Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?quote:Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef Duderella het volgende:
Nee, dat durf ik nog niet heur! Dat is kort toch? Ik ren gewoon in mijn sport-outfit. Heb nu een ding zonder mouwtjes en dat is een ontdekking zeg!
[ afbeelding ]
Buiten heb ik er een kek jekkie van Adidas over aan, maar die gaat wel open na het rennen hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Maar je rent toch nu niet buiten in zo'n on-warme outfit?
Ik heb voor de winter een tight met dikkere stof bij de bovenbenen en dan dunner bij de kuiten. Zit zo lekkerMaar goed, eerlijk is eerlijk, het kleedt niet erg af
Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.quote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Duderella het volgende:
En de dag waarop ten slotte ook hardloopschoenen een bepaalde elegantie meekrijgen, ga ik met vlag en wimpel vieren.
Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweetquote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Nam aan dat dude een jasje erop droeg nog? Dit lijkt mij ook wat koud.
Voor de winter heb ik een tight, lekker warmen een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...
Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
Mijn jasje (van de Decathlon) heeft extra lange manchetten bij de mouwen waar gaten inzitten voor je duimen dus als je je duimen daardoor steekt zitten je mouwen verder over je handen heen. Zit lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n jasje, maar da's een goedkoop rotding dat enorm zweetDus ik loop meestal in shirtje+hoodie. Mooi is anders, maar dan kun je je handen zo half in de mouwen proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Netjesquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef Aure het volgende:
Oh jippie, als t goed is wordt ie gratis vervangenMn pas dus
Met een beetje geluk heb ik hem vrijdag en anders maandag
Ja!quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd de minst lelijke, maar dan adviseert de hardloopmeneer een andere schoen die beter voor mijn voeten zou zijn. De lelijkste schoenen in het assortiment. Standaard.
Voor pilates en yoga enzo draag ik gewoon zo'n fijne zwarte yogabroek van nike, dat oogt inderdaad wat plezierigerquote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Alleen in zo'n hardloop legging zul je me niet snel tegen komen geloof ik
Nee nog niet, ik ga zo eerst eens proberen of ik nog kan pinnenquote:
Oeh ik heb ook zwart met gouden schoenenquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!Gemeen hè?
Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes.![]()
Ik weet echt zeker dat ik fanatieker sport als ik leukere kleren aan heb.
O zie, dat verraadt al dat jij een doorgewinterde loopster bent. Ik rommel nog maar wat an hè? Als ik door blijf gaan, ga ik echt even om een winter-outfit. Denk dat ik dan nog wel even om advies kom bij CF en jou.quote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Nam aan dat dude een jasje erop droeg nog? Dit lijkt mij ook wat koud.
Voor de winter heb ik een tight, lekker warmen een tshirt en een jasje aan. Als t echt kouder wordt doe ik er een thermoshirt met lange mouwen onder en lange sokken aan. Heb voor als t vriest nog (hele dunne) handschoentjes...
Boven de 9-10 graden heb ik tshirt aan met een dun longsleeve shirt eronder en boven de 12-13 graden heb ik een kortere broek aan die ook dunner is en alleen een tshirt.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Oh enneh Dude...Nu jij in een strak pakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Die van mij zijn zwart met zilverquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:
Voor de sportschool heb ik, ter compensatie, enorm geile zwart-met-gouden-gympjes.![]()
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb best hippe indoor schoenen van Adidas, maar eigenlijk interesseert het me echt geen biet hoe ik er verder uit zie tijdens het sporten, als het maar lekker zit.
Alleen in zo'n hardloop legging zul je me niet snel tegen komen geloof ik
quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.![]()
![]()
Echt waar.
Dus jij gaat ook veel harder lopen dan je eigenlijk kan volhouden als je andere hardlopers ziet?quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:
Waar ik sport lopen allemaal leuke jongens rond en ik ben op zo'n leeftijd dat ik me daar een beetje voor ga aanstellen.![]()
![]()
Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |