Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?quote:Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef Duderella het volgende:
Nee, dat durf ik nog niet heur! Dat is kort toch? Ik ren gewoon in mijn sport-outfit. Heb nu een ding zonder mouwtjes en dat is een ontdekking zeg!
[ afbeelding ]
Buiten heb ik er een kek jekkie van Adidas over aan, maar die gaat wel open na het rennen hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?
Ik heb voor de winter een tight met dikkere stof bij de bovenbenen en dan dunner bij de kuiten. Zit zo lekkerMaar goed, eerlijk is eerlijk, het kleedt niet erg af
Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.quote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Duderella het volgende:
En de dag waarop ten slotte ook hardloopschoenen een bepaalde elegantie meekrijgen, ga ik met vlag en wimpel vieren.
Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweetquote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Nam aan dat dude een jasje erop droeg nog? Dit lijkt mij ook wat koud.
Voor de winter heb ik een tight, lekker warmen een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...
Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
Mijn jasje (van de Decathlon) heeft extra lange manchetten bij de mouwen waar gaten inzitten voor je duimen dus als je je duimen daardoor steekt zitten je mouwen verder over je handen heen. Zit lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweetDus ik loop meestal in shirtje+hoodie. Mooi is anders, maar dan kun je je handen zo half in de mouwen proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Netjesquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef Aure het volgende:
Oh jippie, als t goed is wordt ie gratis vervangenMn pas dus
Met een beetje geluk heb ik hem vrijdag en anders maandag
Ja!quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.
Voor pilates en yoga enzo draag ik gewoon zo'n fijne zwarte yogabroek van nike, dat oogt inderdaad wat plezierigerquote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Alleen in zo'n hardloop legging zul je me niet snel tegen komen geloof ik
Nee nog niet, ik ga zo eerst eens proberen of ik nog kan pinnenquote:
Oeh ik heb ook zwart met gouden schoenenquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!Gemeen hè?
Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes.![]()
Ik weet echt zeker dat ik fanatieker sport als ik leukere kleren aan heb.
O zie, dat verraadt al dat jij een doorgewinterde loopster bent. Ik rommel nog maar wat an hè? Als ik door blijf gaan, ga ik echt even om een winter-outfit. Denk dat ik dan nog wel even om advies kom bij CF en jou.quote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Nam aan dat dude een jasje erop droeg nog? Dit lijkt mij ook wat koud.
Voor de winter heb ik een tight, lekker warmen een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...
Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Oh enneh Dude...Nu jij in een strak pakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Die van mij zijn zwart met zilverquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:
Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes.![]()
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Alleen in zo'n hardloop legging zul je me niet snel tegen komen geloof ik
quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.![]()
![]()
Echt waar.
Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet?quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.![]()
![]()
Echt waar.
Over een kilootje of 33quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet?
![]()
Echt waar.
Ik ga even douchen.
Dan kan ik straks fris naar de sportschool.
Zucht.
Nou alleen dus bij jongens. Bij meisjes denk ik: Ach, ík ben intelligenter, ha!quote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet?
Ik maak me ook altijd op.quote:Op maandag 22 november 2010 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en dan ook nog een lekker luchtje op
quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop echt dat ik over een paar jaar gewoon in joggingpak op de bank mijn leeftijd kan gaan zitten accepteren.
En als je het ook zonder joggingpak kunt, heb je jezelf echt geaccepteerd.quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop echt dat ik over een paar jaar gewoon in joggingpak op de bank mijn leeftijd kan gaan zitten accepteren.
Gaat lukken, ik doe het al zo'n 25 jaar met succesquote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Nou alleen dus bij jongens. Bij meisjes denk ik: Ach, ík ben intelligenter, ha!
Oh my, het is echt zo triest eigenlijk, dat midlife-gebeuren.![]()
Wat een leuk voornemen P! Geweldig lijkt me dat, een mooi pak kopen. Als ik een man was, droeg ik pakken.quote:Op maandag 22 november 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Over een kilootje of 33Dan ga ik een pak kopen
Geen strak pak, maar wel zo'n mooie met stropdas en zo
Vanaf je tiende al ja?quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat lukken, ik doe het al zo'n 25 jaar met succes
quote:
Veel plezier met het uitgaan vanavondquote:
Ik droeg vroeger (gedurende de eerste 5,5 jaar van mijn werkzame leven toen ik nog assistent-accountant cq. edp auditor was) elke dag een pak behalve in het weekend. Zit wel lekker hoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat een leuk voornemen P! Geweldig lijkt me dat, een mooi pak kopen. Als ik een man was, droeg ik pakken.
Sterkte met al die oudersquote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, zij die gaan werken groeten u
quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, zij die naar huis gaan groeten u
quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
hallo wat gaan jullie hard! zijn jullie allemaal vrij op maandag ofzo
beter! ik moet helaas centjes verdienenquote:
Succes!quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, zij die gaan werken groeten u
quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik maak me ook altijd op.![]()
Goed jongens, wel weer genoeg ontboezemingen.
ja ik ben ik, zowel op hyves als bij Facebook.quote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef rijsttafel het volgende:
Wie o wie is "ik tweehonderd" op facebook? Volgens mij komt hij of zij hiervandaan.
quote:
Nu heeft facebook niet echt veel zin als niemand weet wie je bent en niemand je kan vindenquote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef z80 het volgende:
[..]
ja ik ben ik, zowel op hyves als bij Facebook.
ik hou er niet van op mijn echte naam gevonden te kunnen worden op internet.
Dat was ook het deel dat ik niet helemaal begreepquote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nu heeft facebook niet echt veel zin als niemand weet wie je bent en niemand je kan vinden![]()
Het is niet voor niets een 'social network'.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was ook het deel dat ik niet helemaal begreep![]()
Soep en Pesto breekbroodmaar direct bij thuiskomst naar binnen gewerkt. Nu bankhangen en waarschijnlijk in slaap vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
aah dat had ze voor je bewaardquote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was ook het deel dat ik niet helemaal begreep![]()
Soep en Pesto breekbroodmaar direct bij thuiskomst naar binnen gewerkt. Nu bankhangen en waarschijnlijk in slaap vallen
quote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik huil hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je familie in de steek laten doe je niet, inderdaad. Maar als je je ouders nooit vergeeft, doe je dan niet een beetje precies hetzelfde?Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
dat vind ik erg ja. zo is de rest van de fam ook. grappig maar koppig en wat ik ook probeer; ik moet zulke dingen niet zeggen want ik weet niet wat er is. zeg dan wat er is! hij heeft overigens niemand fysiek iets aangedaan dus zó erg kan het niet zijn om hem maar links te laten liggen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:
Wat een verdrietig relaas FF. Sterkte ermee! Wat kunnen mensen koppig zijn hè?
ik laat mijn familie niet in de steek. ik wil alleen zo graag dat ze inzien wat ik bedoel.quote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Je familie in de steek laten doe je niet, inderdaad. Maar als je je ouders nooit vergeeft, doe je dan niet een beetje precies hetzelfde?
eerst vond ik het hypocriet want ze geven toch geen zak om em maar ze moeten maar wel goed dat hij het doet. heb tegen mn moeder gezegd dat ik wel hoop dat ze een waardig afscheid regelen, ook al heeft hij zelf geen uitvaartverzekering of wat dan ookquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
FF
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat je vader ondanks alles toch een begrafenis voor die oom regelt.
Hij was een einzelganger schrijf je, ik denk dat je dat moet respecteren, als iemand geen contact wil.quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vind ik erg ja. zo is de rest van de fam ook. grappig maar koppig en wat ik ook probeer; ik moet zulke dingen niet zeggen want ik weet niet wat er is. zeg dan wat er is! hij heeft overigens niemand fysiek iets aangedaan dus zó erg kan het niet zijn om hem maar links te laten liggen.
Als het zijn eigen keuze was, dan inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was een einzelganger schrijf je, ik denk dat je dat moet respecteren, als iemand geen contact wil.
In mijn fam zitten ook mensen die elkaar al zeker 15 jaar niet gezien hebben. Ik snap t niet maar je hoort t erg vaak.quote:Op maandag 22 november 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eigen broer heeft geen contact meer met mijn moeder en de rest van de fam. het zit ingewikkelder in elkaar dan je denkt.
(ik zie hem wel gelukkig)
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Ik heb ook geen contact meer met familie, op één zus na.
Vind het niet zo'n probleem eigenlijk. Je kiest elkaar niet uit en ik ken die lui nauwelijks. Zou niet weten wat ik ermee moet.
Geef mij maar een paar vrienden en een paar kennissen en klaar is Dude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik heb redelijk sporadisch contact met m'n broers en hun kinderen, maar verder inderdaad:quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Ik heb ook geen contact meer met familie, op één zus na.
Vind het niet zo'n probleem eigenlijk. Je kiest elkaar niet uit en ik ken die lui nauwelijks. Zou niet weten wat ik ermee moet.
Geef mij maar een paar vrienden en een paar kennissen en klaar is Dude.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ik niet en omdat ik niks te horen krijg word ik gek. en nu zegt mn moeder: 'had gvd naar em toe gegaan dan' terwijl dus met klem werd vertelt dat ik dat niet in mn hoofd mocht halen anders mocht ik zelf vertrekkenquote:Op maandag 22 november 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eigen broer heeft geen contact meer met mijn moeder en de rest van de fam. het zit ingewikkelder in elkaar dan je denkt.
(ik zie hem wel gelukkig)
quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb het al verwijderd... had alleen ff gemeld dat mn oom was overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er hoeft gewoon niet zo gereageerd te worden alsof ik de aanstichtster ben van al het leedWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nee idd. Maar jij reageert mss anders dan je fam wenselijk vind of gewend isquote:Op maandag 22 november 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het al verwijderd... had alleen ff gemeld dat mn oom was overleden
er hoeft gewoon niet zo gereageerd te worden alsof ik de aanstichtster ben van al het leed
FF ik snap je emotie wel, maar ik denk dat je het iets minder naar jezelf moet toetrekken. Je kan niet eigenhandig de keuzes van mensen veranderen. Is jouw taak ook niet. Hun sores, hun leven (of dood). Jij hebt geen rol in deze hele kwestie.quote:Op maandag 22 november 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik niet en omdat ik niks te horen krijg word ik gek. en nu zegt mn moeder: 'had gvd naar em toe gegaan dan' terwijl dus met klem werd vertelt dat ik dat niet in mn hoofd mocht halen anders mocht ik zelf vertrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... dat had ik er even bij kunnen melden ware t niet dat ik op mijn phone friemelde en aan t koken was
en verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Wat zij zegt - je hebt een beetje de neiging om dingen heel persoonlijk te maken terwijl ze dat niet zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Duderella het volgende:
FF ik snap je emotie wel, maar ik denk dat je het iets minder naar jezelf moet toetrekken. je kan niet eigenhandig de keuzes van mensen veranderen. is jouw taak ook niet. Hun sores, hun leven (of dood). Jij hebt geen rol in deze hele kwestie.
ja idd maar als iemand reageert zoals ik niet wil ga ik ook niet zo vreselijk uit mn dak.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee idd. Maar jij reageert mss anders dan je fam wenselijk vind of gewend is
ok ja het lukt me toch niet meer en tis nu toch te laat. ik ben alleen boos en heel verdrietigquote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
FF ik snap je emotie wel, maar ik denk dat je het iets minder naar jezelf moet toetrekken. je kan niet eigenhandig de keuzes van mensen veranderen. is jouw taak ook niet. Hun sores, hun leven (of dood). Jij hebt geen rol in deze hele kwestie.
Oeh, ik voeg je even toe vrind!quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sporadisch contact met m'n broers en hun kinderen, maar verder inderdaad:
laat mij maar lerker net doen alsof ik veel vrienden heb via virtuele communities en netwerken.
ik voel zijn pijn.quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt - je hebt een beetje de neiging om dingen heel persoonlijk te maken terwijl ze dat niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |