u
quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
hallo wat gaan jullie hard! zijn jullie allemaal vrij op maandag ofzo
beter! ik moet helaas centjes verdienenquote:
Succes!quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, zij die gaan werken groeten u
quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik maak me ook altijd op.![]()
Goed jongens, wel weer genoeg ontboezemingen.
ja ik ben ik, zowel op hyves als bij Facebook.quote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef rijsttafel het volgende:
Wie o wie is "ik tweehonderd" op facebook? Volgens mij komt hij of zij hiervandaan.
quote:
Nu heeft facebook niet echt veel zin als niemand weet wie je bent en niemand je kan vindenquote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef z80 het volgende:
[..]
ja ik ben ik, zowel op hyves als bij Facebook.
ik hou er niet van op mijn echte naam gevonden te kunnen worden op internet.
Dat was ook het deel dat ik niet helemaal begreepquote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nu heeft facebook niet echt veel zin als niemand weet wie je bent en niemand je kan vinden![]()
Het is niet voor niets een 'social network'.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was ook het deel dat ik niet helemaal begreep![]()
Soep en Pesto breekbroodmaar direct bij thuiskomst naar binnen gewerkt. Nu bankhangen en waarschijnlijk in slaap vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
aah dat had ze voor je bewaardquote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was ook het deel dat ik niet helemaal begreep![]()
Soep en Pesto breekbroodmaar direct bij thuiskomst naar binnen gewerkt. Nu bankhangen en waarschijnlijk in slaap vallen
quote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik huil hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je familie in de steek laten doe je niet, inderdaad. Maar als je je ouders nooit vergeeft, doe je dan niet een beetje precies hetzelfde?Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
dat vind ik erg ja. zo is de rest van de fam ook. grappig maar koppig en wat ik ook probeer; ik moet zulke dingen niet zeggen want ik weet niet wat er is. zeg dan wat er is! hij heeft overigens niemand fysiek iets aangedaan dus zó erg kan het niet zijn om hem maar links te laten liggen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:
Wat een verdrietig relaas FF. Sterkte ermee! Wat kunnen mensen koppig zijn hè?
ik laat mijn familie niet in de steek. ik wil alleen zo graag dat ze inzien wat ik bedoel.quote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Je familie in de steek laten doe je niet, inderdaad. Maar als je je ouders nooit vergeeft, doe je dan niet een beetje precies hetzelfde?
eerst vond ik het hypocriet want ze geven toch geen zak om em maar ze moeten maar wel goed dat hij het doet. heb tegen mn moeder gezegd dat ik wel hoop dat ze een waardig afscheid regelen, ook al heeft hij zelf geen uitvaartverzekering of wat dan ookquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
FF
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat je vader ondanks alles toch een begrafenis voor die oom regelt.
Hij was een einzelganger schrijf je, ik denk dat je dat moet respecteren, als iemand geen contact wil.quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vind ik erg ja. zo is de rest van de fam ook. grappig maar koppig en wat ik ook probeer; ik moet zulke dingen niet zeggen want ik weet niet wat er is. zeg dan wat er is! hij heeft overigens niemand fysiek iets aangedaan dus zó erg kan het niet zijn om hem maar links te laten liggen.
Als het zijn eigen keuze was, dan inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was een einzelganger schrijf je, ik denk dat je dat moet respecteren, als iemand geen contact wil.
In mijn fam zitten ook mensen die elkaar al zeker 15 jaar niet gezien hebben. Ik snap t niet maar je hoort t erg vaak.quote:Op maandag 22 november 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eigen broer heeft geen contact meer met mijn moeder en de rest van de fam. het zit ingewikkelder in elkaar dan je denkt.
(ik zie hem wel gelukkig)
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Ik heb ook geen contact meer met familie, op één zus na.
Vind het niet zo'n probleem eigenlijk. Je kiest elkaar niet uit en ik ken die lui nauwelijks. Zou niet weten wat ik ermee moet.
Geef mij maar een paar vrienden en een paar kennissen en klaar is Dude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik heb redelijk sporadisch contact met m'n broers en hun kinderen, maar verder inderdaad:quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Ik heb ook geen contact meer met familie, op één zus na.
Vind het niet zo'n probleem eigenlijk. Je kiest elkaar niet uit en ik ken die lui nauwelijks. Zou niet weten wat ik ermee moet.
Geef mij maar een paar vrienden en een paar kennissen en klaar is Dude.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ik niet en omdat ik niks te horen krijg word ik gek. en nu zegt mn moeder: 'had gvd naar em toe gegaan dan' terwijl dus met klem werd vertelt dat ik dat niet in mn hoofd mocht halen anders mocht ik zelf vertrekkenquote:Op maandag 22 november 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eigen broer heeft geen contact meer met mijn moeder en de rest van de fam. het zit ingewikkelder in elkaar dan je denkt.
(ik zie hem wel gelukkig)
quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb het al verwijderd... had alleen ff gemeld dat mn oom was overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er hoeft gewoon niet zo gereageerd te worden alsof ik de aanstichtster ben van al het leedWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nee idd. Maar jij reageert mss anders dan je fam wenselijk vind of gewend isquote:Op maandag 22 november 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het al verwijderd... had alleen ff gemeld dat mn oom was overleden
er hoeft gewoon niet zo gereageerd te worden alsof ik de aanstichtster ben van al het leed
FF ik snap je emotie wel, maar ik denk dat je het iets minder naar jezelf moet toetrekken. Je kan niet eigenhandig de keuzes van mensen veranderen. Is jouw taak ook niet. Hun sores, hun leven (of dood). Jij hebt geen rol in deze hele kwestie.quote:Op maandag 22 november 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik niet en omdat ik niks te horen krijg word ik gek. en nu zegt mn moeder: 'had gvd naar em toe gegaan dan' terwijl dus met klem werd vertelt dat ik dat niet in mn hoofd mocht halen anders mocht ik zelf vertrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... dat had ik er even bij kunnen melden ware t niet dat ik op mijn phone friemelde en aan t koken was
en verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Wat zij zegt - je hebt een beetje de neiging om dingen heel persoonlijk te maken terwijl ze dat niet zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Duderella het volgende:
FF ik snap je emotie wel, maar ik denk dat je het iets minder naar jezelf moet toetrekken. je kan niet eigenhandig de keuzes van mensen veranderen. is jouw taak ook niet. Hun sores, hun leven (of dood). Jij hebt geen rol in deze hele kwestie.
ja idd maar als iemand reageert zoals ik niet wil ga ik ook niet zo vreselijk uit mn dak.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee idd. Maar jij reageert mss anders dan je fam wenselijk vind of gewend is
ok ja het lukt me toch niet meer en tis nu toch te laat. ik ben alleen boos en heel verdrietigquote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
FF ik snap je emotie wel, maar ik denk dat je het iets minder naar jezelf moet toetrekken. je kan niet eigenhandig de keuzes van mensen veranderen. is jouw taak ook niet. Hun sores, hun leven (of dood). Jij hebt geen rol in deze hele kwestie.
Oeh, ik voeg je even toe vrind!quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sporadisch contact met m'n broers en hun kinderen, maar verder inderdaad:
laat mij maar lerker net doen alsof ik veel vrienden heb via virtuele communities en netwerken.
ik voel zijn pijn.quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt - je hebt een beetje de neiging om dingen heel persoonlijk te maken terwijl ze dat niet zijn.
Hoe kán dat nou?quote:
I knowquote:Op maandag 22 november 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
Oh en P: mannen in pakkenik ben er dol op. De mr staat het ook zo prettig
En je projecteert je eigen gevoelens op hem: jij zou misschien verdrietig of eenzaam zijn in zijn situatie, maar dat wil niet zeggen dat hij dat ook was!quote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Huh? Je voelt de pijn van die overleden broer
Je kent hem niet eens?
quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik doelde ook meer op t feit dat ik t mij niet kan voorstellen aangezien ik bijvoorbeeld een goeie band met mijn zus heben ikzelf niet zo een stap zou nemen geloof ik (op t punt gestaan ooit met mijn moeder, een jaar niet gezien en toen een manier gevonden om wel met haar om te gaan zonder dat t mij mijn energie kost
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... dat had ik er even bij kunnen melden ware t niet dat ik op mijn phone friemelde en aan t koken was
en verder:Inderdaad. Alsof je opeens maar wat met elkaar hebt omdat er een 'bloedband' is. Snap best dat je ze niets te melden hebt. Je zit in feite met wildvreemden 'gezellig' te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed dat je een manier hebt gevonden om met je moeder om te gaan.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Sucksex steer!quote:Op maandag 22 november 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar een 'kijkavond' toe van een nieuw woonstulpje, van nieuwjaar tot einde afstuderen.
Geen appartement, studentenkamer met 4 andere mensen
Alleen als het héle mooie vrouwen zijn trek blief ik dat hoor, als einzelgänger.
Wie weet vond hij dat wel helemaal niet erg. Kan je je daar niets bij voorstellen?quote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bedoel iemand die alleen is ... ik kan daar gewoon heel verdrietig om worden
Toch kan een bloedband ook heel leuk zijn! Zelf 'geloof' ik er niet zo in, maar anderzijds, als ik mijn Meneer zie met zijn Afrikaanse neven en nichten, jémig wat is dat grappigquote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef Duderella het volgende:
Inderdaad. Alsof je opeens maar wat met elkaar hebt omdat er een 'bloedband' is. Snap best dat je ze niets te melden hebt. Je zit in feite met wildvreemden 'gezellig' te doen.![]()
Goed dat je een manier hebt gevonden om met je moeder om te gaan.
Eet smakelijk, DEquote:
Zo klein zijn ze niet verschrompeld hoor, zag ik op de foto.quote:
Da's toch ook weleens minder geweest?quote:Op maandag 22 november 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
Nu ik er zo eens over nadenk: mijn vader heeft t contact verbroken met zijn familie om bepaalde redenen ( nee niet alleen omdat kerst vaak niet zo gezellig was) , in mijn moeders familie dus ook allemaal gelazer.... tis een wonder dat mijn zus en ik elkaar leuk vinden
quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ach ja, familie... Ik vind het een intrigerend fenomeen, da's alles wat ik ervan kan zeggen
En hier nog eentje die het er mee eens isquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
FF, ik sluit me bij de rest aan, wat CF zei volgens mij, je maakt er een probleem van voor jezelf terwijl het jouw probleem niet is en je niet weet of er echt een probleem is.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:00 schreef LieLie het volgende:
Oh, en ik heb (per ongeluk blijkbaar) wel een hele leuke familie
Oh, dat mag, hoorquote:Op maandag 22 november 2010 19:00 schreef LieLie het volgende:
Oh, en ik heb (per ongeluk blijkbaar) wel een hele leuke familie
Geen dramaquote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan niet
Dan moet je schoonfamilie een drama zijn
quote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen dramaWel iets minder makkelijk dan mijn eigen familie
Da's bijna altijd zoquote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef LieLie het volgende:
Geen dramaWel iets minder makkelijk dan mijn eigen familie
Kwestie van opvoeden dusquote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vond mijn schoonmoeder vroeger heel lastig, maar nu ik een beetje weet hoe ik haar een plezier doe, en zij weet dat wij niet meer komen als zij haar wekelijkse chagrijn-aanval tijdens ons bezoek plant, gaat het eigenlijk bestAls ze niet chagrijnig is, is ze best wel lief.
Huisgenotenquote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bedoel iemand die alleen is ... ik kan daar gewoon heel verdrietig om worden
QFTquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Voordeel: 4 vrouwelijke huisgenotenen ook midden in het centrum.
Wat doe je nouquote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Kamer afgezegd.
WHAT HAVE I DONE
Ja bizar klote en jammer voor hem.quote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef borisz het volgende:
Sven Kramer komt helemaal niet in actie dit jaar. Blessure bovenbeen speelt mede parten.
FF
steer wat doe je !!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Kamer afgezegd.
WHAT HAVE I DONE
Komt wel goed.
Maar ben er nu wel achter dat ik blijkbaar geen studentenhuis zoek met 4 huisgenoten.... [ afbeelding ] hoe jong en vrouwelijk die ook zijn.![]()
![]()
Voor kwaliteit, niet kwantiteit gaan.quote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
steer wat doe je !!!!!!!!!!!!!!!
Damnquote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor kwaliteit, niet kwantiteit gaan.
De ongeschreven regel dat je niets met je huisgenoten begint bestaat toch zeker ook in Maastricht?quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Kamer afgezegd.
WHAT HAVE I DONE
Komt wel goed.
Maar ben er nu wel achter dat ik blijkbaar geen studentenhuis zoek met 4 huisgenoten.... [ afbeelding ] hoe jong en vrouwelijk die ook zijn.![]()
![]()
Hm, geen zin om daar later pas achter te komen hm?quote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De ongeschreven regel dat je niets met je huisgenoten begint bestaat toch zeker ook in Maastricht?
Fixedquote:Op maandag 22 november 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, geen zin om daar later pas achter te komen hm?
Ze waren ook zo jong allemaal21 en 20 enzo
![]()
Mja, ik ben een Man met een Missie tegenwoordig hequote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Goede keus, Steer! Dat zou je alleen maar afleiden, 4 vrouwen![]()
quote:
Kontje shapenquote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Duderella het volgende:
Naar de Sport Schule![]()
Adieu maar weer.
Neu, da's een kwestie van Kamernet.nl en Maastrichts buro afwachten. Momenteel staan er veel dingen voor 1 december op. Vanaf december komt de sloot woonruimtes vanaf januari echt vrij....quote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef MissHobje het volgende:
Hey Steer heb je al zicht op andere kamer aanbiedingen? of dat niet nog?
23 (nog 2 wekenquote:
Volgend jaar 30.quote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
23 (nog 2 weken), dus 20 en 21 is acceptabel voor mij
Jij was.. eh.. weet niet meer precies. Wel iets ouder. Hoe oud ookalweer?
alles is net uitgepraat. ik ben heel bijquote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
FFT, het is heel verdrietig dat je oom is overleden en dat je hem nu nooit kunt leren kennen, maar blijkbaar zijn er dingen gebeurd in het verleden waar je ouders nu nog moeite mee hebben. Zelfs nadat iemand dood is. Dat wil wel wat zeggen, vind ik dan. En jij maakt de wond erger door dramatisch te gaan doen over de dood van een man die je niet eens kent. Ik denk dat je er over op moet houden; je ouders leven nog en houden van je, die oom die je niet eens kent is dood. Dat zijn de feiten.
Mooie editquote:Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgend jaar 30.
w.t.f.
Pas 29.
dus als ik het goed begrijp moet je misschien ff wachten op een appartement (vanaf je uit je huidige moet)quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neu, da's een kwestie van Kamernet.nl en Maastrichts buro afwachten. Momenteel staan er veel dingen voor 1 december op. Vanaf december komt de sloot woonruimtes vanaf januari echt vrij....
Da's bijna niksquote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mooie edit![]()
30 en 20 is wel een ander verhaal. Maar leeftijd, het blijft maar een getal.
Denk dat het ook aan omgeving ligt. Toen ik fulltime werkte en me bevond tussen dertigers met hypotheken, trouwerijen, kinderen en scheidingen dan waan je jezelf jong.quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mooie edit![]()
30 en 20 is wel een ander verhaal. Maar leeftijd, het blijft maar een getal.
Ik hoop maar dat een betaalbare vrij komt ja...quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp moet je misschien ff wachten op een appartement (vanaf je uit je huidige moet)
quote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich zou een volwassen 21 jarige best bij een jong van geest zijnde 29 jarige kerel passen.
Klopt helemaal, op mijn werk voel ik me nog steeds jong, als ik in een trein vol eerste jaars studenten zit voel ik me stokoudquote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat het ook aan omgeving ligt. Toen ik fulltime werkte en me bevond tussen dertigers met hypotheken, trouwerijen, kinderen en scheidingen dan waan je jezelf jong.
Nu in het studentenwereldje, waan je jezelf oud.
Ja, maar jij bent ook 36quote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, op mijn werk voel ik me nog steeds jong, als ik in een trein vol eerste jaars studenten zit voel ik me stokoud
quote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij kan nauwelijks samen met mijn neefje duploën omdat ie zelf zo graag iets wil bouwen
Ja, dus blijkbaar is mijn referentiekader in de trein een stuk realistischer dan die op mijn werkquote:
Dat denk ik ook. Je gaat gewoon keihard richting de 50!quote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dus blijkbaar is mijn referentiekader in de trein een stuk realistischer dan die op mijn werk
Wat ik me afvraag FF, waar gaan alle vrouwen heen die door willen dansen als ze ouder zijn? Een ander buro/dansschool? Of stoppen ze allemaal ivm kindjes etc. ?quote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
op mn werk en met tennis ben ik de benjamin. op de dansschool ben ik de oude doos
En als ik nou overdreefquote:
Hij is docent?quote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
En als ik nou overdreef![]()
Maar verder, hij werkt ook met jongeren he, dus dat houdt je ook wel jong
Ik dacht dat jij bestandjes bij hield met feiten over onsquote:
Zeg, hou eens even op zeg, straks moet ik net als Dude opgemaakt naar de sportschoolquote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je gaat gewoon keihard richting de 50!
Vergeten ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bestandjes bij hield met feiten over ons
Ja, hij is docent, dat heb ik toch al vaak verteld?
is wel eens minder geweest maar dat was niets bijzonders, gewoon zoals zussen kunnen zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch ook weleens minder geweest?
Ach ja, familie... Ik vind het een intrigerend fenomeen, da's alles wat ik ervan kan zeggen
neem een kopje thee met honingquote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb trek in iets zoets.McFlurry halen of toch die halve kilo afvallen deze week?
sommigen beginnen iets voor henzelf. kinderen krijgen gebeurt al bij danseresjes van 19quote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag FF, waar gaan alle vrouwen heen die door willen dansen als ze ouder zijn? Een ander buro/dansschool? Of stoppen ze allemaal ivm kindjes etc. ?
Ik scheel acht jaar met mijn zus, dus het duurde een tijd voordat we op één lijn zaten zeg maarquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is wel eens minder geweest maar dat was niets bijzonders, gewoon zoals zussen kunnen zijn.Ik ging door een moeilijke fase toen, zij was veel stabieler... maar vanaf dat zij samen ging wonen werd het steeds beter, das dus al een jaar of... 15 ofzo?
Ja dat zal idd.quote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik scheel acht jaar met mijn zus, dus het duurde een tijd voordat we op één lijn zaten zeg maar
nou... ik denk serieus ook na he.. niet dat ik geen lekkere dingen meer eet (gelukkig nog niet) maar zondag gehoord te hebben dat mijn 3 tennismeiden moesten lachen omdat ze een 'bolletje' bij me zagen heeft me toch een beetje geraakt. ook al vonden ze t alleen maar leuk en niet erg.quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb trek in iets zoets.McFlurry halen of toch die halve kilo afvallen deze week?
Ik eet geen McFlurryquote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
haha, ging het maar zo makkelijk hequote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik eet geen McFlurrydus ik ga een halve kilo afvallen deze week?
dankjewel Tezz, liefquote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Tezz het volgende:
Mijn fok was stuk.![]()
En ik had een heel verhaal getypt over ouder worden enzo. Oh ja en FF kreeg nog een kusje van me voor haar familieverhaal!
is dat laatste slecht voor je? dacht dat ham mager wasquote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef Tezz het volgende:
Ik heb trouwens een eet-aanval. Ik wil chips maken van rozeval met zeezout........ of een grote bak griekse yoghurt eten met honing en noten. Of seranoham naar binnen duwen........... pff.
Ja hequote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, ging het maar zo makkelijk he
je bent al heel mooi geworden vind ik met de kilo's die er nu af zijn. ik vind het figuur wat je nu hebt prachtig bij je passenquote:Op maandag 22 november 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja he
Maar na die foto's van de show zie ik wel dat ik niet mag zeuren, vrouwen die ik echt mooi vind die naast mij staan en gewoon net zo 'groot' zijn dus
Dankjewelquote:Op maandag 22 november 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent al heel mooi geworden vind ik met de kilo's die er nu af zijn. ik vind het figuur wat je nu hebt prachtig bij je passen
Nee, is volgens mij niet zo erg. Maar ik heb om 18.00 uur een vol bord eten gehad dus eigenlijk zou ik geen honger moeten hebben nu.quote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat laatste slecht voor je? dacht dat ham mager was
aaw lief maar nee hoor, vind dat niet mooi bij jouquote:Op maandag 22 november 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ookal zou ik ook wel stiekem jouw lichaam willen hebben
Ik voelde mij stokoud als ze daarover begonnen. Kindjes gaan krijgen enzo. En ik maar denken: dat hebben we allemaal achter de rug en die kinderen zijn gelukkig de deur uit.quote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat het ook aan omgeving ligt. Toen ik fulltime werkte en me bevond tussen dertigers met hypotheken, trouwerijen, kinderen en scheidingen
doe je net alsof ham nog bij het eten hoorde. dan heb je ook geen schuldgevoelquote:Op maandag 22 november 2010 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, is volgens mij niet zo erg. Maar ik heb om 18.00 uur een vol bord eten gehad dus eigenlijk zou ik geen honger moeten hebben nu.
Haha... ik heb trouwens het schaaltje aubergine-prut wat over was van het avondeten al gevonden. Dat zit ik nu op te lepelen met een cracker.quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe je net alsof ham nog bij het eten hoorde. dan heb je ook geen schuldgevoel
(dat doe ik ook vaak haha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu moet ik weer uit gaan leggen waarom er sexspullen in mijn geschiedenis staan.quote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
http://www.pabo.nl/produc(...)-masturbatie-ei.html
Wat is dit voor een ei?
Men kan zijn browsergeschiedenis verwijderen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik weer uit gaan leggen waarom er sexspullen in mijn geschiedenis staan.![]()
Ik klikte natuurlijk.
Ja, dan moet ik uit gaan leggen waarom mijn geschiedenis leeg is. Dat is nog veel erger.quote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Men kan zijn browsergeschiedenis verwijderen.
Waarom vraag je dat hier in de CUL SC? Vanwege het woord ei?quote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
http://www.pabo.nl/produc(...)-masturbatie-ei.html
Wat is dit voor een ei?
Je kan ook een item verwijderen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik uit gaan leggen waarom mijn geschiedenis leeg is. Dat is nog veel erger.
Correct, goed opgemerkt.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat hier in de CUL SC? Vanwege het woord ei?
quote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze nuttige informatie.
Je zit toch een paar deuren verkeerd. Je kunt het beste de afslag Seksualiteit daarvoor nemen.quote:
Oke, dankjewel. Ik had bijna LieLie geloofd.quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit toch een paar deuren verkeerd. Je kunt het beste de afslag Seksualiteit daarvoor nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Wie had de vuilnisbak open laten staan?DunnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Wie had de vuilnisbak open laten staan?Haha, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard. Dat ik daar zelf weer niet op kom.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan ook een item verwijderen.
mmmquote:Op maandag 22 november 2010 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha... ik heb trouwens het schaaltje aubergine-prut wat over was van het avondeten al gevonden. Dat zit ik nu op te lepelen met een cracker.
Hoe weten ze überhaupt dat jij die hebt verwijderd?quote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat ik daar zelf weer niet op kom.
Niemand die zich afvraagt waarom ik het in godsnaam zou willen verwijderen?
Echt, de verjaardag van mijn dochter (en daarmee ook het opknappen van haar slaapkamer) en de sinterklaasinkopen doen mij de das om voor deze maand.quote:Op maandag 22 november 2010 20:59 schreef Sarabi het volgende:
Het is nog geeneens December en toch is het al een dure maandmaar dan ben ik ook alweer bijna klaar met Sint/Kerst shoppen
Ik doelde op de medegebruikers van mijn pc.quote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe weten ze überhaupt dat jij die hebt verwijderd?
aah. jij en Aure komen een keer bij mij eten ok? dan trakteer ik jullie op een Mc menuquote:Op maandag 22 november 2010 21:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt, de verjaardag van mijn dochter (en daarmee ook het opknappen van haar slaapkamer) en de sinterklaasinkopen doen mij de das om voor deze maand.
Ik heb nog net kunnen tanken vanavond en er zit nog maar liefst 8.15 euro in mijn beurs. Daar moet ik het mee doen tot woensdag, haha (dan krijg ik weer salaris). Nou ja, de koelkast is vol en de hypotheek betaald, dus ach..
Ja, hoe weten zij dat jij dat hebt verwijderd?quote:Op maandag 22 november 2010 21:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik doelde op de medegebruikers van mijn pc.
Nog even volhouden dusquote:Op maandag 22 november 2010 21:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt, de verjaardag van mijn dochter (en daarmee ook het opknappen van haar slaapkamer) en de sinterklaasinkopen doen mij de das om voor deze maand.
Ik heb nog net kunnen tanken vanavond en er zit nog maar liefst 8.15 euro in mijn beurs. Daar moet ik het mee doen tot woensdag, haha (dan krijg ik weer salaris). Nou ja, de koelkast is vol en de hypotheek betaald, dus ach..
Ik zal mijn rekening ook even bekijken. Weet eigenlijk niet wat er op staat en het zou zo zonde zijn als ik morgen in een restaurant in DH ontdek dat het te weinig isquote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog even volhouden dus![]()
Ik heb nu maar weer wat geld van de spaarrekening gehaald, hopelijk kan ik het over een maand weer terugzetten
Niet natuurlijk. Maar ik was er zelf niet opgekomen om 1 item te verwijderen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, hoe weten zij dat jij dat hebt verwijderd?
Oja....donderdag ook nog uiteten, maar dat heb ik nog in cash bij me als het goed isquote:Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zal mijn rekening ook even bekijken. Weet eigenlijk niet wat er op staat en het zou zo zonde zijn als ik morgen in een restaurant in DH ontdek dat het te weinig is
Mijn spaarrekening niveau heeft de ondergrens al bereikt bij mij, haha.quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog even volhouden dus![]()
Ik heb nu maar weer wat geld van de spaarrekening gehaald, hopelijk kan ik het over een maand weer terugzetten
En terugquote:
Veel succes met het puberen verder.quote:Op maandag 22 november 2010 21:15 schreef Graseter het volgende:
Ik ben weer weg, ik bedank jullie nogmaals voor het helpen.![]()
auquote:Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zal mijn rekening ook even bekijken. Weet eigenlijk niet wat er op staat en het zou zo zonde zijn als ik morgen in een restaurant in DH ontdek dat het te weinig is
quote:Op maandag 22 november 2010 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja....donderdag ook nog uiteten, maar dat heb ik nog in cash bij me als het goed is
echt een Golfer postquote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel succes met het puberen verder.
Pa-ha-haracetamolquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
Ik heb al vanaf vanmiddag hoofdpijn en het wil maar niet weg gaanben nu maar in bed gaan liggen, maar nu kan ik weer niet slapen
En een kusje voor FF
En dan een paar keer doorslikken zodat zich een bepaalde basis vormtquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
ik ben echt een doos, waarom heb ik daar zelf niet aan gedachtthanks
ach meissie. ook een kus voor jou op je voorhoofdquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
Ik heb al vanaf vanmiddag hoofdpijn en het wil maar niet weg gaanben nu maar in bed gaan liggen, maar nu kan ik weer niet slapen
En een kusje voor FF
Weigeren?quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
oud tokkie klasgenootje van lagere school wil vrienden worden op facebook. Wat te doen
Negeren. Als hij/zij er ooit naar vraagt: 'Nooit gezien!quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
oud tokkie klasgenootje van lagere school wil vrienden worden op facebook. Wat te doen
Gewoon niet accepteren, kan jou het schelen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
147¤ p/u, excl. BTWquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
jullie zijn mijn levensconsultants
Die las ik.quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg, hou eens even op zeg, straks moet ik net als Dude opgemaakt naar de sportschool
*rasp*quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die las ik.![]()
Ik had ook nog even mijn oksels geschoren, speciaal.
quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Njaaa zeg!
Maar ja, docent, en leerlingcoördinator.
Sinds dit schooljaar, jaquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heeft hij dan even lekker gecoördineerd, die leerling.
*proest*quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heeft hij dan even lekker gecoördineerd, die leerling.
Jouw makeup is gemaakt van helium?quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
tot 2 jaar geleden ook altijd gesport met make up. gelukkig kan ik t ook zonder nu (mn oogleden werden zwaar als ik geen make up op had en is met sporten niet handig)
Dude stond te sterven op een loopband, toen jij dit schreef.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Midlife Dude stond te sterven paraderen op een loopband, toen jij dit schreef.
blijkbaar. werkt voortreffelijk en was noodzakelijkquote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw makeup is gemaakt van helium?
Heupwiegend een duurloopje doen.quote:
Schuddebuikenquote:Op maandag 22 november 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ben nu niet schoongemaakte, *gebruikte* botzagen incl. botstukjes en bloedvlekken op m'n scanner aan het leggen
Die 600 DPI orthogonaal haal ik met een camera niet
Sorry, ik verveel me, dan word ik vervelendquote:
Is Sun nog niet thuis dan? 21.30 toch?quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry, ik verveel me, dan word ik vervelend
21.30 laatste gesprek klaar, dan nog afsluiten en 15-20mins naar huis rijden. Zal er zo wel aankomen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is Sun nog niet thuis dan? 21.30 toch?
Sun moet rennen voor al die ouders die niet tevreden zijn met Sunquote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is Sun nog niet thuis dan? 21.30 toch?
Waarom wil je perse iets anders dan?quote:Op maandag 22 november 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff. Wat moet ik toch in hémelsnaam voor baan gaan zoeken
Dat lijkt me meer dan voldoende redenquote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben m'n werk nu al zó zat, en ik vrees dat het in de toekomst alleen maar erger wordt.
Ga de IT inquote:Op maandag 22 november 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff. Wat moet ik toch in hémelsnaam voor baan gaan zoeken
quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ga de IT inDaar kunnen we nog wel een mislukte professor gebruiken
maps.google.comquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar ligt Velserbroek? Is dat bij Borisz in de buurt?
Ja. Hier om de hoek ook.quote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Have fun, DEquote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo eens lekker lezen, trusten allemaal voor straks.
Haarlem > Delftquote:Op maandag 22 november 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Maar waarom in zo'n uithoek gaan wonen als je ook in het toffe Delft kunt verblijven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |