jochem meyer dus ik zet die libdub nog een keer opquote:
Dat nummer was leuk in zijn show. Niet voor op de radio..quote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Jullie vinden Jochem Myjer niks? Ik vind die single van 'm juist wel tof, lekker vrolijk.
Vooral de zin "gaan ze Carlo Boszhard klonen"... hoe kómt 'ie erop?
Als je dát leuk vind mag je nooit meer klagen over welk nummer dan ook wat op 3FM gedraaid word.quote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Jullie vinden Jochem Myjer niks? Ik vind die single van 'm juist wel tof, lekker vrolijk.
ik hebt toch meer met Adele GVD wat een plaat.quote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind Jochem wel leuk , maar Jochem ís leuk dus die kan voor mij maar weinig verkeerd doen.quote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Een ding scheelt, dat doet Sirolf toch al niet vaak.quote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als je dát leuk vind mag je nooit meer klagen over welk nummer dan ook wat op 3FM gedraaid word.
+1, die opmerking heb ik ook al heel vaak willen maken.quote:Op maandag 22 november 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een ding scheelt, dat doet Sirolf toch al niet vaak.
Nou... ik klaag vaak genoeg hoor... maar blijkbaar doe ik het op zo'n manier dat het niet opvalt.quote:Op maandag 22 november 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een ding scheelt, dat doet Sirolf toch al niet vaak.
Nou, je kruipt ze vaker in de kont dan dat je daadwerkelijk onderbouwde kritiek hebt.quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou... ik klaag vaak genoeg hoor... maar blijkbaar doe ik het op zo'n manier dat het niet opvalt.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nou, je kruipt ze vaker in de kont dan dat je daadwerkelijk onderbouwde kritiek hebt.
Laat ze maar lullen. Jij verdient tenminste geld aan ze, dus je doet zeker iets goedquote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik weleens aan m'n image gaan werken dan hier.
Daadwerkelijk onderbouwde kritiek? Op Fok? Hahaha, jij bent grappig!quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nou, je kruipt ze vaker in de kont dan dat je daadwerkelijk onderbouwde kritiek hebt.
De dingen die geld opbrengen heb ik nou juist regelmatig wat op te zeiken hier, zoals Tommie het Riddertje, OranginaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en die belachelijke reclames van Ben.quote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen. Jij verdient tenminste geld aan ze, dus je doet zeker iets goed
Ik probeer JUIST als ik kritiek heb om het te onderbouwen, en het niet met 15485455548454 kots-smilies en -emmers te brengen... in tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daadwerkelijk onderbouwde kritiek? Op Fok? Hahaha, jij bent grappig!
Sirolf is tenminste iemand die nog een beetje weet waar ie het over heeft...
Wow, je snoert me de mond, man!quote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daadwerkelijk onderbouwde kritiek? Op Fok? Hahaha, jij bent grappig!
Sirolf is tenminste iemand die nog een beetje weet waar ie het over heeft...
Sersjee heeft gelijk. Punt. (zegt zijn sign)quote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wow, je snoert me de mond, man!
volgens mij kennen jullie elkaar te lang op fok..quote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wow, je snoert me de mond, man!
Das reden genoeg, en dat staat bovendien in de basisregels van het 3FM-topicquote:
zijn er regelsquote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Das reden genoeg, en dat staat bovendien in de basisregels van het 3FM-topic
Over in de kont kruipen gesproken.quote:Op maandag 22 november 2010 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sersjee heeft gelijk. Punt. (zegt zijn sign)
Nee hoor, er zijn er twee.quote:
doet dat niet pijnquote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Over in de kont kruipen gesproken.
wat is er danquote:
dat je zoiets vroeger niet kon bedenken.. dat je nu naar twitter gaat en kunt gewoon zien wat de medemens nou zoal mee maakt..quote:
Och, voor de variatie is het weleens leuk... maar ik heb liever niet zo extreem weer als ik nog weg moet. In het weekend mag het van mij best hard sneeuwen echter, als het op maandag maar weg is.quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Erwin Krol doet het weerbericht zometeen. Gaat 'ie weer roepen dat het 'lekker' is dat de winter er aan zit te komen. Grrrrrrrr.
Mooi rookworst tijd.quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Erwin Krol doet het weerbericht zometeen. Gaat 'ie weer roepen dat het 'lekker' is dat de winter er aan zit te komen. Grrrrrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hallo panter.quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond schatjes van me!
en ik hoop niet op sneeuw!
rrrrrrrrrrrrrrrr, make me hot Tiger!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Tim heel slecht slaap van die 4 en die 1 als beoordeling.
Dank voor de tip!quote:Op maandag 22 november 2010 20:27 schreef alors het volgende:
Mensen, nu/straks Dennis Bergkampbij Holland Sport
Ik hoop echt dat het niet zo heftig gaat worden als vorig jaar want dat was echt niet meer leuk. Ben geen winter mens, maar goed je ontkomt er echt niet aan. Ik vind Krol trouwens wel een echte topper. Zou dat geen leuke gast zijn tijdens het Ekstra weekend? De man is serieus, maar heeft volgens mij ook wel gevoel voor humorquote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, voor de variatie is het weleens leuk... maar ik heb liever niet zo extreem weer als ik nog weg moet. In het weekend mag het van mij best hard sneeuwen echter, als het op maandag maar weg is.
Bergkamp? Jeugdidoolquote:Op maandag 22 november 2010 20:27 schreef alors het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:27 schreef alors het volgende:
Net ook weer. Moke had opgetreden. Die gasten zijn het podium nog niet af en dan gaat hij roepen dat het eerste hoogtepunt van de avond nu echt komt. Niet echt netjes.quote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef hole1988 het volgende:
wat zet Freek de Jonge zichzelf voor schut op ned2
quote:
dat is zijn vriendinquote:
kan de BH nog groterquote:
naar de film?quote:Op maandag 22 november 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, bedenk me net dat dit de enige avond is dat ik metmichiel en 3voor12 hoor...nuja, morgenavond ben ik erbij in Luxor, maar verder......dus ben ik hier ook een paar dagen niet
Wat. Een. Ramp!!!!!11111quote:Op maandag 22 november 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, bedenk me net dat dit de enige avond is dat ik metmichiel en 3voor12 hoor...nuja, morgenavond ben ik erbij in Luxor, maar verder......dus ben ik hier ook een paar dagen niet
nee, morgenavond twitterfeest van 3voor12, woensdag een date en donderdag afscheidsfeest van de vestiging (die pas in april dicht gaat :S )quote:
Jammer dat dat Twitterfeest zo in the middle of nowhere ligt, anders was ik wellicht ook even langsgegaan.quote:Op maandag 22 november 2010 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, morgenavond twitterfeest van 3voor12, woensdag een date en donderdag afscheidsfeest van de vestiging (die pas in april dicht gaat :S )
arnhem is niet echt middel of nowhere....tis centraal dan Grunn of Maastrichtquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat dat Twitterfeest zo in the middle of nowhere ligt, anders was ik wellicht ook even langsgegaan.
Dat zeg ik toch, middle of nowhere.quote:Op maandag 22 november 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
arnhem is niet echt middel of nowhere....tis centraal dan Grunn of Maastrichthoewel dat vanuit noordholland bijna net zo ver is
ik heb de mazzel dat mn ouders in de buurt van eurum wonen, anders was ik ook niet gegaan hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, middle of nowhere.
Als het nou in het Patronaat was geweest...
Ik ben ook weleens in Luxor Live geweest, vervolgens met de allerlaatste trein richting Utrecht (ging al voor middernacht...quote:Op maandag 22 november 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de mazzel dat mn ouders in de buurt van eurum wonen, anders was ik ook niet gegaan hoor
ja, dat jullie nie de pliesie gaan bellen ofzo!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat jullie nie de pliesie gaan bellen ofzo!
JE BENT FUCKING GERETWEET DOOR VEENSTRA VEENSTRA!!!!!11111!!!!!111111quote:Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat jullie nie de pliesie gaan bellen ofzo!
en genoemd in de uitzending!!! EINZ!quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
JE BENT FUCKING GERETWEET DOOR VEENSTRA VEENSTRA!!!!!11111!!!!!111111
CRISIS!!!!!11111111quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en genoemd in de uitzending!!! EINZ!
quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
JE BENT FUCKING GERETWEET DOOR VEENSTRA VEENSTRA!!!!!11111!!!!!111111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |