abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89016012
Game on.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89016021
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef Duderella het volgende:

Nee, dat durf ik nog niet heur! Dat is kort toch? Ik ren gewoon in mijn sport-outfit. Heb nu een ding zonder mouwtjes en dat is een ontdekking zeg!

[ afbeelding ]
Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?
Ik heb voor de winter een tight met dikkere stof bij de bovenbenen en dan dunner bij de kuiten. Zit zo lekker O+ Maar goed, eerlijk is eerlijk, het kleedt niet erg af :P
  maandag 22 november 2010 @ 16:10:01 #3
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89016121
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?
Ik heb voor de winter een tight met dikkere stof bij de bovenbenen en dan dunner bij de kuiten. Zit zo lekker O+ Maar goed, eerlijk is eerlijk, het kleedt niet erg af :P
Buiten heb ik er een kek jekkie van Adidas over aan, maar die gaat wel open na het rennen hoor!
Mijn benen worden niet zo snel koud. Maar goed, het is nog geen hartje winter natuurlijk. Misschien tzt. maar eens iets warmers scoren.

En de dag waarop ten slotte ook hardloopschoenen een bepaalde elegantie meekrijgen, ga ik met vlag en wimpel vieren.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_89016188
Nam aan dat dude een jasje erop droeg nog? Dit lijkt mij ook wat koud.

Voor de winter heb ik een tight, lekker warm O+ en een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...

Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89016234
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Duderella het volgende:

En de dag waarop ten slotte ook hardloopschoenen een bepaalde elegantie meekrijgen, ga ik met vlag en wimpel vieren.
Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89016254
Ik heb mijn badje eens aangezet, lekker dobberen zo met thee en een boek. Heb mijn best weer gedaan vandaag. (Huis is helemaal aan kant, inclusief ramen zemen en stofzuigen en dweilen etc ) en heb alles gestreken dus ik vind t best zo :P Straks alleen nog even koken maar das leuk :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89016293
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Alleen in zo'n hardloop legging zul je me niet snel tegen komen geloof ik :@
pi_89016329
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:

Voor de winter heb ik een tight, lekker warm O+ en een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...

Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweet :X Dus ik loop meestal in shirtje+hoodie. Mooi is anders, maar dan kun je je handen zo half in de mouwen proppen :+
pi_89016379
Dude rent in mijn huispak *O* O+

slanke den _O_
pi_89016388
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweet :X Dus ik loop meestal in shirtje+hoodie. Mooi is anders, maar dan kun je je handen zo half in de mouwen proppen :+
Mijn jasje (van de Decathlon) heeft extra lange manchetten bij de mouwen waar gaten inzitten voor je duimen dus als je je duimen daardoor steekt zitten je mouwen verder over je handen heen. Zit lekker :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89016412
Oh jippie, als t goed is wordt ie gratis vervangen :D Mn pas dus :D Met een beetje geluk heb ik hem vrijdag en anders maandag :)
pi_89016477
Oh enneh Dude...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'
;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89016489
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef Aure het volgende:
Oh jippie, als t goed is wordt ie gratis vervangen :D Mn pas dus :D Met een beetje geluk heb ik hem vrijdag en anders maandag :)
Netjes :D En je hebt ook al geld? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 22 november 2010 @ 16:19:47 #14
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89016523
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.
Ja! :D Gemeen hè?

Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes. *;
Ik weet echt zeker dat ik fanatieker sport als ik leukere kleren aan heb. :D
pi_89016530
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Voor pilates en yoga enzo draag ik gewoon zo'n fijne zwarte yogabroek van nike, dat oogt inderdaad wat plezieriger :P Die trek ik ook rustig in het openbaar aan: hij is ook onderdeel van mijn vaste vlieg-outfit ;)
pi_89016533
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Netjes :D En je hebt ook al geld? :9
Nee nog niet, ik ga zo eerst eens proberen of ik nog kan pinnen :P er zit geen scheur door mn magneetstrip dus misschien kan het nog? Zo niet dan ga ik gelijk door naar de ING :P
pi_89016583
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja! :D Gemeen hè?

Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes. *;
Ik weet echt zeker dat ik fanatieker sport als ik leukere kleren aan heb. :D
Oeh ik heb ook zwart met gouden schoenen O+ Vet mooie combi!
  maandag 22 november 2010 @ 16:21:18 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89016591
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:

O zie, dat verraadt al dat jij een doorgewinterde loopster bent. Ik rommel nog maar wat an hè? Als ik door blijf gaan, ga ik echt even om een winter-outfit. Denk dat ik dan nog wel even om advies kom bij CF en jou. :)
  maandag 22 november 2010 @ 16:23:04 #19
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89016653
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Oh enneh Dude...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'
;)
Nu jij in een strak pakkie! :9
pi_89016688
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:
Die van mij zijn zwart met zilver :D ;)

Wow, nieuwe nummer van Adele vind ik echt gaaf zeg! O+
  maandag 22 november 2010 @ 16:24:10 #21
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89016699
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen. :@ :D

Echt waar. :')
  maandag 22 november 2010 @ 16:24:57 #22
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89016722
Ik ga even douchen.

Dan kan ik straks fris naar de sportschool.

Zucht. :')
pi_89016729
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:

[..]

Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen. :@ :D

:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89016870
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:

Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet? :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89016907
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nu jij in een strak pakkie! :9
Over een kilootje of 33 :9 Dan ga ik een pak kopen 8-) Geen strak pak, maar wel zo'n mooie met stropdas en zo O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')